Quantcast
Connect with us

MEDIA

Αποκάλυψη | Αυτός είναι ο συνεταίρος του Καλογρίτσα στο νέο κανάλι

Έδιωξαν τους «νταβατζήδες» των ΜΜΕ από τη μπροστινή πόρτα και… τους ξαναβάζουν στο παιχνίδι των media από την πίσω πόρτα…

Το Antinews αποκαλύπτει ποιοι έχουν κλείσει συνεργασία για τηλεοπτικό κανάλι, προτού καν γίνει ο διαγωνισμός. Λες και γνώριζαν ότι θα πάρουν άδεια στην αδιάβλητη και ιδιαίτερα αυστηρή δημοπρασία του Παππά.

Πριν από τρεις μήνες, κορυφαίο στέλεχος της αγοράς, προσελήφθη από τον όμιλο Καλογρίτσα προκειμένου να φτιάξει ένα business plan. Με οικονομικά στοιχεία, με πρόσωπα που θα στελέχωναν το κανάλι αλλά και με τον… αφανή σύμμαχο ή συνεργάτη στο νέο εγχείρημα του ΣΥΡΙΖΑ… συγγνώμη του Καλογρίτσα.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Antinews, που από το Σάββατο δεν έχει διαψευστεί ακόμα από κανέναν, το όνομα του επιχειρηματία, με γνώση καλή στα τηλεοπτικά λέγεται… Μπόμπολας, αλλά δεν θα φαίνεται πουθενά. Μπροστάρης σε όλη αυτή την προσπάθεια, σύμφωνα με πληροφορίες, θα είναι ο συνέταιρός του στο Stoiximan, Δημήτρης Μάρης ο οποίος έχει… «χοντρή κασαδούρα» από το στοίχημα και θα βοηθήσει τον Καλογρίτσα να στήσει το κανάλι.

Οι δύο τους, ή μάλλον οι τρεις τους αλλά χωρίς τον Μπόμπολα να φαίνεται, θα είναι η επόμενη ημέρα, στο νέο κανάλι με ελαφρά φιλοκυβερνητική διάθεση και χωρίς τα βαρίδια του παρελθόντος.

Εδώ μπαίνει και ο παράγοντας Mega. Ένα έτοιμο κανάλι, με το απαραίτητο know how, τα μηχανήματα, τους εργαζόμενους που βεβαίως θα πάνε στο νέο κανάλι με πολύ μικρότερους μισθούς.

Οι πληροφορίες του Antinews αναφέρουν ότι έχουν γίνει τα απαραίτητα ραντεβού εδώ και καιρό, με τις ευλογίες του… Παππά, ο οποίος θέλει να έχει ένα δικό του κανάλι για τις δύσκολες ημέρες που έρχονται.

Δεν είναι καθόλου τυχαία άλλωστε η θεαματική στροφή που έχει κάνει η ναυαρχίδα του Μπόμπολα, το Έθνος, το οποίο έχει τόσο φιλοκυβερνητική στάση ορισμένες φορές που ξεπερνά και την κομματική Αυγή. Πρόκειται για ένα γενικό deal μεταξύ ομίλου Πήγασος, κυβέρνησης και Καλογρίτσα για να κλείσει το Mega, να πάρει άδεια ο «κόκκινος εργολάβος» και να πάρουν κοψοχρονιά το κανάλι με έτοιμη ταινιοθήκη που θα μπορούν να αγοράσουν ή να ενοικιάσουν και με εργαζόμενους εξαντλημένους να παρακαλάνε για το χιλιάρικο κι αν.

Και όλοι θα μείνουν ευχαριστημένοι. Ο Καλογρίτσας που έγινε καναλάρχης με ελάχιστα λεφτά (αφού και τα 50 που έδωσε για την άδεια ενδεχομένως να μη δοθούν ποτέ) και με έτοιμο κανάλι αφού ο συνέταιρος Μπόμπολας, πίσω από τον Μάρη, έχει ήδη συμφωνήσει για το Mega.

Η κυβέρνηση, επί της ουσίας, θα έχει δικό της κανάλι με ελεγχόμενους και τον Μπόμπολα και τον Καλογρίτσα καθώς ως εργολάβοι θα θέλουν να πάρουν έργα. Και ο ίδιος ο Μπόμπολας που δεν καιγόταν τόσο καιρό να σώσει το Mega και τώρα θα βρεθεί ξανά με κανάλι και με δύναμη για να παίζει τα επιχειρηματικά παιχνίδια του.

Τα 180 εκατ. ευρώ που χρωστά το κανάλι στις τράπεζες και τους εργαζόμενους ποιος θα τα πληρώσει; Ο Παππάς με τη Γεροβασίλη; Ή εμείς τα κορόιδα;

Σε λίγες εβδομάδες, αν δεν «τσακίσει» κάτι, θα γίνουν πιο φανερές οι επιδιώξεις των παικτών. Όπως και αν ήταν κάποιος που «έστησε» τη διαδικασία στο δεύτερο γύρο ώστε να πάρει ο Καλογρίτσας την άδεια. Αν πήρε κανένα τηλέφωνο κανείς από το Μαξίμου να μη χαθεί η δεύτερη άδεια γιατί η τρίτη και η τέταρτη θα ήταν πανάκριβη.

Όσο για τον Μαρινάκη; Μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε Alpha και Star. To πρώτο είναι καλά οργανωμένο, χωρίς χρέη, μαγαζί γωνία και με το δεύτερο, που έχει υποχρεώσεις πάνω από 92 εκατ. ευρώ, έχει άριστες σχέσεις. Άλλωστε και η κυβέρνηση έχει εξαιρετικές σχέσεις με το… μεγάλο αφεντικό από την εποχή των δημοτικών εκλογών. Και μην ξεχνάμε ότι κάθε κυβέρνηση μπορεί να κρατά στο χέρι έναν επιχειρηματία που έχει προβλήματα με τη Δικαιοσύνη…

Έτσι γίνονται οι μπίζνες κύριοι, κι εσείς που ψηφίσατε τον ΣΥΡΙΖΑ για να διώξει τους νταβατζήδες. Μεθοδικά ο Παππάς στήνει το δικό του παιχνίδι, αλλά ο Τσίπρας και η παρέα του δεν ξέρουν που έμπλεξαν. Ο πόλεμος τώρα ξεκίνησε. Κέρδισαν μια μάχη, επικοινωνιακή κυρίως κι όχι ουσιαστική, δεν θα έχουν όμως καλό τέλος. Το Κουτί της Πανδώρας των Μέσων Ενημέρωσης έχει πολλά κακά. Συμφορές θα λέγαμε για μια αριστερά που ξέρει να παίζει το παιχνίδι με κυνισμό και θράσος αλλά δεν ξέρει ότι όποιος… νύχτα περπατεί, λάσπες και σκ..ά πατεί.

Πηγή: antinews.gr

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 02–05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τρίτη Επιχειρηματική Αποστολή της Kourtidis Group στην Αμερική

Με μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά αποτελέσματα για τη Β. Ελλάδα, ολοκληρώθηκε το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι της Kourtidis Group στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η ενημέρωση των Ελληνοαμερικανών για όλες τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Διοίκηση και Στελέχη του ομίλου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο Σαν Φρανσίσκο και στη Νέα Υόρκη, όπου και πραγματοποιήθηκαν οι πολύ σημαντικές επιχειρηματικές τους συναντήσεις.

«Το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι είναι μόνο η αρχή καθώς το πιο σημαντικό για εμάς είναι να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης» αναφέρει ο Νίκος Κουρτίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kourtidis Group. Σημαντικοί Έλληνες της Ομογένειας και Αμερικανοί επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για τη διαδρομή του βραβευμένου στο ελληνικό επιχειρείν ομίλου εταιρειών Κουρτίδη. Πληροφορήθηκαν για το πλούσιο χαρτοφυλάκιο του, που διαθέτει περισσότερα από 56 οικιστικά συγκροτήματα και 1.333 κατοικίες αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Μεταξύ των άλλων, μέσα από τις συναντήσεις αναδείχθηκαν και η μοναδικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος (Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Νέα Ηρακλείτσα, Δράμα, Σέρρες, Θάσος, Ασπροβάλτα, Κεραμωτή) και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής αποστολής ήταν άμεσα και θετικά, καθώς τα Στελέχη προχώρησαν σε συμφωνίες και μεγάλες συνεργασίες που θα εμφανιστούν το επόμενο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής, ο κ. Νίκος Κουρτίδης και η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα βρέθηκαν στην Times Square της Νέας Υόρκης, όπου ο όμιλος εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά. Εκεί, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες, στο κορυφαίο τοπόσημο της αμερικανικής μητρόπολης, είχαν την ευκαιρία να αντικρίσουν μέρος διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας στις περίφημες οθόνες των Billboards.

«Με την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής αποστολής νιώθω ότι η περιοχή μας έχει ήδη κερδίσει πολλά. Η χώρα μας έχει σπουδαία πράγματα να προσφέρει, γεγονός που αντιλαμβάνονται κι οι ίδιοι οι επενδυτές κι αυτό αποτελεί κίνητρο να τη γνωρίσουν» αναφέρει ο κ. Κουρτίδης. Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα δηλώνει «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τη δυνατότητα που είχαμε ώστε να  ενημερώσουμε τους Έλληνες Ομογενείς και τους Αμερικανούς πελάτες μας για τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η δραστηριότητά μας είναι ήδη γνωστή στους επιχειρηματικούς κύκλους της Αμερικής. Στην Kourtidis Group έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και εμπιστοσύνης και είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματική και επενδυτική προσπάθεια».

 

Continue Reading

MEDIA

Έμφυλη Βία: Γυναικοκτονία

Ως γυναικοκτονία μπορούμε να πούμε ότι είναι ότι χειρότερο μπορεί να λάβει χώρα, ως βία κατά των γυναικών.  Η γενική έννοια της γυναικοκτονίας παραπέμπει στη δολοφονία μιας γυναίκας ή ενός κοριτσιού εξαιτίας του φύλου τους. Με τη Διακήρυξη της Βιέννης για τις Γυναικοκτονίες  ο ΟΗΕ, αναγνώρισε διαφορετικά είδη γυναικοκτονίας, όπως: η δολοφονία γυναίκας ως αποτέλεσμα συντροφικής βίας, ο βασανισμός και η δολοφονία γυναίκας ως αποτέλεσμα μισογυνισμού,  η δολοφονία γυναικών και κοριτσιών εξαιτίας του σεξουαλικού προσανατολισμού τους και της ταυτότητας φύλου, και άλλες περιπτώσεις  γυναικοκτονίας οι οποίες συνδέονται με  το οργανωμένο έγκλημα, εμπόρους ναρκωτικών, ή την εμπορία γυναικών και κοριτσιών.

Ο όρος γυναικοκτονία, έρχεται από παλιά, όταν το 1976 τον κατέγραψε η κοινωνιολόγος Diana E. H. Russel, ορίζοντας έτσι το εγκληματολογικό και ανθρωπολογικό αυτό φαινόμενο. Ο όρος «γυναικοκτονία» έγινε ευρέως γνωστός και υιοθετήθηκε από την εγκληματολογία μετά το 1992, έπειτα από μία συλλογή δεδομένων  που επιμελήθηκαν από κοινού η εγκληματολόγος Jill Radford,  και η κοινωνιολόγος  Diana. H. Russel.

Τα συστήματα συλλογής δεδομένων, ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό από το ένα κράτος μέλος της ΕΕ στο άλλο, καθώς βασίζονται σε διάφορες πηγές. Για την Ελλάδα τα δεδομένα τα έχουμε από την Ελληνική Αστυνομία και εφόσον αυτά δημοσιοποιούνται. Έτσι υπολογίζεται ότι στην Ευρώπη το 30% των γυναικών ή / και κοριτσιών, που έχουν πέσει θύμα ανθρωποκτονίας, δολοφονούνται από πρόθεση από τον ερωτικό σύντροφο.

‘Όταν μιλάμε για ερωτικό σύντροφο, εννοούμε  τον  πρώην ή νυν σύζυγος ή σύντροφος, ανεξάρτητα από το αν ο δράστης μοιράζεται ή μοιραζόταν κατά το παρελθόν την ίδια στέγη με το θύμα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας στην Ελλάδα,  το 2017,  το 35 % ήταν θύματα ανθρωποκτονίας που σχετιζόταν με ενδοοικογενειακή βία.

Ένα σημαντικό θέμα που έχει προκύψει, ώστε να επανασχεδιαστεί η νομοθεσία για να υπάρχει σημαντική αντιμετώπιση του προβλήματος, είναι η κατανόηση του προβλήματος ως προς την φύση του και την συχνότητά του, όπως επίσης και το κίνητρο της δολοφονίας.

Εάν γυρίσουμε λίγο το χρόνο προς τα πίσω, θα θυμόμαστε τα στυγερά εγκλήματα – γυναικοκτονίες  που διαπράχτηκαν στην Ελλάδα,  στο τέλος του 2018 και στην αρχή του 2019, και συγκεκριμένα  για το βιασμό και την γυναικοκτονία της Ελένης Τοπαλούδη στη Ρόδο, από δύο νεαρούς άντρες με τους οποίους αρνήθηκε να συνευρεθεί ερωτικά, και τη δολοφονία της Αγγελικής Πέτρου στην Κέρκυρα, από τον πατέρα της, ο οποίος δεν ενέκρινε  τη σχέση που είχε με άνδρα από το Αφγανιστάν.

Συνοπτικά τα τελευταία 5 έτη, έχουμε αντίστοιχα από το έτος 2019, μέχρι και σήμερα, κατά έτος αντίστοιχα: 17, 19, 31, 26, 15, 6, με τελευταία την περίπτωση,  της 28ης έξω από το Αστυνομικό Τμήμα των Αγίων Αναργύρων και την στυγερή δολοφονίας της από τον πρώην σύντροφό της.

Παγκοσμίως,  κάθε  μέρα, σε όλο τον κόσμο, δολοφονούνται 137 γυναίκες, κατά μέσο όρο, από (πρώην ή νυν) συζύγους ή συντρόφους ή από κάποιο μέλος της οικογένειας τους, ενώ το 2017,  ένα ποσοστό  58% διαπράχθηκε από (πρώην ή νυν) συζύγους ή συντρόφους ή μέλη της οικογένειας τους, με βάση τα στοιχεία  του Γραφείου των Ηνωμένων Εθνών για τα Ναρκωτικά και το Έγκλημα (UNODC).

Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΕ το 22% των γυναικών, έχει πέσει θύμα, σωματικής ή / και σεξουαλικής βίας. Οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστό  γυναικοκτονιών,  είναι η Αργεντινή, το Ελ Σαλβαδόρ, η Ινδία, η Ονδούρα και το Μεξικό, ενώ υψηλά ποσοστά καταγράφονται και στη Γουατεμάλα, την Κολομβία, τη Βραζιλία, τη Ρωσία και τη Νότια Αφρική.  Επιπλέον, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου για την Ισότητα των Φύλων, EIGE:

  • Στην Βρετανία, κάθε τρεις μέρες δολοφονείται μία γυναίκα
  • Στη Σουηδία, κάθε δέκα μέρες κακοποιείται μέχρι θανάτου από το σύζυγο ή σύντροφό της
  • Στην Ισπανία, μία γυναίκα δολοφονείται κάθε τέσσερεις μέρες, περίπου 100 τον χρόνο
  • Στην Γαλλία, μία γυναίκα δολοφονείται κάθε πέντε μέρες εξαιτίας κακοποίησης στο σπίτι
  • Στην Ελλάδα, την Πέμπτη 11/04/2024, καταγράφηκαν 103 περιστατικά, έγιναν 43 συλλήψεις με αυτόφωρη διαδικασία, ενώ 3 θύματα ζήτησαν να μεταφερθούν σε κατάλυμα, με την πλειονότητα των περιστατικών να έγιναν στη Αττική, και συγκεκριμένα έγιναν 47 καταγγελίες και 17 συλλήψεις.
  • Επίσης δημιουργήθηκε νέα πλατφόρμα, με το όνομα stop-bulling.gov.gr,  για την δημιουργία καταγγελιών φαινομένων bulling στα σχολεία, όπου γονείς και μαθητές, μπορούν να καταγράψουν τα φαινόμενα βίας όπου πέφτουν στην αντίληψή τους, ή είναι οι ίδιοι θύματα σχολικού εκφοβισμού
  • Επίσης με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ. κάθε 45 λεπτά η αστυνομία δέχεται μία καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία, ενώ 270 γυναίκες χρησιμοποίησαν το panic button

Βέβαια δεν θα πρέπει να παραλείπουμε και την δημιουργία  ειδικών διαμορφωμένων χώρων  που θα λειτουργούν ως safe houses, για την βραχυπρόθεσμη ασφαλή φιλοξενία γυναικών – θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας, καθώς και μελών της οικογένειάς  τους, σε όλη την επικράτεια. Χώροι οι οποίοι θα φυλάσσονται από την ΕΛ.ΑΣ., ενώ σε συνεργασία με τις δομές του Υπουργείου Οικογένειας και Κοινωνικής Συνοχής, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και άλλους φορείς, θα παρέχεται κάθε είδους βοήθεια και στήριξη.

 

 

 

 

 

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en