ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Γενναία η χρηματοδότηση, για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ

Τέσσερα εκατομμύρια ευρώ, καρντάσια, είναι ένα πολύ σεβαστό ποσό, το οποίο θα διατεθεί για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, για τα επόμενα τρία χρόνια αν αντιλαμβάνομαι σωστά από τη δήλωση που έκανε ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης, Κώστας Αντωνιάδης.

Όμως, τέσσερα εκατομμύρια ευρώ, είναι υπεραρκετά για συμμετοχές σε εκθέσεις τουρισμού, έντυπα προβολής, διαφήμιση και εκδηλώσεις, όπως το φεστιβάλ Via Egnatia.

Θα κάνω, επομένως, υπομονή, για να μάθω τον τριετή σχεδιασμό για την τουριστική προβολή, που καταστρώνει η διοίκηση της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ.

Επειδή φοβάμαι ότι θα έχουμε νέες αντιδράσεις για την στρατηγική της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ. στην προβολή, όπως συνέβη με το βίντεο στον τηλεοπτικό σταθμό Euronews, μήπως είναι πιο χρήσιμο το χρηματικό ποσό των τεσσάρων εκατομμυρίων ευρώ να μοιραστεί στους Δήμους, με προτεραιότητα στους πιο τουριστικούς, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, ώστε να επιλέξουν εκείνοι τον τρόπο που θα προβληθούν;

Κι αν υπάρξει, πάλι, γκρίνια για την κατανομή των χρημάτων, να καλέσει η Περιφέρεια Α.Μ.-Θ. όλους τους Δήμους, να καταθέσουν τα σχέδια τους για την τουριστική προβολή, για να δούμε τη δουλειά που κάνει κάθε Δήμος στον τομέα αυτό. Δεν είναι δίκαιο ο Δήμος που δεν έχει προτεραιότητα την τουριστική ανάπτυξη, να πάρει το ίδιο μερίδιο με τον Δήμο που έχει ολοκληρωμένο και φιλόδοξο σχέδιο.

Η προβολή που κάνει η Περιφέρεια Α.Μ.-Θ., δεν εξετάζει ποιοι Δήμοι έχουν μεγαλύτερη δραστηριότητα στον τουρισμό, αλλά προβάλλει και Δήμους που έχουν χαμηλή, ή καθόλου, επισκεψιμότητα.

Επειδή τα τέσσερα εκατομμύρια ευρώ, σε περίοδο κρίσης, είναι σημαντικό ποσό, περιμένω να αξιοποιηθούν με τον καλύτερο τρόπο, για να φέρουν αποτέλεσμα. Έως το τελευταίο ευρώ.

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version