Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Στρατηγική Marketing ( Μέρος 3ο )

Η σπουδαιότερη απόφαση ίσως, που πρέπει να πάρει μια εταιρεία, είναι το πώς θα δημιουργήσει στο marketing, το σύνολο όλων εκείνων των παραγόντων που χρειάζονται, για να έχουμε το βέλτιστο και καλύτερο αποτέλεσμα. Η διαχείριση όλων αυτών των πόρων προϋποθέτει την βελτιστοποίηση της διαχείρισης των πόρων αυτών, που περιλαμβάνει μεταβλητές ελεγχόμενες και μη από τις επιχειρήσεις.

Οι ελεγχόμενες μεταβλητές, αφορούν τα εξής:

  • Προϊόν & Τιμή
  • Διανομή & Προώθηση
  • Ανθρώπινο Δυναμικό

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να τονίσουμε, ότι υπάρχει και το ηλεκτρονικό marketing, που είναι ο συνδυασμός, η  αξιοποίηση και  η εφαρμογή του διαδικτύου, με τις νέες τεχνολογίες και τα ηλεκτρονικά μέσα, για την υλοποίηση των στόχων του marketing.

Μέσα από το Internet,  η ανατροφοδότηση των επιχειρήσεων,  πραγματοποιείται µε τρόπο που συμβάλλει στην παροχή εξατομικευμένων προϊόντων και υπηρεσιών. Επομένως, επιχειρήσεις και καταναλωτές επωφελούνται από την εφαρμογή εξατομικευμένων υπηρεσιών κερδίζοντας χρόνο και χρήμα.

Πιά είναι όμως άραγε τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού marketing, που βοηθούν περισσότερο τις επιχειρήσεις;

  • Καλύτερη επικοινωνία & αξιολόγηση, με τους πελάτες.
  • Αποτελεσματικότερη επιλογή αγορών.
  • Μείωση κόστους διαφήμισης.
  • Καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Το στρατηγικό marketing, περιλαμβάνει το όραμα και την αποστολή της επιχείρηση, το εξωτερικό  &  εσωτερικό  περιβάλλον της επιχείρησης, τους στρατηγικούς στόχους, και την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων.

Τα στάδια της διαδικασίας ανάπτυξης του marketing, είναι τα εξής:

  • Επιλογή συνδυασμών προϊόντων – αγορών.
  • Επιλογή της στρατηγικής για το πώς η επιχείρηση θα ανταγωνιστεί στην αγορά.
  • Σχεδιασμός της προσφοράς της επιχείρησης προς τον καταναλωτή.
  • Προσδιορισμός της διανομής της αξίας στους καταναλωτές.

Από ποιους παράγοντες όμως επηρεάζεται το marketing μιας επιχείρησης;

  • Εξωτερικό περιβάλλον: Κοινωνικό, φυσικό, οικονομικό περιβάλλον
  • Εσωτερικό περιβάλλον: Σχεδιασμός & οργάνωση marketing
  • Marketing επιχείρησης: Προϊόν, τιμή, διάθεση, επικοινωνία

Για την υλοποίηση και το σχεδιασμό του πλάνου marketing, σημαντικό ρόλο έχει η διαδικασία λήψης αποφάσεων. Τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα, δημιουργούν νέες εμπορικές προσφορές, μετασχηματίζοντας τους κανόνες του ανταγωνισμού.

Ποια είναι τα στοιχεία εκείνα όμως, που βοηθούν στην ανάπτυξη στρατηγικής marketing στο διαδίκτυο;

  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη της ανάλυση SWOT: Ανάλυση του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος μιας επιχείρησης.
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη της ανάλυσης PEST: Ανάλυση μακροπεριβάλλοντος μιας επιχείρησης.
  • Καθορισμός Ανταγωνιστικών Ικανοτήτων: Η επιχείρηση ψάχνει να βρει που υπερτερεί έναντι του ανταγωνισμού.
  • Ανάπτυξη σχεδίου για την πραγμάτωση των επιχειρηματικών στόχων: Εδώ καθορίζεται το σχέδιο δράσης, που θα αναλάβει η επιχείρηση, για την πραγμάτωση των στόχων της.

Ποια όμως είναι τα πλεονεκτήματα που αποκτά μια επιχείρηση όταν δραστηριοποιείται ηλεκτρονικά:

  • Πιο γρήγορη είσοδο στην αγορά
  • Αναγνωσιμότητα εμπορικών σημάτων
  • Ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες
  • Ανάπτυξη διαδικτυακών οικονομικών κλίμακας.

Απαραίτητο εργαλείο για την δημιουργία και την ανάπτυξη του διαδικτυακού marketing, είναι η χρήση του Internet και των social media. Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που δημιουργούνται μέσα από τα social media, έχουν αντίκτυπο, όχι μόνο στο προφίλ της επιχείρησης, στις προσδοκίες και στην συμπεριφορά των καταναλωτών, αλλά και στο μοντέλο των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων.

Γιατί όμως τα social media είναι το πιο παραγωγικό μέσο,  για την επίτευξη πολυάριθμων στόχων marketing της επιχείρησης:

  • Διαχείριση και έλεγχος της καλής φήμης της επιχείρησης: Η επιχείρηση μπορεί να παρακολουθήσει τη «λέγεται» στα social media, και έτσι της δίνετε η δυνατότητα να διαχειριστεί αυτά τα σχόλια.
  • Ενίσχυση και προώθηση εμπορικών σημάτων: Η επιχείρηση συμμετέχει, δίνοντας έμφαση στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των καταναλωτών. Τροφοδοτώντας με πληροφορίες τους καταναλωτές, ενισχύοντας το εμπορικό της σήμα, διασφαλίζοντας την αναγνωσιμότητα και το κύρος του σήματος
  • Προσέλκυση & διατήρηση των πελατών: Μία ενέργεια που μπορεί να κάνει, ώστε να διατηρήσει μια επιχείρηση το πελατολόγιο της και ταυτόχρονα να αυξήσει τους πελάτες της, είναι μια ηλεκτρονική διάδοση των δελτίων τύπου της, ώστε μέσα από την αλληλεπίδραση των social media, κάθε ενδιαφερόμενος καταναλωτής, να δει την δημοσιεύσει της επιχείρησης. Έτσι δημιουργείται μία συζήτηση γύρω από την επιχείρηση, προσελκύοντας επισκεψιμότητα, και δημιουργώντας πελάτες.
  • Εξυπηρέτηση του πελάτη: Η ιστοσελίδα μιας εταιρείας, μπορεί να σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, που να συνδυάζει πολλές τεχνολογίες, ώστε να επηρεάζει το επίπεδο εξυπηρέτησης του πελάτη.
  • Ανάπτυξη νέου προϊόντος: Η επιχείρηση μπορεί να εκμεταλλευτεί και να αξιοποιήσει την ανατροφοδότηση από το καταναλωτικό κοινό της, την ανάπτυξη νέων προϊόντων ή και την βελτίωση των ήδη υπαρχόντων.
  • Έρευνα αγοράς & δημιουργία προφίλ καταναλωτών: Μέσω των κοινωνικών δικτύων, μπορούν να δημιουργηθούν έρευνες σχετικά με την συμπεριφορά των καταναλωτών. Μέσα από τις έρευνες αυτές μπορούμε να αντλήσουμε πληροφορίες σχετικά με τους καταναλωτές και έχουν να κάνουν με τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Συμπερασματικά, λοιπόν θα λέγαμε ότι για να αποφασίσουμε ποια στρατηγική marketing θα επιλέξουμε, εξαρτάται από το ποιους πελάτες θα στοχεύσουμε, και σε ποια αγορά θα τοποθετήσουμε τα προϊόντα μας. Για το που θα προωθήσουμε τα προϊόντα μας εξαρτάται από την ανάλυση του ανταγωνισμού, των πόρων και της αγοράς. Επιπλέον θα πρέπει να γνωρίζουμε το επίπεδο «ωριμότητας» του προϊόντος, αλλά και από την ευκαιρία ανάπτυξης ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων.

Click to comment

Απάντηση

AUTOMOTO

Ρεκόρ Γκίνες: Το Kia EV6 κάλυψε 4.635 χλμ. με 7 ώρες φόρτιση

Δικό του έκανε ένα από τα ρεκόρ Γκίνες (Guinness) το Kia EV6, το οποίο κάλυψε μία συγκεκριμένη απόσταση όντας συνδεδεμένο λιγότερο από κάθε άλλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε φορτιστή!

Το αμιγώς ηλεκτρικό Kia EV6 δεν έχει πολύ καιρό που είναι μαζί μας, ωστόσο αυτό δεν το δυσκόλεψε να καταρρίψει ένα από τα ρεκόρ Γκίνες. Συγκεκριμένα όπως έγινε γνωστό, το κορεατικό ηλεκτρικό οδήγησε στις Ηνωμένες Πολιτείες με τον μικρότερο χρόνο φόρτισης από οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα.

Από τη Νέα Υόρκη στο  Λος `Αντζελες

Η Kia οδήγησε ένα EV6 από τη Νέα Υόρκη στο Λος Άντζελες για επτά ημέρες και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού των 2.880,5 μιλίων (περίπου 4.635 χιλιόμετρα) το αυτοκίνητο ήταν συνδεδεμένο στην πρίζα μόνο για 7 ώρες, 10 λεπτά και 1 δευτερόλεπτο. Ο χρόνος αυτός επέτρεψε στο Kia EV6 να νικήσει το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε ένα Tesla στις 12 ώρες, 48 λεπτά και 19 δευτερόλεπτα.

«Το ρεκόρ του EV6 είναι το πιο πρόσφατο μήνυμα ότι η Kia θα είναι ηγέτης στη διάδοση των ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε ο αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Kia America, Russell Wager. «Όλη η παγκόσμιας κλάσης μηχανική και εμπειρία της Kia στα ηλεκτρικά οχήματα θα εφαρμοστεί στην ηλεκτροκίνηση. Η ίδια προσοχή στη λεπτομέρεια, τη σχεδίαση, την ποιότητα, την τεχνολογία και τη δυναμική οδήγησης για την οποία έχει γίνει γνωστή η Kia, θα υπάρχει σε κάθε νέο ηλεκτρικό όχημα που φέρνουμε στην αγορά», κατέληξε.

Μέσος όρος χρόνου φόρτισης κάτω από 20 λεπτά

Η κατάκτηση ενός παγκόσμιου ρεκόρ Γκίνες είναι ένα εντυπωσιακό επίτευγμα για το Kia EV6, το οποίο πωλείται παγκοσμίως, ενώ επίσης χρησιμεύει για να δείξει πόσο καλύτεροι έχουν γίνει οι σταθμοί φόρτισης εκτός της Tesla στην Αμερική τα τελευταία δύο χρόνια. Μάλιστα επισημαίνει πως ο μέσος όρος χρόνου που διήρκησαν οι φορτίσεις του μοντέλου κατά τη διάρκεια του ταξιδίου ανήλθε κάτω από τα 20 λεπτά.

Από τη μία άκρη των ΗΠΑ στην άλλη!
-Το Kia EV6 πήγε από τη Νέα Υόρκη στο Λος Άντζελες με μόλις 7 ώρες και 10 λεπτά φόρτισης.
-4.635 χιλιόμετρα το ταξίδι του σε 7 ημέρες.
-Μέσος όρος χρόνου φορτίσεων κάτω από τα 20 λεπτά
Τελικά μήπως το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά δεν είναι η αυτονομία αλλά οι υποδομές και η ταχύτητα των φορτιστών;

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διαθέσιμες οι υπηρεσίες «Ψηφιακή Βεβαίωση Εγγράφου» και «Ιδιωτικού Συμφωνητικού»

Διαθέσιμες είναι από την Παρασκευή οι υπηρεσίες «Ψηφιακή Βεβαίωση Εγγράφου» και «Ψηφιακή Βεβαίωση Ιδιωτικού Συμφωνητικού».

Πρόκειται για δύο νέες υπηρεσίες που επιτρέπουν στους πολίτες να βεβαιώνουν ψηφιακά την υπογραφή τους σε κάθε είδους έγγραφο ή συμφωνητικό και έρχονται να πλαισιώσουν τις εμβληματικές υπηρεσίες της ψηφιακής έκδοσης Υπεύθυνης Δήλωσης και Εξουσιοδότησης. Ολοκληρώνεται, έτσι, πλήρως η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών που σχετίζονται με το γνήσιο της υπογραφής για το σύνολο των ιδιωτικών εγγράφων που συντάσσουν πολίτες και επιχειρήσεις.

Οι νέες υπηρεσίες παρουσιάστηκαν στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης το πρωί της Παρασκευής. Όπως ανέλυσε στην παρουσίαση ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης, η «Ψηφιακή Βεβαίωση Εγγράφου» αφορά έγγραφα με έναν υπογράφοντα και η «Ψηφιακή Βεβαίωση Ιδιωτικού Συμφωνητικού» έγγραφα με δύο ή και περισσότερους συνυπογράφοντες.

Οι δύο νέες υπηρεσίες μαζί με την ψηφιακή έκδοση Εξουσιοδότησης και Υπεύθυνης Δήλωσης είναι διαθέσιμες στο docs.gov.gr, το οποίο θα λειτουργεί εφεξής ως το σημείο συγκέντρωσης όλων των υπηρεσιών για τη βεβαίωση γνησίου υπογραφής. Επίσης, είναι προσβάσιμες και μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα». Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε από το από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Η λειτουργία των δύο υπηρεσιών είναι ιδιαίτερα απλή. Αρχικά, για την ταυτοποίησή του ο πολίτης ακολουθεί τα ίδια βήματα με εκείνα που απαιτούνται για τη συμπλήρωση Εξουσιοδότησης ή Υπεύθυνης Δήλωσης, δηλαδή αυθεντικοποιείται:

  • είτε μέσω των κωδικών Taxisnet, εφόσον ο πολίτης έχει επιβεβαιωμένο αριθμό κινητού τηλεφώνου,
  • είτε με τους κωδικούς web banking (Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Τράπεζα Πειραιώς, Alpha Bank, Eurobank, Attica Bank, Παγκρήτια Τράπεζα, Τράπεζα Ηπείρου, Συνεταιριστική Τράπεζα Καρδίτσας, Τράπεζα Κεντρικής Μακεδονίας, Τράπεζα Χανίων ή Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων).

Στη συνέχεια, ο πολίτης αναρτά σε μορφή pdf το έγγραφο στο οποίο θέλει να βεβαιώσει την υπογραφή του. Η διαδικασία ολοκληρώνεται μόλις συμπληρώσει τον κωδικό μιας χρήσης (OTP – One Time Password), ο οποίος αποστέλλεται στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει. Αμέσως μετά, το έγγραφο καταχωρείται στη θυρίδα του στο my.gov.gr και είναι διαθέσιμο για αποθήκευση, εκτύπωση ή αποστολή σε φορέα του Δημοσίου.

Στις περιπτώσεις που το έγγραφο υπογράφεται από περισσότερα πρόσωπα, ο πρώτος χρήστης καταχωρεί τον ΑΦΜ και το ονοματεπώνυμο των συνυπογραφόντων, οι οποίοι αποκτούν τη δυνατότητα να υπογράψουν το έγγραφο ακολουθώντας τα ίδια βήματα. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία και από τον τελευταίο συνυπογράφοντα, τότε το έγγραφο εμφανίζεται ψηφιακά βεβαιωμένο στις θυρίδες τους στο my.gov.gr.

Η ψηφιακή βεβαίωση του γνησίου υπογραφής/ών τίθεται στο τέλος κάθε εγγράφου που δημιουργείται από τις δύο νέες υπηρεσίες. Επιπλέον, στο τέλος κάθε σελίδας αναγράφονται ο μοναδικός κωδικός και ο κωδικός QR του εγγράφου, ώστε να ελέγχεται εύκολα ως προς την εγκυρότητά του. Η επαλήθευση γίνεται μέσω του docs.gov.gr/validate. Ενισχύεται με αυτό τον τρόπο η ασφάλεια των συναλλαγών και η αξιοπιστία των εγγράφων που διακινούνται τόσο μεταξύ πολιτών, όσο και μεταξύ πολιτών και Δημοσίου.

H υπηρεσία του ιδιωτικού συμφωνητικού ξεκινά υποστηρίζοντας μέχρι δύο συνυπογράφοντες. Μέσα στις αμέσως επόμενες ημέρες, πρόκειται να προστεθεί και η δυνατότητα για παραπάνω πρόσωπα, καθώς και η δυνατότητα το κείμενο της ψηφιακής βεβαίωσης να εμφανίζεται και στα αγγλικά.

Υπενθυμίζεται ότι η εξουσιοδότηση και η υπεύθυνη δήλωση αποτέλεσαν τις πρώτες υπηρεσίες που σχεδιάστηκαν στο νέο περιβάλλον του ΤΕΧΝκαι τέθηκαν σε λειτουργία τον Μάρτιο του 2020. Έκτοτε, περισσότερες από 6 εκατομμύρια εξουσιοδοτήσεις και υπεύθυνες δηλώσεις έχουν συνταχθεί ηλεκτρονικά, εξοικονομώντας ισάριθμες επισκέψεις σε ΚΕΠ ή Αστυνομικά Τμήματα.

Continue Reading

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Στρατηγική  Marketing ( Μέρος 2ο )

Στο προηγούμενο άρθρο μας είδαμε ένα μέρος από τα σημεία εκείνα που θα πρέπει να γνωρίζουμε για να αναπτύξουμε την στρατηγική Marketing. Ποια είναι όμως τα υπόλοιπα;

  1. Ποικιλία: Το μόνο σίγουρο είναι ότι, όταν χρησιμοποιούμε μεμονωμένα «όπλα», δηλαδή της τακτικές που θα χρησιμοποιήσουμε για να διαφημιστούμε, δεν θα έχουμε την ίδια αποτελεσματικότητα. Το μόνο που πρέπει να κάνουμε, είναι να κάνουμε τον σωστό συνδυασμό διαφημιστικών μέσων, ανάλογα με την αγορά «στόχο».
  2. Διαδοχικότητα: Τα πραγματικά κέρδη, έρχονται μετά την πώληση και μάλιστα μετά την επαναληπτική πώληση.
  3. Μέτρηση: Πρέπει να τεστάρουμε και να μετράμε συνέχεια τα αποτελέσματα των «όπλων» μας. Πρέπει να ξέρουμε ποια όπλα χτυπούν διάνα και ποια χάνουν το στόχο τους.
  4. On line: Το marketing θα γίνεται πλέον περισσότερο διαδικτυακά. Οι τάσεις της αγοράς δείχνουν ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές, χρησιμοποιούν το διαδίκτυο καθημερινά για τις αγορές τους. Ένας «έξυπνος» τρόπος να το πετύχετε αυτό είναι να κάνετε διαφημίσεις, είτε “on-line” είτε “off-line”, ή να δημιουργήσετε μια σελίδα στο Facebook, είτε μέσω email και ηλεκτρονικών Newsletter.
  5. Συγκατάθεση: Πρέπει να «κερδίσετε» την συγκατάθεση των πελατών σας για να παραλαμβάνουν το υλικό marketing. Με αυτό τον τρόπο εφαρμόζεται τις τεχνικές του marketing σε αυτούς που πραγματικά ενδιαφέρονται.

Ποια όμως είναι τα βήματα εκείνα που πρέπει να κάνουμε για να έχουμε ένα πετυχημένο Marketing Plan;

Βασικά για να ξεκινήσουμε ένα πετυχημένο Marketing, θα πρέπει να έχουμε ένα σχέδιο Marketing. Για να είναι πετυχημένο & αποτελεσματικό ένα Marketing Plan, δεν χρειάζονται πολλές σελίδες π.χ. 50, αλλά το πολύ 10.

Αυτό το πλάνο θα μας βοηθήσει να προσδιορίσουμε με ακρίβεια την αγορά, να ανακαλύψουμε τα οφέλη των προϊόντων μας, να τα συνδυάσουμε με τις ανάγκες τις αγοράς  και να θέσουμε τους στόχους που θέλουμε, ώστε να τοποθετηθούμε στην αγορά και να σκεφτούμε πιο δημιουργικούς τρόπους προβολής και προσέγγισης πελατών.

Για να δούμε όμως αυτά τα βήματα:

  1. Ποιος είναι ο σκοπός του Marketing;
  2. Τι θέλουμε να πετύχουμε;
  3. Ποια τα οφέλη που παρέχουμε στους πελάτες;
  4. Ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης;
  5. Πως μας βλέπει η αγορά;
  6. Πως είναι τοποθετημένη αυτή την στιγμή η επιχείρηση;
  7. Πως θέλουμε να τοποθετηθεί, από εδώ και πέρα;
  8. Ποιους τρόπους Marketing χρησιμοποιούμε;
  9. Ποιους τρόπους Marketing θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε;
  10. Σε τη μέσο θα κάνουμε διαφήμιση;
  11. Τη θα περιγράφουμε στα μηνύματα;
  12. Ποια η φιλοσοφία της επιχείρησης;
  13. Τη ποσό θέλετε να ξοδέψετε για διαφήμιση;

Καθημερινά οι άνθρωποι παίρνουν χιλιάδες πληροφορίες, από όλα τα μέσα διαφημιστικής προβολής, ενώ ταυτόχρονα επίσης δεχόμαστε εκατοντάδες διαφημιστικά μηνύματα, που πρέπει να απαντήσουμε, ή να κάνουμε  like κ.α.

Λογικό δε είναι, ο εγκέφαλός μας να μην μπορεί να αφομοιώσει και να συγκρατήσει όλα αυτά τα μηνύματα τα οποία δέχεται. Γι’ αυτό και κρατάμε ότι μας έκανε εντύπωση και απορρίπτουμε ότι μας φαίνεται περιττό και άχρηστο.

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος μπορεί να συγκρατήσει μέχρι και  εφτά ( 7 ) ομοειδείς πληροφορίες.  Πρέπει να τους πείσουμε λοιπόν για το προϊόν το οποίο έχουμε και να τους ωθήσουμε να αγοράσουν από εμάς. Στόχος μας είναι να δουν το προϊόν μας, ως την μοναδική αξιόπιστη λύση και λογική επιλογή για να λύσουν το πρόβλημά τους και να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους.

Μία πετυχημένη «συνταγή» του Marketing είναι να πουλήσουμε στους ήδη υπάρχοντες πελάτες. Αυτό το πετυχαίνουμε γιατί όλοι οι άνθρωποι διακατέχονται από ορισμένα θέλω, όπως:

  1. Να ικανοποιήσουν μια παρόρμηση,
  2. Να προσελκύσουν το αντίθετο φύλλο,
  3. Να αισθάνονται ανώτεροι από τους άλλους,
  4. Για να αυξήσουν την ψυχαγωγία τους,
  5. Για να αυξήσουν την διασκέδασή τους,
  6. Για να προσελκύσουν τα μπράβο,
  7. Για να προστατεύσουν την φήμη τους,
  8. Για να γίνουν δημοφιλής
  9. Για να αισθάνονται ανώτεροι από τους άλλους
  10. Για να αφήσουν μια κληρονομιά
  11. Για να βγάλουν περισσότερα λεφτά
  12. Για να ….. ικανοποιήσουν και άλλες πολλές επιθυμίες!!!!

Οι νέοι καταναλωτές που διαμορφώνονται από τις μεταβολές του γενικότερου περιβάλλοντος, αναζητούν ολοένα και μεγαλύτερη ποιότητα και καλύτερη εξυπηρέτηση, καθώς και προσωποποιημένες υπηρεσίες και προϊόντα. Εστιάζουν λιγότερο στις διαφοροποιήσεις των προϊόντων, ενώ δείχνουν και πολύ λιγότερη προσήλωση σε μάρκες και εμπορικά σήματα. Μπορούν να λαμβάνουν εκτεταμένη πληροφόρηση για κάποιο προϊόν από το διαδίκτυο κι άλλες πηγές, γεγονός που τους καθιστά «εξυπνότερους» κι «αποδοτικότερους» στις καταναλωτικές τους επιλογές. Παρουσιάζουν δηλαδή ευαισθησία αναφορικά µε τη σχέση τιμής – αξίας προϊόντων και υπηρεσιών.

Η στρατηγική και τα εργαλεία του marketing είναι ο μοναδικός τρόπος που διαθέτουν οι επιχειρήσεις για άμεση κι αποτελεσματική προσαρμογή στις νέες συνθήκες. Μάλιστα η άσκηση πρακτικών και στρατηγικών marketing µέσω του διαδικτύου, επιταχύνει και διευκολύνει τις διαδικασίες αυτές. Μέσω του διαδικτύου, των ιστοσελίδων και των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να έρχονται συχνά κι άμεσα σε επαφή µε το καταναλωτικό κοινό. Παρακολουθούν, έτσι,  τις αλλαγές και τις μεταβολές στις ανάγκες και στις επιθυμίες τους. Ιδιαίτερα, μέσα από τις τεχνολογίες που προσφέρει η σημερινή µορφή του Κοινωνικού Διαδικτύου επιχειρήσεις και οργανισμοί αντλούν πολύτιμα στοιχεία για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: