Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πέντε νάρκες κρύβει η 7η έκθεση αξιολόγησης της Κομισιόν

Δημοσιεύτηκε

στις

Πέντε νάρκες στα μέτωπα της αγοράς εργασίας, της ανάπτυξης, του προϋπολογισμού αλλά και εστίες αβεβαιοτήτων και ρίσκων για τις εξελίξεις στην ελληνική οικονομία κρύβει η 7η έκθεση αξιολόγησης της Ελλάδας σε καθεστώς ενισχυμένης εποπτείας.

Πιο συγκεκριμένα η  έκθεση της Κομισιόν που δόθηκε χθες στη δημοσιότητα εντοπίζει πέντε νάρκες που αφορούν τα εξής πεδία:

  1. Αναδρομικά συνταξιούχων: Οι ευρωπαίοι τεχνοκράτες θέτουν το ερώτημα «αν θα πρέπει να συμπεριληφθούν στα αναδρομικά όχι μόνο οι περικοπές από τις κύριες συντάξεις αλλά και τα κουρέματα στις επικουρικές και στα δώρα» με βάση τις προσφυγές στη δικαιοσύνη. Εφόσον οι τελεσίδικες αποφάσεις δικαιώσουν τους συνταξιούχους τότε το κόστος για τον προϋπολογισμό σύμφωνα με την έκθεση θα εκτιναχτεί στα 2 δισ. ευρώ ενώ η  κυβέρνηση έχει υπολογίσει τη σχετική δαπάνη σε 1,4 δισ. ευρώ.  Υπενθυμίζεται ότι η κυβέρνηση με βάση την απόφαση του ΣτΕ έχει ανακοινώσει ότι τα αναδρομικά για τις κύριες συντάξεις σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα θα καταβληθούν εφάπαξ σε περίπου 1 εκατομμύριο συνταξιούχους το δεύτερο 15ημέρο του Οκτωβρίου
  2. Αγορά εργασίας:  Η έκθεση προβλέπει εκτίναξη της ανεργίας φέτος στο 20% έναντι πρόβλεψης στο κρατικό προϋπολογισμό για 15,6%, πράγμα που σημαίνει επιπλέον 195.000 άνεργοι.  Ωστόσο κάνει λόγο για περιορισμένη έκταση της μείωσης των θέσεων εργασίας που εξηγείται από το προσωρινό σοκ και από την επίδραση των έκτακτων μέτρων που έχουν ληφθεί για τη στήριξη των επιχειρήσεων και την προστασία των θέσεων εργασίας.
  3. Αναπτυξιακό κενό: Σύμφωνα με τους συντάκτες της έκθεσης η ύφεση φέτος θα είναι 9% και η ανάκαμψη το 2021 τοποθετείται στο 6%, πράγμα που σημαίνει ότι οι απώλειες στο ΑΕΠ τον επόμενο χρόνο θα είναι 3 ποσοστιαίες μονάδες δηλαδή γύρω στα 5,5 δις. ευρώ. Η επαναφορά του ΑΕΠ στα επίπεδα του 2019 δεν αναμένεται πριν το 2022 και αυτό υπό προϋποθέσεις.
  4. Δημοσιονομική προσαρμογή: Οι θεσμοί εκτιμούν πως το πρωτογενές έλλειμμα φέτος θα διαμορφωθεί στο 6,6% του ΑΕΠ αν ληφθούν υπόψη οι δαπάνες συμμόρφωσης με τις αποφάσεις του ΣτΕ για τα αναδρομικά (0,8% του ΑΕΠ για το δεκάμηνο). Η εκτίμηση αυτή αναμένεται να επικαιροποιηθεί με την κατάρτιση του προσχεδίου προϋπολογισμού. Με βάση το στόχο της κυβέρνησης για ισοσκελισμένο προϋπολογισμό το 2021 η αναγκαία δημοσιονομική προσαρμογή θα αγγίξει τα 12 δις. ευρώ με το οικονομικό επιτελείο να θεωρεί τη κατάσταση διαχειρίσιμη καθώς όπως επισημαίνουν αρμόδια στελέχη θα υπάρξει αυτόματη εξοικονόμηση πόρων και διόρθωση της υπέρβασης από την μη επανάληψη δαπανών για τη στήριξη της οικονομίας που έγιναν φέτος και την απόσυρση των ρυθμίσεων για αναστολές πληρωμών οφειλών στο δημόσιο ενώ ενισχυτικός παράγοντας για τα έσοδα θα είναι η αναθέρμανση της οικονομίας.
  5. Φρένο σε μόνιμες μειώσεις φόρων: Η Κομισιόν σημειώνει ότι ενώ τα μέτρα στήριξης των εισοδημάτων βοήθησαν στην αποτροπή της κατάρρευσης του διαθέσιμου εισοδήματος, η στήριξη πρέπει τώρα να στραφεί σε μια πιο στοχοθετημένη προσέγγιση που εστιάζει σε τομείς που εξακολουθούν να πλήττονται. Παράλληλα ξεκαθαρίζει ότι δεν υπάρχει χώρος για μόνιμα μέτρα και επικροτεί τη κίνηση της κυβέρνησης για τις  φοροελαφρύνσεις με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα. Οι υπουργοί Οικονομικών της ευρωζώνης έχουν διαμηνύσει ότι η αναστολή του Συμφώνου Σταθερότητας δεν μπορεί να συνεχιστεί επ’ αόριστον και ότι οι χώρες θα πρέπει να προχωρήσουν σε εξυγίανση των δημόσιων οικονομικών τους. Με τα σημερινά δεδομένα το χρονοδιάγραμμα προβλέπει σταδιακή επιστροφή των κανόνων από το 2022 και μάλιστα στο τραπέζι των συζητήσεων έχουν τεθεί συγκεκριμένα ορόσημα και προαπαιτούμενα που θα πρέπει να εκπληρώνουν οι χώρες της ευρωζώνης προκειμένου να διασφαλιστεί η μετάβασή τους στη δημοσιονομική πειθαρχία. Αν και οι διαβουλεύσεις βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο, θεωρείται βέβαιο ότι τα αρμόδια θεσμικά όργανα της Κομισιόν θα ελέγχουν και θα αξιολογούν σε τακτά χρονικά διαστήματα την πρόοδο στο δημοσιονομικό πεδίο και θα συστήνουν διορθωτικά μέτρα σε περίπτωση που καταγράφεται απόκλιση από τους στόχους και τα χρονοδιαγράμματα. Αυτό σημαίνει ότι ανεξάρτητα με τη «ρήτρα διαφυγής» οι Βρυξέλλες πολύ σύντομα θα επαναφέρουν τα «ραντάρ» πάνω από τις οικονομίες της ευρωζώνης.
ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Μ. Βορίδης | Καταβάλλονται 30 εκατομμύρια ευρώ περίπου για την ενίσχυση των αιγοπροβατοτρόφων

Δημοσιεύτηκε

στις

O Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μάκης Βορίδης στο πλαίσιο των μέτρων που λαμβάνει το Υπουργείο για την ενίσχυση του εισοδήματος των αγροτών που έχουν πληγεί από τις επιπτώσεις της νόσου COVID19 ενέκρινε την πίστωση ποσού ύψους 29.887.590,34  ευρώ το οποίο θα κατευθυνθεί σε συνολικά 39.368 κτηνοτρόφους που υπάγονται στον κλάδο της αιγοπροβατοτροφίας. 

Οι ενισχύσεις έχουν αρχίσει να πιστώνονται σταδιακά στους λογαριασμούς των δικαιούχων από τη Δευτέρα 26 Οκτωβρίου.

Ο κ. Βορίδης σε σχετική δήλωσή του υπογραμμίζει ότι «το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων παρεμβαίνει συνεχώς και καίρια υπέρ της ανακούφισης των κλάδων που έχουν πληγεί από την πανδημία, καλύπτοντας την απώλεια εισοδήματος των αγροτών με στόχο την απρόσκοπτη συνέχιση της παραγωγικής τους διαδικασίας. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η καταβολή ενός ιδιαιτέρως σημαντικού ποσού για την ενίσχυση της ελληνικής αιγοπροβατοτροφίας. Θα συνεχίζουμε να στηρίζουμε εμπράκτως όλους τους πληγέντες και πληττόμενους κλάδους της αγροτικής παραγωγής της πατρίδας μας».

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο κορονοϊός «παγώνει» τον ΦΠΑ Οκτωβρίου μέχρι τον Απρίλιο 2021

Δημοσιεύτηκε

στις

Η νέα επέλαση της πανδημίας οδηγεί το οικονομικό επιτελείο σε προσαρμογές και παρατάσεις των μέτρων στήριξης εργαζομένων και επιχειρήσεων.

Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η νέα απόφαση του υφυπουργού Οικονομικών Απόστολου Βεσυρόπουλου με την οποία «παγώνει» για έξι μήνες, μέχρι τις 30 Απριλίου 2021 η καταβολή του ΦΠΑ σε όσες περιοχές υπέστησαν 14ημερο lockdown μέσα στον Οκτώβριο.

Το μέτρο ισχύει για όσες επιχειρήσεις έχουν πληγεί από τον κορονοϊό και έχουν έδρα σε «κόκκινη» λόγω κορονοϊού Περιφερειακή Ενότητα.

Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με την απόφαση παρατείνονται μέχρι και την 30-04-2021, οι προθεσμίες καταβολής των βεβαιωμένων στις Δ.Ο.Υ./Ελεγκτικκά Κέντρα οφειλών από δηλώσεις ΦΠΑ με ποσό φόρου προς καταβολή (χρεωστικές) που λήγουν ή έληξαν από 01-10-2020 έως 30-10-2020, καθώς και οι προθεσμίες καταβολής ΦΠΑ που βεβαιώθηκαν ή θα βεβαιωθούν στις Δ.Ο.Υ./Ελεγκτικά Κέντρα, βάσει εμπρόθεσμης υποβολής δηλώσεων ΦΠΑ με καταληκτική προθεσμία υποβολής την 30-10-2020 για τις επιχειρήσεις που σωρευτικά έχουν:

α) ενεργό, κύριο κωδικό δραστηριότητας στις 20-03-2020 από τους αναφερόμενους στο συνημμένο πίνακα, ο οποίος και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας, ή ακαθάριστα έσοδα ενεργού κατά την 20-03-2020 ΚΑΔ δευτερεύουσας δραστηριότητας από τους αναγραφόμενους στο συνημμένο πίνακα, όπως αυτά προκύπτουν από την αρχική δήλωση φόρου εισοδήματος φορολογικού έτους 2018, τα οποία είναι μεγαλύτερα από τα ακαθάριστα έσοδα που αντιστοιχούν στον κύριο ΚΑΔ στις 20-03-2020 και

β) έδρα σε Περιφερειακή Ενότητα που εντάσσεται στο επίπεδο 4 για τουλάχιστον δεκατέσσερις (14) ημέρες, όπως ορίζεται στο άρθρο 1 της υπό στοιχεία Δ1α/Γ.Π.οικ.64450/11.10.2020 (Β’ 4484) κοινής υπουργικής απόφασης, όπως εκάστοτε ισχύει.

Από την εφαρμογή της απόφασης εξαιρούνται: α) οι φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, όπως ορίζονται στην παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014, β) τα εκτός αυτής Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.), γ) τα Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.) που ανήκουν στο κράτος, ή σε Ν.Π.Δ.Δ. ή Ο.Τ.Α. -κατά την έννοια της επίτευξης κρατικού ή δημοσίου ή αυτοδιοικητικού σκοπού, εποπτείας, διορισμού και ελέγχου της πλειοψηφίας της Διοίκησης τους- ή επιχορηγούνται τακτικά, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, από κρατικούς πόρους κατά πενήντα τοις εκατό (50%) τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους, δ) οι εκτός αυτής δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμοί του Κεφαλαίου Α’ του ν. 3429/2005 (Α’ 314), ανεξαρτήτως εάν έχουν εξαιρεθεί από την εφαρμογή του και ε) οι επιχειρήσεις που υπάγονται στο Κεφάλαιο Β’ του αμέσως παραπάνω νόμου.

Πίνακας κωδικών αριθμών δραστηριότητας

Παρατίθεται πίνακας με τον Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας (ΚΑΔ) των κλάδων που πλήττονται. Σε περίπτωση τετραψήφιου ΚΑΔ, συμπεριλαμβάνονται όλες οι υποκατηγορίες πενταψήφιων, εξαψήφιων και οκταψήφιων. Σε περίπτωση πενταψήφιου, συμπεριλαμβάνονται όλες οι κατηγορίες εξαψήφιων και οκταψήφιων. Σε περίπτωση εξαψήφιου, συμπεριλαμβάνονται όλες οι κατηγορίες οκταψήφιων.

Όλη η λίστα των ΚΑΔ εδώ

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Επιμελητήριο Καβάλας | Επιστολή στον Βρούτση για να «ξεμπλοκάρει» ο συμψηφισμός στην επιδότηση του κόστους μισθοδοσίας

Δημοσιεύτηκε

στις

Στην επιστολή επισημαίνεται προς τον Υπουργό Εργασίας ότι έχουν περάσει πάνω από 4 μήνες από τη ψήφιση της σχετικής τροπολογίας

Επιστολή προς τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Γιάννη Βρούτση, απέστειλε το Επιμελητήριο της Καβάλας στην προσπάθεια που καταβάλει να «ξεμπλοκάρει» η υπόθεση της καταβολής της επιδότησης μισθοδοσίας 4% και 12% για της επιχειρήσεις της ΑΜΘ.
Ακολουθεί η επιστολή

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ. Παρόλο που επιτέλους, έγινε πράξη και αποκαταστάθηκε εν μέρει η αδικία, με την ψήφιση του ν. 4706/2020 (άρθρο 87 A΄ 136 και  άρθρο 26 Α’ 177), που είχε συντελεστεί από την αδικαιολόγητη μη καταβολή της οικονομικής ενίσχυσης μέσω του ΟΑΕΔ, για τα έτη 2010 – 2015, του συνολικού κόστους μισθοδοσίας των θέσεων εργασίας με ποσοστό 4% και 12%, των επιχειρήσεων της Περιφέρειας Α.Μ.Θ,  μέσω συμψηφισμού των απαιτήσεών μας με αντίστοιχες υποχρεώσεις μας προς το Δημόσιο (φορολογικές – ασφαλιστικές υποχρεώσεις).

Παρόλο που έχουν εκδοθεί δύο σχετικές ΚΥΑ,  με αριθ. 34341/5991/18-9-2020 και 42407/8205/16-10-2020, με τις οποίες εξειδικεύονται, οι όροι και προϋποθέσεις για την διαδικασία συμψηφισμού, δυστυχώς δεν έχει εκδοθεί ακόμη η σχετική ερμηνευτική εγκύκλιος, προκειμένου οι επιχειρήσεις μας να αρχίσουν την σχετική διαδικασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες του ΟΑΕΔ, οι οποίες και θα παραλαμβάνουν τις αιτήσεις τους.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε επίσης, ότι όλα αυτά τα χρόνια, οι επιχειρήσεις μας υπέβαλλαν τους σχετικούς φακέλους και θεωρούμε ότι η υποβολή νέας αίτησης, θα πρέπει να είναι σε απλή μορφή και να μην ξαναζητάτε δικαιολογητικά τα οποία ήδη έχουν κατατεθεί και βρίσκονται στα αρμόδια γραφεία του ΟΑΕΔ.

Κύριε Υπουργέ

από την ψήφιση της σχετικής τροπολογίας, έχουν περάσει πάνω από τέσσερις (4) μήνες και δυστυχώς ακόμη και σήμερα, δεν έχει ξεκινήσει καμία διαδικασία συμψηφισμού.

Οι επιχειρήσεις μας τώρα χρειάζονται στήριξη, σε αυτή την πολύ δύσκολη οικονομική κρίση που βιώνουμε, και η ρύθμιση αυτή μπορεί να τους δώσει μια σχετική ανάσα ρευστότητας.

Παρακαλούμε να δείτε θετικά τις θέσεις μας και να κινηθείτε άμεσα για την επίλυση τους».

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Επιμελητήριο Καβάλας | Το κοινό ψήφισμα Φορέων της ΑΜ-Θ για το Πρόγραμμα μη-επιστρεπτέας προκαταβολής

Δημοσιεύτηκε

στις

Δόθηκε στην δημοσιότητα το κοινό ψήφισμα των Φορέων της ΑΜ-Θ σχετικά με το πρόγραμμα μη-επιστρεπτέας προκαταβολής της Περιφέρειας ΑΜ-Θ

Διαβάστε τι λέει παρακάτω : 

Στην Καβάλα 24 Οκτωβρίου 2020, οι παρακάτω φορείς, πραγματοποίησαν κοινή συνάντηση στο Επιμελητήριο Καβάλας, σχετικά με τις ελλείψεις και αδικίες του προγράμματος της Περιφέρειας Α.Μ.Θ. «Ενίσχυση επιχειρήσεων για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας COVID-19 στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη». Διαπιστώνουμε και επισημαίνουμε ότι για το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν υπήρξε καμία διαβούλευση με τα Επιμελητήρια, καθώς και με άλλους παραγωγικούς συλλογικούς φορείς, με αποτέλεσμα όπως να εντοπίζονται, στον τελικό οδηγό εφαρμογής, τόσο προβληματικές διατάξεις όσο και αστοχίες. Διαπιστώνουμε δυστυχώς ότι πρόκειται για ένα εντελώς διαφοροποιημένο πρόγραμμα σε σχέση με τα αντίστοιχα άλλων Περιφερειών, με πολλές αδικίες για τις εποχικές κυρίως επιχειρήσεις, (τουρισμού, εστίασης, εμπορίου), που πραγματικά έχουν πληγεί όλο αυτό το χρονικό διάστημα. Διαπιστώνουμε ότι δεν συνάδει με την εγκριτική απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής την 28/09/2020, που ενέκρινε το Ελληνικό καθεστώς ύψους 1,5 δις ευρώ, για την στήριξη των πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε 12 Περιφέρειες (μεταξύ αυτών και η Α.Μ.Θ.) που πλήττονται από τον κορονοϊό, όπου με σαφήνεια αναφέρεται ότι «η δημόσια στήριξη θα δοθεί υπό μορφή άμεσων επιχορηγήσεων για κεφάλαια κίνησης ως ποσοστό των δαπανών τις οποίες οι δικαιούχοι πραγματοποίησαν το 2019». Διαπιστώνουμε ότι επικεντρώνεται αποκλειστικά και μόνο, στον αριθμό των εργαζομένων που απασχολούσε η επιχείρηση στις 19/03/2020 και δεν αξιολογεί κανένα άλλο κριτήριο. Διαπιστώνουμε ότι σε κανένα σημείο του προγράμματος δεν λαμβάνεται υπόψη ο παράγοντας της Εποχικότητας, που διέπει κατά κύριο λόγο τις επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου και ιδιαίτερα της Θάσου και της Σαμοθράκης, αλλά και όσων άλλων αντίστοιχου προφίλ λειτουργούν κυρίως στην παράκτια ζώνη της Περιφέρειας ΑΜΘ. Αυτό έχει ως συνέπεια οι εποχικές επιχειρήσεις αφού δεν λειτουργούσαν εκείνη την χρονική περίοδο που ορίζεται από την 19η Μαρτίου 2020, να έχουν μηδέν δηλωμένους εργαζόμενους και να δικαιούνται μόλις 2.000,00€, ενώ σε άλλη Περιφέρεια θα μπορούσαν να λάβουν μέχρι και 50.000,00 €, αφού οι επιχειρήσεις εκεί επιδοτούνται σύμφωνα με τους λειτουργικές δαπάνες του 2019. Να τονίσουμε ότι τον Μάρτιο του 2019 καμία από τις εποχικές επιχειρήσεις δεν είχε ανοίξει, αφού με σχετική απόφαση της Κυβέρνησης για την καταπολέμηση της εξάπλωσης της πανδημίας, οι εποχικές επιχειρήσεις επιτράπηκε να ανοίξουν στης 18/06/2020 και επομένως έχουν μηδέν εργαζόμενους, την συγκεκριμένη χρονική στιγμή που ζητάει το πρόγραμμα και ως εκ τούτου δεν θα λάβουν την επιχορήγηση σύμφωνα με τις πραγματικές τους ανάγκες.

Προτείνουμε στον Περιφερειάρχη και στην αρμόδια Διαχειριστική Αρχή,

Α) Να επανεξετάσουν το λανθασμένο σκεπτικό του προγράμματος και να αλλάξει η σχετική ημερομηνία και να προσαρμοσθεί στα δεδομένα των εποχικών επιχειρήσεων, κατανοώντας με ρεαλισμό, την ιδιαιτερότητα και αναγνωρίζοντας πλήρως τις επιπτώσεις που έχουν υποστεί αυτές οι επιχειρήσεις.

Β) Να επανεξετάσουν και προτείνουν ένα νέο πρόγραμμα για τις εποχικές επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν υποστεί σοβαρή μείωση του τζίρου τους, λαμβάνοντας υπόψιν τις πραγματικές ανάγκες τους σε κεφάλαια κίνησης και απαιτούμενες λειτουργικές δαπάνες, προκειμένου να μην κλείσουν οριστικά και για να μπορέσουν να κρατηθούν ζωντανές και την επόμενη δύσκολη τουριστική χρονιά.

Γ) Να αυξηθούν τα ποσά της επικείμενης επιχορήγησης, αφού είναι σημαντικά μικρότερα σε σχέση με τα αντίστοιχα ποσά των προγραμμάτων, που εφαρμόζονται σε άλλες Περιφέρειες, όπου έχουν πληγεί ομοειδείς επιχειρήσεις. Αυτό ενισχύει τη συνθήκη του αθέμιτου ανταγωνισμού καθώς επιχειρήσεις όμορων περιοχών θα επιδοτηθούν ανισομερώς, με αποτέλεσμα κάποιες να καταφέρουν να καλύψουν ζημίες της πανδημίας και κάποιες (αυτές της ΑΜΘ), όχι.

Δ) Να αλλάξει το παράδοξο και αρνητικό σημείο, που αναφέρεται στο συνολικό ποσό των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας που χορηγούνται στην επιχείρηση (de minimis) και στην Περιφέρεια μας εναρμονίζεται με τον Καν. ΕΕ1407/2013 και δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό των 200.000,00€ για την τριετία, ενώ σε άλλες Περιφέρειες εναρμονίζεται με την Αρ. 19.3.2020/C(2020) 1863 Κοινοτική ανακοίνωση, όπου το συνολικό ανώτατο όριο είναι 800.000,00€. Αυτό σημαίνει ότι εκατοντάδες επιχειρήσεις που τα τελευταία τρία χρόνια είτε μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ, είτε μέσω προγραμμάτων του ΟΑΕΔ, είτε ΤΕΠΙΧ κ.α., έχουν λάβει επιχορηγήσεις ύψους 200.000,00 € δεν θα μπορέσουν να υποβάλουν αίτηση στο εν λόγω πρόγραμμα και μάλιστα κινείται τιμωριτικά στις επιχειρήσεις που τα τελευταία χρόνια έχουν επενδύσει και έχουν καλύψει το ποσό αυτό.

Ε) Να υπάρξει μέριμνα έτσι ώστε το ποσό της επιδότησης που θα δοθεί στην κάθε επιχείρηση, να μην κατάσχεται και να μην συμψηφίζεται με οφειλές των επιχειρήσεων, σε ασφαλιστικές, τραπεζικές και φορολογικές υποχρεώσεις.

ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ

ΔΗΜΟΣ ΘΑΣΟΥ
ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ Α.Μ.Θ.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ Α.Μ.Θ.

ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΘΑΣΟΥ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΞΑΝΘΗΣ

ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΔΡΑΜΑΣ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΙΜΕΝΑ ΘΑΣΟΥ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΤΟΥ

ΤΟΥΣΡΙΣΤΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΜΟΥΔΙΑΣΠΑΝΑΓΙΑΣ ΘΑΣΟΥ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΛΙΜΕΝΑΡΙΩΝ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΣΚΑΛΑ ΠΟΤΑΜΙΑΣ ΘΑΣΟΥ

ΕΜΠΟΡΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ Δ.Ε. ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΟΡΦΑΝΟΥ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΟΓΟΣ Ν. ΗΡΑΚΛΙΤΣΑΣ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΕΡΑΜΩΤΗΣ

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Επαγγελματικος Οδηγος

.

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

TAP

Monopolio Delivery

Mladen Group 32

Mladen Group 31

Mladen Group 30

Mladen Group 28

Mladen Group 29

Mladen Group 16

Mladen Group 27

Mladen Group 26

Mladen Group 25

Mladen Group 17

Mladen Group 18

Mladen Group 19

Mladen Group 24

Mladen Group 20

Mladen Group 21

Mladen Group 23

Mladen Group 22

Mladen Group 01

Mladen Group 02

Mladen Group 03

Mladen Group 04

Mladen Group 05

Mladen Group 06

Mladen Group 07

Mladen Group 08

Mladen Group 09

Mladen Group 10

Mladen Group 11

Mladen Group 12

Mladen Group 13

Mladen Group 14

Mladen Group 15

Free Group 01

Δημοφιλή

Popular posts:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ