Connect with us

BUSINESS-STORIES

Ο Έλληνας που έκλεισε συμφωνία με την Google

Δημοσιεύτηκε

στις

Όταν οι φίλοι του έπαιζαν εκείνος περνούσε ατελείωτες ώρες μπροστά σε έναν υπολογιστή και μάθαινε προγραμματισμό.

Στα 12 του ήξερε Excel και Access. Στο σχολείο ήταν ο «χειρότερος» μαθητής, είχε το νου του στους υπολογιστές, δεν πέρασε σε καμία σχολή κι όταν έδωσε για δεύτερη φορά πέρασε σε ένα ΤΕΙ το όποιο άφησε στην μέση.

Ο 29χρονος Κωνσταντίνος Στρουμπάκης από την Θεσσαλονίκη αισθάνεται δικαιωμένος γιατί ο δρόμος αυτός οδήγησε το 2010 στη δημιουργία της Apifon στη Θεσσαλονίκη, με αντικείμενο το messaging, την παροχή υπηρεσιών μάρκετινγκ μέσω sms.

Πρόκειται για μία πλατφόρμα μαζικής αποστολής και διαχείρισης μηνυμάτων με πελάτες κατά κύριο λόγο εταιρίες με μεγάλες βάσεις δεδομένων πελατολογίων, που απευθύνονται σε μεγάλα target groups είτε για τη διαφήμιση προϊόντων τους είτε για ενημερώσεις.

grfae4

Η Apifon κέντρισε το ενδιαφέρον και συνεργάζεται -μεταξύ πολλών άλλων γνωστών εταιρειών-με κολοσσούς της τεχνολογίας και του διαδικτύου όπως η Google. Πρόσφατα η εταιρεία σύναψε μία συνεργασία και με την IBM.

Ο Κωνσταντίνος Στρουμπάκης μιλάει στο newsbeast.gr για το πώς ξεκίνησε την επιχείρησή του, τι περιλαμβάνει το deal με την Google, τα προσωπικά δεδομένα αλλά και τα μελλοντικά του σχέδια.

«Σε πολύ μικρή ηλικία άρχισα να πειραματίζομαι με τον προγραμματισμό. Είχα πάντα μία πολύ καλή σχέση με το coding κι αυτό με βοήθησε να κάνω τα πρώτα μου βήματα στην Apifon. Ήθελα να φτιαχτεί μία πλατφόρμα που να μπορεί να πουλάει.

Όταν ξεκίνησα ασχολήθηκα με το web design, έφτιαχνα σάιτ για εταιρείες και συστήματα online. Έβλεπα τις εταιρείες να κατασκευάζουν πράγματα στο Ίντερνετ και προσπαθούσαν να διαφημίσουν την εταιρεία τους μέσα από digital marketing κανάλια όπως Google, Facebook και Twitter.

Οι εταιρίες ασχολήθηκαν με το μαζικό marketing και όχι με το direct. Δηλαδή τους ενδιέφερε περισσότερο να προσελκύσουν νέους εν δυνάμει πελάτες από το να διατηρούν ευχαριστημένη την πελατειακή τους βάση. Αυτή την ευκαιρία την παρατήρησα όταν ξεκίνησα με το SMS. Όταν ξεκινήσαμε είχαμε μία πλατφόρμα η οποία επέτρεπε την αποστολή sms και αυτό γιατί το sms ήταν τότε πολύ διαδεδομένο. Η ιδέα ήταν πώς θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε μία εταιρεία να μιλήσει με τους πελάτες τους οποίους ήδη έχει, είτε για να αυξήσει τις πωλήσεις, είτε να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών της.

Το αποτέλεσμα είναι ότι στοχεύεις περισσότερο στον πελάτη, κερδίζεις την προσοχή του και την διατήρηση του μέσα από τέτοιες ενέργειες και μάλιστα πολύ πιο οικονομικά. Αυτό είναι το μυστικό. Γιατί όταν απευθύνεσαι σε 1 εκατ. πελάτες για να σε δουν οι 30.000 πιθανοί πελάτες που έχεις, το κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο. Αυτό δηλαδή που συμβαίνει με την τηλεόραση. Στην τηλεόραση μπορεί να σε δουν 2 εκατ. τηλεθεατές αλλά αυτοί που πραγματικά νοιάζονται για το προϊόν σου μπορεί να είναι 10.000 άνθρωποι, εσύ όμως πληρώνεις για τους 2 εκατομμύρια. Εμείς λοιπόν δώσαμε ένα προϊόν με τον οποίο λέμε “αφού γνωρίζεις τους πελάτες σου, μίλα τους κατευθείαν”, χωρίς να χρειάζεται να μιλάς σε παραπάνω ανθρώπους για να βρεις αυτούς που σε ενδιαφέρουν».

– Ο σκοπός των μηνυμάτων ποιος είναι;

«Σκοπός τους είναι είτε να αυξήσουν τις πωλήσεις από προωθητικές ενέργειες και εκπτώσεις είτε να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη. Δηλαδή για το δεύτερο να σας δώσω ένα παράδειγμα μία ασφαλιστική μπορεί να ειδοποιεί τον πελάτη ότι λήγει το συμβόλαιο μία βδομάδα πριν ή μία αεροπορική να ενημερώσει ότι το τώρα μπορείς να κάνεις check in, ειδοποιήσεις που βελτιώνουν την εξυπηρέτηση του πελάτη.

Από την πρώτη μέρα που ξεκίνησε η εταιρεία ακόμα και σήμερα έχει τον ίδιο σκοπό να βελτιώνει και να συμβαδίζει με την τεχνολογική εξέλιξη που έχει αυτήν την στιγμή η αγορά του messaging.

Αυτό που στην αγορά του messaging είναι ο τρόπος αποστολής δηλαδή από εκεί που γινόταν με sms τώρα γίνεται και με Viber. Αύριο θα δούμε να γίνεται με το Facebook messenger, μεθαύριο με την Google που συνεργαζόμαστε. Ο χώρος μεταμορφώνεται και το καλό είναι ότι αυτοί που τον μεταμορφώνουν είναι γίγαντες».

«Υπάρχει όμως και κάτι άλλο που έχει αξία να συζητήσουμε, κι αυτό είναι ότι έρχεται το GDPR, η ευρωπαϊκή οδηγία που μιλάει για την προστασία προσωπικών δεδομένων ώστε να μην συμβαίνουν αυτά που έγιναν πρόσφατα με το Facebook, το ότι δηλαδή διαρρεύσανε κάποια προσωπικά δεδομένα πολιτών. Αυτή είναι μία πολύ αυστηρή οδηγία από την Ε.Ε. που λέει ότι αν μία εταιρεία διατηρεί προσωπικά δεδομένα ευρωπαίων πολιτών θα πρέπει να το κάνει με πολύ αυστηρό τρόπο, να έχει πάρα πολύ μεγάλη ασφάλεια στο πώς τα διατηρεί. Αν τώρα δεν συμμορφωθείς με αυτόν τον νόμο τότε τα πρόστιμα μπορούν να αγγίζουν είτε το 4% του παγκόσμιου τζίρου ή μέχρι και 20 εκατ. ευρώ. Που σημαίνει ότι μία εταιρεία η οποία κρατάει προσωπικά δεδομένα είτε πρέπει να τα σβήσει για να απαλλαχτεί από τον «πονοκέφαλο» της διαδικασίας ή να προσαρμοστεί με τον αυστηρό τρόπο που λέει η Ε.Ε. Αυτό τώρα είναι μία φοβερή πρόκληση για εμάς γιατί εμείς κρατάμε προσωπικά δεδομένα πολιτών, μέσω των πελατών μας».

grfae3

«Αυτό τώρα δημιουργεί μία μεγάλη δοκιμασία στην αγορά για την οποίο εμείς ήμασταν ένα χρόνο πριν έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε. Θα αλλάξει πάρα πολύ η αγορά μας δηλαδή ο τρόπος με τον οποίο θα λαμβάνεις μηνύματα. Θα πρέπει να έχεις συναινέσει για τα  μηνύματα που λαμβάνεις. Αυτό σιγά σιγά οδηγεί την αγορά μας σε ποιο προσωποποιημένη χρήση των υπηρεσιών μας. Πριν από αυτήν την αλλαγή οι εταιρείες το χρησιμοποιούσαν ως ένα μαζικό εργαλείο. Μέχρι τώρα τα μηνύματα που στέλνονται συνήθως είναι μαζικά σε μεγάλες λίστες και τυποποιημένα για όλους αδιαφορώντας αν κάποιος ενδεχομένως δεν αγοράζει ή δεν θέλει. Αυτό λοιπόν που προσπαθούμε να κάνουμε μέσα στα πλαίσια του GDPR είναι η προσωποποίηση, κάτι που η Apifon δουλεύει μέσα από ένα ερευνητικό πρόγραμμα το οποίο έχει χρηματοδοτηθεί από τα ΕΣΠΑ.

Πήραμε περίπου 500.000 ευρώ επιχορήγηση για να χρηματοδοτήσουμε έρευνα η οποία θα βοηθήσει την εταιρεία να αναπτύξει αλγόριθμους μηχανικής μάθησης (machine learning) για την κατασκευή προγνωστικών μοντέλων. Αυτό σημαίνει ότι μία εταιρεία μπορεί να συνεργάζεται με εμάς και σιγά σιγά το η πλατφόρμα της Apifon να κατανοεί και να προβλέπει τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών της. Για παράδειγμα, τι θα ήθελε ένας πελάτης να αγοράσει, ποια θα ήταν η κατάλληλη στιγμή για να τον επικοινωνήσει και τι ενέργειες θα μπορούσε να κάνει για να μην τον χάσει. Αυτό αποτελεί καινοτομία για τα δεδομένα του messaging και ήδη έχει αρχίσει να προσελκύσει μεγάλους πελάτες».

– Αυτό θα λειτουργήσει μόνο θετικά; Η εταιρείες μόνο θα κερδίσουν δεν θα χάσουν πελάτες;

«Ο νόμος λέει ότι ο πολίτης δίνει ξεκάθαρα ή όχι τη σύμφωνη γνώμη του, για να διατηρεί μία εταιρεία τα προσωπικά του δεδομένα και να τα επεξεργάζεται, άρα θα υπάρξουν επιχειρήσεις οι οποίοι έχουν λίστες από πελάτες που θέλουν επικοινωνία.

Η αλήθεια είναι ότι όλα αυτά έχουν δύο όψεις: Έχουν την όψη ότι η Google ξέρει τα πάντα αλλά υπάρχει και η όψη ότι η Google με βοηθάει γνωρίζοντας τα πάντα, να βρίσκω πιο γρήγορα αυτό που θέλω, να μου κάνει προτάσεις για πράγματα που με ενδιαφέρουνε. Άρα αυτό που έρχεται στην αγορά ξεκαθαρίζει ένα πράγμα: ποιοι είναι αυτοί που θέλουν να μοιράζονται τα δεδομένα τους και ποιοι όχι».

shutterstock552493582

– Πώς προέκυψε η συνεργασία με την Google;

«Αυτή η συνεργασία ξεκίνησε πέρυσι στο Συνέδριο Mobile της Βαρκελώνης όπου είχαμε πάρει μέρος. Σε αυτήν την έκθεση που συμμετέχουν όλοι οι γίγαντες Samsung, Google, Facebook μου δόθηκε η ευκαιρία και γνώρισα κάποιους ανθρώπους από την Google με τους οποίους ξεκίνησα να συνομιλώ. Αυτή η σχέση καλλιεργήθηκε και φτάσαμε να κάνουμε αυτή τη συμφωνία η οποία μας εντάσσει στο πρόγραμμα για το RCS Business Messaging της Google. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα θα παρέχουμε σε επιχειρήσεις της ελληνικής και της ευρωπαϊκής αγοράς τη δυνατότητα να προσφέρουν στους πελάτες τους μια αναβαθμισμένη εμπειρία επικοινωνίας. Όλα αυτά με την υποστήριξη της Google τόσο σε τεχνολογικό όσο και σε επιχειρηματικό «know how».

– Πώς είναι να συνεργάζεσαι με έναν κολοσσό όπως Google;

«Είναι σπουδαίο. Όταν είδα το mail από την Google να έρχεται ο ενθουσιασμός και η χαρά δεν περιγράφεται. Είναι από τις στιγμές που θα μου μείνουνε. Συνειδητοποιείς ότι ακόμα κι αυτοί οι κολοσσοί είναι εταιρείες. Είναι άνθρωποι, αν έχεις κάτι έξυπνο και καινοτόμο να τους πεις κι αν μπορούν να βγάλουν λεφτά μαζί σου, συνεργάζονται. Τρομάζεις αλλά όταν το βιώσεις αντιλαμβάνεσαι και συνειδητοποιείς ότι είναι πιο εύκολο από αυτό που είχες στο μυαλό σου. Όταν ξεκίνησα να πλησιάσω την Google έλεγα “Google, πώς να πάω μέσα στο περίπτερο, τι να πω, πώς να μιλήσω”. Τολμώντας το μπορώ να πω ότι δεν διαφέρει πολύ από το να ανοίξω την πόρτα και να ζητήσω συνεργασία από μία ελληνική επιχείρηση. Είναι εφικτό, είναι εύκολο αλλά θέλει αποφασιστικότητα».

– Από εδώ και πέρα, τα μελλοντικά σχέδια;

«Έχουμε συμφωνήσει με έναν πελάτη τον οποίο θα τρέξουμε στη Ρουμανία τώρα με την Goοgle, ο οποίος θα είναι από τους πρώτους που θα δοκιμάσουν αυτήν την τεχνολογία.

Σκοπός μας γενικά σαν εταιρεία, πέρα από τη συνεργασία μας με την Google, είναι να μπούμε μέσα και σε άλλους μεγάλους παίκτες όπως είναι το Facebook, με την οποία επιδιώκουμε να κάνουμε το αντίστοιχο, και φυσικά να επεκταθούμε σε άλλες χώρες στο εξωτερικό. Έχουμε πάρει ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της αγοράς στην Ελλάδα και ήρθε η ώρα να δούμε και τις ξένες αγορές γιατί το έχει ανάγκη και η χώρα μας».

grfae1

– Υπάρχει και το ενδεχόμενο να φύγετε από τη Θεσσαλονίκη;

«Όχι η εταιρεία δεν σκέφτεται να φύγει από την Θεσσαλονίκη τουλάχιστον όσον αφορά την παραγωγή, τους προγραμματιστές, τους μηχανικούς. Αυτό που μπορεί να κάνουμε είναι να επεκτείνουμε τις πωλήσεις μας σε άλλες χώρες με γραφεία και συνεργασίες.

Η έδρα μας θέλουμε να παραμείνει στην Ελλάδα, την αγαπάμε την Ελλάδα έχει καλούς μηχανικούς, συνεργαζόμαστε με το Αριστοτέλειο πολύ στενά, θέλουμε να έχουμε πρόσβαση στα πανεπιστήμια και στους ανθρώπους, κάνουμε και διάφορα events με άλλες εταιρείες που μας βοηθάνε να έχουμε πρόσβαση στο ανθρώπινο δυναμικό. Η εταιρεία είναι οι άνθρωποί της, περαιτέρω ανάπτυξη σημαίνει πιο έξυπνα μυαλά και άνθρωποι που μπορούνε να μας πούνε τι να κάνουμε. Ο μέσος όρος ηλικίας στην εταιρεία μας είναι τα 27 χρόνια και το 50% είναι γυναίκες, ποσοστό που δεν συναντάμε συχνά σε τεχνολογικές εταιρίες!

Το σχολείο μπορεί να μην μου έδωσε τα κατάλληλα εφόδια, αλλά όταν ασχολήθηκα με την εταιρία στη Θεσσαλονίκη έμαθα κάτι πολύ σημαντικό. Είχα την τύχη να βρω τους κατάλληλους ανθρώπους και να με βοηθήσουν την κατάλληλη στιγμή. Σίγουρα μπορώ να πω ότι το σχολείο που έχω βγάλει είναι η Apifon, έχω μάθει πάρα πολλά πράγματα. Μαζί με την εταιρεία ωρίμασα κι εγώ, ωρίμασε και η εταιρεία».

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

BUSINESS-STORIES

Σαρωτικοί έλεγχοι για αδήλωτη εργασία από σήμερα σε Θάσο και Καβάλα

Δημοσιεύτηκε

στις

Καθολικοί, στοχευμένοι και επιτόπιοι έλεγχοι, σε ολόκληρη τη χώρα για την αποτελεσματική καταπολέμηση φαινομένων αδήλωτης, υποδηλωμένης και ανασφάλιστης εργασίας, ξεκινούν από αύριο με εντολή του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Γιάννη Βρούτση, προς τις ελεγκτικές υπηρεσίες του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ).

Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο με τη συμμετοχή του υφυπουργού Νότη Μηταράκη, του νέου διοικητή του ΕΦΚΑ Χρήστου Χάλαρη και στελεχών της Γενικής Διεύθυνσης Ελέγχων του ΕΦΚΑ και του υπουργείου Εργασίας που διαχειρίζονται το σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ», ο υπουργός Εργασίας επανέλαβε ότι η τήρηση της νομιμότητας στην αγορά εργασίας, η προστασία των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων και η αποτροπή καταχρηστικών συμπεριφορών εκ μέρους των εργοδοτών, αποτελούν την κορυφαία προτεραιότητα του υπουργείου και μία από τις πλέον κρίσιμες συνιστώσες στη συνολική ιεράρχηση του κυβερνητικού έργου, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

 

Ακολούθως, αποφασίστηκε:

 

α. Η περαιτέρω στόχευση των προγραμματισμένων ελέγχων, μέσω της ποσοτικής και ποιοτικής ανάλυσης των αναγγελιών προσλήψεων και απολύσεων του συστήματος «ΕΡΓΑΝΗ», ώστε να εντοπιστούν οι επιχειρήσεις με αποκλίνουσα συμπεριφορά, καθώς τα στοιχεία δείχνουν ότι έχουν αυξηθεί το τελευταίο τρίμηνο.

β. Η επέκταση της περιόδου εντατικοποίησης των ελέγχων, μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2019, με στόχο οι έλεγχοι να ξεπεράσουν τις 18.000, με έμφαση στους παρακάτω τουριστικούς προορισμούς:

 

Παράλιες τουριστικές περιοχές της Περιφέρειας Αττικής.
Νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου (Λέσβο, Λήμνο, Σάμο, Χίο Θάσο και Ικαρία).
Σποράδες (Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος, Σκύρος).
Νησιά του Νοτίου Αιγαίου, ιδιαίτερα Κυκλάδες και Δωδεκάνησα (Μήλος, Σίφνος, Σέριφος, Νάξος, Κουφονήσια, Πάρος, Αντίπαρος, Άνδρος, Κέα, Σύρος, Τήνος, Κάλυμνος, Λέρος, Κύθνος, Πάτμο, Αστυπάλαια, Σύμη, Σαντορίνη, Ίος, Μύκονος, Κάρπαθος, Κως, Ρόδος).
Κρήτη (Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Χανιά, Άγιος Νικόλαος, Ιεράπετρα, Σητεία, Χερσόνησο, Μάταλα, Ελούντα, Μάλια, Στυλίδα, Νεάπολη, Μοίρες, Αγ. Πελαγία, Πλακιάς, Κεραμόκαμπος, Τσούτσουρας, Στάλος, Αγία Μαρίνα, Τυμπάκι, Γούβες, Πάνορμο, Βάι, Καστέλι, Αρκαλοχώρι, Πισκοπιανό, Πλακιάς).
Νησιά Ιονίου (Λευκάδα, Ζάκυνθος, Κεφαλονιά, Κέρκυρα, Παξούς).
Παράκτιες τουριστικές περιοχές Πελοποννήσου, Ηπείρου, Θεσσαλίας (παραλιακή ζώνη Λάρισας και Μαγνησίας), Κ. Μακεδονίας (Χαλκιδική, Πιερία,) και Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης (Καβάλα).

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, στο πλαίσιο της σύσκεψης, έγινε μία πρώτη αποτίμηση των αποτελεσμάτων της εντατικοποίησης των επιτόπιων ελέγχων, που έδωσε ο υπουργός Εργασίας, με την ανάληψη των καθηκόντων τον Ιούλιο και διαπιστώθηκε η ενεργοποίηση του ελεγκτικού μηχανισμού των Περιφερειακών Ελεγκτικών Κέντρων Ασφάλισης (ΠΕΚΑ) του ΕΦΚΑ, μετά τη σχετική χαλάρωση που παρατηρήθηκε κατά την προεκλογική περίοδο.

«Τόσο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου, όσο και η διοίκηση του ΕΦΚΑ, παρακολουθούν συνεχώς και στηρίζουν το έργο των Επιθεωρητών των ΠΕΚΑ. Σε κάθε περίπτωση, ούτε οι κοινωνικά ανεύθυνες πρακτικές μερικών επιχειρήσεων ούτε ακόμη και τα απαράδεκτα περιστατικά συμπεριφορών εκ μέρους ασυνείδητων εργοδοτών, ιδιαίτερα σε τουριστικές περιοχές, μπορούν να κάμψουν την αποφασιστικότητα της σημερινής πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου και των ελεγκτών για την προστασία των εργαζομένων, του ασφαλιστικού συστήματος και των ίδιων των συνεπών επιχειρήσεων, από συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.

Τα πορίσματα των παραπάνω ελέγχων, όπως και αυτών της Επιθεώρησης Εργασίας, πέραν της επιβολής αυστηρών κυρώσεων σε περιπτώσεις παραβάσεων, θα αξιοποιηθούν ιδιαιτέρως και προς μία διαφορετική, θετική αυτή τη φορά, κατεύθυνση. Οι υποδειγματικοί εργοδότες θα αποτελέσουν τη “μαγιά” για τη συγκρότηση του Λευκού Μητρώου Επιχειρήσεων, προκειμένου να επιβραβευθεί η άσκηση μίας κοινωνικά υπεύθυνης και υγιούς επιχειρηματικότητας, με επίκεντρο το σεβασμό στην ποιοτική και αξιοπρεπή εργασία, στον εργαζόμενο και τα δικαιώματά του», όπως επισημαίνει το υπουργείο Εργασίας στην ανακοίνωσή του.

evros24

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

BUSINESS-STORIES

Μητσοτάκης | Μείωση της φορολογίας των επιχειρήσεων στο 24% το 2020 για τα εισοδήματα του 2019

Δημοσιεύτηκε

στις

«Η Ελλάδα θα είναι η ευχάριστη έκπληξη της Ευρωζώνης για τα επόμενα χρόνια» τονίζει σε συνέντευξή του στη γαλλική εφημερίδα Le Figaro και τη δημοσιογράφο Alexia Kefalas ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο της επίσκεψής του Παρίσι και της συνάντησής του με τον Γάλλο Πρόεδρο κ. Emmanuel Macron.

Στη συνέντευξη, η οποία συνοδεύεται από αφιέρωμα της εφημερίδας στον Έλληνα πρωθυπουργό, ο κ. Μητσοτάκης σύμφωνα με ενημέρωση από το Μέγαρο Μαξίμου, τονίζει ότι μετά τις εκλογές της 7ης Ιουλίου η χώρα μας γύρισε σελίδα από την εποχή της ανασφάλειας στην εποχή της ανάπτυξης και απευθύνει κάλεσμα στους Γάλλους επενδυτές να εμπιστευτούν την Ελλάδα. «Καλώ τους επενδυτές της Γαλλίας να συμμετάσχουν στις προοπτικές που ανοίγονται στην Ελλάδα. Και να το κάνουν τώρα για να βρεθούν μπροστά από τις εξελίξεις» τονίζει χαρακτηριστικά.

Ο Πρωθυπουργός προαναγγέλλει ότι τον Σεπτέμβριο θα παρουσιαστεί μια συνεκτική φορολογική μεταρρύθμιση, η οποία θα προβλέπει τη μείωση της φορολογίας των επιχειρήσεων από το 28% στο 24% το 2020 για τα εισοδήματα του 2019. Στη συνέχεια, το 2021 ο συντελεστής θα υποχωρήσει περαιτέρω στο 20%. Με αυτό τον τρόπο, μετά την εμπροσθοβαρή μείωση του ΕΝΦΙΑ, ο κ. Μητσοτάκης κάνει πράξη με απολύτως συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα μια ακόμη από τις βασικές δεσμεύσεις της νέας κυβέρνησης.

Αναφερόμενος στο μεγάλο ζήτημα της κλιματικής αλλαγής και στα ακραία φαινόμενα που τη συνοδεύουν, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σημειώνει: «Θα προτείνω στον πρόεδρο Μακρόν να βρεθούμε στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, ώστε ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Πολιτικής Προστασίας (RescEU) να αποκτήσει τις μόνιμες, σταθερές και αναγκαίες δομές που χρειάζεται, για να συνδράμει σε έκτακτες καταστάσεις».

Ο κ. Μητσοτάκης ξεκινάει τη μίνι ευρωπαϊκή περιοδεία του από τη Γαλλία και στη συνέχεια θα επισκεφθεί τη Γερμανία και την Ολλανδία. «Μοιραζόμενος σε μεγάλο βαθμό το όραμα του Προέδρου Macron για την Ευρώπη επιθυμεί», όπως αναφέρει η εφημερίδα, ώστε να καταστήσει την Ελλάδα χώρα ευκαιριών για τους επενδυτές.

Επίσης το ενημερωτικό σημείωμα του Μεγάρου Μαξίμου προσθέτει ότι σε άρθρο που συνοδεύει τη συνέντευξη η γαλλική εφημερίδα σημειώνει ότι «ο νέος Έλληνας πρωθυπουργός έχει θέσει πολύ ψηλά τον πήχη για να μπει γρήγορα η χώρα του σε αναπτυξιακή τροχιά. Θεωρεί ότι πρέπει να αποκαταστήσει την εικόνα της χώρας του ανοίγοντας όλα τα μέτωπα των μεταρρυθμίσεων: εκπαίδευση, δημόσια διοίκηση, εκλογικό σύστημα και φορολογία. Δυο μόλις εβδομάδες μετά την εκλογή του, υιοθετήθηκαν τρία νομοσχέδια και τρία ακόμη αναμένεται να υιοθετηθούν στις αρχές Σεπτεμβρίου».

Ακολουθεί το κείμενο της συνέντευξης στα Ελληνικά:

– Κύριε Πρωθυπουργέ, το απόγευμα θα συναντηθείτε με τον κ. Macron, τι περιμένετε από εκείνον;

«Οι ελληνογαλλικές σχέσεις έχουν βαθιές και ιστορικές ρίζες. Βγαίνουμε από μια δεκαετή οικονομική κρίση και αναγνωρίζουμε την αλληλεγγύη της Γαλλίας. Οι σημερινές περιστάσεις είναι τόσο κρίσιμες, που καθεμία από τις αποφάσεις μας θα καθορίσει το περίγραμμα του νέου κόσμου. Ως πρωθυπουργός, επιθυμώ να εργαστώ μαζί με τον Πρόεδρο Macron για τους κοινούς μας στόχους, τόσο πολιτικούς όσο και πολιτιστικούς, και γνωρίζω ότι αυτό είναι ένα προνομιακό πεδίο για το κοινό ευρωπαϊκό μας μέλλον. Για μια Ευρώπη που θα απαντά στα κρίσιμα ερωτήματα όπως η κλιματική αλλαγή και θα αντιμετωπίζει τις ανάγκες του κάθε πολίτη της. Μια Ευρώπη που θα εμπνέεται από το παρελθόν μας και θα εγγυάται το κοινό μας μέλλον. Έχω μια πολύ καλή προσωπική σχέση με τον Πρόεδρο Μακρόν και συμφωνώ με πολλά στοιχεία της ευρωπαϊκής του ατζέντας, όπως ο κοινός προϋπολογισμός, η ενίσχυση της αμυντικής συνεργασίας αλλά και άλλοι τομείς, όπως τα καινούργια προγράμματα Erasmus».

– Μία από τις προτεραιότητές σας για την ανάκαμψη της οικονομίας είναι οι επενδύσεις. Έχετε συναντηθεί με επενδυτές; Και σε ποιους τομείς;

«Η Ελλάδα θα είναι η ευχάριστη έκπληξη της Ευρωζώνης για τα επόμενα χρόνια. Το 40% των Ελλήνων μας ψήφισε για το σχέδιό μας: το σχέδιο μιας μεταρρυθμιστικής κυβέρνησης, η οποία καταπολέμησε τα άκρα -καταφέραμε να βγουν οι νεοναζί της Χρυσής Αυγής από τη Βουλή- και θέλει να γυρίσει σελίδα από την εποχή της ανασφάλειας στην εποχή της ανάπτυξης. Τα πρώτα βήματα της κυβέρνησής μας εξασφάλισαν την έγκριση των Ελλήνων, των ξένων επενδυτών και των αγορών. Θέλουμε να δράσουμε γρήγορα για να ενισχύσουμε την αναπτυξιακή τροχιά, κυρίως σε ό,τι αφορά τις μειώσεις στη φορολογία. Έτσι, το Σεπτέμβριο, θα παρουσιάσουμε μια φορολογική μεταρρύθμιση, η οποία προβλέπει τη μείωση της φορολογίας των επιχειρήσεων από το 28% στο 24% για τα εισοδήματα του 2019, και στο 20% από το 2021. Την ίδια στιγμή, μειώνουμε το φόρο μερισμάτων από το 10% στο 5%. Το ενδιαφέρον των Γάλλων επενδυτών είναι σημαντικό και καλύπτει σειρά τομέων όπως η ενέργεια, οι κατασκευές και ο τουρισμός. Καλώ τους επενδυτές της Γαλλίας να συμμετάσχουν στις προοπτικές που ανοίγονται στην Ελλάδα. Και να το κάνουν τώρα για να βρεθούν μπροστά από τις εξελίξεις».

– Η έρευνα και εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων στην αποκλειστική οικονομική ζώνη της Ελλάδας βρίσκεται στο επίκεντρο των εντάσεων με την Τουρκία. Δεδομένου ότι θα ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες στα νότια της Κρήτης από την κοινοπραξία στην οποία συμμετέχει η Total, ανησυχείτε για μια αναζωπύρωση των εντάσεων;

«Η παρουσία της Total δείχνει το ενδιαφέρον που παρουσιάζει η ενεργειακή διάσταση στην Ανατολική Μεσόγειο και τις δυνατότητες επενδύσεων και συνεργασίας στο πεδίο αυτό. Η παρουσία μεγάλων ευρωπαϊκών εταιρειών από σύμμαχες χώρες συμβάλλει στη διατήρηση ενός περιβάλλοντος ασφάλειας και σταθερότητας στην περιοχή. Όσον αφορά τις εντάσεις, η Ελλάδα παραμένει σταθερά υπέρμαχος της ειρηνικής συνύπαρξης στη βάση των κανόνων της καλής γειτονίας και του διεθνούς δικαίου. Αυτός είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της εξωτερικής μας πολιτικής. Ισχύει έναντι όλων και φυσικά και έναντι της Τουρκίας, που αποτελεί σημαντικό γείτονα και Νατοϊκό εταίρο. Προσβλέπουμε σε συνεργασία με τον Πρόεδρο Ερντογάν για την αντιμετώπιση κοινών προκλήσεων όπως π.χ. το μεταναστευτικό. Ωστόσο, το διεθνές δίκαιο αποτελεί πάντοτε πυξίδα των πράξεών μας. Η προάσπιση των ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων είναι υποχρέωση της κάθε ελληνικής κυβέρνησης. Σήμερα, ο ελληνικός λαός είναι ενωμένος και η εθνική ομοψυχία δεδομένη».

– Η Κυβέρνησή σας επιδεικνύει αποφασιστικότητα όσον αφορά το μεταναστευτικό. Η κατάσταση βρίσκεται εκτός ελέγχου;

«Το μεταναστευτικό είναι κρίσιμο θέμα και είναι ευρωπαϊκό θέμα. Αφορά ολόκληρη την ΕΕ και είναι λάθος να αντιμετωπίζεται ως ζήτημα των χωρών πρώτης γραμμής, των χωρών που λόγω γεωγραφικής θέσης φέρουν εκ των πραγμάτων το βάρος της πρώτης υποδοχής. Το μεταναστευτικό είναι η λυδία λίθος της ευρωπαϊκής αλληλεγγύης και της κοινής αντιμετώπισης κρίσεων. Επαναλαμβάνω: αφορά όλους μας εξίσου. Κατά τη διάρκεια της κρίσης του 2015, δεν υπήρξε επαρκής ευρωπαϊκή αλληλεγγύη. Υπήρξαν χώρες, ειδικά της Κεντρικής Ευρώπης, οι οποίες έλεγαν ότι το πρόβλημα αυτό αφορούσε μόνο τις χώρες που αποτελούν εξωτερικά σύνορα της Ευρώπης. Χρειαζόμαστε ευρωπαϊκή συμμετοχή στη φύλαξη των εξωτερικών συνόρων και στηρίζω τις πρωτοβουλίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ανάπτυξη μιας ευρωπαϊκής συνοριοφυλακής. Θα επιμείνω και για την ανάγκη αλλαγών στις πολιτικές ασύλου και την αναμόρφωση του καθεστώτος του Δουβλίνου. Θα πρέπει να έχουμε ενιαίες πολιτικές χορήγησης ασύλου σε όλη την ΕΕ. Σε πρώτη φάση, βέβαια, επειδή αυτό δεν είναι εφικτό να υλοποιηθεί άμεσα, θα αλλάξουμε την εθνική μας πολιτική ως προς τη χορήγηση ασύλου και θα απλοποιήσουμε πολύ τις διαδικασίες ως προς την ταχύτητα λήψης απόφασης. Και αυτοί οι οποίοι δικαιούνται άσυλο έχουν προφανώς κάθε δικαίωμα να παραμείνουν στην Ελλάδα, ενώ αυτοί οι οποίοι δεν δικαιούνται άσυλο θα πρέπει να επιστρέφουν στην Τουρκία, όπως ορίζει η Συμφωνία ΕΕ – Τουρκίας».

– Με τον κ. Macron θα μιλήσετε σχετικά με το περιβάλλον. Τι θα του προτείνετε;

«Πρέπει να δράσουμε επειγόντως για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής. Η ευαισθησία μου στα ζητήματα του περιβάλλοντος είναι μεγάλη. Η Ελλάδα είναι μια χώρα μοναδικού φυσικού πλούτου. Και αντιμετωπίζουμε, όπως κι εσείς, μεγάλες προκλήσεις. Σήμερα που μιλάμε, βρισκόμαστε ακόμη εντός της αντιπυρικής περιόδου και αντιμετωπίζουμε καθημερινά τα προβλήματα που προκύπτουν από τις πυρκαγιές. Θα προτείνω στον πρόεδρο Μακρόν να βρεθούμε στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο ώστε ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Πολιτικής Προστασίας (RescEU) να αποκτήσει τις μόνιμες, σταθερές και αναγκαίες δομές που χρειάζεται, για να συνδράμει σε έκτακτες καταστάσεις. Βέβαια η προσπάθεια μας στον τομέα του περιβάλλοντος δεν μπορεί να εξαντλείται στην πρόληψη και την αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων. Είναι απαραίτητα ένα ευρύτερο σχέδιο και μια ευρύτερη προσέγγιση των σύγχρονων προκλήσεων. Ελλάδα και Γαλλία, μπορούμε να αναπτύξουμε συνέργειες που θα εκτείνονται από τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες, την ανακύκλωση και τη διαχείριση των απορριμμάτων ως την ορθολογική αξιοποίηση των φυσικών πόρων, την καινοτομία και την ηλεκτροκίνηση στις πόλεις».

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

BUSINESS-STORIES

Υπουργικό Συμβούλιο για την πρώτη αποτίμηση των δεδομένων του «Μαζί» συγκαλεί ο Μητσοτάκης

Δημοσιεύτηκε

στις

Υπουργικό Συμβούλιο αναμένεται να συγκαλέσει μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο Μέγαρο Μαξίμου, στο οποίο και θα συζητηθούν κεκλεισμένων των θυρών τα πρώτα στοιχεία για την πορεία του κυβερνητικού έργου, έτσι όπως έχουν αποτυπωθεί στο νέο ηλεκτρονικό σύστημα υποστήριξης και παρακολούθησης που έχει στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του γραφείου του και φέρει την εύγλωττη ονομασία «Μαζί».

Όπως μαθαίνουμε στο σύστημα, που είχε παρουσιαστεί στο πρώτο Υπουργικό Συμβούλιο προς τα μέλη της κυβέρνησης, έχουν φορτωθεί μέχρι στιγμής πάνω από 500 έργα απ’ όλα τα χαρτοφυλάκια, αρκετά από τα οποία θα πρέπει να έχουν περατωθεί το πολύ μέχρι τα Χριστούγεννα. Όπου τείνουν να υπάρξουν καθυστερήσεις η ένδειξη δίπλα στο προς υλοποίηση έργο γίνεται πορτοκαλί, ενώ εάν παρέλθει ο προβλεπόμενος χρόνος κοκκινίζει, κάτι που όπως λένε οι γνωρίζοντες θα προσμετρηθεί στις επιδόσεις του κάθε Υπουργού και θα αποτελέσει βασικό κριτήριο για το εάν θα παραμείνει στη θέση του και μετά τον ανασχηματισμό, όποτε κι αν γίνει αυτός.

Να τονίσουμε ότι επικεφαλής του συστήματος, πέραν του Πρωθυπουργού φυσικά, είναι ο Υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης και επιβλέπων ο Υφυπουργός Παρά τω Πρωθυπουργώ Άκης Σκέρτσος, ενώ τα δεδομένα επεξεργάζεται ο επικεφαλής της νεοσύστατης Διεύθυνσης Αναλύσεων του Μαξίμου, Άρης Αλεξόπουλος που φέρει και την ιδιότητα του καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης στο πανεπιστήμιο Κρήτης.

Στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου αναμένεται επίσης να συζητηθούν πέραν των επικείμενων κυβερνητικών δράσεων, τα όσα θα πει ο κ. Μητσοτάκης στην 84η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης την οποία θα εγκαινιάσει στις 7 Σεπτεμβρίου. Ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί στην ομιλία του προς τους παραγωγικούς τομείς που θα πραγματοποιηθεί την ίδια ημέρα, ενώ την επόμενη θα παραχωρήσει την καθιερωμένη εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στους εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

BUSINESS-STORIES

Οι 16 παρεμβάσεις για τις επιχειρήσεις

Δημοσιεύτηκε

στις

Στις μεταρρυθμίσεις που προωθούνται για την απλοποίηση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, για την αδειοδότηση και για την ελεγκτική διαδικασία αναφέρθηκε χθες, από το βήμα της Βουλής, ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, αρμόδιος για τη Βιομηχανία και το Εμπόριο, Νικόλαος Παπαθανάσης, κατά τη διάρκεια των προγραμματικών δηλώσεων.

«Μετατρέπουμε το κράτος από χειραγωγό σε αρωγό της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, επιδιώκουμε τη διαμόρφωση νέου επενδυτικού κλίματος, προσβλέπουμε σε μία νέα επενδυτική και επιχειρηματική κουλτούρα», σημείωσε ο υφυπουργός, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ.

Ο σχεδιασμός του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων περιλαμβάνει τα εξής 16 βήματα:

1. Μεταρρύθμιση και απλοποίηση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος σε τρεις πυλώνες.

– Απλούστευση και ρύθμιση των διαδικασιών αδειοδότησης για το σύνολο των οικονομικών δραστηριοτήτων, όπως ενδεικτικά είναι η εναλλακτική αδειοδότηση βάσει προτύπων, αυτά του ν. 4262, η επιτάχυνση αδειοδότησης των logistics, η αδειοδότηση από ιδιωτικούς φορείς κ.ά.

– Νέο θεσμικό πλαίσιο για την εποπτεία και τον έλεγχο των οικονομικών δραστηριοτήτων και την αγορά προϊόντων.

– Πληροφοριακό σύστημα μέσω της ψηφιοποίησης των διαδικασιών αδειοδότησης και εποπτείας.

 

 

2. Επανεξέταση της κατηγοριοποίησης σε βαθμό όχλησης των βιομηχανικών και βιοτεχνικών δραστηριοτήτων.

3. Αναθεώρηση των διατάξεων του ν. 3325/2005 ως προς το καθεστώς ίδρυσης, εγκατάστασης λειτουργίας, επέκτασης και εκσυγχρονισμού για τη βιομηχανία στην Αττική.

4. Αλλαγή στο θεσμικό πλαίσιο για την ίδρυση, την οργάνωση και τη λειτουργία των επιχειρηματικών πάρκων. Σήμερα μόνο το 5% των καταγεγραμμένων δραστηριοτήτων λειτουργούν εντός των οργανωμένων υποδοχέων.

5. Αλλαγή και βελτίωση του θεσμικού πλαισίου που διέπει τα τεχνικά επαγγέλματα.

6. Δημιουργία εθνικού συμβουλίου για τη βιομηχανία και τη μεταποίηση.

7. Αναβάθμιση του εθνικού συστήματος διαπίστευσης και πιστοποίησης.

8. Διασύνδεση του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (ΓΕΜΗ) με δημόσια και άλλα μητρώα.

9. Εφαρμογή του ν. 4601 για τους εταιρικούς μετασχηματισμούς και τις μετατροπές επιχειρήσεων.

10. Αναδιαμορφώνεται ο κρατικός ελεγκτικός μηχανισμός για την αντιμετώπιση του παραεμπορίου και της παραοικονομίας.

11. Πληροφοριακό σύστημα καταγραφής και δημοσίευσης των τιμών των αγαθών που διαμορφώνουν το καλάθι της αγοράς και επηρεάζουν το οικογενειακό εισόδημα.

12. Έλεγχος ιστοσελίδων προμηθευτών για τη διαπίστωση εφαρμογής της καταναλωτικής νομοθεσίας.

13. Αλλάζει το νομικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία των εταιρειών ενημέρωσης οφειλετών, τις εισπρακτικές, για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις.

14. Αναβαθμίζεται το κέντρο υποδοχής και διαχείρισης καταγγελιών καταναλωτών, μέσω μηχανισμού ενοποίησης και διαλειτουργικότητας των λογισμικών συστημάτων.

15. Αλλαγές στην εθνική κεντρική αρχή αγορών και στις δημόσιες συμβάσεις, με σκοπό τη διαφάνεια των συναλλαγών, τον υγιή ανταγωνισμό και τη δημιουργία οικονομιών κλίμακος.

16. «Πράσινες» δημόσιες συμβάσεις, για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του Δημοσίου.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
teliko filiagkos-plio
HOLIDAY-Car-Rental-banner
aigaion
Island-thassos-banner
professional camera ad
filippidis marmara banner
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ