Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ελλάδα βλέπουν φέτος οι κορυφαίοι tour operators

Εκτιμούμε ότι η φετινή καλοκαιρινή περίοδος θα κλείσει περίπου στα προ κρίσης επίπεδα. Οι ελληνικοί προορισμοί συγκαταλέγονται και φέτος στους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ευρώπης, ειδικά στις Σκανδιναβικές χώρες, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Αυστρία και την Ελβετία. Ιδιαίτερα αυξημένη είναι η ζήτηση για διακοπές στην Κρήτη, Ρόδο και Κω. Στην Ισπανία τον πρώτο λόγο έχουν η Μαγιόρκα και τα Κανάρια Νησιά. Επίσης ενισχυμένες είναι οι κρατήσεις στην Τουρκία, κυρίως στην Αττάλεια. Μέχρι στιγμής η αύξηση του κόστους μεταφοράς δεν έχει επηρεάσει τη ζήτηση για τα ταξιδιωτικά πακέτα της TUI”.

Το στοίχημα της TUI

Ο γερμανικός όμιλος της TUI άνοιξε ήδη τη φετινή τουριστική σεζόν για την Ελλάδα. Ο μεγαλύτερος tour operator της Ευρώπης έχει βάλει ως στόχο να διακινήσει φέτος προς τους ελληνικούς προορισμούς 3 εκατομμύρια τουρίστες από όλες τις ευρωπαϊκές αγορές προέλευσης (κυρίως από τη Μεγάλη Βρετανία, το Βέλγιο, τη Γαλλία, τις Σκανδιναβικές χώρες και την Ολλανδία), αριθμός-ρεκόρ, ένα στοίχημα που, όπως αναφέρει ο όμιλος, θα επιτευχθεί.

Είναι χαρακτηριστικό πως ήδη από αυτόν τον μήνα η TUI βάζει 62 πρόσθετες προγραμματισμένες πτήσεις από τη Γερμανία προς την Κρήτη, τη Ρόδο, την Κέρκυρα, την Κω και την Πελοπόννησο, φτάνοντας συνολικά 40.000 πτήσεις σε 19 ελληνικά αεροδρόμια. 9.000 απογειώσεις και προσγειώσεις έχουν προγραμματιστεί σε όλη την Ευρώπη μόνο από και προς την Κρήτη. Άλλα αεροδρόμια είναι η Σάμος, η Σκιάθος και η Ζάκυνθος.

Η σεζόν ξεκίνησε με την προσγείωση αεροσκάφους της TUI fly στο αεροδρόμιο “Νίκος Καζαντζάκης” του Ηρακλείου. Η φετινή τουριστική περίοδος ξεκίνησε, δε, τέσσερις εβδομάδες νωρίτερα από τα προηγούμενα χρόνια, εξαιτίας της υψηλής ζήτησης που καταγραφόταν στις κρατήσεις πακέτων.

Ο όμιλος, όπως αναφέρει, προσφέρει φέτος στην Ελλάδα το μεγαλύτερο σε όγκο πρόγραμμα όλων των εποχών, προσφέροντας 4.500 ξενοδοχεία σε 24 ελληνικούς προορισμούς. Σημειώνεται πως ο όμιλος κατέχει περίπου 40 ξενοδοχεία που λειτουργούν με τις επωνυμίες της TUI, όπως τα Robinson, TUI Magic Life, TUI Blue, TUI Suneo και TUI Kids Clubs. Φέτος προστέθηκαν στην Ελλάδα δύο ξενοδοχεία πέντε αστέρων, το TUI Blue Sensatori Atlantica Caldera Palace στην Κρήτη και το TUI Blue Sensatori Atlantica Dreams Resort στη Ρόδο.

Μεγάλη είναι η παρουσία του ομίλου και στις ελληνικές θάλασσες, καθώς ξεκίνησε νωρίς και το πρόγραμμα κρουαζιέρας της TUI Cruises, με επτά πλοία του στόλου Mein Schiff και πέντε πλοία της Hapag-Lloyd Cruises. Στις 3 Απριλίου το “Mein Schiff 5” αναχώρησε από το Ηράκλειο με περίπου 1.650 επιβάτες για την πρώτη φετινή κρουαζιέρα στα ελληνικά νησιά.

Και ο έτερος μεγάλος γερμανικός tour operator, FTI, όχι μόνο διαπιστώνει υψηλή ζήτηση για διακοπές στην Ελλάδα, αλλά χαρακτηρίζει τη χώρα ως τον πιο “καυτό” προορισμό στο πρόγραμμά του φέτος.

Πέρσι ο FTI είχε ξεκινήσει τις διακοπές στα ελληνικά νησιά στις 14 Μαΐου. Ο ταξιδιωτικός όμιλος έχει, μάλιστα, επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό του κατά 20% σε σύγκριση με το 2019. Περίπου 80 ξενοδοχεία, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών σημάτων Labranda και Kairaba, ήταν ανοιχτά στην Κρήτη, την Κω, την Κέρκυρα και τη Ρόδο. Ο tour operator είχε επίσης περισσότερες πτήσεις τσάρτερ στη Ρόδο, την Κω και την Κέρκυρα, που αποτελούν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στα πακέτα που προσφέρει.

Ο FTI σχεδιάζει φέτος να επεκτείνει το πρόγραμμα πτήσεων σε ελληνικά αεροδρόμια, ενώ βλέπει και παράταση της τουριστικής περιόδου μέχρι και τον Νοέμβριο.

Αυξάνονται οι θέσεις

Όπως φαίνεται από το recovery tracker του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, με δεδομένα από την εταιρεία μετρήσεων ταξιδιωτικών δεδομένων OAG, την εβδομάδα από τις 4 έως τις 10 Απριλίου είχαν προγραμματιστεί 270.000 αεροπορικές θέσεις από το εξωτερικό, αυξημένες κατά 12% σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα (28 Μαρτίου με 3 Απριλίου, όπου είχαμε 241.000 προγραμματισμένες θέσεις σε εισερχόμενες διεθνείς πτήσεις). Η εβδομάδα που ακολουθεί είναι ακόμα καλύτερη, με περαιτέρω άνοδο 16% και 313.000 θέσεις από το εξωτερικό, γεγονός που δείχνει την άνοδο της ζήτησης και την αυξανόμενη όρεξη για διακοπές, που βλέπουν και παράγοντες του τουριστικού χώρου.

Στις κυριότερες αγορές-“δεξαμενές” τουριστών περιλαμβάνονται η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία, η Κύπρος, η Γαλλία, η Ελβετία, η Ολλανδία, η Τουρκία, το Βέλγιο, η Ρουμανία, η Αυστρία, οι ΗΠΑ, η Ισπανία, η Πολωνία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Αντίστοιχα, στα κυριότερα αεροδρόμια υποδοχής πρώτη έρχεται η Αθήνα και ακολουθούν η Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο, η Κέρκυρα, η Ρόδος, τα Χανιά, η Σαντορίνη, η Μύκονος και η Κως.

Δεν υπάρχουν ακυρώσεις, συνεχίζεται το πάγωμα στις κρατήσεις

Από την πλευρά του, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, σε μια πρώτη εκτίμηση της τουριστικής περιόδου, σημειώνει πως δεν υπάρχουν ακυρώσεις στα ξενοδοχεία που ανοίγουν λόγω του πολέμου, υπάρχει όμως μια υστέρηση στις κρατήσεις. Για παράδειγμα, η γερμανική αγορά δεν έχει πάρει ακόμη “μπροστά”, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με το Ηνωμένο Βασίλειο, που κινείται ανοδικά. Αναφερόμενος στην τουριστική ζήτηση φέτος για την Ελλάδα, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ σημείωσε πως καταγράφεται σημαντική αύξηση στις αεροπορικές θέσεις για το καλοκαίρι. Τα slots είναι αυξημένα σε σχέση με το 2019, κάτι που δείχνει και τη δυναμική.

Πηγη: capital.gr

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συνάντηση του Στέλιου Κυμπουρόπουλου με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Καβάλας

Η την περιοδεία του Ευρωβουλευτή της ΝΔ, κ. Στέλιου Κυμπουρόπουλου, στην Βόρεια Ελλάδα συνεχίστηκε και στην πόλη της Καβάλας όπου ο ίδιος συνάντησε του πρόεδρο του Επιμελητηρίου Καβάλας κ. Μάρκο Δέμπα αλλά και με άλλους επαγγελματίες φορείς της περιοχής. Σκοπός της συνάντησης ήταν να συζητηθούν τα επαγγελματικά, τα επιχειρηματικά θλεματα αλλα και η οικονομική ανάπτυξη της Καβάλας.

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επίσκεψη Στέλιου Κυμπουρόπουλου στον Δήμαρχο Νέστου

Τον Δήμαρχο Νέστου επισκέφτηκε το πρωί της Πέμπτης 28 Μαρτίου ο ευρωβουλευτής της ΝΔ, κ. Στέλιος Κυπουρόπουός, ο οποίος άκουσε και συζήτησε μαζί με τον κ. Σάββα Μιχαηλίδη το γεωπολιτικό ανάγλυφο της περιοχής ενώ ακουσέ και μερικά απο τα ζητήματα που απασχλούν τον Δήμο Νέστου.

Continue Reading

ΕΡΓΑΣΙΑ

ΔΥΠΑ | Αναρτήθηκαν τα οριστικά αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης

Αναρτήθηκαν σήμερα Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024, στον ιστότοπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) οι οριστικοί πίνακες επιτυχόντων, επιλαχόντων και αποκλειομένων, της νέας διαδικτυακής δράσης επαγγελματικής κατάρτισης, με τίτλο «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης».

Η κατάρτιση πραγματοποιήθηκε κατά σειρά προτεραιότητας και με βάση τα προβλεπόμενα κριτήρια της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Οι πίνακες βρίσκονται στη διεύθυνση https://www.dypa.gov.gr/nea-anakoinwseis.

Σε κάθε ωφελούμενο του προγράμματος θα αποσταλεί άμεσα από τη ΔΥΠΑ ενημερωτικό e-mail για την οριστική επιλογή του και για τα επόμενα βήματα σχετικά με την εγγραφή του στην εκπαιδευτική πλατφόρμα και την παρακολούθηση των διαδικτυακών μαθημάτων.

Η πιλοτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και στοχεύει στην παροχή προσωποποιημένων διαδικτυακών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης, που η συνολική τους διάρκεια θα κυμαίνεται από 100 έως 250 ώρες.

Οι ωφελούμενοι της δράσης θα κληθούν αρχικά να συμπληρώσουν εξειδικευμένα ερωτηματολόγια, τα οποία, στη συνέχεια, θα επεξεργαστεί το ΕΚΠΑ, μέσω μοντέλου Τεχνητής Νοημοσύνης. Η συγκεκριμένη διαδικασία θα αναδείξει τα προσωποποιημένα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, που θα κληθεί μετά κάθε ωφελούμενος να παρακολουθήσει, ενώ το περιεχόμενό τους θα αποτελείται από μαθήματα και διδακτικές ενότητες που θα έχουν άμεση συνάρτηση με το προσωπικό προφίλ τους.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η ΔΥΠΑ συνεχίζει τις επιτυχημένες συνεργασίες υλοποίησης δράσεων επαγγελματικής κατάρτισης σε συνεργασία με ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, με απώτερο σκοπό την αναβάθμιση των απαραίτητων γνώσεων και δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας και την ενίσχυση της απασχολησιμότητάς τους.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en