Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

«Η ΕΣΕΕ στηρίζει το σχέδιο ενοποίησης των Ασφαλιστικών Ταμείων»

Πραγματοποιήθηκε, η πρώτη συνάντηση του Προέδρου της ΕΣΕΕ κ. Βασίλη Κορκίδη με τον Πρόεδρο του ΚΕΠΕ κ. Νικόλαο Φίλιππα σε ένα κύκλο επαφών του Προέδρου του ΚΕΠΕ με τους κοινωνικούς φορείς αναφορικά με σχέδιο του Υπουργείου Εργασίας για την ενοποίηση των Ασφαλιστικών Ταμείων. Σε ιδιαίτερα εγκάρδιο κλίμα, συμφωνήθηκε η συνεργασία του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝΕΜΥ) με το τμήμα ερευνών του ΚΕΠΕ για την διοικητική και λειτουργική ενοποίηση των ασφαλιστικών δομών. Παρουσία των επιστημονικών στελεχών των δύο φορέων συζητήθηκε διεξοδικά το σχέδιο ενοποίησης το οποίο περιλαμβάνει 6 βήματα και αφορά ενοποιήσεις ταμείων όχι μόνο διοικητικές αλλά και θεσμικές. Το Εθνικό Ασφαλιστικό Ταμείο (ΕΑΤ), όπως ακούγεται ότι θα ονομάζεται, θα έχει διακριτούς τομείς μισθωτών, αυτοαπασχολουμένων και αγροτών.  Παράλληλα, θα ισχύσει για αυτό ενιαίο θεσμικό πλαίσιο, κοινός Κανονισμός Ασφάλισης και ενιαίες παροχές, όπως επίσης και ενιαία τεχνολογική υποδομή.

Η πρόταση του Υπουργείου προβλέπει έξι βήματα προκειμένου να επιτευχθεί ο κεντρικός αυτός στόχος:
1. Ενοποίηση επικουρικών – εφάπαξ, σε ανεξάρτητους τομείς.
2. Αναδιοργάνωση υπηρεσιών ΙΚΑ.
3. Ενοποίηση του Ενιαίου Ταμείου Ασφάλισης Αυτοαπασχολουμένων – ΕΤΑΑ (γιατρών, δικηγόρων μηχανικών) και ΟΑΕΕ. Σε δεύτερη φάση, ένταξη του νέου ταμείου στο ΙΚΑ, με ενιαίο θεσμικό πλαίσιο για όλους τους αυτοαπασχολούμενους.
4. Αναδιοργάνωση του ΟΓΑ επάνω στο μοντέλο του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης (ΕΤΕΑ).
5. Σταδιακή ενοποίηση των υποκαταστημάτων της περιφέρειας σε ένα 6μηνο, υπό την ομπρέλα του Εθνικού Ασφαλιστικού Ταμείου, για σύνταξη, εξυπηρέτηση του πολίτη και Κέντρα Εξυπηρέτησης, Απονομής Σύνταξης και Επεξεργασίας Παροχών.
6. Ένταξη των τομέων που περιγράφονται στα παραπάνω βήματα στο Εθνικό Ασφαλιστικό Ταμείο (ΕΑΤ).
Κατά το περιγραφόμενο χρονοδιάγραμμα, όλες οι παραπάνω ενέργειες πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2015.
Η καθιέρωση ενιαίου θεσμικού πλαισίου και Κοινού Κανονισμού, στην πράξη, σημαίνει ότι όλοι θα διέπονται από ενιαίους όρους ασφάλισης και συνταξιοδότησης.
Ως προς τις βασικές λειτουργίες της νέας μορφής, η πρόταση του Υπουργείου, σύμφωνα με πληροφορίες, προβλέπει 3 άξονες στους οποίους πρέπει να στηριχθεί η διαδικασία για να πετύχει η μετάβαση στο νέο σχήμα.
Ο πρώτος άξονας αφορά τη λειτουργία της «υποστήριξης» και προβλέπει:
• Κεντρική διοικητική υποστήριξη (ενιαία διοίκηση και διοικητικές υπηρεσίες, διαχωρισμό των λειτουργιών ανάλογα με το αντικείμενο και το είδος της ασφάλισης).
• Κεντρική οικονομική υποστήριξη (ενιαίες οικονομικές διαδικασίες, καθολική συμμετοχή και ενιαίος τρόπος πληρωμών).
• Τεχνολογική υποστήριξη (δημιουργία ενός φορέα, εκτός της ΗΔΙΚΑ, που θα αναλάβει την πλήρη τεχνολογική υποστήριξη των λειτουργικών).
Ο δεύτερος άξονας αφορά τη λειτουργία της «παραγωγής» και θα περιλαμβάνει:
• Είσπραξη εσόδων (καθολική αξιοποίηση της αναλυτικής περιοδικής δήλωσης).
• Πληρωμές μέσω ενιαίου συστήματος.
• Απονομή συντάξεων (δημιουργία περιφερειακών κέντρων με μοναδικό αντικείμενο την έκδοση συντάξεων και την απονομή λοιπών παροχών) βασισμένη σε ενιαία ηλεκτρονική πλατφόρμα.
• Βεβαιώσεις – ρυθμίσεις οφειλών (με την πλήρη αξιοποίηση του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών – ΚΕΑΟ).
Ο τρίτος άξονας αφορά την εξυπηρέτηση του πολίτη και προβλέπει:
• Δημιουργία σημείων εξυπηρέτησης e-branch.
• Αξιοποίηση του διαδικτύου (π.χ. δημιουργία προσωπικής ηλεκτρονικής σελίδας εργοδότη ή ασφαλισμένου).
• Δημιουργία Κέντρου τηλεξυπηρέτησης (τηλέφωνο, fax, email).
Η ΕΣΕΕ έχει εκφραστεί θετικά ως προς την δημιουργία ενός Ταμείου κύριας ασφάλισης με τρεις κλάδους, έναν για μισθωτούς, έναν για ελεύθερους επαγγελματίες και έναν για αγρότες. Προβάλαμε μάλιστα τα πλεονεκτήματα της διαδικασίας της ενοποίησης και κυρίως:
1. Την μείωση της γραφειοκρατίας και της αυθαιρεσίας των διοικητικών υπαλλήλων, που ερμηνεύουν τους νόμους κατά το δοκούν.
2. Την άρση των δυσλειτουργιών και των στρεβλώσεων, που φέρνει η πολυδιάσπαση των διοικήσεων των Ταμείων και η υποκειμενικότητα των πολιτικών τους.
3. Την εισαγωγή ενιαίου λογιστηρίου, που θα έχει ως αποτέλεσμα την ενιαία λογιστική απεικόνιση και κεντρική παρακολούθηση των ασφαλιστικών φορέων.  Θα καταστεί επιτέλους δυνατή η δημοσιοποίηση ισολογισμών από τα Ταμεία, κάτι που έχει θεσμοθετηθεί από χρόνια, χωρίς μέχρι σήμερα να γίνει εφικτό.
4. Την θέσπιση του Εθνικού Μητρώου Ασφαλισμένων, το οποίο θα περιλαμβάνει το σύνολο των εργαζομένων και συνταξιούχων.
5. Την δημιουργία ενιαίου μηχανισμού ελέγχου για να αυξηθούν τα έσοδα του ασφαλιστικού συστήματος και την καθιέρωση ενιαίων εισφορών στα ασφαλιστικά ταμεία που πρόκειται να ενοποιηθούν.

Εκφράσαμε ωστόσο και προβληματισμό ως προς τα εξής σημεία:
• Η διασφάλιση της βασικής σύνταξης των 360 € είναι άδικη για όσους έχουν εισφορές ανάλογες μεγαλύτερων συντάξεων στο σύνολο του εργασιακού βίου.
• Οι συντάξεις έχουν πια μειωθεί σε βαθμό δυσανάλογο με τις δυνατότητες των συνταξιούχων.  Πρόκειται για την πιο ευπαθή ομάδα συμπολιτών μας, που –στην τρίτη ηλικία- δεν μπορούν πλέον να κάνουν πολλά και απλά παρακολουθούν και περιμένουν ανταμοιβή των κόπων τους ανάλογη με τις καταβληθείσες εισφορές τους.
• Ο διαφαινόμενος νέος τρόπος υπολογισμού του εφάπαξ ανά Ταμείο με βάση τα οικονομικά του και το «κύμα φυγής» των ασφαλισμένων προς την σύνταξη, δεν είναι δίκαιος και πρακτικά θα σημαίνει διαφορετικό εφάπαξ ανά έτος.
• Η υπάρχουσα κατηγοριοποίηση των ασφαλιστικών κλάσεων του ΟΑΕΕ δεν ανταποκρίνεται στις οικονομικές δυνατότητες των ασφαλισμένων και ως εκ τούτου επιβάλλεται ένας νέος σχεδιασμός ασφαλιστικών κλάσεων, με ελεύθερη επιλογή από τους ασφαλισμένους.

Η ΕΣΕΕ θα συμμετέχει στις διαδικασίες με προτάσεις και διάλογο, ενώ θα στηρίξει το σχέδιο ενοποίησης των Ταμείων, πιστεύοντας ότι ένα Εθνικό Ασφαλιστικό Ταμείο, μπορεί να κάνει το απαραίτητο “Restart” στο ελληνικό ασφαλιστικό σύστημα.

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Δήμος Παγγαίου | Διατηρείται ως Περιφερειακή Έδρα Πρωτοδικείου το Ειρηνοδικείο Παγγαίου

Μετά από συντονισμένες προσπάθειες τόσο της Δημοτικής Αρχής Δήμου Παγγαίου, του συνόλου του Δημοτικού Συμβουλίου, των Βουλευτών της Π.Ε Καβάλας, του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας και συναρμόδιων φορέων πετύχαμε μία σημαντική νίκη.

Το Παγγαίο μας ορίζεται, από 16-09-2024, ως Περιφερειακή Έδρα του Πρωτοδικείου Καβάλας. Μία σημαντική παροχή, που εξασφαλίζει την ταχύτητα απόδοσης της δικαιοσύνης και εξυπηρετεί τις ανάγκες των δημοτών και των επιχειρηματιών που ζουν και δραστηριοποιούνται στην περιοχή μας. Η αυξημένη ευρύτερη ανάπτυξη της περιοχής, καθώς και η πρόοδος στους ειδικούς τομείς των κατασκευών, των επενδύσεων και του τουρισμού πρέπει να συνοδεύονται από τέτοιου είδους παροχές.
Ο Δήμος Παγγαίου, κατανοώντας το όφελος της υπηρεσίας, παραχώρησε το δημοτικό κτήριο προς στέγαση, αξιοποίηση και εξυπηρέτηση των δικαστικών υποθέσεων του Ειρηνοδικείου. Υπενθυμίζουμε πως έχει ολοκληρωθεί η ολική ενεργειακή και αισθητική αναβάθμιση του κτηρίου, στο οποίο συστεγάζονται τρεις πολύ σημαντικές υπηρεσίες: Ειρηνοδικείο, ΚΕΠ και το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παγγαίου.

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Μήνυμα του Μητροπολίτη Φ.Ν.Θ Στεφάνου για το Πάσχα

Aς εγερθή ο Θεός, και ας σκορπισθούν οι εχθροί του. Ας φύγουν από μπροστά του αυτοί που τον μισούν! Όπως διαλύεται ο καπνός διαλύονται. Έτσι όπως λιώνει το κερί μπροστά στη φλόγα της φωτιάς, έτσι χάνονται οι ασεβείς μπροστά την παρουσία του Θεού.

Αλλά οι δίκαιοι χαίρονται και ευφραίνονται μπροστά στο Θεό, και από χαρά φωνάζουν. Να ψάλλετε στον Θεό, με το ψαλτήριο να υμνήσετε το όνομά του. να ετοιμάσετε τον δρόμο γι΄ αυτόν που ιππεύει τα σύννεφα! Το όνομά του είναι Κύριος. Να αγάλλεσθε μπροστά του. Πατέρας για τα ορφανά και βοηθός στις χήρες είναι ο Θεός στο άγιο κατοικητήριό του. Στους έρημους δίνει οικογένεια ο Θεός, ανοίγει στους κρατουμένους την πύλη της ευτυχίας. Μόνο οι αποστάτες μένουν σε άνυδρη γη» (Ψαλμ. 67, 2-7).

Αγαπητοί πατέρες και αδελφοί, η χάρις του αγίου Τριαδικού Θεού μας, και πάλι μας παρουσιάζει το μέγιστο αγαθό της αναστάσεως του Χριστού μας από τους νεκρούς και μας προσανατολίζει στα συγκλονιστικά εκείνα γεγονότα που συνέβησαν για μία και μοναδική φορά στους αγίους Τόπους της Παλαιστίνης, και εχάραξαν την μοναδική και αναστάσιμη πορεία από τον θάνατο στην ζωή. Ευγνώμονες, λοιπόν, και με βαθύτατο σεβασμό, προσπίπτομε στον φρικτό Γολγοθά και στον Πανάγιο Τάφο, εκ του οποίου ανέτειλε, αναστημένος από τους νεκρούς, ο Ήλιος της δικαιοσύνης, το φως το ανέσπερο, ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, ο υιος και Λόγος του Θεού, το δεύτερο πρόσωπο της αγίας Τριάδος.

Αυτό το ουράνιο γεγονός, επάνω στη ταλαιπωρημένη από την αμαρτία γη μας, με μεγαλοπρέπεια μας παρουσιάζει και ο μέγιστος προφήτης, ψαλμωδός και βασιλέας Δαβίδ, με τα παραπάνω λόγια του, στον περίφημο 67ο μεσσιανικό ψαλμό του, τμήμα του οποίου ακούγεται και ψάλλεται συνεχώς κατά την περίοδο του αγίου Πεντηκοσταρίου. Μεγαλειώδης η ουρανία βασιλεία, επίγειος η ανάστασις του Χριστού, όλα φωτισμένα από το άκτιστο φως του Θεού, που διαχέεται μέσα στην ανθρωπότητα όλων των αιώνων. Αυτό άλλωστε θα ψάλλωμε, με μεγαλοπρέπεια σε λίγο : «Ελάτε, να πάρετε φως, από το φως που δεν δύει ποτέ και δοξάσατε τον Χριστό, που ανεστήθη από τους νεκρούς». Η μετοχή μας στο φως αυτό, παρ’ όλη την αναξιότητά μας, καθίσταται εφικτή, μόνον μέσα στην αγία μας Εκκλησία, γι’ αυτό γράφει και ο απόστολος Παύλος, καταγράφοντας μάλιστα και τον 19ο στίχο του παραπάνω ψαλμού : «Ανέβηκε ψηλά, πήρε μαζύ του αιχμαλώτους, έδωσε δώρα στους ανθρώπους.

Το ανέβηκε όμως, τι άλλο σημαίνει παρά ότι προηγουμένως είχε κατεβεί εδώ κάτω στη γη ; Αυτός που κατέβηκε είναι ο ίδιος που ανέβηκε επάνω από όλους τους ουρανούς, για να γεμίση με την παρουσία του το σύμπαν. Αυτός, λοιπόν, σε άλλους έδωσε το χάρισμα του αποστόλου, σε άλλους του προφήτη, σε άλλους του ευαγγελιστή και σε άλλους του ποιμένα και δασκάλου, για να καταρτίζουν τους πιστούς για το έργο της διακονίας, ώστε να οικοδομήται το σώμα του Χριστού. Έτσι θα καταλήξωμε όλοι στην ενότητα που δίνει η πίστη και η βαθειά γνώση του Υιού του Θεού, θα γίνωμε ώριμοι και θα φθάσωμε στην τελειότητα που μέτρο της είναι ο Χριστός. Δεν θα είμεθα πλέον νήπια, δεν θα κλυδωνιζόμεθα και δεν θα μας πηγαίνη πέρα δώθε ο άνεμος της οποιασδήποτε διδασκαλίας, η ανθρωπίνη δολιότητα και τα τεχνάσματα που μηχανεύεται η απάτη. Αντίθετα, έχοντας την αληθινή πίστη και την αγάπη, ας φθάσωμε σε όλα μας αυτόν που είναι η κεφαλή, δηλαδή τον Χριστό» (Ψαλμ. 67, 19 & Ἐφεσ. 4, 8-15).

Γι’ αυτό το ουράνιο και άκτιστο φως ομιλεί σε ένα θαυμάσιο λόγο του για την φοβερή ημέρα της κρίσεως, ο άγιος Συμεών, ο Νέος Θεολόγος : «Ο ίδιος ο Θεός και Δεσπότης των όλων θα λάμψη τότε με την δόξα της θεότητός του και θα είναι μόνος εκείνος, ημέρα μαζύ και Θεός, αυτός που τώρα είναι σε όλους αόρατος, και αυτός που κατοικεί φως απρόσιτο θα αποκαλυφθή σε όλους ποιος είναι και θα γεμίση τα πάντα με το φως του και δεν θα δύση ποτέ, θα είναι ατελεύτητος και ημέρα αιωνίου χαρμονής για τους αγίους του».

Το γεγονός της Αναστάσεως του Χριστού από τους νεκρούς εξυμνεί πολλές φορές και ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως. Γράφει, λοιπόν, σε ένα θαυμάσιο ποίημά του: «Σήμερα, ο μέγας Χριστός από τους νεκρούς που έσμιξε, σηκώθηκε, και του θανάτου έσπασε το κεντρί και τις σκοτεινές πόρτες του αγέλαστου Άδη συνέτριψε, και έδωσε στις ψυχές ελευθερία. Σήμερα, αναπηδώντας από το μνήμα, φάνηκε στους θνητούς, που γι΄ αυτούς γεννήθηκε, πέθανε και αναστήθηκε από τους νεκρούς, ώστε ξαναγεννημένοι, και τον θάνατο ξεφεύγοντας να ανεβούμε μαζύ του καθώς φεύγει από εδώ. Σήμερα, ο ολόφωτος μέγας χορός των αγγέλων σε περιβάλλει ολόχαρος, μέλποντας τον επινίκιο ύμνο. Σήμερα, η φωνή μου αντήχησε, τα κλεισμένα από την σιωπή χείλη, ελευθερώνοντας, και με έχεις κιθάρα υμνητική. Μέσα μου εθυσίασα τον νου μου στον Αιώνιο νου, στο Αιώνιο Λόγο τον λόγο μου, και έπειτα θα θυσιάσω και στο μεγάλο Πνεύμα, εάν θέλη».

Για τους καρπούς αυτής της Αναστάσεως του Σωτήρος Χριστού γράφει σε μία ομιλία του στον 117ο ψαλμό του Δαβίδ ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως : «Αυτή η ημέρα είναι η ημέρα που την έκαμε ο Κύριος. Ας χαρούμε και ας ευφρανθούμε αυτήν την ημέρα. Ημέρα εδώ ονομάζει όχι την πορεία του ηλίου, αλλά τα κατορθώματα που συνέβησαν αυτήν την ημέρα. Διότι, όπως ακριβώς, λέγοντας πονηρή ημέρα δεν ονομάζει την πορεία του ηλίου, αλλά τα κακά που συμβαίνουν κατ΄ αυτήν, έτσι και ημέρα αγαθή ονομάζει τα κατορθώματα που συμβαίνουν κατ΄ αυτήν. Και αυτό που λέγει σημαίνει το εξής. τα κατορθώματα του Θεού που συνέβησαν κατ΄ αυτήν, τα έκαμε ο Θεός. Διότι μόνον εκείνο το χέρι μπορούσε να κάμη εκείνα που συνέβησαν. Τί, δηλαδή ; θα μπορούσε να εξισωθή με την ημέρα αυτή κατά την οποία συνέβη η συμφιλίωση του Θεού με τον άνθρωπο, τερματίσθηκε ο μακροχρόνιος πόλεμος, η γη έγινε ουρανός και οι ανάξιοι άνθρωποι της γης φάνηκαν άξιοι της ουρανίας βασιλείας ; Το κάλλιστο μέρος της φύσεώς μας μετεφέρθη πιο επάνω από τους ουρανούς, ο παράδεισος άνοιξε, αποκτήσαμε και πάλι την αρχαία πατρίδα, η κατάρα εξαφανίσθηκε, η αμαρτία καταλύθηκε, εκείνοι που τιμωρήθηκαν από τον νόμο επέτυχαν την σωτηρία τους χωρίς τον νόμο, όλη η γη και η θάλασσα εγνώρισε τον Κύριό της, και συνέβησαν και άπειρα άλλα, που δεν μπορούμε τώρα να τα παρουσιάσωμε με τον λόγο. Γι’ αυτό, λοιπόν, και ο προφήτης, επειδή τα έφερε στη σκέψη του όλα αυτά, αναθέτει στον Θεό το παν, δηλώνοντας ότι τα όσα συνέβησαν είναι έργα του Θεού. Ας χαρούμε και ας ευφρανθούμε κατ΄ αυτήν, διότι επετύχαμε τόσα μεγάλα αγαθά. Καθ’ όσον και αυτό δεν είναι μικρό κατόρθωμα, το να χαιρώμεθα για τα αγαθά, το να σκιρτάμε από χαρά, το να ευφραινώμεθα και το να δεχώμεθα με ευχαρίστηση τις ευεργεσίες του Θεού».

Ευλαβέστατοι πατέρες, ευλογημένοι χριστιανοί και χριστιανές,

Σήμερα, και πάλι μέσα στη νύχτα του Μεγάλου Σαββάτου και κοντά στο ξημέρωμα της αγίας και μεγάλης Κυριακής του Πάσχα, το άρωμα της αναστάσεως του Χριστού μας από τους νεκρούς, γαληνεύει τις ψυχές μας, και μας οδηγεί στον δρόμο της σωτηρίας, μεταμορφώνει τις ανθρώπινες στιγμές μας και μας χαρίζει την ελπίδα. Την ελπίδα, που μόνο μέσα στην αγία μας Εκκλησία, μπορούμε να συναντήσωμε και να αγκαλιάσωμε. και αυτή είναι ο ίδιος ο Χριστός μας. Ας πετάξωμε από επάνω μας τις καταστροφικές συμπεριφορές μας που οδηγούν ολόκληρη την ανθρωπότητα στον θάνατο, στην μοναξιά, στο έγκλημα, στον πόλεμο, στην απαξίωση κάθε ανθρώπου, στην επικράτηση του συμφέροντος χάριν της εξαφανίσεως του συνανθρώπου μας, και ας συναντήσωμε στην πορεία για τον Γολγοθά και τον ουρανό τον βασανισμένο και πληγωμένο συνάνθρωπό μας και ας μετάσχωμε στο αιώνιο και άκτιστο φως του αγίου Τριαδικού Θεού μας.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ! ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ !

Ευχέτης προς τον δι΄ ημάς Αναστάντα εκ των νεκρών Κύριον

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

Ο ΦΙΛΙΠΠΩΝ, ΝΕΑΠΟΛΕΩΣ & ΘΑΣΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Πένθιμα εμβατήρια από τη Φιλαρμονική Ελευθερούπολης

Συνθέσεις απόλυτα συνυφασμένες με το Θείο Πάθος θα παιανίσει την Μεγάλη Παρασκευή η φιλαρμονική της Ελευθερούπολης Καβάλας.

Μετά την Ακολουθία των Μεγάλων Ωρών, στις 12:30 το μεσημέρι, στο προαύλιο της Βασιλικής του Αγίου Νικολάου, τα πένθιμα εμβατήρια της Μεγάλης Παρασκευής, θα συμβάλλουν στην κατάνυξη της Ημέρας.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en