Quantcast
Connect with us

MEDIA

Αύξηση διαφημιστικής επένδυσης με κυρίαρχη την TV

Ποιες είναι οι τάσεις της διαφημιστικής επένδυσης στην Ελλάδα του 2016 και πως διαμορφώνεται η εικόνα για το βασικό διαφημιστικό μέσο, την τηλεόραση σύμφωνα με έρευνα της Gravity The Newtons.

Στα 340,0 Εκ. Ευρώ ανήλθε, σύμφωνα με την Gravity The Newtons, η εκτίμηση της Διαφημιστικής Δαπάνης για την περίοδο Ιανουαρίου – Αυγούστου 2016,συμπεριλαμβανομένων και των αποδιδόμενων φόρων (καθαρό έσοδο 284,0 εκ. Ευρώ).

Με βάση την έρευνα της Gravity Τhe Newtons, η επένδυση παρουσιάζεται αυξητική (+12%),συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2015, ενώ προέρχεται από  όλες τις κατηγορίες των Μέσων, εξαιρουμένων των Έντυπων Mέσων.

Η κατανομή της παραπάνω Επένδυσης ανά κατηγορία Μέσου απεικονίζεται στο παρακάτω γράφημα, όπου σαφώς διαφαίνεται η κυρίαρχη θέση της Τηλεόρασης στην απορρόφηση αυτής της δαπάνης με δεύτερη κατηγορία ακολουθούμενη αυτής των Ψηφιακών Μέσων.

Κατανομή Διαφημιστικής Δαπάνης

Η παραπάνω κατανομή  εκτιμάται ότι θα διαφοροποιηθεί ελάχιστα  έως τέλος έτους με την Gravity να προβλέπει συνολικό τζίρο Διαφημιστικής Επένδυσης 537 Εκ. Ευρώ και αύξηση 4-5%

 

Κυριαρχεί η τηλεόραση

Όπως προκύπτει από την μελέτη της Gravity The Newtons, η τηλεόραση αποτελεί την κατηγορία Μέσου που παραδοσιακά απορροφά μερίδιο (50% +) της Διαφημιστικής Επένδυσης.  Για την περίοδο Ιανουαρίου Αυγούστου 2016 παρουσίασε εκτιμώμενη μεταβολή αύξησης (+19%), λόγω της περιορισμένης περσινής Διαφημιστικής Δραστηριότητας (Εκλογές, Δημοψήφισμα, Capital Controls).

Η εκτίμηση είναι ότι η συνολική τηλεοπτική Επένδυση θα ανέλθει στα (295,0 Εκ. Ευρώ /ή 220 Εκ.Ευρώ Έσοδο στα κανάλια) παρουσιάζοντας μεταβολή σε σχέση με το 2015 (11 %).

 Η εικόνα μεριδίου των εν λειτουργία Πανελλαδικών Καναλιών για το διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου 2016, εκτιμάται ως εξής :

 

ALPHA                                  :               26%

ΑΝΤ1                                     :               23%

STAR                                      :               17%

MEGA                                   :               16%

ΣΚΑΪ                                       :               10%

E CHANNEL                         :                 4%

ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ     :                 4%

 

Τέλος οι κατηγορίες που επενδύουν κυρίως στην τηλεόραση είναι οι εξής :

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 13-05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 02–05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τρίτη Επιχειρηματική Αποστολή της Kourtidis Group στην Αμερική

Με μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά αποτελέσματα για τη Β. Ελλάδα, ολοκληρώθηκε το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι της Kourtidis Group στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η ενημέρωση των Ελληνοαμερικανών για όλες τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Διοίκηση και Στελέχη του ομίλου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο Σαν Φρανσίσκο και στη Νέα Υόρκη, όπου και πραγματοποιήθηκαν οι πολύ σημαντικές επιχειρηματικές τους συναντήσεις.

«Το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι είναι μόνο η αρχή καθώς το πιο σημαντικό για εμάς είναι να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης» αναφέρει ο Νίκος Κουρτίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kourtidis Group. Σημαντικοί Έλληνες της Ομογένειας και Αμερικανοί επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για τη διαδρομή του βραβευμένου στο ελληνικό επιχειρείν ομίλου εταιρειών Κουρτίδη. Πληροφορήθηκαν για το πλούσιο χαρτοφυλάκιο του, που διαθέτει περισσότερα από 56 οικιστικά συγκροτήματα και 1.333 κατοικίες αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Μεταξύ των άλλων, μέσα από τις συναντήσεις αναδείχθηκαν και η μοναδικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος (Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Νέα Ηρακλείτσα, Δράμα, Σέρρες, Θάσος, Ασπροβάλτα, Κεραμωτή) και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής αποστολής ήταν άμεσα και θετικά, καθώς τα Στελέχη προχώρησαν σε συμφωνίες και μεγάλες συνεργασίες που θα εμφανιστούν το επόμενο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής, ο κ. Νίκος Κουρτίδης και η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα βρέθηκαν στην Times Square της Νέας Υόρκης, όπου ο όμιλος εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά. Εκεί, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες, στο κορυφαίο τοπόσημο της αμερικανικής μητρόπολης, είχαν την ευκαιρία να αντικρίσουν μέρος διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας στις περίφημες οθόνες των Billboards.

«Με την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής αποστολής νιώθω ότι η περιοχή μας έχει ήδη κερδίσει πολλά. Η χώρα μας έχει σπουδαία πράγματα να προσφέρει, γεγονός που αντιλαμβάνονται κι οι ίδιοι οι επενδυτές κι αυτό αποτελεί κίνητρο να τη γνωρίσουν» αναφέρει ο κ. Κουρτίδης. Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα δηλώνει «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τη δυνατότητα που είχαμε ώστε να  ενημερώσουμε τους Έλληνες Ομογενείς και τους Αμερικανούς πελάτες μας για τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η δραστηριότητά μας είναι ήδη γνωστή στους επιχειρηματικούς κύκλους της Αμερικής. Στην Kourtidis Group έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και εμπιστοσύνης και είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματική και επενδυτική προσπάθεια».

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en