Quantcast
Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις τηλεοράσεων και υπολογιστών την περίοδο του lockdown

Τη συνδρομή της τεχνολογίας αναζήτησαν οι πολίτες στην Ευρώπη προκειμένου να εργαστούν, να κάνουν τις αγορές τους και να ψυχαγωγηθούν κατά την περίοδο του lockdown, που επιβλήθηκε λόγω της πανδημίας του COVID-19. Ως αποτέλεσμα, το διάστημα αυτό σημειώθηκε, πανευρωπαϊκά, άνοδος των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε αρκετές κατηγορίες τεχνολογικών αγαθών, όπως οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, οι τηλεοράσεις, οι web κάμερες, οι εκτυπωτές και οι κονσόλες παιχνιδιών.

Συγκεκριμένα, οι διαδικτυακές πωλήσεις τεχνολογικών καταναλωτικών αγαθών αυξήθηκαν σχεδόν κατά 100% την εβδομάδα που ξεκίνησε στις 30 Μαρτίου, στις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης (Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία και Ιταλία). Ωστόσο, ακόμη και αυτό το τεράστιο άλμα δεν μπόρεσε να αντισταθμίσει τις απώλειες στα φυσικά καταστήματα λιανικής, με αποτέλεσμα η συνολική αγορά να μειώνεται κατά 14%.

Στην πραγματικότητα, όπως προκύπτει από σχετική ανάλυση της GfK, οι πωλήσεις, που πραγματοποιούνται μέσω Διαδικτύου, θα έπρεπε να τετραπλασιαστούν για να αντισταθμίσουν πλήρως τις σημαντικές απώλειες, που υπέστη η αγορά τεχνολογικών αγαθών όσον αφορά τις πωλήσεις στα φυσικά καταστήματα στις συγκεκριμένες αγορές. Στην Ιταλία, για παράδειγμα, η αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων στάθηκε ικανή να αντισταθμίσει μόνο το 30% περίπου των απωλειών των παραδοσιακών καταστημάτων στη χώρα.

Σύμφωνα με στοιχεία της GfK για την πορεία της αγοράς τεχνολογικών καταναλωτικών αγαθών στη διάρκεια του lockdown, η εξ αποστάσεως εργασία οδήγησε σε αύξηση των πωλήσεων οθονών (+120%), εκτυπωτών (+68%), φορητών υπολογιστών (+62%) και πληκτρολογίων (+61%) στις πέντε προαναφερθείσες ευρωπαϊκές αγορές. Η δε προϊοντική κατηγορία, στην οποία καταγράφηκε η μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων, ήταν οι web κάμερες (+297%).

Ψηφιακή ψυχαγωγία


Η εταιρεία διαπιστώνει συνολικά σημαντικές αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των Ευρωπαίων καταναλωτών το διάστημα της καραντίνας και του περιορισμού των μετακινήσεων των πολιτών: “Έχουμε δει αύξηση των πωλήσεων για προϊόντα, που βοηθούν της ανθρώπους να οργανώσουν τη ζωή τους από την άποψη της εργασίας, της μελέτης, της κατανάλωσης και της ψυχαγωγίας”, σημειώνει η μελέτη.

Για παράδειγμα, η ψυχαγωγία κατ’ οίκον επηρέασε θετικά τις πωλήσεις σε συγκεκριμένες κατηγορίες τεχνολογικών καταναλωτικών αγαθών στις πέντε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Στη Μεγάλη Βρετανία, οι πωλήσεις τηλεοράσεων αυξήθηκαν κατά 31% μεταξύ 9 Μαρτίου και 5 Απριλίου, καθώς οι καταναλωτές πρόσθεσαν στο χαρτοφυλάκιό τους περισσότερες – αν και φθηνότερες – τηλεοράσεις, για να αντιμετωπίσουν διαφορετικές συνήθειες προβολής. Οι πωλήσεις στις κονσόλες παιχνιδιών, επίσης, εκτοξεύθηκαν: κατά 259% στη Μεγάλη Βρετανία, κατά 139% στη Γερμανία, κατά 132% στη Γαλλία, κατά 108% στην Ισπανία και κατά 65% στην Ιταλία.

Στο μεταξύ, αυξημένες ήταν οι πωλήσεις φορητών υπολογιστών για τυχερά παιχνίδια. Η άνοδος των πωλήσεων ήταν σε ισχυρά διψήφια ποσοστά, που κυμάνθηκαν μεταξύ 33% στην Ιταλία και 92% στην Ισπανία. Σε Γερμανία, Γαλλία και Ισπανία, οι πωλήσεις φορητών υπολογιστών για τυχερά παιχνίδια ξεπέρασαν αυτές των συμβατικών φορητών υπολογιστών σε ρυθμούς ανάπτυξης.

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΣΜΟΣ

Η Κομισιόν ξεκινά έρευνα κατά του Facebook και του Instagram | Υποψίες ότι δεν τηρούν τις υποχρεώσεις τους στο θέμα της παραπληροφόρησης

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα κατά των κοινωνικών δικτύων Facebook και Instagram για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι δεν τηρούν την υποχρεώσεις τους στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης εν όψει των ευρωπαϊκών εκλογών του Ιουνίου, την ώρα που εκφράζονται ανησυχίες για ενδεχόμενη χειραγώγηση της κοινής γνώμης από την Ρωσία.

«Αυτή η Κομισιόν έχει θέσει σε λειτουργία εργαλεία για την προστασία των ευρωπαίων πολιτών από την παραπληροφόρηση και της χειραγώγηση των πληροφοριών από τρίτες χώρες», δήλωσε η πρόεδρος Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. «Οταν υπάρχουν υποψίες για παραβίαση των κανόνων, αναλαμβάνουμε δράση. Αυτό συμβαίνει πάντα, αλλά ιδιαιτέρως σε περίοδο εκλογών».

Πρόκειται για την πέμπτη επίσημη έρευνα που διεξάγεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του νέου κανονισμού για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA), ο οποίος ετέθη σε ισχύ τον περασμένο χρόνο γα την αντιμετώπιση του παράνομου online περιεχομένου και προϊόντων.

Η Κομισιόν έχει ήδη ξεκινήσει δύο έρευνες κατά του TikTok. Στο πλαίσιο της μίας από τις δύο έρευνες, η θυγατρική της κινεζικής ByteDance αναγκάσθηκε να διακόψει την περασμένη εβδομάδα την νέα εφαρμογή Lite που ανταμείψει τους χρήστες για τον χρόνο που περνούν μπροστά στην οθόνη, πράγμα που θεωρείται ότι δημιουργεί κινδύνους εθισμού στους νέους.

Στις αρχές Μαρτίου, κινήθηκε διαδικασία κατά της AliExpress, θυγατρικής της Alibaba, λόγω υποψιών ότι δεν λαμβάνει αρκετά μέτρα κατά της πώλησης επικίνδυνων προϊόντων όπως τα πλαστά φάρμακα.

Η πρώτη επίσημη έρευνα αφορούσε επίσης κινδύνους που συνδέονται με την παραπληροφόρηση. Ξεκίνησε στις 18 Δεκεμβρίου κατά του Χ (πρώην Twitter) για παραλείψεις σχετικές με τον έλεγχο περιεχομένου και την διαφάνεια.

Ο κανονισμός για τις ψηφιακές υπηρεσίες εφαρμόζεται από το τέλος του Αυγούστου στις μεγαλύτερες ψηφιακές πλατφόρμες όπως το X, TikTok, οι μεγάλες πλατφόρμες της Meta (Facebook, Instagram), στην Apple, την Google, την Microsoft και την Amazon.

Συνολικά, 23 μεγάλοι παράγοντες του Ιντερνετ, ανάμεσά τους τρεις πορνογραφικές ιστοσελίδες (Pornhub, Stripchat και XVideos), έχουν τεθεί υπό άμεση παρακολούθηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Οι παραβάτες υποχρεούνται να πληρώσουν πρόστιμα που φθάνουν μέχρι και το 6% του ετήσιου κύκλου εργασιών τους, αλλά προβλέπεται έως και η απαγόρευση λειτουργίας τους στην Ευρώπη σε περιπτώσεις σοβαρών και επανειλημμένων παραβιάσεων των ευρωπαϊκών κανόνων.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

Θεσσαλονίκη

Θεσσαλονίκη | Για πρώτη φορά η Sophia, το διάσημο ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης στην συμπρωτεύουσα

Η Sophia είναι ένα πιο διάσημο ανθρωποειδές ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης. Σήμερα βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου είχε προγραμματιστεί να έχει… συνομιλία με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα, στο πλαίσιο της έκθεσης BEYOND.

Πρόκειται για ένα «κοινωνικό» ανθρωποειδές ρομπότ, σχεδιασμένο για διάδραση και επικοινωνία με τους ανθρώπους με ένα πρόσωπο που θυμίζει ανθρώπινο. Σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο δημιουργός της, τα χαρακτηριστικά της είναι ένας συνδυασμός της Αιγύπτιας βασίλισσας Νεφερτίτης, της Όντρεϊ Χέπμπορν και της συζύγου του Αμάντα Χάνσον!

H Sophia ήταν συνεπής στο ραντεβού της με το κοινό σήμερα στις 11:30 στο σταντ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

MyAADE app | «Στον αέρα» η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ – Πληρωμές, έλεγχος οφειλών, φορολογικό ημερολόγιο στο κινητό

Σε λειτουργία και έτοιμη για «κατέβασμα» είναι η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τους φορολογούμενους, το MyAADE app, το οποίο έχει ως στόχο να «λύσει» τα χέρια σε ό,τι αφορά σε πληρωμές υποχρεώσεων, έλεγχο οφειλών, παρέχοντας υπηρεσίες φορολογικού ημερολογίου και «ξυπνητηριού».

Η παρουσίαση της εφαρμογή MyAADE app για τους φορολογούμενους, πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με την παρουσία της ηγεσίας των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Τετάρτη (20.3.204).

Οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με Iris ή με κάρτα, να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα στο ψηφιακό τους πορτοφόλι, να διαχειρίζονται ραντεβού και να δέχονται ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών.

Ο κ. Πιτσιλής δεν απέκλεισε αργότερα να προστεθούν και περαιτέρω υπηρεσίες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξασφαλισμένη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον πληρωμών της ΔΙΑΣ. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε iOS ενώ στις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμη και σε Android.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en