Connect with us

ΥΓΕΙΑ

Ποια είναι τα 20 «παχύσαρκα επαγγέλματα»

Νέα μελέτη που πραγματοποιήθηκε στη Ουάσινγκτον των ΗΠΑ αποκαλύπτει τα επαγγέλματα με τους υψηλότερους δείκτες παχυσαρκίας.

Οι ερευνητές ανέλυσαν το Δείκτη Μάζας Σώματος σε διαφορετικούς εργασιακούς τομείς, από τις μεταφορές μέχρι την υγεία και την περίθαλψη, ώστε να διαπιστώσουν σε ποια επαγγέλματα εμφανίζονται οι υψηλότεροι δείκτες παχυσαρκίας.

Η παρακάτω λίστα δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Preventing Chronic Disease του αμερικανικού Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων. Τα δεδομένα βασίστηκαν σε 37.626 εργαζόμενους από την πολιτεία της Ουάσινγκτον. Το συνολικό ποσοστό παχυσαρκίας ήταν 24,6%.

Δείτε ποιοι είναι οι δείκτες παχυσαρκίας ανά επαγγελματική κατηγορία:

1. Οδηγοί φορτηγών – 38,6%

2. Μεταφορές και μετακινήσεις – 37,9%

3. Σώματα ασφαλείας (αστυνομία, πυροσβεστική κ.λπ.) – 33,3%

4. Συνεργεία καθαρισμού και κατασκευών – 29,5%

5. Υπηρεσίες Υγείας – 28,8%

6. Μηχανικοί και συνεργεία επισκευών – 28,9%

7. Διοικητικοί υπάλληλοι – 27,9%

8. Υπηρεσίες – 27,2%

9. Τεχνική υποστήριξη – 26,6%

10. Πωλητές – 25,4%

11. Νοσηλευτές – 22,6%

12. Κτηνοτρόφοι και αλιείς – 22,3%

13. Δάσκαλοι – 21,8%

14. Δικηγόροι και δικαστές – 21,8%

15. Μηχανολόγοι και αρχιτέκτονες – 20,2%

16. Εστίαση (μάγειρες, υπάλληλοι κ.λπ.) – 20,1%

17. Κατασκευές – 19,9%

18. Επαγγελματίες υγείας (εκτός νοσηλευτών) 18,2%

19. Καθηγητές πανεπιστημίου – 17,6%

20. Διαγνωστικές υπηρεσίες υγείας – 11,6%

Οι ερευνητές τονίζουν ότι οι επαγγελματίες στα Σώματα Ασφαλείας μπορεί να παρουσιάζουν αυξημένο ΔΜΣ λόγω του μεγαλύτερου μυϊκού όγκου. Τόσο αυτοί όσο και οι επαγγελματίες υγείας ανέφεραν σε μεγαλύτερο ποσοστό ότι γυμνάζονται συστηματικά στον ελεύθερο χρόνο τους.

Πηγή: onmed.gr

Click to comment

Απάντηση

ΥΓΕΙΑ

3 τρόποι για να δείχνει το πρόσωπό σου πιο ξεκούραστο όταν δουλεύεις σε υπολογιστή

Με τρία απλά βήματα μπορείς να βοηθήσεις την επιδερμίδα σου να δείχνει πιο φρέσκια έπειτα από μια μεγάλη και δύσκολη μέρα μπροστά στις οθόνες της δουλειάς.

Το ξυπνητήρι χτυπάει κι εσύ σηκώνεσαι για να προλάβεις άλλη μια απαιτητική μέρα. Παίρνεις πρωινό, κάνεις διαλογισμό (τον έχεις βάλει στη ζωή σου, αλήθεια;), περνάς στη ρουτίνα περιποίησής σου: καθαρισμός, ορός, κρέμα ημέρας και αντηλιακή. Αμέσως, η επιδερμίδα αλλάζει όψη! Με αυτές τις μικρές αλλά ευεργετικές κινήσεις, το πρόσωπό σου δείχνει φρέσκο, ενυδατωμένο και ανανεωμένο.

Τα κακά νέα είναι ότι αυτή η ξεκούραστη όψη δεν θα βαστήξει μέχρι το βράδυ. Μέσα στη μέρα δεν κουράζεσαι μόνο εσύ, κουράζεται και η επιδερμίδα σου. Το δέρμα καταπονείται, ειδικά όταν κινείσαι έξω στην πόλη κάτω από την ηλιακή ακτινοβολία και την ατμοσφαιρική ρύπανση, ή όταν κάθεσαι πολλές ώρες στον υπολογιστή και εκτίθεσαι στην μπλε ακτινοβολία. Τα εμφανή σημάδια του δερματικού «burnout» είναι τα κουρασμένα χαρακτηριστικά και οι γραμμές κούρασης. Η επιδερμίδα γίνεται χλωμή και θαμπή, χάνει την ελαστικότητά της και φαίνεται ακόμα και πιο γερασμένη.

Αν μάλιστα είσαι και αγχώδης τύπος, τότε το στρες αυξάνει τις ελεύθερες ρίζες και εκείνες με τη σειρά τους επιταχύνουν τη γήρανση. Μπορείς όμως να βοηθήσεις το πρόσωπό σου να δείχνει φρέσκο και ανανεωμένο όλη τη μέρα, με 3 απλές και στοχευμένες κινήσεις.

1. Ψέκασε το πρόσωπο με ένα ενυδατικό spray

Τα ενυδατικά spray ή face mists, όπως θες πες τα, δεν είναι μόνο για να σε δροσίζουν το καλοκαίρι! Αντίθετα, είναι ιδανικά όταν νιώθεις το δέρμα σου ερεθισμένο, κουρασμένο, θαμπό και ξηρό. Βάλε στην καθημερινότητά σου ένα face mist ακόμα κι αν θέλεις απλώς να ανεβάσεις τη διάθεσή σου, αφού κάποια από τα συστατικά τους έχουν και αρωματοθεραπευτική δράση.

Τα ενυδατικά spray έχουν στην καρδιά της σύνθεσής τους ένα σωρό θρεπτικά συστατικά, από ιαματικό νερό με μέταλλα και ιχνοστοιχεία μέχρι βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και φυτικά-βιολογικά εκχυλίσματα. Χαρίζουν μια ευχάριστη αίσθηση ενυδάτωσης, τόνωσης και αναζωογόνησης, ενώ καταπραΰνουν το δέρμα από ερεθισμούς και ερυθρότητα. Αν τα χρησιμοποιείς συστηματικά, θα ενισχύσουν και τους μηχανισμούς άμυνας του δέρματος στους επιβαρυντικούς παράγοντες του περιβάλλοντος.

2. Βάλε κρέμα ματιών με απλικατέρ

Τα μάτια είναι από τα πρώτα σημεία του προσώπου στα οποία αποτυπώνονται σημάδια κόπωσης και φθοράς. Σίγουρα χρειάζεσαι μια ενισχυμένη κρέμα ματιών, αλλά πώς θα σου φαινόταν αν αυτή σού προσέφερε και ένα έξτρα όφελος με το εργονομικό απλικατέρ της; Το απλικατέρ είναι ένα «μαγικό» ραβδάκι, φτιαγμένο από μέταλλο ή ανοξείδωτο ατσάλι, με δροσερή άκρη για μασάζ, που προσφέρει άμεση αίσθηση αναζωογόνησης γύρω από τα μάτια.

Την ώρα που είσαι μπροστά στον υπολογιστή, λοιπόν, κάνε ένα διάλειμμα και πιάσε μία απ’ αυτές τις κρέμες ματιών νέας γενιάς. Με το εργονομικό απλικατέρ μπορείς να κάνεις μασάζ σε όλο το περίγραμμα των ματιών, να αποσυμφορήσεις και να ξεκουράσεις το βλέμμα σου που είναι τόσες ώρες κολλημένο στην οθόνη, να βοηθήσεις στην καλύτερη διείσδυση των συστατικών της φόρμουλας.

Επίσης, με αυτόν τον τρόπο τηρείς και τους κανόνες υγιεινής, αφού δεν χρεάζεται να αγγίξεις το προϊόν ή το πρόσωπό σου με τα δάχτυλα.

3. Φόρεσε ειδικά γυαλιά για προστασία από την μπλε ακτινοβολία της οθόνης

Θα έχεις προσέξει ότι το κινητό σου σε ενημερώνει για τον χρόνο που περνάς μπροστά στην οθόνη του. Σε αυτό πρόσθεσε και τις ώρες που αφιερώνεις μπροστά σε άλλες οθόνες που εκπέμπουν μπλε ακτινοβολία. Πολλές, έτσι; Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι αυτό το μπλε φως μπορεί να προκαλέσει από φθορά και γήρανση στο δέρμα μέχρι καταπόνηση στα μάτια, με συμπτώματα όπως ξηροφθαλμία, τσούξιμο και θόλωση. Γι’ αυτό, προμηθεύσου ειδικά γυαλιά που προστατεύουν τα μάτια αποτρέποντας το μπλε φως να φτάσει στο εσωτερικό τους. Τα γυαλιά αυτά, που είναι σούπερ στιλάτα, θα ξεκουράσουν τα μάτια σου και θα μειώσουν τα συμπτώματα κούρασης. Έρευνες βεβαιώνουν ότι βελτιώνουν και τον ύπνο, γιατί ρυθμίζεται καλύτερα η έκκριση της μελατονίνης, της ορμόνης που επηρεάζει την ποιότητα και τη διάρκειά του.

Πηγή: ow.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Τριήμερη απεργία από σήμερα στα νοσοκομεία

Θύελλα αντιδράσεων από τους εργαζόμενους του ΕΣΥ προκαλεί το νομοσχέδιο Γκάγκα που κατατέθηκε στη Βουλή. Το νομοσχέδιο Γκάγκα εκτός των άλλων δίνει το δικαίωμα στους γιατρούς του δημοσίου να δουλεύουν παράλληλα και στον ιδιωτικό τομέα ανοίγοντας ιδιωτικό ιατρείο ή κάνοντας χειρουργεία σε ιδιωτικές κλινικές.

Οι αντιδράσεις είναι σφοδρές τόσο από τους γιατρούς όσο και από τους εργαζόμενους του ΕΣΥ (ΠΟΕΔΗΝ) γι’ αυτό και από σήμερα ξεκινά τριήμερη απεργία στα δημόσια νοσοκομεία.

Ειδικότερα ξεκινούν επαναλαμβανόμενες κινητοποιήσεις από την Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών Πειραιώς (ΕΙΝΑΠ):

24ωρη απεργία Δευτέρα 28/11, ημέρα ακρόασης των φορέων στη Βουλή και συγκέντρωση στη Βουλή.
Νέα 24ωρη απεργία την Τρίτη 29/11 και συγκέντρωση στο υπουργείο Υγείας.
24ωρη απεργία την ημέρα συζήτησης στην Ολομέλεια της Βουλής και συγκέντρωση στη Βουλή με παράλληλο κάλεσμα στα Εργατικά Κέντρα την ΑΔΕΔΥ και μαζικούς φορείς για συμμετοχή στη συγκέντρωση.

Η ΠΟΕΔΗΝ πραγματοποιεί:

Δευτέρα 28/11/2022
Στάση εργασίας 11.00 -15.00 και συγκέντρωση 12.00 στη Βουλή

Νέα στάση εργασίας 11.00 – 15.00 και Συγκέντρωση 12.00 στη Βουλή την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου
Τσουνάμι αντιδράσεων
Η Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθήνας και Πειραιά (ΕΙΝΑΠ) υποστηρίζει ότι οι διατάξεις που προβλέπουν μερική απασχόληση των ιδιωτών γιατρών στα νοσοκομεία, αλλά και το δικαίωμα τήρησης ιδιωτικού ιατρείου που δίνει ο νέος νόμος στους γιατρούς του ΕΣΥ, θα ανοίξει “επικίνδυνες κερκόπορτες” στην κατεύθυνση της υποβάθμισης των υπηρεσιών Υγείας.

Αναλυτικότερα οι νοσοκομειακοί γιατροί αναφέρουν ότι «εμπορευματοποίηση της Υγείας και υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών» θα επιφέρει το νέο νομοσχέδιο που έφερε στη Βουλή προς ψήφιση το Υπουργείο Υγείας, το οποίο δίνει το δικαίωμα στους νοσοκομειακούς γιατρούς να εκτελούν ιδιωτικό έργο, αλλά και στους ιδιώτες γιατρούς να χειρουργούν στο ΕΣΥ.

Πρόκειται για νομοσχέδιο – τομή, όπως υποστηρίζουν, το οποίο «ανοίγει επικίνδυνες κερκόπορτες στην κατεύθυνση της υποβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας, της παραπέρα ενίσχυσης της εμπορευματοποίησης της δημόσιας υγείας και της γιγάντωσης του ιδιωτικού τομέα υγείας. Τα μέτρα που προωθούνται με αυτό το νομοσχέδιο, όχι μόνο δεν πρόκειται να βελτιώσουν τους όρους περίθαλψης των ασθενών, αλλά θα τους επιδεινώσουν ακόμα παραπέρα».

Επίσης οι γιατροί της ΕΙΝΑΠ αντιτίθενται στη ρύθμιση που προβλέπει αλλαγή του καθεστώτος εργασίας των γιατρών εξαιτίας του ιδιωτικού έργου:

«Η κατάργηση της πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης των γιατρών του ΕΣΥ αφαιρεί ένα ακόμα εμπόδιο για να γίνουν οι ασθενείς εύκολη πελατεία στον ιδιωτικό τομέα, να βάλουν ακόμα πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη ώστε να κερδοσκοπούν τα μεγάλα ιδιωτικά θεραπευτήρια. Η λειτουργία των κλινικών και
των εργαστηρίων με γιατρούς που θα δουλεύουν παράλληλα στον ιδιωτικό τομέα θα υποβαθμιστεί ακόμα περισσότερο, αφού οι γιατροί θα «τρέχουν» για να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις στα ιδιωτικά ιατρεία και τις κλινικές», σημειώνουν οι γιατροί της ΕΙΝΑΠ.

Οι αλλαγές αυτές συνιστούν, όπως τονίζουν οι νοσοκομειακοί γιατροί, «ανατροπή και ξεθεμελίωμα των εργασιακών σχέσεων των γιατρών των δημόσιων νοσοκομείων», ενώ οι αυξήσεις που δεν αναπληρώνουν τις απώλειες που είχαν στους μισθούς τους από το 2012, αλλά και «δεν ανταποκρίνονται στα όσα δικαιούμαστε με βάση την απόφαση του ΣτΕ».

ethnos.gr

Continue Reading

ΥΓΕΙΑ

Φλαβονόλες: Πού θα βρείτε τις ουσίες που επιβραδύνουν την απώλεια μνήμης

Οι φλαβονόλες είναι ένας τύπος φλαβονοειδών, μιας ομάδας φυτοχημικών ουσιών που έχουν ωφέλιμες επιπτώσεις στην υγεία χάρη στις αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις δράσεις τους.

Οι ηλικιωμένοι άνθρωποι που τρώνε ή πίνουν πράγματα που περιέχουν αντιοξειδωτικές φλαβονόλες, όπως φρούτα, λαχανικά, τσάι και κρασί, εμφανίζουν βραδύτερη απώλεια μνήμης, δείχνει μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρ Τόμας Χόλαντ του Ιατρικού Κέντρου του Πανεπιστημίου Ρας του Σικάγου, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Neurology» της Αμερικανικής Ακαδημίας Νευρολογίας, μελέτησαν 961 ανθρώπους με μέση ηλικία 81 ετών, κανένας από τους οποίους δεν είχε άνοια στην αρχή της μελέτης. Οι συμμετέχοντες παρακολουθήθηκαν επί επτά χρόνια για τη διατροφή τους και παράλληλα έκαναν γνωστικά και μνημονικά τεστ, ενώ ελήφθησαν υπόψη και άλλοι παράγοντες όπως το φύλο, το κάπνισμα, το μορφωτικό επίπεδό τους, ο βαθμός σωματικής άσκησης, ο χρόνος που αφιέρωναν σε νοητικές δραστηριότητες, όπως το διάβασμα κ.α.

Οι άνθρωποι είχαν χωριστεί σε πέντε ομάδες με βάση την ποσότητα φλαβονολών που κατανάλωναν στη διατροφή τους (από 5 έως 15 μιλιγκράμ, ενώ κατά μέσο όρο ήταν περίπου 10 μιλιγκράμ τη μέρα). Κάθε συμμετέχων βαθμολογήθηκε με ένα «σκορ» που συνόψιζε τις επιδόσεις του στα συνολικά 19 γνωστικά τεστ: από 0,5 για εκείνους χωρίς προβλήματα έως 0,2 για όσους είχαν ήπια γνωστική εξασθένηση και -0,5 για τα άτομα με Αλτσχάιμερ.

Διαπιστώθηκε ότι το γνωστικό «σκορ» των ανθρώπων με την υψηλότερη κατανάλωση φλαβονολών μειωνόταν κατά μέσο όρο με ρυθμό 0,4 μονάδες ανά δεκαετία πιο αργά από ό,τι των ατόμων με την λιγότερη κατανάλωση αυτών των ουσιών στη διατροφή τους. Με άλλα λόγια, όσο περισσότερες φλαβονόλες κατανάλωνε ένας ηλικιωμένος, τόσο απομάκρυνε την πιθανότητα να έχει εξασθενημένη γνωστική και μνημονική λειτουργία.

«Κάτι τόσο απλό όσο το να τρώμε περισσότερα φρούτα και λαχανικά, καθώς επίσης να πίνουμε περισσότερο τσάι, είναι ένας εύκολος τρόπος να φροντίσουμε πιο ενεργά για την υγεία του εγκεφάλου μας», δήλωσε ο δρ Χόλαντ.

Πηγή: onmed.gr

 

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: