ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εκπαιδευτική Καταπίεση

Είναι γεγονός ότι στη σημερινή κοινωνία βλέπουμε τα παιδιά να χάνουν τη παιδικότητά τους νωρίτερα από το προβλεπόμενο.

Παρατηρείται μικρά παιδιά να έχουν χάσει τη σπιρτάδα στο βλέμμα τους και την ανεμελιά, να είναι προβληματισμένα, νευρικά, να μη συγκεντρώνονται εύκολα ή ακόμα και να δείχνουν μεγαλύτερα από την ηλικία τους.

Σε ορισμένες περιπτώσεις εντοπίζονται παιδιά να ταλαιπωρούνται από κατάθλιψη, έλλειψη ενδιαφέροντος επικοινωνίας με γονείς, με συγγενείς και με φίλους, πόνους στο στομάχι κλπ.

Πολλές φορές, φαινόμενα όπως αυτά παρατηρούνται από τις πρώτες σχολικές τάξεις.

Αυτό είναι κάτι που απασχολεί γονείς και εκπαιδευτικούς, είναι σύνηθες αντικείμενο συζήτησης και η εμφάνισή του δεν είναι τυχαία.

Θα ήταν ωφέλιμο να προβληματιστούμε για τους λόγους αυτού του φαινομένου.

Η αλήθεια είναι ότι όσο αυξάνεται ο ανταγωνισμός για την επιτυχία, για την εξέλιξη και για την αγορά εργασίας, προκαλείται περισσότερο άγχος.

Άγχος προκαλείται και για την ανάγκη εξειδίκευσης.

Όπως είναι φυσικό αγχώνονται και οι γονείς για το μέλλον των παιδιών τους.

Οι γονείς αισθάνονται τεράστια την ευθύνη  στο να υποστηρίξουν με κάθε τρόπο τη μόρφωση των παιδιών τους ώστε διαθέτοντας τα κατάλληλα εφόδια να τοποθετηθούν εύκολα στην αγορά εργασίας.

Αυτό το άγχος και η αγωνία όπως είναι φυσικό μεταδίδεται στα παιδιά και παρατηρούμε μια εκπαιδευτική υπερφόρτωση που πολλές φορές τα παιδιά δεν έχουν τη δύναμη να την υποστηρίξουν.

Εκπαιδευτική υπερφόρτωση σε συνδυασμό με πληθώρα λοιπών δραστηριοτήτων, οδηγεί σε αρνητικά αποτελέσματα σε αντίθεση με τα επιδιωκόμενα.

Τα παιδιά βρίσκονται σε ένα ανταγωνιστικό σχολικό περιβάλλον με επιδίωξη τις βαθμολογικές επιδόσεις που πολλές φορές τα απομακρύνει από τους πραγματικούς στόχους και επιδιώξεις τους.

Σε ότι αφορά την εκπαιδευτική φροντίδα έξω από το σχολείο οι γονείς οφείλουν να εμπιστεύονται τα παιδιά τους σε επαγγελματίες που διακρίνονται για την αφοσίωση στο έργο τους και την προσέγγιση των παιδιών ώστε η εκπαίδευση να μη μετατρέπεται σε καταπίεση.

Τα παιδιά πρέπει να εκπαιδεύονται συμμετέχοντας σε ομάδες, που ξεχωρίζουν και για το πνεύμα συνεργασίας αλλά και για το πνεύμα διάκρισης με τη μορφή της ευγενούς άμιλλας.

Οι λοιπές δραστηριότητες πρέπει να  επιλέγονται σύμφωνα με τις επιθυμίες των παιδιών και σύμφωνα με τις αρχές και τους στόχους της οικογένειας που εξακολουθεί να είναι ο σημαντικότερος φορέας παροχής εκπαίδευσης στους νέους.

Η οικογένεια, ειδικά η ελληνική έχει όλες τις προϋποθέσεις να κατευθύνει σωστά τα παιδιά με το δικό της παράδειγμα και με τις συμβουλές του παππού, της γιαγιάς και φυσικά των γονιών

Αυτές οι αρχές εκφράζουν απόλυτα τη φιλοσοφία των Φροντιστηρίων Πουκαμισά και τις υπηρετούν με αφοσίωση όλοι οι εκπαιδευτικοί λειτουργοί των προσφέροντας τις υπηρεσίες τους προς τους νέους με ευθύνη και συνέπεια.

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version