Quantcast
Connect with us

ΚΑΒΑΛΑ

Ανοιξε ο τουρισμός: Ισχυροποιείται το brand της Ελλάδας -Τα πρωτόκολλα, οι στόχοι

Ισχυροποίηση του «Brand» της Ελλάδας προσδοκά η πολιτική ηγεσία του τουρισμού και την εφετινή τουριστική περίοδο, όπως εξηγεί σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, με αφορμή την εκκίνηση του τουρισμού για το 2021.

«Όπως η Ελλάδα πέρυσι τα κατάφερε και κέρδισε το “υγειονομικό στοίχημα” με την ασφαλή διανομή των επισκεπτών της, κάτι που αναγνωρίστηκε διεθνώς, έτσι και φέτος η Ελλάδα θα ποντάρει σε αυτό». «Το Brand της χώρας» εξήγησε ο υπουργός «ισχυροποιείται όταν μπορεί να έλθει κάποιος στην Ελλάδα με καθαρούς κανόνες που δεν αλλάζουν και όταν έρχεται διαπιστώνει ότι όλα λειτουργούν άψογα και γυρίζει στην πατρίδα του ασφαλής».

Ο ελληνικός τουρισμός, που «άνοιξε τα πανιά του» στις 14 Μαΐου και όλοι μαζί, φορείς και Πολιτεία, ελπίζουν να έχει «ούριο άνεμο» στο εφετινό του ταξίδι. «Ανοίγουμε πανιά με ασφάλεια, υγειονομική προσοχή αλλά και με επαγγελματισμό, αισιοδοξία και θέληση, προκειμένου να υποδεχτούμε τους επισκέπτες» σημειώνει ο κ. Θεοχάρης, υπενθυμίζοντας ότι «η Ελλάδα προσφέρει αυτό που χρειάζεται ο κόσμος. Στιγμές ηρεμίας και ξεγνοιασιάς, στο δρόμο για μια κανονικότητα».

Μάλιστα υπενθύμισε και το εφετινό κεντρικό μότο του ελληνικού τουρισμού που είναι «All You Want is Greece». Στο σημείο αυτό τονίζεται ότι την επικοινωνιακή καμπάνια της Ελλάδας στις αγορές του κόσμου, πλαισιώνουν 5 βίντεο που ήδη είναι στον αέρα του διαδικτύου.

Οι στόχοι για τον τουρισμό
Αναφορικά με τους ποσοτικούς στόχους της εφετινής περιόδου, ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι θα είναι ευχαριστημένος, όχι με τα νούμερα που θα πετύχει η Ελλάδα, αλλά με την διατήρηση της ποιότητας σε όλα τα επίπεδα. Σε κάθε περίπτωση εκτίμησε ότι η χρονιά μπορεί να είναι και σημαντικά καλύτερη από πέρυσι. Με γνώμονα την αύξηση των τουριστικών ροών σε σχέση με πέρυσι, ο υπουργός Τουρισμού εστίασε στο πρωτόγνωρο, όπως χαρακτηρίστηκε, πρόγραμμα προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό, τονίζοντας ότι μόνο στην Αγγλία είναι 13 τα προγράμματα συνδιαφήμισης της Ελλάδας με αεροπορικές εταιρίες και οργανωτές ταξιδίων (tour οperatotrs). Την ίδια στιγμή αντίστοιχα προγράμματα υπάρχουν σε κάθε χώρα – αγορά ενδιαφέροντος για την Ελλάδα. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης που τρέχει εφέτος ο ΕΟΤ, εξήγησε ο υπουργός, επιβραβεύει αυτούς που επιλέγουν – στηρίζουν την χώρα μας για να συνεργαστούν.

Σε κάθε περίπτωση είναι σε πλήρη εξέλιξη η τουριστική διπλωματία και την εφετινή περίοδο, με τον κ. Θεοχάρη να εκφράζει την αισιοδοξία του για τις τουριστικές ροές από τις σημαντικές αγορές για τον ελληνικό τουρισμό. Αναφερόμενος στο πρόσφατο του ταξίδι στην Γερμανία, σημείωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι η Ελλάδα θα είναι ανάμεσα στις 3 – 4 χώρες που θα βγουν ισχυρές στο τέλος της σεζόν.

Πηγή: iefimerida.gr – https://www.iefimerida.gr/ellada/toyrismos-ishyropoieitai-brand-tis-elladas

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Διακοπή ρεύματος σε πολλές περιοχές της Καβάλας

Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα βρίσκονται αρκετές περιοχές της Καβάλας μετά από διακοπή ρεύματος που σημειώθηκε το απόγευμα της Πέμπτης 25 Απριλίου λόγω μίας βλάβης που αναζητούν συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ.

Πιο συγκεκριμένα οι περιοχές που δεν έχουν ρεύμα είναι :

Άγιος Λουκάς

Κηπούπολη

Νεάπολη

Βύρωνας

Καλαμίτσα

Χρυσοστόμου Σμύρνης – Ραψάνη

Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό πότε θα αποκατασταθεί η βλάβη.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Στην Καβάλα βρέθηκε ο Υποψήφιος Ευρωβουλευτής ΝΔ Σπύρος Καρανικόλας

Σχεδόν ένας μήνας έμεινε μέχρι τις Ευρωεκλογές του Ιουνίου και οι επισκέψεις από Υποψήφιους Ευρωβουλευτές είναι πλέον συχνές.

Το πρωί της Πέμπτης 25 Απριλίου την Καβάλα επισκέφθηκε ο κ. Σπύρος Καρανικόλας Υποψήφιος Ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας ο οποίος κατά την άφιξη του πέρασε από το γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη  Καβάλας, Θόδωρου Μαρκόπουλου ενώ στην συνέχεια της ίδιας ημέρας πραγματοποιήθηκε συνέντευξη τύπου στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας.

Ο Υποψήφιος ήρθε σε επικοινωνία με φορείς της πόλης, συζητώντας τα όσα προβλήματα υπάρχουν έχοντας ως μέλημα να μεταφέρει τις πληροφορίες στην κεντρική διοίκηση.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Όλα έτοιμα για το Πάσχα στους φούρνους και τα ζαχαροπλαστεία της Καβάλας

Μια εβδομάδα πριν την Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα και φαίνεται πως τα καταστήματα στην Καβάλα είναι έτοιμα να εξυπηρετήσουν τους πολίτες με διαφορά εδέσματα.

Πασχαλινά τσουρέκια σε διάφορες γεύσεις , πασχαλινά αυγά αλλά και κεράσματα  για τις πασχαλινές επισκέψεις είναι όλα στις θέσεις τους. Ενώ φημολογίες θέλουν τις τιμές να αυξάνονται, συγκριτικά με άλλες χρονιές, κάποια καταστήματα στην Καβάλα κρατούν σταθερή την τιμή τους για τα προϊόντα τους ενώ ήδη είναι μεγάλο το ενδιαφέρον που έχει εκδηλωθεί για την αφορά τους βλέποντας τους Καβαλιώτες πολίτες να έχουν ξεκινήσει την προετοιμασία των δώρων τους.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en