Connect with us

AUTOMOTO

Το DS 3 Crossback είναι ένα SUV με ξεχωριστό στιλ

Δημοσιεύτηκε

στις

Το DS 3 Crossback είναι ένα αυτοκίνητο με ξεχωριστό στυλ. Χάρη στις ισορροπημένες διαστάσεις και την ανάλογη κατανομή των όγκων, το νέο μοντέλο της DS που είναι διαθέσιμο και σε 100% ηλεκτρική έκδοση E-Tense, προσφέρει προηγμένη τεχνολογία μαζί με κομψότητα και φινέτσα.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πόλης που μπορεί να καλύψει και μεγάλες αποστάσεις.

Το DS 3 Crossback είναι ένα compact SUV, με μήκος 4,12 μ., μεγάλους τροχούς 18” και αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Στο μπροστινό μέρος, τα DS Wings σχηματίζουν ένα κομψό πλαίσιο για τις χυτές κατακόρυφες γραμμές της γρίλιας DS. Τα DRL (Daytime Running Lights) με τα κατακόρυφα LED και τους κωνικούς προβολείς του συστήματος DS Matrix Led Vision ορίζουν ένα σύγχρονο σύνολο με συγκριτικό πλεονέκτημα στην απόδοση.

Η προσοχή στη λεπτομέρεια αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα της μάρκας DS και είναι ορατή παντού, ξεκινώντας από το εξωτερικό του οχήματος με τις «αόρατες» ελαστικές προσθήκες στα πλαίσια θυρών και παραθύρων, τις κομψές αναδιπλούμενες χειρολαβές στις πόρτες και την οροφή χωρίς ορατή κεραία. Το πίσω μέρος είναι κομψό με υψηλής τεχνολογίας φωτισμό που καλύπτει ολόκληρο το πλάτος μέσω της ταινίας με το όνομα Crossback.

Με 10 επιλογές σχεδίων για τις ζάντες, 10 χρώματα αμαξώματος και τρία χρώματα για την  οροφή, ο καθένας μπορεί να φτιάξει το δικό του ξεχωριστό DS 3 Crossback.

Αναφορικά με το διάκοσμο της καμπίνας, οι επιλογές είναι 5 (Montmartre, Bastille, Performance Line, Rivoli και Opera), ενώ θα υπάρχει και έκδοση λανσαρίσματος, η La Premuere. Αυτές οι επιλογές συνδυάζουν τα χρώματα και τα υλικά μέσα και έξω από το αυτοκίνητο, για να ικανοποιηθούν όλες οι απαιτήσεις και οι ιδιαίτερες προτιμήσεις. Το  κομψό και μοντέρνο αποτέλεσμα, τονίζεται από το δέρμα Nappa που συνδυάζεται με Alcantara και χάρη στην ιδιαίτερη ραφή το αποτέλεσμα απογειώνει την αισθητική.

Στην κεντρική κονσόλα, με τα χειριστήρια του κιβωτίου ταχυτήτων και το ηλεκτρικό χειρόφρενο, υπάρχει παράλληλα και  μια σειρά αποθηκευτικών χώρων. Ταυτόχρονα στον ίδιο χώρο υπάρχει και η δυνατότητα φόρτισης smartphone, ενώ πιο πίσω βρίσκεται το πολύ χρήσιμο συρόμενο υποβραχιόνιο.

Η υψηλού επιπέδου άνεση για τους επιβάτες ξεκινά από τα καθίσματα που αγκαλιάζουν το σώμα του οδηγού αλλά και του κάθε επιβάτη ξεχωριστά. Διαθέτουν καινοτόμο αφρό υψηλής πυκνότητας για μεγαλύτερη ποιότητα, ενώ υπάρχουν και οι λειτουργίες μασάζ και ηλεκτρικών ρυθμίσεων. Με το αυτοκίνητο εν κινήσει η μόνωση NVH (για θόρυβο και κραδασμούς) παρέχει ιδιαίτερη άνεση χάρη και στη νέα πλατφόρμα του μοντέλου. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ηχομόνωση με τις υψηλότερες προδιαγραφές για τα πάνελ των θυρών, τις γυάλινες επιφάνειες με μεγαλύτερο πάχος και το ανάλογα σχεδιασμένο εμπρόσθιο παρμπρίζ. Όσον αφορά στην ηχομόνωση και την ακουστική της καμπίνας των επιβατών, οι μηχανικοί της DS ένωσαν τις δυνάμεις τους με τη γαλλική εταιρεία Focal για να δουλέψουν στο υψηλής ποιότητας σύστημα ήχου.

Με την υπογραφή Electra στο σχετικό σύστημα, η Focal συνεργάστηκε με την DS και ανέπτυξε ένα σύστημα Hi-Fi με 12 τα ηχεία στις ιδανικές θέσεις για την καλύτερη δυνατή απόδοση, με συνολική ισχύ 515 watts.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών. Το Active Safety Brake στην αναβαθμισμένη έκδοση που φρενάρει αυτόματα έχοντας τη δυνατότητα να αναγνωρίσει δίκυκλα αλλά ακόμα και πεζούς, κάνει το επίπεδο της ασφάλειας των μετακινήσεων να είναι το υψηλότερο δυνατό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το Active Safety Brake λειτουργεί σε ένα εύρος ταχυτήτων από τα 5 έως και τα 140 χλμ/ώρα και έτσι η κάλυψη που προσφέρει στον οδηγό είναι πλήρης για κάθε περίπτωση, ανεξαρτήτως συνθηκών.

DS 3 Crossback E-Tense

Το πρώτο 100% ηλεκτρικό μοντέλο της DS, είναι το DS 3 Crossback E-Tense. Αυτή η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση θα είναι διαθέσιμη το β’ εξάμηνο του 2019, με αυτονομία που θα ξεπερνά τα 300 χλμ και λειτουργία ταχυφόρτισης της μπαταρίας για να φτάνει στο 80% μόλις σε 30 λεπτά. Ένα ακόμα πλεονέκτημα της ηλεκτρικής έκδοσης, είναι πως δεν έχει καμία διαφορά στους χώρους που προσφέρει για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, καθώς οι συσσωρευτές τοποθετούνται κάτω από το πάτωμα. Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και μπαταρίες ιόντων λιθίου 50kWh.

Κινητήρες

Το DS 3 Crossback είναι το πρώτο αυτοκίνητο που διαθέτει την τελευταία αναβάθμιση του PureTech βενζινοκινητήρα που αποδίδει 155 ίππους και συνδυάζεται με το EAT8 αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (με 8 σχέσεις). Παράλληλα, τη γκάμα των κινητήρων του μοντέλου συμπληρώνουν οι εκδόσεις του PureTech των 1,2 λίτρων με απόδοση 100 και 130 ίππων, που είναι σύμφωνοι με τα πλέον πρόσφατα πρότυπα ρύπων Euro 6.3.

Οι επιλογές diesel περιλαμβάνουν τις δύο εκδόσεις του συνόλου των 1,5 λίτρων BlueHDi με απόδοση 100 και 130 hp.

Διαστάσεις

Μήκος: 4.118 χλστ

Πλάτος: 1.791 χλστ

Ύψος: 1.534 χλστ

Μεταξόνιο: 2.558 χλστ

Χώρος αποσκευών: 350 λίτρα

Νίκος Τσάδαρης

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

Τέλη κυκλοφορίας 2020 | Πώς θα τα εκτυπώσετε

Δημοσιεύτηκε

στις

Το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας 2020 στο Taxisnet, τα οποία παραμένουν αμετάβληματα σε σχέση με πέρυσι.

Στη σχετική εφαρμογή μπορείτε να δείτε πόσο θα πληρώσετε αλλά και να εκτυπώσετε το έντυπο. 

Δείτε βήμα – βήμα πώς θα εκτυπώσετε τα τέλη:

Αρχικά μπαίνετε στην εφαρμογή του Taxisnet (εδώ).

 

1

 

Αφού πατήσετε “ΕΙΣΟΔΟΣ”, συμπληρώνετε το ΑΦΜ και τον Αριθμό Κυκλοφορίας του ιδιοκτήτη του οχήματος. 

 

2

 

Στη συνέχεια, αφού πατήσετε αναζήτηση εμφανίζετε το μήνυμα «Επιτυχής αναζήτηση» και τότε μπορείτε να πατήσετε εκτύπωση και να κατεβάσετε την φόρμα. 

Σημειώνεται πως θα πρέπει να εξοφληθούν μέχρι την 31 Δεκεμβρίου 2019.

Και φέτος δεν θα υπάρξει καμία ελάφρυνση, αφού στα ταμεία του Δημοσίου υπολογίζεται ότι θα εισρεύσουν 1,2 δισ. ευρώ καθώς οι ιδιοκτήτες των οχημάτων καλούνται να πληρώσουν από 22 ευρώ έως 1.380 ευρώ ανάλογα με τον τύπο και το έτος ταξινόμησης.

Υπενθυμίζεται ότι για όσους θα πληρώσουν μέσω web banking απαιτείται μόνο η Ταυτότητα Οφειλής που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο, ενώ οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών με επαρκές πιστωτικό υπόλοιπο μπορούν να εξοφλήσουν τα τέλη κάνοντας χρήση προγραμμάτων έως και 12 άτοκων δόσεων. Τα πρόστιμα

Τα πρόστιμα  

Τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να πληρωθούν έως το τέλος του έτους, όπως κάθε χρόνο. Σε διαφορετική περίπτωση η εκπρόθεσμη πληρωμή συνεπάγεται πρόστιμο στο 100% των τελών που αναλογούν στο όχημα.

Αναλυτικά καταβάλλεται:

  • Ισόποσο των τελών, αν το όχημα είναι δίκυκλο/τρίκυκλο Ι.Χ. ή επιβατικό Ι.Χ.
  • Το ήμισυ των τελών, αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ. ή φορτηγό ή λεωφορείο.
  • 0 ευρώ, αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.

Κατάθεση πινακίδων

Όπως κάθε χρόνο, δεν θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας όσοι καταθέσουν τις πινακίδες μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου θέτοντας το όχημά τους σε ακινησία.

Όσοι υποβάλουν δηλώσεις ακινησίας και καταθέσουν τις πινακίδες των οχημάτων τους στις ΔΟΥ μέχρι τις 31-12-2019 θα αποφύγουν την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας για το 2020, τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης που πληρώνουν οι κάτοχοι Ι.Χ. κυβισμού 1.929 κυβικών εκατοστών και άνω, αλλά και τα τεκμήρια διαβίωσης.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Τα σχέδια για την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Fiat Chrysler και ο όμιλος PSA, στον οποίο ανήκει η Peugeot, σχεδιάζουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους μέσω μιας ανταλλαγής μετοχών σε ποσοστό 50-50 προκειμένου να δημιουργήσουν την τέταρτη μεγαλύτερη στον κόσμο αυτοκινητοβιομηχανία, όπως ανακοίνωσαν σήμερα, πυροδοτώντας ένα νέο κύμα συγκέντρωσης στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η Fiat Chrysler (FCA) και η PSA ανακοίνωσαν ότι σχεδιάζουν να καταλήξουν σε μια δεσμευτική συμφωνία για τη δημιουργία μια εταιρίας αξίας 50 δισ. δολαρίων με έδρα την Ολλανδία, με τις μετοχές της να τελούν υπό διαπραγμάτευση στο Παρίσι, το Μιλάνο και τη Νέα Υόρκη, με τον Κάρλος Ταβάρες της PSA στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου και τον Τζον Έλκαν της FCA στη θέση του προέδρου.

Η κίνηση αυτή γίνεται λιγότερο από πέντε μήνες αφού η FCA εγκατέλειψε τις συνομιλίες συγχώνευσης με την γαλλική ανταγωνίστρια της PSA, τη Renault, και θα δώσει στις δύο εταιρίες το μέγεθος που θα τις βοηθήσει να διαχειριστούν τη μείωση της ζήτησης διεθνώς καθώς και τις νέες δαπανηρές επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, όπως τα οχήματα αυτόνομης οδήγησης και τα πιο καθαρά μοντέλα προκειμένου να πληρούν τους νέους κανόνες για τις εκπομπές ρύπων.

Μια συνένωση των δυνάμεων με την PSA θα δώσει στην FCA πρόσβαση στις πιο σύγχρονες και πιο ευέλικτες πλατφόρμες οχημάτων του γαλλικού ομίλου και θα τη βοηθήσει να πληροί τους νέους αυστηρούς κανόνες για τις εκπομπές ρύπων. Παράλληλα, η συμφωνία θα δώσει στην PSA, που έχει μεγαλύτερη εστίαση στην Ευρώπη, τη δυνατότητα να επωφεληθεί από τις κερδοφόρες δραστηριότητες της FCA στις ΗΠΑ.

Η μετοχή της FCA κατέγραψε άλμα έως και 11% στην αρχή της σημερινής συνεδρίασης, στο υψηλό έτους των 14,248 ευρώ. Η μετοχή της PSA υποχώρησε περίπου κατά 13%, στο χαμηλό δύο εβδομάδων των 22,77 ευρώ, όπως αναφέρουν Reuters και Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων και αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

«Οι μέτοχοι της PSA αναλαμβάνουν μεγαλύτερο ρίσκο στην αγορά από αυτούς της FCA», ο Φιλίπ Ουσουά, αναλυτής της Jefferies, προσθέτοντας μια συμφωνία FCA-PSA είναι ωστόσο ο πιο λογικός και ελκυστικός συνδυασμός στη βιομηχανία.

Οι διοικητικές ομάδες των FCA και PSA θα επιδιώξουν να οριστικοποιήσουν τις συζητήσεις τις επόμενες εβδομάδες για να δημιουργήσουν έναν όμιλο με ετήσιες πωλήσεις 8,7 εκατ. οχημάτων, που θα τον κατατάσσεται στην τέταρτη θέση παγκοσμίως πίσω από τις Volkswagen, Toyota και τη συμμαχία Renault-Nissan. Η συμφωνία έχει στόχο να εξοικονομηθούν 3,7 δισεκ. ευρώ, χωρίς να κλείσουν εργοστάσια, και το 80% του στόχου αυτού να επιτευχθεί εντός τεσσάρων ετών με εφάπαξ κόστος 2,8 δισεκ. ευρώ, όπως ανακοίνωσαν οι δύο εταιρίες. Ο νέος όμιλος θα περιλαμβάνει τα εμπορικά σήματα Fiat, Dodge, Ram, Chrysler, Alfa Romeo, Maserati, Peugeot, DS, Opel και Vauxhall.

Ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μπρουνό Λεμέρ χαιρέτισε τη συμφωνία, λέγοντας ότι είναι μια καλή είδηση για τη Γαλλία και την Ευρώπη αλλά ότι θα παρακολουθεί για τυχόν περικοπές θέσεων εργασίας.

«Αυτή η συγχώνευση μεταξύ της Peugeot και της Fiat μπορεί να δημιουργήσει τον τέταρτο μεγαλύτερο στον κόσμο πρωταθλητή της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τους δίνει το κρίσιμης σημασίας μέγεθος για να αντιμετωπίσουν τη διπλή πρόκληση των οχημάτων αυτόνομης οδήγησης και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων», δήλωσε ο Λεμέρ σε δημοσιογράφους στο γαλλικό υπουργείο Οικονομικών. Ο υπουργός δεν επιβεβαίωσε εάν το γαλλικό Δημόσιο θα διατηρήσει τη θέση του στο διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρίας όταν ρωτήθηκε σχετικά από δημοσιογράφο. Αναφορικά με την περίπτωση ο όμιλος να εδρεύει στην Ολλανδία, ο ίδιος είπε ότι είναι πολύ νωρίς να πει κανείς πού θα βρίσκονται τα κέντρα λήψης αποφάσεων και ότι η γαλλική κυβέρνηση θα είναι σε επαγρύπνηση για το θέμα αυτό.

Το Παρίσι, που έχει ποσοστό 12% στην PSA, θεωρήθηκε υπεύθυνο για την κατάρρευση των συνομιλιών συγχώνευσης της FCA με τη Renault καθώς ζήτησε από τη γαλλική εταιρία να επικεντρωθεί στην υφιστάμενη συμμαχία της με την ιαπωνική Nissan. Η γαλλική κυβέρνηση έχει επίσης ποσοστό 15% στη Renault.

Ωστόσο, η συμφωνία FCA-PSA θα βρεθεί υπό τον αυστηρό έλεγχο των ρυθμιστικών αρχών, ενώ Ρώμη, Παρίσι αλλά και τα συνδικάτα των εργαζομένων είναι πιθανόν να εκφράσουν ανησυχίες για απώλειες θέσεων εργασίας. Ο Ιταλός υπουργός Βιομηχανίας Στέφανο Πατουανέλ δήλωσε ότι η συμφωνία είναι μια καλή είδηση υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα επηρεάζει θέσεις εργασίας στην Ιταλία.

Ο νέος όμιλος θα έχει 11μελές συμβούλιο, με έξι μέλη να προέρχονται από την PSA, μεταξύ των οποίων ο διευθύνων σύμβουλος Ταβάρες, και πέντε από την FCA, συμπεριλαμβανομένου του προέδρου Έλκαν.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Νέος κολοσσός γεννιέται στην αυτοκινητοβιομηχανία

Δημοσιεύτηκε

στις

Σε συμφωνία για τη συγχώνευση των δραστηριοτήτων τους κατέληξαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες Fiat Chrysler Automobiles NV και PSA, μητρική εταιρεία της Peugeot, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal που επικαλείται ανώνυμες πηγές.

Η συμφωνία της ιταλικής και της γαλλικής εταιρείας δημιουργεί έναν κολοσσό στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αξίας 50 δισ. δολαρίων, σύμφωνα πάντα με το ίδιο δημοσίευμα.

Οι δύο εταιρείες επιβεβαίωσαν νωρίτερα σήμερα ότι βρίσκονται σε συνομιλίες με απώτερο στόχο τη συγχώνευσή τους, ενώ σύμφωνα με την WSJ κατέληξαν σε συμφωνία μετά τις συνεδριάσεις των διοικητικών τους συμβουλίων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Peugeot, Κάρλος Ταβάρες, αναμένεται να αναλάβει επικεφαλής της συγχωνευθείσας εταιρείας
Βάσει των όρων, που συμφωνήθηκαν, ο πρόεδρος της Fiat Chrysler, Τζον Έλκαν, θα είναι πρόεδρος της νέας εταιρείας και ο διευθύνων σύμβουλος της Peugeot, Κάρλος Ταβάρες, θα αναλάβει επικεφαλής της συγχωνευθείσας εταιρείας.

Η Peugeot θα κατέχει έξι θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρείας, με τη Fiat Chrysler θα κρατά τις υπόλοιπες πέντε.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Άσχημα τα νέα για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων

Δημοσιεύτηκε

στις

Η ΕΕ προωθεί μία σειρά μέτρων από το 2020 ώστε να δημιουργήσει έντονα οικονομικά αντικίνητρα στο να κρατάνε οι κάτοχοί τους αυτά τα πιο ρυπογόνα οχήματα.

Βαθύτερα το χέρι στην τσέπη θα πρέπει να βάλουν οι κάτοχοι παλαιών αυτοκινήτων από το 2019. Όπως ενημέρωσε ο υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, τα τέλη κυκλοφορίας για τα παλαιότερα αυτοκίνητα θα είναι ακριβότερα λόγω των αλλαγών που έχουν προγραμματιστεί σύμφωνα με τις οδηγίες-εντολές της ΕΕ, προκειμένου να ανανεωθεί ο στόλος των οχημάτων.

Τα τέλη κυκλοφορίας θα είναι η πρώτη επιβάρυνση καθώς η ΕΕ προωθεί μία σειρά μέτρων από το 2020 ώστε να δημιουργήσει έντονα οικονομικά αντικίνητρα στο να κρατάνε οι κάτοχοί τους αυτά τα πιο ρυπογόνα οχήματα. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Υπουργός για τα Τέλη στο “Έθνος”:

«Το σύστημα των Τελών Κυκλοφορίας χρήζει βελτιώσεων. Πρέπει να ενσωματωθούν οι απαιτήσεις της νέας ευρωπαϊκής νομοθεσίας αναφορικά µε τους εκπομπές ρύπων, ενώ πρέπει να γίνει και δικαιότερο για τους κατόχους αυτοκινήτων, λαμβάνοντας υπόψη διάφορα κριτήρια. Κάθε αλλαγή θα κινείται προς την κατεύθυνση δικαιότερης κατανομής της επιβάρυνσης στους κατόχους αυτοκινήτων αλλά και του στόχου ανανέωσης του παλαιού στόλου αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στη χώρα µας.

Επιδιώκουμε οι αποφάσεις µας να είναι αποτέλεσμα σωστής αξιολόγησης της υφιστάμενης κατάστασης αλλά και ορθής εκτίμησης των επιπτώσεων των όποιων αλλαγών. Ως εκ τούτου, όταν είμαστε έτοιμοι θα προχωρήσουμε στις αποφάσεις µας».

 

 

Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς η δικαιότερη επιβάρυνση θα γίνει σε συνδυασμό με το στόχο της ανανέωσης των παλαιών αυτοκινήτων οπότε στα παλαιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα τα Τέλη Κυκλοφορίας θα αυξηθούν ενώ στα καινούρια με χαμηλές εκπομπές ρύπων θα μειωθούν ενώ αντίθετα και τα νέα αλλά ρυπογόνα μοντέλα το κόστος χρήσης θα αυξηθεί. Μένει να δούμε τα κίνητρα που θα αποφασιστούν να δοθούν στα λεγόμενα «καθαρά» αυτοκίνητα και ποιο θα είναι το όφελος για τους καταναλωτές.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

TAP

teliko filiagkos-plio
HOLIDAY-Car-Rental-banner
professional camera ad
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ