MEDIA

Αντίθετος ο Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας στην επιβολή φόρου στην τηλεοπτική διαφήμιση

Την εξαίρεση των τοπικών τηλεοπτικών Μέσων Ενημέρωσης από το τέλος 20% στην τηλεοπτική διαφήμιση, ζητά ο Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας, διότι η επιβολή του φόρου αυτού θα έχει άμεσο αντίκτυπο στις τοπικές επιχειρήσεις.

Την εξαίρεση των τοπικών τηλεοπτικών Μέσων Ενημέρωσης από το τέλος 20% στην τηλεοπτική διαφήμιση, ζητά ο Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας, διότι η επιβολή του φόρου αυτού θα έχει άμεσο αντίκτυπο στις τοπικές επιχειρήσεις. Πιο συγκεκριμένα, στο δελτίο Τύπου που εξέδωσε η διοίκηση του Εμπορικού Συλλόγου αναφέρονται τα εξής:

«Σχετικά με την επιβολή φόρου στην τοπική–περιφερειακή τηλεοπτική διαφήμιση είμαστε αντίθετοι. Θεωρούμε ότι θα έχει άμεσο αντίκτυπο στις τοπικές επιχειρήσεις, διότι σε αυτές θα μετακινηθεί η επιβάρυνση. Οι επιχειρήσεις αυτές, μέσω των τοπικών τηλεοπτικών σταθμών, έχουν τη δυνατότητα να προβάλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Είμαστε υπέρ της στήριξης των τοπικών-περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών, τα οποία είναι κι αυτά επιχειρήσεις του τόπου μας, στηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες, την τοπική αγορά, τους τοπικούς πολιτιστικούς συλλόγους και επαγγελματικούς φορείς και προβάλουν όλες τις δράσεις μας και τις ενέργειές μας. Δεν συμφωνούμε, λοιπόν, με τη συγκεκριμένη επιβολή φόρου 20% και επίσης, θεωρούμε άδικη και άνιση μεταχείριση την μη τήρηση του νόμου σχετικά με τη διανομή της κρατικής διαφήμισης και στα τοπικά περιφερειακά Μέσα Ενημέρωσης.

• Να εξαιρεθούν τα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης από το τέλος 20%, το οποίο (εάν είναι δυνατόν) υπόκειται και σε Φ.Π.Α.
• Να εφαρμοστεί, επιτέλους, ο νόμος για τη διανομή της κρατικής διαφήμισης και στα τοπικά-περιφερειακά Μέσα Ενημέρωσης για να επιβιώσουν κι αυτά».

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version