Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΣΕΕ | Μεγάλη η ανταπόκριση της αγοράς και των καταναλωτών στο κλείσιμο των καταστημάτων τη Κυριακή της 7ης Μαΐου

Η Κυριακή 7 Μαΐου αποτελεί μια από τις ήδη θεσμοθετημένες Κυριακές που τα καταστήματα είναι ανοιχτά. Ωστόσο, η ΕΣΕΕ κάλεσε σε πανελλαδικό κλείσιμο των εμπορικών επιχειρήσεων, ως ένδειξη διαμαρτυρίας στην επικείμενη αλλαγή της νομοθεσίας για τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές, που φέρεται να αποτελεί ένα εκ των συμφωνηθέντων σημείων μεταξύ κυβέρνησης και δανειστών για το κλείσιμο της β’ αξιολόγησης.

Το ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ πραγματοποίησε ποιοτική έρευνα στο εκτενές δίκτυο Συλλόγων-Μελών της, προκειμένου να καταγράψει τη λειτουργία των καταστημάτων την ημέρα αυτή στις κατά τόπους εμπορικές αγορές. Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ότι στη συντριπτική τους πλειοψηφία και σε ποσοστό πάνω από 85% τα καταστήματα σε όλη τη χώρα τελικά παρέμειναν κλειστά. Με τον τρόπο αυτό οι έμποροι έδειξαν την αντίθεσή τους με την απόφαση αυτή.

Στο πλαίσιο αυτό ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Βασίλης Κορκίδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το πανελλαδικό κλείσιμο των καταστημάτων, την Κυριακή, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τις αποφάσεις που λαμβάνονται για εμάς χωρίς εμάς, είχε απόλυτη επιτυχία, τόσο από τη συμμετοχή της πλειοψηφίας των εμπόρων, αρκετών πολυκαταστημάτων, αλλά και πολλών επώνυμων αλυσίδων, όσο και από τις απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα εμπορικά καταστήματα. Η πλέον όμως εκκωφαντική απάντηση καταγράφεται από την απουσία των καταναλωτών, που γύρισαν τη πλάτη σε όσους σκόπιμα εξήγγειλαν ότι τα εμπορικά καταστήματα θα είναι όλα ανοικτά τη Κυριακή, σε όλη την Ελλάδα. Σήμερα μετρήσαμε τους φίλους μας και τους εχθρούς μας και σαφέστατα έχουμε πολύ περισσότερους φίλους. Τους ευχαριστούμε πολύ, όλους. Κατανοούμε πόσο επώδυνο είναι για πολλούς εμπόρους να χάσουν την είσπραξη μιας ημέρας και δεν είναι στη φιλοσοφία μας να κλείνουμε τα μαγαζιά μας, αφού αυτό άλλωστε επιδιώκουν κάποιοι και δεν είμαστε διατεθειμένοι να τους κάνουμε το χατίρι. Είναι, λοιπόν, απαραίτητο τώρα να δείξουμε με τη δύναμη που μας έδωσαν οι Έλληνες καταναλωτές να ενημερώσουμε όλα τα κόμματα και να ζητήσουμε από τους βουλευτές τους να μην στηρίξουν και να μην ψηφίσουν στην Βουλή την απελευθέρωση των Κυριακών. Έχουμε πλήθος επιχειρημάτων, μέσα από τις κατά καιρούς έρευνες που διενεργεί το ΙΝΕΜΥ, αλλά κυρίως το ηχηρό μήνυμα από την εικόνα της χθεσινής αγοράς με το 85% των εμπορικών καταστημάτων κλειστά σε όλη την Ελλάδα.»

Παρατίθενται, παρακάτω, κάποια από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία της έρευνας:

ATTIKH

Στο κέντρο της Αθήνας ο κεντρικός εμπορικός πεζόδρομος Ερμού παρέμεινε κλειστός, ενώ στις κεντρικές εμπορικές οδούς, Αιόλου, Κάνιγγος και Ακαδημίας σε συντριπτικό ποσοστό (95%) παρέμεινε κλειστή η αγορά, ενώ επί της οδού Αθηνάς άνοιξε σχεδόν το ήμισυ των επιχειρήσεων. Στα πέριξ, Ομόνοια και γύρω περιοχή του κέντρου τα καταστήματα άνοιξαν σε ένα 10%. Στις οδούς Σταδίου και Πανεπιστημίου τα καταστήματα κατά  80% έμειναν κλειστά και στη Νέα Σμύρνη κατά 70% ήταν επίσης κλειστά. Όσον αφορά το Κολωνάκι η αγορά είναι μοιρασμένη καθώς άνοιξαν το 50% περίπου και οι μεγάλες αλυσίδες.

Στον Πειραιά, στο σύνολο τα καταστήματα της αγοράς κατά 85% ήταν κλειστά, ενώ επί της οδού Σωτήρας (κεντρικού πεζοδρόμου) 7 στις 10 επιχειρήσεις ήταν ανοιχτές, δρόμος που συγκεντρώνει υψηλή αναλογία αλυσίδων& franchise.

Σε ορισμένες εμπορικές περιοχές, όπως η Κηφισιά, το Χαλάνδρι και το Περιστέρι το ποσοστό των ανοιχτών επιχειρήσεων ήταν υψηλότερο φτάνοντας περίπου το 70%, ενώ στη Γλυφάδα λιγότερες από το 50% του κέντρου άνοιξαν και στο Νέο Ψυχικό το 3 στα 4 ήταν κλειστά.  Σε Καλλιθέα και Μαρούσι άνοιξαν μόνο οι αλυσίδες και οι αγορές έμειναν κλειστές.

Στην υπόλοιπη Αττική η εικόνα είναι η εξής σε Κερατσίνι, Δραπετσώνα, Νίκαια οι αγορές παρέμειναν στο σύνολο τους κλειστές, παρά μόνο στην περιοχή του Μοσχάτου που άνοιξε ένα 20% των επιχειρήσεων. Ενώ, στη Νέα Ιωνία επί της Λεωφόρου Ηρακλείου η αγορά λειτούργησε κανονικά, ενώ η περιφέρεια της κεντρικής αρτηρίας παρέμεινε κλειστή.

ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΧΩΡΑ

Στη Θεσσαλονίκη, η αγορά παρέμεινε στο μεγαλύτερο μέρος της κλειστή, ενώ άνοιξε ένα 15%, το οποίο περιλαμβάνει αλυσίδες και ελάχιστα εμπορικά καταστήματα.

Στην Κρήτη, στο Ηράκλειο δεν άνοιξαν σχεδόν ούτε οι αλυσίδες, στα Χανιά κατά 95% ήταν κλειστή η αγορά.  Στο Αγ. Νικόλαο Λασιθίου και στο Ρέθυμνο άνοιξε ένα 20% κυρίως τουριστικά, ενώ στη Σητεία η αγορά παρέμεινε κλειστή.

Όσον αφορά τη Δυτική Ελλάδα, σε Πάτρα και Αγρίνιο τα μαγαζιά παρέμειναν κλειστά.  

Στην Πελοπόννησο, σε Σπάρτη, Κυπαρισσία, Κιάτο, Άργος, Αμαλιάδα, Μεγαλόπολη,  η αγορά παρέμεινε κλειστή. Ενώ σε Καλαμάτα και  Ναύπλιο  τα καταστήματα παρέμειναν κλειστά και άνοιξαν  μόνο οι αλυσίδες, ενώ στην Κόρινθο άνοιξαν μόνο κάποια μεμονωμένα καταστήματα.

Στην Θεσσαλία, στη Λάρισα, στα Τρίκαλα και στη Καρδίτσα η αγορά παρέμεινε κλειστή και άνοιξαν μόνο μεγάλες αλυσίδες και όχι στο σύνολο τους, ενώ στο Βόλο η αγορά παρέμεινε εντελώς κλειστή και δεν είχε επισκεψιμότητα.

Στα Ιόνια Νησιά, στο Αργοστόλι παρέμειναν ανοιχτά στην πλειονότητά τους τα καταστήματα ενώ στην υπόλοιπη Κεφαλονιά παρέμειναν κλειστά. Στη Λευκάδα η αγορά έμεινε κλειστή και άνοιξαν μόνο οι μεγάλες αλυσίδες.

Όσον αφορά το Βόρειο και Νότιο Αιγαίο, σε Ρόδο, Λέρο, Κω, Σάμο, Σύρος, Νάξο η αγορά έμεινε κλειστή, ενώ μόνο στη Νάξο  άνοιξαν κάποια τουριστικά μαγαζιά. Στη Σαντορίνη και στην Πάρο- Αντιπάρο η αγορά έμεινε ανοιχτή.

Στην υπόλοιπη Ελλάδα, σε Λιβαδειά, Κομοτηνή, Καβάλα, Κατερίνη Δράμα, Αλεξανδρούπολη, Χαλκιδική, Αγ. Κωνσταντίνος, Αταλάντη, Αμύνταιο, Άμφισσα, Φλώρινα, Έδεσσα, Βέροια, Ιωάννινα, Άρτα η αγορά παρέμεινε κλειστή, ενώ στη Κοζάνη άνοιξαν μόνο οι αλυσίδες, ενώ στη Χαλκίδα η αγορά λειτούργησε κανονικά.

Συμπερασματικά, στο σύνολο της χώρας, φαίνεται ότι τα μαγαζιά δεν άνοιξαν σε ποσοστό μεγαλύτερο του 85%. Ειδικότερα στην Αττική οι αγορές δεν συμπεριφέρθηκαν ομοιόμορφα με το κέντρο της Αθήνας να έχει αρκετές επιχειρήσεις που συμμετείχαν στο κλείσιμο, με αλυσίδες που δεν άνοιξαν λόγω των κινητοποιήσεων. Στην υπόλοιπη Αττική άνοιξαν ορισμένες αγορές, ενώ κάποιες άλλες λειτούργησαν μόνο σε κεντρικούς δρόμους.

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Δήμος Παγγαίου | Διατηρείται ως Περιφερειακή Έδρα Πρωτοδικείου το Ειρηνοδικείο Παγγαίου

Μετά από συντονισμένες προσπάθειες τόσο της Δημοτικής Αρχής Δήμου Παγγαίου, του συνόλου του Δημοτικού Συμβουλίου, των Βουλευτών της Π.Ε Καβάλας, του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας και συναρμόδιων φορέων πετύχαμε μία σημαντική νίκη.

Το Παγγαίο μας ορίζεται, από 16-09-2024, ως Περιφερειακή Έδρα του Πρωτοδικείου Καβάλας. Μία σημαντική παροχή, που εξασφαλίζει την ταχύτητα απόδοσης της δικαιοσύνης και εξυπηρετεί τις ανάγκες των δημοτών και των επιχειρηματιών που ζουν και δραστηριοποιούνται στην περιοχή μας. Η αυξημένη ευρύτερη ανάπτυξη της περιοχής, καθώς και η πρόοδος στους ειδικούς τομείς των κατασκευών, των επενδύσεων και του τουρισμού πρέπει να συνοδεύονται από τέτοιου είδους παροχές.
Ο Δήμος Παγγαίου, κατανοώντας το όφελος της υπηρεσίας, παραχώρησε το δημοτικό κτήριο προς στέγαση, αξιοποίηση και εξυπηρέτηση των δικαστικών υποθέσεων του Ειρηνοδικείου. Υπενθυμίζουμε πως έχει ολοκληρωθεί η ολική ενεργειακή και αισθητική αναβάθμιση του κτηρίου, στο οποίο συστεγάζονται τρεις πολύ σημαντικές υπηρεσίες: Ειρηνοδικείο, ΚΕΠ και το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παγγαίου.

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Μήνυμα του Μητροπολίτη Φ.Ν.Θ Στεφάνου για το Πάσχα

Aς εγερθή ο Θεός, και ας σκορπισθούν οι εχθροί του. Ας φύγουν από μπροστά του αυτοί που τον μισούν! Όπως διαλύεται ο καπνός διαλύονται. Έτσι όπως λιώνει το κερί μπροστά στη φλόγα της φωτιάς, έτσι χάνονται οι ασεβείς μπροστά την παρουσία του Θεού.

Αλλά οι δίκαιοι χαίρονται και ευφραίνονται μπροστά στο Θεό, και από χαρά φωνάζουν. Να ψάλλετε στον Θεό, με το ψαλτήριο να υμνήσετε το όνομά του. να ετοιμάσετε τον δρόμο γι΄ αυτόν που ιππεύει τα σύννεφα! Το όνομά του είναι Κύριος. Να αγάλλεσθε μπροστά του. Πατέρας για τα ορφανά και βοηθός στις χήρες είναι ο Θεός στο άγιο κατοικητήριό του. Στους έρημους δίνει οικογένεια ο Θεός, ανοίγει στους κρατουμένους την πύλη της ευτυχίας. Μόνο οι αποστάτες μένουν σε άνυδρη γη» (Ψαλμ. 67, 2-7).

Αγαπητοί πατέρες και αδελφοί, η χάρις του αγίου Τριαδικού Θεού μας, και πάλι μας παρουσιάζει το μέγιστο αγαθό της αναστάσεως του Χριστού μας από τους νεκρούς και μας προσανατολίζει στα συγκλονιστικά εκείνα γεγονότα που συνέβησαν για μία και μοναδική φορά στους αγίους Τόπους της Παλαιστίνης, και εχάραξαν την μοναδική και αναστάσιμη πορεία από τον θάνατο στην ζωή. Ευγνώμονες, λοιπόν, και με βαθύτατο σεβασμό, προσπίπτομε στον φρικτό Γολγοθά και στον Πανάγιο Τάφο, εκ του οποίου ανέτειλε, αναστημένος από τους νεκρούς, ο Ήλιος της δικαιοσύνης, το φως το ανέσπερο, ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, ο υιος και Λόγος του Θεού, το δεύτερο πρόσωπο της αγίας Τριάδος.

Αυτό το ουράνιο γεγονός, επάνω στη ταλαιπωρημένη από την αμαρτία γη μας, με μεγαλοπρέπεια μας παρουσιάζει και ο μέγιστος προφήτης, ψαλμωδός και βασιλέας Δαβίδ, με τα παραπάνω λόγια του, στον περίφημο 67ο μεσσιανικό ψαλμό του, τμήμα του οποίου ακούγεται και ψάλλεται συνεχώς κατά την περίοδο του αγίου Πεντηκοσταρίου. Μεγαλειώδης η ουρανία βασιλεία, επίγειος η ανάστασις του Χριστού, όλα φωτισμένα από το άκτιστο φως του Θεού, που διαχέεται μέσα στην ανθρωπότητα όλων των αιώνων. Αυτό άλλωστε θα ψάλλωμε, με μεγαλοπρέπεια σε λίγο : «Ελάτε, να πάρετε φως, από το φως που δεν δύει ποτέ και δοξάσατε τον Χριστό, που ανεστήθη από τους νεκρούς». Η μετοχή μας στο φως αυτό, παρ’ όλη την αναξιότητά μας, καθίσταται εφικτή, μόνον μέσα στην αγία μας Εκκλησία, γι’ αυτό γράφει και ο απόστολος Παύλος, καταγράφοντας μάλιστα και τον 19ο στίχο του παραπάνω ψαλμού : «Ανέβηκε ψηλά, πήρε μαζύ του αιχμαλώτους, έδωσε δώρα στους ανθρώπους.

Το ανέβηκε όμως, τι άλλο σημαίνει παρά ότι προηγουμένως είχε κατεβεί εδώ κάτω στη γη ; Αυτός που κατέβηκε είναι ο ίδιος που ανέβηκε επάνω από όλους τους ουρανούς, για να γεμίση με την παρουσία του το σύμπαν. Αυτός, λοιπόν, σε άλλους έδωσε το χάρισμα του αποστόλου, σε άλλους του προφήτη, σε άλλους του ευαγγελιστή και σε άλλους του ποιμένα και δασκάλου, για να καταρτίζουν τους πιστούς για το έργο της διακονίας, ώστε να οικοδομήται το σώμα του Χριστού. Έτσι θα καταλήξωμε όλοι στην ενότητα που δίνει η πίστη και η βαθειά γνώση του Υιού του Θεού, θα γίνωμε ώριμοι και θα φθάσωμε στην τελειότητα που μέτρο της είναι ο Χριστός. Δεν θα είμεθα πλέον νήπια, δεν θα κλυδωνιζόμεθα και δεν θα μας πηγαίνη πέρα δώθε ο άνεμος της οποιασδήποτε διδασκαλίας, η ανθρωπίνη δολιότητα και τα τεχνάσματα που μηχανεύεται η απάτη. Αντίθετα, έχοντας την αληθινή πίστη και την αγάπη, ας φθάσωμε σε όλα μας αυτόν που είναι η κεφαλή, δηλαδή τον Χριστό» (Ψαλμ. 67, 19 & Ἐφεσ. 4, 8-15).

Γι’ αυτό το ουράνιο και άκτιστο φως ομιλεί σε ένα θαυμάσιο λόγο του για την φοβερή ημέρα της κρίσεως, ο άγιος Συμεών, ο Νέος Θεολόγος : «Ο ίδιος ο Θεός και Δεσπότης των όλων θα λάμψη τότε με την δόξα της θεότητός του και θα είναι μόνος εκείνος, ημέρα μαζύ και Θεός, αυτός που τώρα είναι σε όλους αόρατος, και αυτός που κατοικεί φως απρόσιτο θα αποκαλυφθή σε όλους ποιος είναι και θα γεμίση τα πάντα με το φως του και δεν θα δύση ποτέ, θα είναι ατελεύτητος και ημέρα αιωνίου χαρμονής για τους αγίους του».

Το γεγονός της Αναστάσεως του Χριστού από τους νεκρούς εξυμνεί πολλές φορές και ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως. Γράφει, λοιπόν, σε ένα θαυμάσιο ποίημά του: «Σήμερα, ο μέγας Χριστός από τους νεκρούς που έσμιξε, σηκώθηκε, και του θανάτου έσπασε το κεντρί και τις σκοτεινές πόρτες του αγέλαστου Άδη συνέτριψε, και έδωσε στις ψυχές ελευθερία. Σήμερα, αναπηδώντας από το μνήμα, φάνηκε στους θνητούς, που γι΄ αυτούς γεννήθηκε, πέθανε και αναστήθηκε από τους νεκρούς, ώστε ξαναγεννημένοι, και τον θάνατο ξεφεύγοντας να ανεβούμε μαζύ του καθώς φεύγει από εδώ. Σήμερα, ο ολόφωτος μέγας χορός των αγγέλων σε περιβάλλει ολόχαρος, μέλποντας τον επινίκιο ύμνο. Σήμερα, η φωνή μου αντήχησε, τα κλεισμένα από την σιωπή χείλη, ελευθερώνοντας, και με έχεις κιθάρα υμνητική. Μέσα μου εθυσίασα τον νου μου στον Αιώνιο νου, στο Αιώνιο Λόγο τον λόγο μου, και έπειτα θα θυσιάσω και στο μεγάλο Πνεύμα, εάν θέλη».

Για τους καρπούς αυτής της Αναστάσεως του Σωτήρος Χριστού γράφει σε μία ομιλία του στον 117ο ψαλμό του Δαβίδ ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως : «Αυτή η ημέρα είναι η ημέρα που την έκαμε ο Κύριος. Ας χαρούμε και ας ευφρανθούμε αυτήν την ημέρα. Ημέρα εδώ ονομάζει όχι την πορεία του ηλίου, αλλά τα κατορθώματα που συνέβησαν αυτήν την ημέρα. Διότι, όπως ακριβώς, λέγοντας πονηρή ημέρα δεν ονομάζει την πορεία του ηλίου, αλλά τα κακά που συμβαίνουν κατ΄ αυτήν, έτσι και ημέρα αγαθή ονομάζει τα κατορθώματα που συμβαίνουν κατ΄ αυτήν. Και αυτό που λέγει σημαίνει το εξής. τα κατορθώματα του Θεού που συνέβησαν κατ΄ αυτήν, τα έκαμε ο Θεός. Διότι μόνον εκείνο το χέρι μπορούσε να κάμη εκείνα που συνέβησαν. Τί, δηλαδή ; θα μπορούσε να εξισωθή με την ημέρα αυτή κατά την οποία συνέβη η συμφιλίωση του Θεού με τον άνθρωπο, τερματίσθηκε ο μακροχρόνιος πόλεμος, η γη έγινε ουρανός και οι ανάξιοι άνθρωποι της γης φάνηκαν άξιοι της ουρανίας βασιλείας ; Το κάλλιστο μέρος της φύσεώς μας μετεφέρθη πιο επάνω από τους ουρανούς, ο παράδεισος άνοιξε, αποκτήσαμε και πάλι την αρχαία πατρίδα, η κατάρα εξαφανίσθηκε, η αμαρτία καταλύθηκε, εκείνοι που τιμωρήθηκαν από τον νόμο επέτυχαν την σωτηρία τους χωρίς τον νόμο, όλη η γη και η θάλασσα εγνώρισε τον Κύριό της, και συνέβησαν και άπειρα άλλα, που δεν μπορούμε τώρα να τα παρουσιάσωμε με τον λόγο. Γι’ αυτό, λοιπόν, και ο προφήτης, επειδή τα έφερε στη σκέψη του όλα αυτά, αναθέτει στον Θεό το παν, δηλώνοντας ότι τα όσα συνέβησαν είναι έργα του Θεού. Ας χαρούμε και ας ευφρανθούμε κατ΄ αυτήν, διότι επετύχαμε τόσα μεγάλα αγαθά. Καθ’ όσον και αυτό δεν είναι μικρό κατόρθωμα, το να χαιρώμεθα για τα αγαθά, το να σκιρτάμε από χαρά, το να ευφραινώμεθα και το να δεχώμεθα με ευχαρίστηση τις ευεργεσίες του Θεού».

Ευλαβέστατοι πατέρες, ευλογημένοι χριστιανοί και χριστιανές,

Σήμερα, και πάλι μέσα στη νύχτα του Μεγάλου Σαββάτου και κοντά στο ξημέρωμα της αγίας και μεγάλης Κυριακής του Πάσχα, το άρωμα της αναστάσεως του Χριστού μας από τους νεκρούς, γαληνεύει τις ψυχές μας, και μας οδηγεί στον δρόμο της σωτηρίας, μεταμορφώνει τις ανθρώπινες στιγμές μας και μας χαρίζει την ελπίδα. Την ελπίδα, που μόνο μέσα στην αγία μας Εκκλησία, μπορούμε να συναντήσωμε και να αγκαλιάσωμε. και αυτή είναι ο ίδιος ο Χριστός μας. Ας πετάξωμε από επάνω μας τις καταστροφικές συμπεριφορές μας που οδηγούν ολόκληρη την ανθρωπότητα στον θάνατο, στην μοναξιά, στο έγκλημα, στον πόλεμο, στην απαξίωση κάθε ανθρώπου, στην επικράτηση του συμφέροντος χάριν της εξαφανίσεως του συνανθρώπου μας, και ας συναντήσωμε στην πορεία για τον Γολγοθά και τον ουρανό τον βασανισμένο και πληγωμένο συνάνθρωπό μας και ας μετάσχωμε στο αιώνιο και άκτιστο φως του αγίου Τριαδικού Θεού μας.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ! ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ !

Ευχέτης προς τον δι΄ ημάς Αναστάντα εκ των νεκρών Κύριον

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

Ο ΦΙΛΙΠΠΩΝ, ΝΕΑΠΟΛΕΩΣ & ΘΑΣΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Πένθιμα εμβατήρια από τη Φιλαρμονική Ελευθερούπολης

Συνθέσεις απόλυτα συνυφασμένες με το Θείο Πάθος θα παιανίσει την Μεγάλη Παρασκευή η φιλαρμονική της Ελευθερούπολης Καβάλας.

Μετά την Ακολουθία των Μεγάλων Ωρών, στις 12:30 το μεσημέρι, στο προαύλιο της Βασιλικής του Αγίου Νικολάου, τα πένθιμα εμβατήρια της Μεγάλης Παρασκευής, θα συμβάλλουν στην κατάνυξη της Ημέρας.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en