Quantcast
Connect with us

MEDIA

«Ο πατέρας μου είπε ότι πήρε δύο υπογλώσσια όταν είδε τη διαφήμιση»

«Πρώτη μου φορά τόση δημοσιότητα» δηλώνει η Μαρίλια από το σποτ του «Ποταμιού»

Με χιούμορ και καλή διάθεση αντιμετωπίζει τις αντιδράσεις για το σποτ του «Ποταμιού» η 22χρονη πρωταγωνίστρια Μαρίλια Χαριδήμου. Μιλώντας στο «Πρώτο Θέμα» η Μαρίλια λέει: «Ξέρετε ότι είναι η πρώτη μου φορά;» εννοώντας ότι δεν έχει ξαναδώσει συνέντευξη, ούτε έχει φωτογραφηθεί για κάποιο έντυπο.

«Όχι σαν κάτι άλλους, ονόματα δεν λέμε υπολήψεις δεν θίγουμε» σημειώνει η απόφοιτη της δραματικής σχολής του Γιώργου Θεοδοσιάδη, δείχνοντας να το διασκεδάζει και στη συνέχεια αναφέρεται στους γονείς της. «Όταν ο πατέρας μου είδε το σποτ  χρειάστηκε να πάρει, όπως μου είπε χαριτολογώντας δύο υπογλώσσια! Ευτυχώς οι γονείς μου έχουν χιούμορ».

Η Μαρίλια αποκαλύπτει το παρασκήνιο πίσω από το σποτάκι του «Ποταμιού» του Σταύρου Θεοδωράκη: «Με κάλεσε ο κ. Πάνος Κοκκινόπουλος, τον οποίο είχα την τύχη να έχω καθηγητή στη σχολή. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινή, αν δεν ήταν αυτός ίσως να μην το έκανα. Επειδή όμως ξέρω ότι απ’όσα πράγματα έχει κάνει το αισθητικό αποτέλεσμα που βγάζει είναι πάντα το καλύτερο, δέχτηκα να πρωταγωνιστήσω στο σποτ. Δεν σας κρύβω ότι στην αρχή ήμουν πολύ διστακτική. Δεν ήθελα να εμπλακεί το όνομά μου με ένα πολιτικό κόμμα. Όταν όμως, μου έστειλαν το σενάριο και το διάβασα, ενθουσιάστηκα. Το βρήκα χιουμοριστικό, πρωτότυπο και εύστοχο».

Η 22χρονη Κύπρια δεν συμμερίζεται τις αντιδράσεις για το σποτάκι λέγοντας: «Κατανοώ το γεγονός ότι υπήρξαν αντιδράσεις, άλλωστε ήταν φυσιολογικό. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες απόψεις. Ωστόσο θεωρώ ότι όσοι αντέδρασαν και μάλιστα με αυτό τον τρόπο πάσχουν από έλλειψη χιούμορ. Όσοι προσβάλλονται από το περιεχόμενο του σποτ ας κατέβουν μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Αν στήσεις αυτί, θα διαπιστώσεις ότι οι περισσότερες συζητήσεις μεταξύ των νέων είναι με αληθινό σεξιστικό περιεχόμενο».

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 13-05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 02–05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τρίτη Επιχειρηματική Αποστολή της Kourtidis Group στην Αμερική

Με μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά αποτελέσματα για τη Β. Ελλάδα, ολοκληρώθηκε το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι της Kourtidis Group στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η ενημέρωση των Ελληνοαμερικανών για όλες τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Διοίκηση και Στελέχη του ομίλου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο Σαν Φρανσίσκο και στη Νέα Υόρκη, όπου και πραγματοποιήθηκαν οι πολύ σημαντικές επιχειρηματικές τους συναντήσεις.

«Το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι είναι μόνο η αρχή καθώς το πιο σημαντικό για εμάς είναι να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης» αναφέρει ο Νίκος Κουρτίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kourtidis Group. Σημαντικοί Έλληνες της Ομογένειας και Αμερικανοί επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για τη διαδρομή του βραβευμένου στο ελληνικό επιχειρείν ομίλου εταιρειών Κουρτίδη. Πληροφορήθηκαν για το πλούσιο χαρτοφυλάκιο του, που διαθέτει περισσότερα από 56 οικιστικά συγκροτήματα και 1.333 κατοικίες αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Μεταξύ των άλλων, μέσα από τις συναντήσεις αναδείχθηκαν και η μοναδικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος (Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Νέα Ηρακλείτσα, Δράμα, Σέρρες, Θάσος, Ασπροβάλτα, Κεραμωτή) και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής αποστολής ήταν άμεσα και θετικά, καθώς τα Στελέχη προχώρησαν σε συμφωνίες και μεγάλες συνεργασίες που θα εμφανιστούν το επόμενο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής, ο κ. Νίκος Κουρτίδης και η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα βρέθηκαν στην Times Square της Νέας Υόρκης, όπου ο όμιλος εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά. Εκεί, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες, στο κορυφαίο τοπόσημο της αμερικανικής μητρόπολης, είχαν την ευκαιρία να αντικρίσουν μέρος διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας στις περίφημες οθόνες των Billboards.

«Με την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής αποστολής νιώθω ότι η περιοχή μας έχει ήδη κερδίσει πολλά. Η χώρα μας έχει σπουδαία πράγματα να προσφέρει, γεγονός που αντιλαμβάνονται κι οι ίδιοι οι επενδυτές κι αυτό αποτελεί κίνητρο να τη γνωρίσουν» αναφέρει ο κ. Κουρτίδης. Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα δηλώνει «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τη δυνατότητα που είχαμε ώστε να  ενημερώσουμε τους Έλληνες Ομογενείς και τους Αμερικανούς πελάτες μας για τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η δραστηριότητά μας είναι ήδη γνωστή στους επιχειρηματικούς κύκλους της Αμερικής. Στην Kourtidis Group έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και εμπιστοσύνης και είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματική και επενδυτική προσπάθεια».

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en