Connect with us

ΓΥΝΑΙΚΑ

Το τρικ με το παγάκι όταν ψήνεις μπιφτέκια στα κάρβουνα

Το τρικ με το παγάκι όταν ψήνεις μπιφτέκια στα κάρβουνα

Υπάρχουν άνθρωποι που περνούν τη ζωή τους πάνω από μια ψησταριά, ανακαλύπτοντας διαρκώς νέους τρόπους και κόλπα στο μπάρμπεκιου.

Και είναι αυτές οι συμβουλές που κάνουν και τους υπόλοιπους να μοιάζουν επαγγελματίες ψήστες, ανεβάζοντας κατά πολύ τα κρέατα που βγαίνουν από τη σχάρα τους.

Ένα τέτοιο κόλπο μας αποκαλύπτει η food blogger Maki Yazawa και έχει να κάνει με το πώς να μη χάνουν τα μπιφτέκια τους χυμούς τους. Είναι ο καλύτερος τρόπος, ισχυρίζεται, για να παραμένουν μαλακά και ζουμερά, ρωτώντας αρκετούς μύστες του μπάρμπεκιου.

Τοποθετούμε λοιπόν ένα μικρό παγάκι πάνω στο ωμό μπιφτέκι, στο κέντρο του, αμέσως μόλις το ρίξουμε στη σχάρα. Εναλλακτικά, τα παγάκια μπορούν να είναι λίγο παγωμένο βούτυρο (από την κατάψυξη κι αυτό).

Όσο ψήνεται το μπιφτέκι, το παγάκι (ή το βούτυρο) λιώνει και κατανέμει ομοιόμορφα υγρασία πάνω στο κρέας, αποτρέποντας το στέγνωμα.

«Μην ξεχάσετε», μας λέει, «να κάνετε ένα βαθούλωμα με το δάχτυλό σας στο κέντρο του μπιφτεκιού, ώστε να το βοηθήσετε να διατηρήσει το σχήμα του όσο ψήνεται»…

Click to comment

Απάντηση

ΓΥΝΑΙΚΑ

Ποιες τροφές κατά της τριχόπτωσης να εντάξω στη διατροφή μου;

Η υγιεινή διατροφή πέρα από το σώμα μας μπορεί να ωφελήσει και τα μαλλιά μας. Για να έχουμε υγιή μαλλιά πρέπει και το τριχωτό της κεφαλής μας να είναι εξίσου υγιές. Δεν μπορεί το ένα να υπάρξει χωρίς το άλλο.

Στις νεότερες ηλικίες η τριχόπτωση είναι πιο πιθανή εξαιτίας της κακής διατροφής, ενώ οι γυναίκες στην ηλικία των 50 ετών μπορεί να εμφανίσουν απώλεια μαλλιών λόγω των ορμονών.

Φυσικά, δεν είναι μόνο η διατροφή και οι ορμονικές διαταραχές. Το κάπνισμα και η έλλειψη ύπνου μπορούν επίσης να επηρεάσουν την υγεία των μαλλιών.

Συμπεριλάβετε στη διατροφή σας τις παρακάτω super τροφές που θα ενισχύσουν τη δύναμη των μαλλιών σας και δείτε αποτελέσματα μέσα στις πρώτες έξι εβδομάδες:

Αυγά

Όπως κι αν τα σερβίρετε -ομελέτα, τηγανητά ή βραστά- τα αυγά είναι μία από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης που μπορείτε να βρείτε. Είναι «φορτωμένα» με τέσσερα βασικά μέταλλα: ψευδάργυρο, σελήνιο, θείο και σίδηρο. Ο σίδηρος είναι ιδιαίτερα σημαντικός, γιατί βοηθά τα κύτταρα να μεταφέρουν οξυγόνο στους θύλακες των τριχών.

Πουλερικά

Το κοτόπουλο και η γαλοπούλα παρέχουν υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη, η οποία θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε τα υγιή μαλλιά που ονειρεύεστε. Η έλλειψη πρωτεΐνης μπορεί να κάνει τα μαλλιά σας εύθραυστα, ενώ σε ακραίες περιπτώσεις να επηρεάσει το χρώμα τους. Τα πουλερικά αποτελούν επίσης πλούσια πηγή σιδήρου, που μπορεί να απορροφηθεί εύκολα από τον οργανισμό.

Ξηροί καρποί

Τα καρύδια περιέχουν άλφα-λινολενικό οξύ, το οποίο ανήκει στην κατηγορία των Ω-3 λιπαρών οξέων και μπορεί να βοηθήσει τα μαλλιά σας. Επίσης, καταπληκτική πηγή ψευδαργύρου αποτελούν τα κάσιους και τα αμύγδαλα. Η έλλειψη ψευδαργύρου μπορεί να οδηγήσει σε πτώση των μαλλιών, οπότε φροντίστε να τρώτε ξηρούς καρπούς ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Φασόλια

Τα όσπρια όπως τα φασόλια και οι φακές πρέπει να αποτελούν σημαντικό μέρος της διατροφής για την περιποίηση των μαλλιών μας. Τα φασόλια συγκεκριμένα, δεν είναι μόνο πλούσια σε πρωτεΐνες αλλά περιέχουν άφθονες ποσότητες σιδήρου, ψευδαργύρου και βιοτίνης για την ανάπτυξη των μαλλιών.

Σκούρα λαχανικά

Το σπανάκι, το μπρόκολο και τα σέσκουλα αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμινών Α και C που χρειάζεται το σώμα μας για να παράγει σμήγμα. Αυτή η λιπαρή ουσία, που εκκρίνεται από τα θυλάκια της τρίχας, αποτελεί το φυσικό μαλακτικό προϊόν των μαλλιών που παράγει το τριχωτό της κεφαλής μας.

Καρότα

Τα καρότα είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α, η οποία πέρα από την καλή όραση προωθεί το υγιές τριχωτό της κεφαλής που είναι απαραίτητο για λαμπερά και ενυδατωμένα μαλλιά. Συμπεριλάβετε τα καρότα στην καθημερινή διατροφή σας, είτε ως σνακ είτε ως επικάλυψη στη σαλάτα σας.

Γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών

Το παραδοσιακό πρόβειο γιαούρτι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, ασβέστιο, βιταμίνη D και βιταμίνη Β5 ή αλλιώς παντοθενικό οξύ, το οποίο μπορείτε να βρείτε στις ετικέτες στο πίσω μέρος των προϊόντων περιποίησης μαλλιών. Μια καλή εναλλακτική θα μπορούσε να αποτελέσει και το τυρί cottage.

Continue Reading

ΓΥΝΑΙΚΑ

«Πάχυνα ή είναι το πρήξιμο της περίοδου;» Ποια είναι η σωστή απάντηση;

Περιμένεις να αδιαθετήσεις και καθώς πλησιάζει η μέρα της εμμηνορρυσίας, βλέπεις το σώμα σου να αλλάζει δραματικά.

Σίγουρα οι περισσότερες έχετε παρατηρήσει πως τις μέρες πριν την περίοδο μετά βίας μπαίνετε στα παντελόνια σας. Αν μάλιστα ζυγιστείτε, θα δείτε ιδίοις όμμασι τον δείκτη της ζυγαριάς απειλητικά ανεβασμένο.

Αυτή ακριβώς είναι η ώρα που αναρωτιέστε: «Πάχυνα ή είναι το πρήξιμο της περίοδου;»

Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, αυτή η αύξηση του βάρους είναι πραγματική. Μάλιστα, κάποιες γυναίκες μπορούν να πάρουν έως και 2,5- 3 κιλά στη διάρκεια της περιόδου, σύμφωνα με τη Lauren Streicher, καθηγήτρια μαιευτικής και γυναικολογίας στη Σχολή Ιατρικής Feinberg και διευθύντρια του Κέντρου Σεξουαλικής Ιατρικής και Εμμηνόπαυσης του Πανεπιστημίου Northwestern.

Ωστόσο, μην πανικοβάλλεστε! Μεγάλο μέρος του βάρους είναι νερό, καθώς πριν την περίοδο το σώμα κάνει κατακράτηση υγρών. Υπεύθυνη γι΄αυτό είναι μία ορμόνη, η προγεστερόνη, τα επίπεδα της οποίας αυξάνονται δραστικά όταν περιμένετε περίοδο. Η ορμόνη αυτή επιτρέπει το νερό που υπάρχει στο σώμα να περάσει πιο εύκολα στους ιστούς, προκαλώντας το γνωστό πρήξιμο. Γι΄ αυτό άλλωστε πολλές γυναίκες βλέπουν και το στήθος τους να μεγαλώνει!

Η προγεστερόνη ευθύνεται επιπλέον για τα νεύρα, την ακμή, τις λιγούρες και τα υπόλοιπα συμπτώματα του προεμμηνορυσιακού συνδρόμου.

Πώς μπορούμε να αποφύγουμε την κατακράτηση υγρών;

Πίνετε άφθονα υγρά, καθώς η ενυδάτωση κατά τη διάρκεια της περιόδου είναι ίσως το πιο σημαντικό, αφού εξαιτίας της αιμορραγίας είναι μεγαλύτερος ο κίνδυνος αφυδάτωσης.

Τις μέρες πριν και κατά την περίοδο πολλές γυναίκες λόγω της κούρασης που αισθάνονται, πίνουν μεγαλύτερες ποσότητες καφεΐνης απ’ ό,τι συνήθως. Προσπαθήστε να αντισταθείτε σ΄αυτήν την… παρόρμηση, καθώς διαταράσσεται το πεπτικό σύστημα και θα παρατηρήσετε φούσκωμα και αισθήματα δυσφορίας την περιοχή της κοιλιάς.

Αντισταθείτε στα αλμυρά και γλυκά σνακ που λιγουρεύεστε. Τόσο το αλάτι όσο και η ζάχαρη προκαλούν κατακράτηση υγρών και προσθέτουν… κιλά!

Continue Reading

ΓΥΝΑΙΚΑ

Τα συστατικά που κάθε γυναίκα πρέπει να συμπεριλάβει στη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας της

Όποιον δερματολόγο κι αν ρωτήσετε, αν θέλετε η επιδερμίδα σας να είναι σταθερά λαμπερή, καθαρή και πλούσια το μόνο που θα σας πει είναι ότι πρέπει να εντάξετε στην καθημερινή ρουτίνα περιποίησης του προσώπου σας τρία συγκεκριμένα προϊόντα. Τη ρετινόλη, τη Βιταμίνη Α και το αντιηλιακό σας για την προστασία σας κατά του ήλιου.

Ρετινόλη

Η ρετινόλη (μία από τις κύριες μορφές βιταμίνης Α) έχει μια αξιοσημείωτη ικανότητα να μεταμορφώνει το δέρμα. Όπως δήλωσε στο goodhousekeeping.com ο Dan Isaacs, Διευθυντής Έρευνας στο Medik 8 «Η ρετινόλη δεν αναδύει μόνο το δέρμα, βελτιώνει επίσης την παραγωγή κολλαγόνου για την καταπολέμηση των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων, μειώνει τα βακτήρια που προκαλούν βλάβες και εμποδίζει το σχηματισμό περίσσειας μελανίνης για μια πιο φωτεινή πιο, ομοιόμορφη χροιά». Επειδή έχει τη φήμη ότι προκαλεί ερεθισμό και ευαισθησία, ξεκινήστε χρησιμοποιώντας το προϊόν ρετινόλης μία φορά την εβδομάδα και στη συνέχεια αυξήστε τη χρήση της σταδιακά.

Βιταμίνη C

Ως αντιοξειδωτικό, η βιταμίνη C δρα εξουδετερώνοντας τη γήρανση των μορίων ελεύθερων ριζών στο δέρμα, τα οποία προκαλούνται από έκθεση στο ηλιακό φως, σωματίδια ρύπανσης και ακόμη και το στρες. Χρησιμοποιείται, συνήθως, για να βοηθήσει στην απομάκρυνση των ανώμαλων κηλίδων του δέρματος και να φωτίσει σημεία κατά της μελάγχρωσης, αλλά τα οφέλη της δεν είναι μόνο αυτά. Από την ενίσχυση της παραγωγής κολλαγόνου, η οποία κάνει το δέρμα να φαίνεται πιο γεμάτο και πιο ελαστικό, έως τη μείωση της φλεγμονής του δέρματος, εάν δεν έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ βιταμίνη C στο παρελθόν τώρα είναι η ώρα να ξεκινήσετε!

Δείκτης προστασίας κατά του ήλιου

Με αντιηλιακά που αισθάνονται ελαφριά και εξαιρετικά άνετα στην εφαρμογή, δεν υπάρχει δικαιολογία να μην ενσωματώσετε την καθημερινή τους χρήση στη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας σας. «Η μη προστατευμένη έκθεση σε ακτίνες UVA μπορεί να οδηγήσει σε πρόωρη γήρανση του δέρματος και ρυτίδες (φωτογήρανση), και καταστολή του ανοσοποιητικού συστήματος, ενώ οι ακτίνες UVB καίνε συνήθως τα επιφανειακά στρώματα του δέρματος», ανέφερε στο goodhousekeeping.com ο δερματολόγος Δρ. Anjali Mahto.

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

Αρέσει σε %d bloggers: