ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ελληνική σημαία, συνολικού εμβαδού, 600 τετραγωνικών μέτρων, υψώθηκε στην Αλεξανδρούπολη

Ελληνική σημαία, συνολικού εμβαδού, 600 τετραγωνικών μέτρων, υψώθηκε στην Αλεξανδρούπολη, και συγκεκριμένα στο Πάρκο Αλτιναλμάζη,το πρωί του Σαββάτου.

Η τεράστια σημαία υψώθηκε με τη βοήθεια γερανού στο πλαίσιο των εορτασμών για την απελευθέρωση της πόλης, με πρωτοβουλία της Λέσχης Αλεξανδρουπολιτών.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης  πραγματοποιήθηκαν ομιλίες & εκδηλώσεις στο επίκεντρο με κύριο θέμα την ιστορική μνήμη της Θράκης, ενώ ακολούθησαν παραδοσιακοί χοροί από Πολιτιστικούς Συλλόγους της Αλεξανδρούπολης αλλά και της Πάτρας.

Δείτε το απόσπασμα από το δελτίο του Ena Channel:

Πηγή: e-evros.gr

DNews Widget

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version