Connect with us

ΥΓΕΙΑ

Τα 5 οφέλη του μασάζ στον οργανισμό που δεν γνωρίζατε!

Νομίζετε ότι το μόνο που μπορεί να σας προσφέρει ένα καλό μασάζ, είναι μόνο χαλάρωση; Αν ναι, κάνετε λάθος!

Οι ευεργετικές επιδράσεις του μασάζ στον οργανισμό μας είναι πολλές και στην πλειοψηφία των περιπτώσεων άγνωστες!

Δείτε τα 5 απρόσμενα οφέλη ενός καλού μασάζ στο σώμα σας!

Μας κάνει να δείχνουμε νεότεροι

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το μασάζ ενισχύει τη ροή αίματος, κάνοντας το πρόσωπο να δείχνει υγιές και λαμπερό. Επίσης, βοηθά στην αντιμετώπιση της χαλάρωσης, καθώς διευκολύνει τη λεμφική παροχέτευση, απομακρύνει δηλαδή τις τοξίνες από τα κύτταρα, ώστε τα θρεπτικά συστατικά να μπορούν να δράσουν μέσα σε αυτά.

Βοηθά στην αντιμετώπιση του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου

Έρευνα από το «Touch Research Institute» και την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου του Μαϊάμι έδειξε ότι οι τακτικές συνεδρίες μασάζ μειώνουν τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου, όπως οι εναλλαγές της διάθεσης, το φούσκωμα, οι πονοκέφαλοι και η αύξηση του σωματικού βάρους, σε γυναίκες ηλικίας 19 έως 45.

Μειώνει τη συχνότητα των ημικρανιών

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Όκλαντ διαπίστωσαν ότι εκείνοι που υπέφεραν από εξουθενωτικές ημικρανίες, ανέφεραν ότι είχαν λιγότερες κρίσεις και πιο ξεκούραστο ύπνο μετά από μια θεραπεία μασάζ. Μάλιστα, τα αποτελέσματα διαρκούσαν αρκετές εβδομάδες.

Συμβάλλει στη μείωση του πόνου από την άσκηση

Από έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Ινστιτούτο Buck και το Πανεπιστήμιο McMaster στο Οντάριο του Καναδά προέκυψε ότι το μασάζ μπορεί να προσφέρει ανακούφιση από τη φλεγμονή των σκελετικών μυών που έχουν καταπονηθεί από την άσκηση.

Προσφέρει ανακούφιση από τον χρόνιο πόνο

Όπως υποστηρίζουν θεραπευτές μασάζ, όσοι πάσχουν από χρόνιο πόνο που οφείλεται σε αρθρίτιδα, ινομυαλγία, δισκοπάθεια, εκφυλιστικές αρθρώσεις κ.α. μπορούν να βρουν ανακούφιση μετά από λίγες μόνο συνεδρίες.

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Τριήμερη απεργία από σήμερα στα νοσοκομεία

Θύελλα αντιδράσεων από τους εργαζόμενους του ΕΣΥ προκαλεί το νομοσχέδιο Γκάγκα που κατατέθηκε στη Βουλή. Το νομοσχέδιο Γκάγκα εκτός των άλλων δίνει το δικαίωμα στους γιατρούς του δημοσίου να δουλεύουν παράλληλα και στον ιδιωτικό τομέα ανοίγοντας ιδιωτικό ιατρείο ή κάνοντας χειρουργεία σε ιδιωτικές κλινικές.

Οι αντιδράσεις είναι σφοδρές τόσο από τους γιατρούς όσο και από τους εργαζόμενους του ΕΣΥ (ΠΟΕΔΗΝ) γι’ αυτό και από σήμερα ξεκινά τριήμερη απεργία στα δημόσια νοσοκομεία.

Ειδικότερα ξεκινούν επαναλαμβανόμενες κινητοποιήσεις από την Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών Πειραιώς (ΕΙΝΑΠ):

24ωρη απεργία Δευτέρα 28/11, ημέρα ακρόασης των φορέων στη Βουλή και συγκέντρωση στη Βουλή.
Νέα 24ωρη απεργία την Τρίτη 29/11 και συγκέντρωση στο υπουργείο Υγείας.
24ωρη απεργία την ημέρα συζήτησης στην Ολομέλεια της Βουλής και συγκέντρωση στη Βουλή με παράλληλο κάλεσμα στα Εργατικά Κέντρα την ΑΔΕΔΥ και μαζικούς φορείς για συμμετοχή στη συγκέντρωση.

Η ΠΟΕΔΗΝ πραγματοποιεί:

Δευτέρα 28/11/2022
Στάση εργασίας 11.00 -15.00 και συγκέντρωση 12.00 στη Βουλή

Νέα στάση εργασίας 11.00 – 15.00 και Συγκέντρωση 12.00 στη Βουλή την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου
Τσουνάμι αντιδράσεων
Η Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθήνας και Πειραιά (ΕΙΝΑΠ) υποστηρίζει ότι οι διατάξεις που προβλέπουν μερική απασχόληση των ιδιωτών γιατρών στα νοσοκομεία, αλλά και το δικαίωμα τήρησης ιδιωτικού ιατρείου που δίνει ο νέος νόμος στους γιατρούς του ΕΣΥ, θα ανοίξει “επικίνδυνες κερκόπορτες” στην κατεύθυνση της υποβάθμισης των υπηρεσιών Υγείας.

Αναλυτικότερα οι νοσοκομειακοί γιατροί αναφέρουν ότι «εμπορευματοποίηση της Υγείας και υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών» θα επιφέρει το νέο νομοσχέδιο που έφερε στη Βουλή προς ψήφιση το Υπουργείο Υγείας, το οποίο δίνει το δικαίωμα στους νοσοκομειακούς γιατρούς να εκτελούν ιδιωτικό έργο, αλλά και στους ιδιώτες γιατρούς να χειρουργούν στο ΕΣΥ.

Πρόκειται για νομοσχέδιο – τομή, όπως υποστηρίζουν, το οποίο «ανοίγει επικίνδυνες κερκόπορτες στην κατεύθυνση της υποβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας, της παραπέρα ενίσχυσης της εμπορευματοποίησης της δημόσιας υγείας και της γιγάντωσης του ιδιωτικού τομέα υγείας. Τα μέτρα που προωθούνται με αυτό το νομοσχέδιο, όχι μόνο δεν πρόκειται να βελτιώσουν τους όρους περίθαλψης των ασθενών, αλλά θα τους επιδεινώσουν ακόμα παραπέρα».

Επίσης οι γιατροί της ΕΙΝΑΠ αντιτίθενται στη ρύθμιση που προβλέπει αλλαγή του καθεστώτος εργασίας των γιατρών εξαιτίας του ιδιωτικού έργου:

«Η κατάργηση της πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης των γιατρών του ΕΣΥ αφαιρεί ένα ακόμα εμπόδιο για να γίνουν οι ασθενείς εύκολη πελατεία στον ιδιωτικό τομέα, να βάλουν ακόμα πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη ώστε να κερδοσκοπούν τα μεγάλα ιδιωτικά θεραπευτήρια. Η λειτουργία των κλινικών και
των εργαστηρίων με γιατρούς που θα δουλεύουν παράλληλα στον ιδιωτικό τομέα θα υποβαθμιστεί ακόμα περισσότερο, αφού οι γιατροί θα «τρέχουν» για να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις στα ιδιωτικά ιατρεία και τις κλινικές», σημειώνουν οι γιατροί της ΕΙΝΑΠ.

Οι αλλαγές αυτές συνιστούν, όπως τονίζουν οι νοσοκομειακοί γιατροί, «ανατροπή και ξεθεμελίωμα των εργασιακών σχέσεων των γιατρών των δημόσιων νοσοκομείων», ενώ οι αυξήσεις που δεν αναπληρώνουν τις απώλειες που είχαν στους μισθούς τους από το 2012, αλλά και «δεν ανταποκρίνονται στα όσα δικαιούμαστε με βάση την απόφαση του ΣτΕ».

ethnos.gr

Continue Reading

ΥΓΕΙΑ

Φλαβονόλες: Πού θα βρείτε τις ουσίες που επιβραδύνουν την απώλεια μνήμης

Οι φλαβονόλες είναι ένας τύπος φλαβονοειδών, μιας ομάδας φυτοχημικών ουσιών που έχουν ωφέλιμες επιπτώσεις στην υγεία χάρη στις αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις δράσεις τους.

Οι ηλικιωμένοι άνθρωποι που τρώνε ή πίνουν πράγματα που περιέχουν αντιοξειδωτικές φλαβονόλες, όπως φρούτα, λαχανικά, τσάι και κρασί, εμφανίζουν βραδύτερη απώλεια μνήμης, δείχνει μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρ Τόμας Χόλαντ του Ιατρικού Κέντρου του Πανεπιστημίου Ρας του Σικάγου, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Neurology» της Αμερικανικής Ακαδημίας Νευρολογίας, μελέτησαν 961 ανθρώπους με μέση ηλικία 81 ετών, κανένας από τους οποίους δεν είχε άνοια στην αρχή της μελέτης. Οι συμμετέχοντες παρακολουθήθηκαν επί επτά χρόνια για τη διατροφή τους και παράλληλα έκαναν γνωστικά και μνημονικά τεστ, ενώ ελήφθησαν υπόψη και άλλοι παράγοντες όπως το φύλο, το κάπνισμα, το μορφωτικό επίπεδό τους, ο βαθμός σωματικής άσκησης, ο χρόνος που αφιέρωναν σε νοητικές δραστηριότητες, όπως το διάβασμα κ.α.

Οι άνθρωποι είχαν χωριστεί σε πέντε ομάδες με βάση την ποσότητα φλαβονολών που κατανάλωναν στη διατροφή τους (από 5 έως 15 μιλιγκράμ, ενώ κατά μέσο όρο ήταν περίπου 10 μιλιγκράμ τη μέρα). Κάθε συμμετέχων βαθμολογήθηκε με ένα «σκορ» που συνόψιζε τις επιδόσεις του στα συνολικά 19 γνωστικά τεστ: από 0,5 για εκείνους χωρίς προβλήματα έως 0,2 για όσους είχαν ήπια γνωστική εξασθένηση και -0,5 για τα άτομα με Αλτσχάιμερ.

Διαπιστώθηκε ότι το γνωστικό «σκορ» των ανθρώπων με την υψηλότερη κατανάλωση φλαβονολών μειωνόταν κατά μέσο όρο με ρυθμό 0,4 μονάδες ανά δεκαετία πιο αργά από ό,τι των ατόμων με την λιγότερη κατανάλωση αυτών των ουσιών στη διατροφή τους. Με άλλα λόγια, όσο περισσότερες φλαβονόλες κατανάλωνε ένας ηλικιωμένος, τόσο απομάκρυνε την πιθανότητα να έχει εξασθενημένη γνωστική και μνημονική λειτουργία.

«Κάτι τόσο απλό όσο το να τρώμε περισσότερα φρούτα και λαχανικά, καθώς επίσης να πίνουμε περισσότερο τσάι, είναι ένας εύκολος τρόπος να φροντίσουμε πιο ενεργά για την υγεία του εγκεφάλου μας», δήλωσε ο δρ Χόλαντ.

Πηγή: onmed.gr

 

Continue Reading

ΥΓΕΙΑ

Σπανάκι: Πώς να το τρώμε για να μη «χαθούν» οι βιταμίνες του

Τα πολύτιμα συστατικά που περιέχονται στο σπανάκι μπορούν να αξιοποιηθούν στο έπακρο, εάν το καταναλώσουμε με τον σωστό τρόπο. Ανακαλύψτε παρακάτω ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος για να μη «χάσει» τις βιταμίνες του

Όταν μιλάμε για το σπανάκι, σίγουρα τα πρώτα φαγητά που μας έρχονται στο μυαλό είναι η σπανακόπιτα και το σπανακόρυζο. Και στις δύο περιπτώσεις όμως αυτών των διάσημων πιάτων, το σπανάκι χρειάζεται μαγείρεμα. Πόσα όμως θρεπτικά συστατικά χάνουμε όταν δεν το καταναλώνουμε ωμό;

Το ωμό σπανάκι είναι πλούσιο σε σίδηρο, βιταμίνες Κ, C, Α και αντιοξειδωτικά. Τα πολύτιμα αυτά συστατικά ενδυναμώνουν τον οργανισμό και τον καθιστούν πιο ανθεκτικό σε διαφορετικές ασθένειες, θωρακίζοντας παράλληλα την υγεία του εγκεφάλου. Επιπλέον, τρώγοντας περισσότερο σπανάκι, μπορούμε αποτελεσματικά να ρυθμίσουμε την αρτηριακή πίεση και να προστατεύσουμε την υγεία των ματιών, λόγω των αντιοξειδωτικών του σπανακιού και συγκεκριμένα της λουτεΐνης.

Η λουτεΐνη όμως, για να διατηρηθεί ακέραιη, χρειάζεται να είμαστε προσεκτικοί με την προετοιμασία του σπανακιού.

Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Food Chemistry, διαπιστώθηκε ότι μετά το μαγείρεμα με διάφορες μεθόδους, η περιεκτικότητα του λαχανικού σε λουτεΐνη μειώθηκε σταδιακά. Μάλιστα, όταν οι ερευνητές τηγάνισαν το σπανάκι σε υψηλή θερμοκρασία, ένα σημαντικό ποσοστό της λουτεΐνης μειώθηκε μετά από μόλις δύο λεπτά.

Τι να προσέξουμε όταν το καταναλώνουμε ωμό

Έχει σημασία να προτιμάτε την κατανάλωση του σπανακιού χωρίς κάποια επεξεργασία, για τη μέγιστη πρόσληψη λουτεΐνης. Όταν κόβετε το σπανάκι σε μικρότερα κομμάτια, η λουτεΐνη απελευθερώνεται από τα φύλλα. Την ίδια στιγμή, το υγιές λίπος αυξάνει την ικανότητα απορρόφησης του αντιοξειδωτικού που καταπολεμά τις οφθαλμικές παθήσεις.

Από την άλλη, για τη σωστή απορρόφηση του σιδήρου, μην παραλείψετε και κάποια πηγή βιταμίνης C, όπως το λεμόνι, το πορτοκάλι ή τη ντομάτα.

Τι να προσέξουμε στο μαγείρεμα

Μια άλλη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Food Science and Biotechnology εξέτασε τις επιδράσεις των διαφορετικών μεθόδων μαγειρέματος στην περιεκτικότητα σε βιταμίνες σε επιλεγμένα λαχανικά, συμπεριλαμβανομένου του σπανακιού.

Οι ερευνητές κατέληξαν στις καλύτερες και χειρότερες μεθόδους: το μλπανσάρισμα και το βράσιμο των λαχανικών για την αφαίρεση της φλούδας τους, μείωσε σημαντικά την περιεκτικότητα σε βιταμίνη C. Αντίθετα, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι το μαγείρεμα στον ατμό των λαχανικών ήταν ο καλύτερος τρόπος για τη διατήρηση της βιταμίνης C.

Με το μαγείρεμα, μειώθηκαν εξίσου τα επίπεδα βιταμίνης Ε στο σπανάκι, αλλά αυξήθηκε η περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α. Αυτό συμβαίνει όταν τα τοιχώματα των φυτών μαλακώνουν, γεγονός που βοηθά στην απελευθέρωση και απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών.

Επομένως, η καλύτερη τακτική για τη διατήρηση όλων των θρεπτικών συστατικών με το μαγείρεμα είναι όσο λιγότερο τόσο καλύτερα!

Πηγή: ygeiamou.gr

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: