Quantcast
Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τεχνητή Νοημοσύνη | Προοπτικές και πραγματικότητα, πως μπορεί η επιχείρησή σας πραγματικά να επωφεληθεί;

Η τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence – AI) δεν αποτελεί πλέον προνόμιο μόνο των μεγάλων παγκόσμιων τεχνολογικών παικτών. Πρόσφατη έκθεση του MIT καταλήγει  πώς εταιρείες διαφορετικών μεγεθών από διάφορους τομείς δραστηριότητας, όπως τα καταναλωτικά αγαθά, η λιανική, οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες, αλλά και οι τηλεπικοινωνίες και η μεταποίηση, έχουν επωφεληθεί από την ΑΙ.

Αν η επιχείρησή σας εξετάζει τη χρήση εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης, αυτή η μοναδική έκθεση θα σας δώσει ξεκάθαρες απαντήσεις σε ερωτήματα  όπως: Πώς μπορώ να αντλήσω δεδομένα, ανθρώπινο δυναμικό και άλλους πόρους προκειμένου να εκμεταλλευτώ τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης στο μέγιστο βαθμό; Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν την Τεχνητή Νοημοσύνη ηθικά και εντός των ορίων της νομοθεσίας; Τί απόδοση της επένδυσης να αναμένω;

Σύμφωνα με την έκθεση του MIT, οι ευρωπαϊκές εταιρείες ασχολήθηκαν εντατικά τα τελευταία τέσσερα χρόνια με την ανάπτυξη τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης: Έως το 2017, το 58% των μεγάλων επιχειρήσεων είχαν εντάξει τεχνολογίες ΑΙ στη λειτουργία τους, ενώ το 2019 το ποσοστό αυτό «άγγιξε» το 90%. Η πειραματική λειτουργία είναι επιτυχημένη ως τώρα, με το 92% αυτών των εταιρειών να βλέπουν την απόδοση της επένδυσης τους όπως αναμενόταν, ή παραπάνω από ό,τι αναμενόταν! Μεταξύ των κορυφαίων πλεονεκτημάτων των τεχνολογιών ΑΙ αναφέρθηκαν οι βελτιώσεις στην επιχειρησιακή αποδοτικότητα και στην εξυπηρέτηση πελατών, όπως επισημάνθηκε από το 51% των ερωτηθέντων.

Διαβάζοντας την έκθεση, θα ενημερωθείτε για τους καρπούς που απέδωσαν οι πρώτες περιπτώσεις τεχνολογιών ΑΙ και κατά πόσο έχουν εκπληρωθεί οι προσδοκίες των στελεχών. Είναι ικανοποιημένοι με την απόδοση της επένδυσης; Οι managers που συμμετείχαν στην έκθεση, μοιράζονται την εμπειρία τους και μιλούν αναλυτικά για τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν κατά την εγκατάσταση των εφαρμογών ΑΙ.

Η εξυπηρέτηση πελατών θεωρείται ένας τομέας που επωφελείται στο μέγιστο βαθμό από τις τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης και είναι ιδιαίτερα κρίσιμος για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών στην Ευρώπη. «Η εξυπηρέτηση πελατών έχει πολύ υψηλό κόστος», επεσήμανε ο Adi Chhabra, επικεφαλής του τμήματος καινοτόμων προϊόντων της Vodafone UK. «Η ενσωμάτωση τεχνολογίας ΑΙ με διαδραστική φωνητική εξυπηρέτηση, σχεδόν άμεσα μειώνει κόστη από τις λειτουργίες αυτές και οδηγεί σε ταχύτερες ενέργειες για την επίλυση θεμάτων των πελατών». Ο Chhabra πιστεύει ότι η τεχνολογία ΑΙ μπορεί να βελτιστοποιήσει τα πάντα, από προτάσεις σε μηχανή αναζήτησης μέχρι την πρόβλεψη των επόμενων κινήσεων των πελατών.

Σύμφωνα με την έκθεση, τα στελέχη ευρωπαϊκών εταιρειών αναμένουν σημαντική αλλά όχι απόλυτη ένταξη τεχνολογίας ΑΙ στα επόμενα έτη – ένα σημαντικό ποσοστό (45%) αναμένει μεταξύ 21% και 30% των λειτουργιών τους να χρησιμοποιούν τεχνολογίες ΑΙ στα επόμενα τρία χρόνια. Αν και η εξυπηρέτηση πελατών θα παραμείνει ηγετικός τομέας στην αξιοποίηση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης, με χρήση τους από τα ¾ των επιχειρήσεων, μεταξύ 2019 και 2020 οι ταχύτερα αναπτυσσόμενοι τομείς για την τεχνολογία ΑΙ θα είναι το ΙΤ, οι πωλήσεις και το μάρκετινγκ, καθώς και η διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού.

Η διαχείριση ανθρωπίνου δυναμικού θα αποτελέσει βασικό τομέα ανάπτυξης της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης για όλη την Ευρώπη. Η εξυπηρέτηση πελατών, το ΙΤ, οι πωλήσεις και το μάρκετινγκ θα είναι οι κυρίαρχοι τομείς αξιοποίησης ΑΙ στα επόμενα τρία χρόνια, βάσει των εκτιμήσεων των ερωτηθέντων στην Ευρώπη. Ως το 2022, περισσότερα από τα ¾ των επιχειρήσεων θα χρησιμοποιούν τεχνολογία ΑΙ για την υποστήριξη της εξυπηρέτησης πελατών. Ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τομέας της τεχνολογίας ΑΙ θα είναι η διαχείριση ανθρωπίνου δυναμικού. Ο αριθμός των εταιρειών που χρησιμοποιούν τεχνολογία ΑΙ στη διαχείριση του προσωπικού θα τριπλασιαστεί ως το 2022, καλύπτοντας περίπου το μισό των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα.

Αυτή η έκθεση εκπονήθηκε από το MIT Technology Review Insights σε συνεργασία με τη Genesys.

Κάντε register για να κατεβάσετε την έκθεση δωρεάν.

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΣΜΟΣ

Η Κομισιόν ξεκινά έρευνα κατά του Facebook και του Instagram | Υποψίες ότι δεν τηρούν τις υποχρεώσεις τους στο θέμα της παραπληροφόρησης

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα κατά των κοινωνικών δικτύων Facebook και Instagram για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι δεν τηρούν την υποχρεώσεις τους στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης εν όψει των ευρωπαϊκών εκλογών του Ιουνίου, την ώρα που εκφράζονται ανησυχίες για ενδεχόμενη χειραγώγηση της κοινής γνώμης από την Ρωσία.

«Αυτή η Κομισιόν έχει θέσει σε λειτουργία εργαλεία για την προστασία των ευρωπαίων πολιτών από την παραπληροφόρηση και της χειραγώγηση των πληροφοριών από τρίτες χώρες», δήλωσε η πρόεδρος Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. «Οταν υπάρχουν υποψίες για παραβίαση των κανόνων, αναλαμβάνουμε δράση. Αυτό συμβαίνει πάντα, αλλά ιδιαιτέρως σε περίοδο εκλογών».

Πρόκειται για την πέμπτη επίσημη έρευνα που διεξάγεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του νέου κανονισμού για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA), ο οποίος ετέθη σε ισχύ τον περασμένο χρόνο γα την αντιμετώπιση του παράνομου online περιεχομένου και προϊόντων.

Η Κομισιόν έχει ήδη ξεκινήσει δύο έρευνες κατά του TikTok. Στο πλαίσιο της μίας από τις δύο έρευνες, η θυγατρική της κινεζικής ByteDance αναγκάσθηκε να διακόψει την περασμένη εβδομάδα την νέα εφαρμογή Lite που ανταμείψει τους χρήστες για τον χρόνο που περνούν μπροστά στην οθόνη, πράγμα που θεωρείται ότι δημιουργεί κινδύνους εθισμού στους νέους.

Στις αρχές Μαρτίου, κινήθηκε διαδικασία κατά της AliExpress, θυγατρικής της Alibaba, λόγω υποψιών ότι δεν λαμβάνει αρκετά μέτρα κατά της πώλησης επικίνδυνων προϊόντων όπως τα πλαστά φάρμακα.

Η πρώτη επίσημη έρευνα αφορούσε επίσης κινδύνους που συνδέονται με την παραπληροφόρηση. Ξεκίνησε στις 18 Δεκεμβρίου κατά του Χ (πρώην Twitter) για παραλείψεις σχετικές με τον έλεγχο περιεχομένου και την διαφάνεια.

Ο κανονισμός για τις ψηφιακές υπηρεσίες εφαρμόζεται από το τέλος του Αυγούστου στις μεγαλύτερες ψηφιακές πλατφόρμες όπως το X, TikTok, οι μεγάλες πλατφόρμες της Meta (Facebook, Instagram), στην Apple, την Google, την Microsoft και την Amazon.

Συνολικά, 23 μεγάλοι παράγοντες του Ιντερνετ, ανάμεσά τους τρεις πορνογραφικές ιστοσελίδες (Pornhub, Stripchat και XVideos), έχουν τεθεί υπό άμεση παρακολούθηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Οι παραβάτες υποχρεούνται να πληρώσουν πρόστιμα που φθάνουν μέχρι και το 6% του ετήσιου κύκλου εργασιών τους, αλλά προβλέπεται έως και η απαγόρευση λειτουργίας τους στην Ευρώπη σε περιπτώσεις σοβαρών και επανειλημμένων παραβιάσεων των ευρωπαϊκών κανόνων.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

Θεσσαλονίκη

Θεσσαλονίκη | Για πρώτη φορά η Sophia, το διάσημο ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης στην συμπρωτεύουσα

Η Sophia είναι ένα πιο διάσημο ανθρωποειδές ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης. Σήμερα βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου είχε προγραμματιστεί να έχει… συνομιλία με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα, στο πλαίσιο της έκθεσης BEYOND.

Πρόκειται για ένα «κοινωνικό» ανθρωποειδές ρομπότ, σχεδιασμένο για διάδραση και επικοινωνία με τους ανθρώπους με ένα πρόσωπο που θυμίζει ανθρώπινο. Σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο δημιουργός της, τα χαρακτηριστικά της είναι ένας συνδυασμός της Αιγύπτιας βασίλισσας Νεφερτίτης, της Όντρεϊ Χέπμπορν και της συζύγου του Αμάντα Χάνσον!

H Sophia ήταν συνεπής στο ραντεβού της με το κοινό σήμερα στις 11:30 στο σταντ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

MyAADE app | «Στον αέρα» η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ – Πληρωμές, έλεγχος οφειλών, φορολογικό ημερολόγιο στο κινητό

Σε λειτουργία και έτοιμη για «κατέβασμα» είναι η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τους φορολογούμενους, το MyAADE app, το οποίο έχει ως στόχο να «λύσει» τα χέρια σε ό,τι αφορά σε πληρωμές υποχρεώσεων, έλεγχο οφειλών, παρέχοντας υπηρεσίες φορολογικού ημερολογίου και «ξυπνητηριού».

Η παρουσίαση της εφαρμογή MyAADE app για τους φορολογούμενους, πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με την παρουσία της ηγεσίας των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Τετάρτη (20.3.204).

Οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με Iris ή με κάρτα, να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα στο ψηφιακό τους πορτοφόλι, να διαχειρίζονται ραντεβού και να δέχονται ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών.

Ο κ. Πιτσιλής δεν απέκλεισε αργότερα να προστεθούν και περαιτέρω υπηρεσίες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξασφαλισμένη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον πληρωμών της ΔΙΑΣ. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε iOS ενώ στις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμη και σε Android.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en