Quantcast
Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ FACEBOOK

Όταν άραγε χρησιμοποιούμε τις έννοιες Instagram και Facebook ή όταν τις χρησιμοποιούμε αυτές  και κάποιες άλλες εφαρμογές, σίγουρα γνωρίζουμε ότι αναφερόμαστε στα Social Media. Όμως τη να σημαίνει άραγε αυτή η ονομασία;

Ο όρος μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ή αλλιώς social media) αναφέρεται στα μέσα αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας μεταξύ ομάδων ανθρώπων μέσω διαδικτυακών κοινοτήτων. Τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν την κοινωνική διάθρωση μεταξύ ανθρώπων που δημιουργούν, μοιράζονται ή ανταλλάσσουν πληροφορίες και ιδέες μέσα σε κοινότητες και δίκτυα.  Τα κοινωνικά δίκτυα σήμερα θεωρείται ότι αποτελούν κυρίαρχο κομμάτι της καθημερινότητας των σύγχρονων ανθρώπων.

Η πρώτη λέξη «social» αναφέρεται στην κοινωνική ανάγκη των ανθρώπων να επικοινωνήσουν με άλλους ανθρώπους. Η δεύτερη λέξη «media» αναφέρεται στα μέσα που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να γίνουν εφικτές οι επικοινωνίες τους.

Η σωστή τους χρήση, εξαρτάται από τον τρόπο που οι άνθρωποι χειρίζονται την εφαρμογή και ανάλογα με τον χρόνο που αφιερώνουν και τις γνώσεις που έχουν.

Το Facebook είναι το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο. Σύμφωνα με την Wikipedia ιδρυτής είναι ο  Mark Zuckerberg όπου ίδρυσε το Facebook στις 4 Φεβρουαρίου 2004 ως μέλος του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ. Αρχικά δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνο οι φοιτητές του Χάρβαρντ ενώ αργότερα επεκτάθηκε για την Ivy League (χαρακτηρισμός μιας ομάδας οκτώ ελίτ πανεπιστημίων των ΗΠΑ). Το όνομα της ιστοσελίδας προέρχεται από τα έγγραφα παρουσίασης των μελών πανεπιστημιακών κοινοτήτων μερικών Αμερικάνικων κολεγίων και προπαρασκευαστικών σχολείων που χρησιμοποιούσαν οι νεοεισερχόμενοι σπουδαστές για να γνωριστούν μεταξύ τους. Tο 2005 το δικαίωμα πρόσβασης επεκτάθηκε σε μαθητές συγκεκριμένων λυκείων και μέλη ορισμένων μαθητικών κοινοτήτων. Στις 26 Σεπτεμβρίου 2006 η υπηρεσία έγινε προσβάσιμη σε κάθε άνθρωπο του πλανήτη που η ηλικία του ξεπερνούσε τα 13 χρόνια.

Το Facebook πλησιάζει πλέον τα 2 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες. Επίσης, το Facebook είναι ένα από τα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ανέβασμα φωτογραφιών με πάνω από 14 εκατομμύρια φωτογραφίες καθημερινά.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ FACEBOOK

Like: Όταν μας αρέσει μια ενημέρωση που έχει ανεβάσει κάποιος χρήστης.

Share: Κοινοποίηση στο προσωπικό μου προφίλ μιας ενημέρωσης από κάποιο άλλο προφίλ

Friend: Δυνατότητα κάποιου χρήστη να έχει πρόσβαση στις ενημερώσεις κάποιου άλλου προφίλ.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ FACEBOOK

Τι είναι άραγε αυτό που έχει κάνει όχι μόνο το Facebook, αλλά και τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τόσο διάσημα;

  • Άμεση και δωρεάν πρόσβαση
  • Παγκόσμια κάλυψη
  • Δικτύωση και επέκταση επαγγελματικών και προσωπικών σχέσεων, χωρίς όρια.
  • Δημιουργία κοινωνικών επαφών, χωρίς περιορισμό στην γεωγραφική κάλυψη.
  • Δυνατότητα επιλογής κοινωνικής ομάδας
  • Άμεση ενημέρωση γεγονότων
  • Δυνατότητα πρόσβασης σε ψυχαγωγικό περιεχόμενο
  • Δίνεται επίσης η δυνατότητα αναζήτησης και ανεύρεσης πληροφοριών από όλο τον κόσμο σε άμεσο και πραγματικό χρόνο

FACEBOOK: Η δημοφιλέστερη πλατφόρμα

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, το Facebook αποτελεί την δημοφιλέστερη πλατφόρμα . Το YouTube αποτελεί την δεύτερη ευρέως δημοφιλέστερη πλατφόρμα με 1,5 δισεκατομμύρια χρήστες. Το Facebook αποτελεί εφαρμογή άμεσων μηνυμάτων όπως άλλωστε και το WhatsApp.

LIKE ΣΤΟ FACEBOOK

Όπως έχουμε λοιπόν παρατηρήσει η επιρροή των Social Media είναι πια αδιαμφισβήτητη. Βασιλιάς των Social Media στην Ελλάδα είναι με διαφορά το Facebook με περισσότερους από 4 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες.

Επομένως είναι  ιδιαίτερα σημαντικό για την επιχείρηση να διαθέτει μια ισχυρή παρουσία και στο Facebook. Μέχρι και πριν από λίγο καιρό οι περισσότεροι στην Ελλάδα είχαν εστιάσει όλες τις προσπάθειες τους στο Google, και συγκεκριμένα στο πως θα ανέβουν πιο ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα (SEO).

Αν και είναι θεμιτό κάτι τέτοιο, είναι εσφαλμένο να στηρίζεται μια online επιχείρηση μόνο σε ένα κανάλι επισκεψιμότητας. Το ρίσκο να χαθεί η μοναδική πηγή είναι πολύ μεγάλο.

Like vs Backlink

​Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός Facebook like και ενός link προς το site (backlink);

  • Το Backlink δίνει δύναμη SEO για να ανεβείτε πιο ψηλά στο Google και τις άλλες μηχανές και ίσως επισκεψιμότητας
  • Το Like δημιουργεί και προάγει τις ανθρώπινες σχέσεις
  • Το Like είναι Viral
  • Το Like όταν γίνεται στην ιστοσελίδα σας βοηθά και αυτό τις κατατάξεις σας στο Google.

Στο σημείο αυτό είναι προφανές ότι το Like είναι πιο σημαντικό από το backlink!

Αύξηση Like

Πως άραγε μπορούμε να αυξήσουμε τα like στην σελίδα μας;  Υπάρχουν άραγε πολλοί τρόποι που μας δίνουν αυτοί την δυνατότητα στο Facebook να αυξήσουμε τα Like;  Σίγουρα όχι, όμως κάνουμε ένα  βασικό & μεγάλο λάθος, – που το κάνουν σχεδόν όλοι –  είναι να αναφέρουμε «συχνά» & «ξερά», την φράση: κάντε like στο site μας, ή στην σελίδα μας στο Facebook…..

Βασικά το πιο απλό που μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε τη Facebook σελίδα μας, είναι να βάλετε το link της παντού στην επικοινωνία μας (Email, Site, Video κ.τ.λ.)

Μπορούμε να προσκαλέσουμε της επαφές του email μας, όπου πετυχαίνοντας έτσι την σύνδεση των λογαριασμών των επαφών μας με τους κάτοχους λογαριασμών του Facebook,  στέλνοντας τους ειδοποίηση να κάνουν like στην σελίδα μας.

Όλοι βέβαια γνωρίζουμε έναν ποιο  εύκολο & γρήγορο τρόπο, όπου μπορούμε να προσκαλέσουμε φίλους. Το πρόβλημα με αυτόν τον τρόπο είναι ότι τα like που θα αποκομίσετε από την αποστολή των αιτήσεων θα είναι περίπου το 20%.

Μπορείτε επίσης να κάνουμε διαγωνισμούς ή να μοιραστούμε δώρα, με «αντάλλαγμα» βέβαια ένα like ή ακόμα καλύτερα να «πάρουμε» το email τους, με το like!

Για να πάρουμε όμως το Like, δεν θα πρέπει να διστάσουμε. Μπορούμε απλά να γράψουμε…. «Σας αρέσει ή εικόνα ή το βίντεο ….; Κάντε like και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!»

Ένας γρήγορος τρόπος για να αυξήσετε τα likes και τους fans είναι η Facebook διαφήμιση, και ιδιαίτερα τα Sponsored stories και η διαφήμιση συγκεκριμένων posts που είναι Social ή Viral.

Και μια τελευταία και ίσως η πιο σημαντική συμβουλή ….

Είναι anti-social, να κάνετε συνεχή προβολή της επιχείρησής σας και να κάνετε like τα posts σας. Δοκιμάστε πιο ήπιες τεχνικές έμμεσης προώθησης, όπως να για παράδειγμα να γράψετε για θέματα που ενδιαφέρουν το target group σας, και σίγουρα ακολουθήστε πετυχημένα παραδείγματα εταιρειών που πάνε καλά στα Social Media …..

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

MyAADE app | «Στον αέρα» η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ – Πληρωμές, έλεγχος οφειλών, φορολογικό ημερολόγιο στο κινητό

Σε λειτουργία και έτοιμη για «κατέβασμα» είναι η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τους φορολογούμενους, το MyAADE app, το οποίο έχει ως στόχο να «λύσει» τα χέρια σε ό,τι αφορά σε πληρωμές υποχρεώσεων, έλεγχο οφειλών, παρέχοντας υπηρεσίες φορολογικού ημερολογίου και «ξυπνητηριού».

Η παρουσίαση της εφαρμογή MyAADE app για τους φορολογούμενους, πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με την παρουσία της ηγεσίας των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Τετάρτη (20.3.204).

Οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με Iris ή με κάρτα, να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα στο ψηφιακό τους πορτοφόλι, να διαχειρίζονται ραντεβού και να δέχονται ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών.

Ο κ. Πιτσιλής δεν απέκλεισε αργότερα να προστεθούν και περαιτέρω υπηρεσίες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξασφαλισμένη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον πληρωμών της ΔΙΑΣ. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε iOS ενώ στις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμη και σε Android.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading

ΕΡΓΑΣΙΑ

Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης

Αναρτήθηκαν οι προσωρινοί πίνακες επιτυχόντων, επιλαχόντων και αποκλειομένων, της νέας διαδικτυακής δράσης επαγγελματικής κατάρτισης, με τίτλο «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης», στον ιστότοπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ).

Η κατάρτιση των πινάκων πραγματοποιήθηκε κατά σειρά προτεραιότητας και με βάση τα προβλεπόμενα κριτήρια.

Οι υποψήφιοι καταρτιζόμενοι έχουν δικαίωμα υποβολής ένστασης από την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024 και ώρα 14:00 μέχρι την Τρίτη 26 Μαρτίου 2024 και ώρα 23:59 αποκλειστικά ηλεκτρονικά στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα της ΔΥΠΑ (e-servives), με κωδικούς TaxisNet ή με κωδικούς πρόσβασης πιστοποιημένων χρηστών ΔΥΠΑ, στη διεύθυνση: https://eservices.oaed.gr/pls/apex/.

Όσοι υποψήφιοι καταθέτουν ένσταση, οφείλουν να αναφέρουν την ακριβή αιτιολογία της ένστασης και να τεκμηριώσουν τους ισχυρισμούς τους, επισυνάπτοντας με ηλεκτρονική σάρωση σχετικά δικαιολογητικά. Ενστάσεις που δεν υποβάλλονται ηλεκτρονικά δεν εξετάζονται.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η πιλοτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και στοχεύει στην παροχή προσωποποιημένων διαδικτυακών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης, που η συνολική τους διάρκεια θα κυμαίνεται από 100 έως 250 ώρες.

Οι ωφελούμενοι της δράσης θα κληθούν, αρχικά, να συμπληρώσουν εξειδικευμένα ερωτηματολόγια, τα οποία, στη συνέχεια, θα επεξεργαστεί το ΕΚΠΑ, μέσω μοντέλου Τεχνητής Νοημοσύνης. Η συγκεκριμένη διαδικασία θα αναδείξει τα προσωποποιημένα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, που θα κληθεί μετά κάθε ωφελούμενος να παρακολουθήσει, ενώ το περιεχόμενό τους θα αποτελείται από μαθήματα και διδακτικές ενότητες που θα έχουν άμεση συνάρτηση με το προσωπικό προφίλ τους.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πώς η GenAI μετασχηματίζει τη λειτουργία των επιχειρήσεων και τους εργαζόμενους

Η GenAI θα μετασχηματίσει το εργατικό δυναμικό, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να της αναθέσουν τη διεκπεραίωση επαναλαμβανόμενων διεργασιών «ρουτίνας», απελευθερώνοντας χρόνο για διεργασίες υψηλότερης προστιθέμενης αξίας και αυξάνοντας την αποδοτικότητα.

Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων αναλύοντας τον αντίκτυπο που αναμένεται να έχει η τεχνητή νοημοσύνη στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους, ο Λάζαρος Πολυμενάκος, εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της EY Ελλάδος και Επικεφαλής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Τεχνητής Νοημοσύνης στην περιοχή ΕΜΕΙΑ, στο πλαίσιο του πρώτου AI Hackathon Greece.

«Οι επιχειρήσεις που θα υιοθετήσουν μία ριζοσπαστική προσέγγιση και θα επενδύσουν τους απαραίτητους πόρους έγκαιρα, είναι βέβαιο ότι αρχικά θα αντιμετωπίσουν τεχνολογικά, ρυθμιστικά και άλλα εμπόδια, και διαταραχές στο ανθρώπινο δυναμικό τους. Ωστόσο, τελικά, η επένδυσή τους θα αποδώσει, καθώς η GenAI είναι πραγματικά μετασχηματιστική», τόνισε ο κ. Πολυμενάκος.

«Αντίθετα, όσοι καθυστερήσουν, θα δουν το μερίδιο αγοράς και τα κέρδη τους να μειώνονται, θα αντιμετωπίσουν φυγή ικανών εργαζόμενων προς τον ανταγωνισμό και, στο τέλος της ημέρας, θα αναγκαστούν να επενδύσουν μεγαλύτερα ποσά υπό πίεση».

Στο πλαίσιο αυτό, παγκόσμια έρευνα της ΕΥ σημειώνει ότι το 10% των επιχειρήσεων που θα εφαρμόσουν τις βέλτιστες πρακτικές τεχνητής νοημοσύνης μέχρι το 2025, θα δημιουργήσουν τουλάχιστον τριπλάσια αξία ως αποτέλεσμα της χρήσης της, σε σχέση με το 90% των επιχειρήσεων που δε θα την υιοθετήσουν. Γι’ αυτό, η EY προτείνει μια ισορροπημένη προσέγγιση, που επιτρέπει την υιοθέτηση της τεχνολογίας σε στάδια, σε καίριες λειτουργίες μιας επιχείρησης, ενώ παράλληλα αναπτύσσονται η σωστή στρατηγική και η κατάλληλη διαχείριση της τεχνολογίας ΑΙ.

Για να αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη, οι επιχειρήσεις καλούνται να πλοηγηθούν σε ένα πολύπλοκο και διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον και να διαχειριστούν παραμέτρους, όπως οι διαφορετικοί βαθμοί ψηφιακής ωριμότητας των αγορών, το υπό διαμόρφωση ρυθμιστικό περιβάλλον, τα σύνθετα οικοσυστήματα επιχειρήσεων, προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και αγορών όπου νεοεισερχόμενοι «παίκτες» μπορούν να δημιουργήσουν περισσότερο ανταγωνισμό ή ευκαιρίες για νέες συνεργασίες.

«Η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα αντικαταστήσει τους εργαζόμενους, αλλά, αντίθετα, θα τους ενδυναμώσει», ανέφερε ο κ. Πολυμενάκος, συμπληρώνοντας ότι, «οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τη στρατηγική και τις λειτουργίες τους σε όλους τους τομείς, τοποθετώντας τους ανθρώπους και τις μηχανές, μαζί στο επίκεντρο».

Με τον τρόπο αυτό, όπως εξήγησε, οι επιχειρήσεις θα αυξήσουν την παραγωγικότητά τους, θα ενισχύουν τη δημιουργικότητα και θα βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών, δημιουργώντας νέα αξία για τους καταναλωτές, τους εργαζόμενους και την ευρύτερη κοινωνία, αλλά και χρηματοοικονομική αξία για τις ίδιες.

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε αναλυτικά και στις προκλήσεις που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη, τις οποίες κατέταξε σε τρεις κατηγορίες: ηθικές, οικονομικές και προκλήσεις που συνδέονται με την ασφάλεια δεδομένων και την κυβερνοασφάλεια, όπως η αποκάλυψη ή «πρόβλεψη» ευαίσθητων πληροφοριών.

Δεν είναι τυχαίο ότι, το 19% των επικεφαλής λειτουργιών κυβερνοασφάλειας που συμμετείχαν στην πρόσφατη έρευνα της EY, ανέδειξαν την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση ως την κορυφαία εν δυνάμει απειλή για τους οργανισμούς τους τα επόμενα πέντε χρόνια.

Όπως είναι φυσικό, σημείωσε ο κ. Πολυμενάκος, η ραγδαία εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης και ο αυξανόμενος ρυθμός υιοθέτησής της, δημιουργούν παγκοσμίως την ανάγκη για ένα αποτελεσματικό ρυθμιστικό περιβάλλον, με πρωτοβουλίες σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, όπως η Νομοθετική Πράξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη (EU AI Act) και το επικείμενο Εκτελεστικό Προεδρικό Διάταγμα για την Τεχνητή Νοημοσύνη στις ΗΠΑ.

Ο αντίκτυπος της GenAI στην αγορά εργασίας

Ο αντίκτυπος της GenAI αναμένεται να είναι ευρύς, με το 67% των θέσεων εργασίας στις ανεπτυγμένες οικονομίες και το 57% στις αναδυόμενες, να θεωρούνται μετρίως έως πολύ εκτεθειμένες στις επιπτώσεις της.

Ο βαθμός έκθεσης, όμως, ανά τομέα, διαφέρει, και ίσως είναι η πρώτη φορά που τεχνολογικές και θετικές κατευθύνσεις που σχετίζονται με υπολογιστές, μαθηματικά, ιατρικές υπηρεσίες, κ.λπ., συγκαταλέγονται στους πιο εκτεθειμένους στις επιδράσεις της GenAI τομείς.

Στον αντίποδα, πιο περιορισμένες αναμένεται να είναι οι επιπτώσεις σε τομείς, όπως οι κοινωνικές επιστήμες και οι υπηρεσίες προσωπικής φροντίδας, που απαιτούν δεξιότητες που περιλαμβάνουν σύνθετη ανθρώπινη αλληλεπίδραση, δημιουργικότητα και συναισθηματική κατανόηση.

Παράλληλα, όμως, όπως σημείωσε ο ομιλητής, η εκτίμηση ότι η GenAI θα αντικαταστήσει μεγάλο αριθμό θέσεων εργασίας, μάλλον θα αποδειχθεί ως μύθος, με τις ανεπτυγμένες οικονομίες να αναμένεται να δουν, σε πρώτη φάση, μεγαλύτερες προοπτικές επαύξησης του ανθρώπινου δυναμικού τους.

Πηγή: Newsbeast.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en