Connect with us

ΘΕΑΤΡΟ

Οι “Εκκλησιάζουσες” του Αριστοφάνη στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων

Δημοσιεύτηκε

στις

400 π.Χ. Αθήνα. Ο Αριστοφάνης γράφει ένα από τα σημαντικότερα έργα του. Μία από τις εμβληματικότερες πολιτικές σάτιρες της παγκόσμιας λογοτεχνίας. Μία κωμωδία που φέρνει στο προσκήνιο τις γυναίκες. Που τολμάει να «εκθέσει» και να εκθειάσει την δημοκρατία, προπαγανδίζοντας κατ’ ουσίαν την ίδια της τη δύναμη ως ταυτόχρονη αδυναμία της και ανάποδα.
Οι γυναίκες αποφασίζουν να πάρουν τα ηνία της πόλης. Με ηγέτιδα την πολυμήχανη Πραξαγόρα καταφέρνουν το ακατόρθωτο. Χωρίς καμία επανάσταση. Χωρίς κανέναν πόλεμο. Χωρίς κανέναν εκβιασμό… οι γυναίκες ντύνονται άντρες και παρεισφρέουν στην Εκκλησία του δήμου, ψηφίζοντας νόμο ώστε η εξουσία της πόλης να περάσει στα χέρια των γυναικών.
Ο Αριστοφάνης προτείνει την ισότητα, την οικονομική και ερωτική κοινοκτημοσύνη, εξαίρει τη δημοκρατία, προλαβαίνει το φεμινιστικό κίνημα κατά κάτι αιώνες, στήνει ένα σχεδόν αστυνομικό σκηνικό με παρασκηνιακές δράσεις και επιβεβαιώνει ότι το χιούμορ και η κωμωδία είναι άρρηκτα δεμένα με την ευφυΐα, με τον πολιτισμό, με την εξέλιξη, με το ίδιο το DNA των αρχαίων ελληνικών πόλεων. Την ίδια στιγμή στήνει στον τοίχο τους σ σύγχρονούς του Αθηναίους, καυτηριάζοντας ανελέητα τον άσχημό τους εαυτό, που τον θεωρεί υπεύθυνο για τα δεινά της φυλής.
Αυτές τις Εκκλησιάζουσες, τις αρχαίες μα τόσο μοντέρνες, τις πολιτικοποιημένες μα τόσο αθώες, τις ατίθασες, τις ανέμελες, τις δυνατές, τις προφητικές… παρουσιάζει και υπενθυμίζει στο θεατρικό κοινό ο Αλέξανδρος Ρήγας το καλοκαίρι του 2018.
Με απεριόριστο σεβασμό και αγάπη στον Αριστοφάνη, διατηρώντας τον λόγο και το ύφος του αρχαίου κειμένου, μέσα από την αριστουργηματική μετάφραση του Πολύβιου Δημητρακόπουλου, ο Αλέξανδρος Ρήγας εντάσσει την σύγχρονη ματιά στη διαχρονική αυτή κωμωδία, την οποία προσαρμόζει στο εικαστικό και δραματουργικό πλαίσιο του πρωτότυπου έργου.
Οι Εκκλησιάζουσες το καλοκαίρι του 2018, έρχονται κατευθείαν από την Αρχαία Αθήνα του 400π.Χ. με τη μοναδική διαφορά ότι είναι διανθισμένες με μουσικές από όλη την Ελλάδα. Από τα δημοτικά τραγούδια και Βυζαντινούς ύμνους έως διασκευές στον πυρρίχιο, στο πεντοζάλι, σε Κερκυραϊκά τραγούδια, σε νησιωτικούς ρυθμούς και σε βαλκανικά τέμπο.
Οι Εκκλησιάζουσες στήνουν έναν χορό γεμάτο κέφι και όρεξη και δίνουν στη ζωή τον χώρο και το χρώμα που της ανήκει. Η ζωή, η πολιτική, η ισότητα, το γέλιο, η χαρά, η δημοκρατία και το θέατρο… ανήκουν σε όλους. Και οι Εκκλησιάζουσες του Αλέξανδρου Ρήγα έρχονται αυτό το καλοκαίρι να μας θυμίσουν ποιες είναι και ποιοι είμαστε…


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Μετάφραση Πολύβιος Δημητρακόπουλος
Διασκευή / Σκηνοθεσία Αλέξανδρος Ρήγας
Φωτισμοί Πέτρος Γάλλιας
Σκηνικά Γιάννης Σπανόπουλος
Κοστούμια Έβελιν Σιούπη
Μουσική Διδασκαλία Λία Βίσση
Χορογραφίες Ιβάν Σβιτάιλο
Ενορχήστρωση Τραγουδιών Αποστόλης Στίκας
Κομμώσεις Τρύφωνας Σαμάρας by Bergmann Kord
Κοσμήματα Viki ‘s Workshop by Viki Dasouki
Ραφή κοστουμιών Ρούλα Ζαχαράκη και Πανωραία Πολυζωγοπούλου
Βοηθός Σκηνοθέτη Αγνή Χιώτη
Βοηθός Σκηνοθέτη Αναστασία Μανιάτη
Φωτογραφίες παράστασης Τζοάννα Βρακά
Βοηθός χορογράφου Παλούκη Αρετή
Λύρα κρητική Γιάννης Κρητικός
Λαούτο Αντώνης Αναδρανιστάκης
Ενορχήστρωση κρητικών τραγουδιών Γιάννης Κρητικός

Τα τραγούδια της παράστασης είναι βασισμένα στην ελληνική δημοτική μουσική παράδοση.

Διανομή
Πραξαγόρα: Αντώνης Λουδάρος
Βλέπυρος Μελέτης Ηλίας
Ευφροσύνη Δημήτρης Σταρόβας
Μελπομένη Σοφία Μουτίδου
Κέφαλος Ησαΐας Ματιάμπα
Χρέμης Χάρης Γρηγορόπουλος
Φιλόδωρος Ιβάν Σβιτάιλο
Πασιφάη Γιάννης Κρητικός
Μοσκόρφω Τάκης Βαμβακίδης
Αγλαΐα Κωνσταντίνος Ζαμπάρας
Νεοκλής Θανάσης Πατριαρχέας
Στον ρόλο του «Έλληνα» ο Γιώργος Κωνσταντίνου

Συμμετέχουν (με αλφαβητική σειρά)
Μάριος Δερβιτσιώτης, Δημήτρης Διακοσάββας, Τιμόθεος Θάνος, Γιώργος Καρατζιώτης, Γιάννης Κουκουράκης, Αστέρης Κρικώνης, Δημήτρης Κρίτας, Γιώργος Μπανταδάκης, Μάρκος Μπούγιας, Στέφανος Οικονόμου, Δημήτρης Παπαδάτος, Βασίλης Παπαδημητρίου, Βασίλης Παπαδόπουλος, Θανάσης Τούμπουλης, Δημήτρης Τσέλιος, Γιώργος Φλωράτος.

Ευχαριστούμε το ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ για την ευγενική στήριξη και φιλοξενία!

Τιμές Εισιτηρίων
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ 15
ΜΕΙΩΜΕΝΑ (ΑΝΕΡΓΟΙ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ – ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ) 15
ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ 20
ΑΜΕΑ ΔΩΡΕΑΝ

Προπώληση Εισιτηρίων
ΚΑΒΑΛΑ: ΚΕΝΤΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ: (ΠΡΩΗΝ ΕΟΤ) ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ, 2510-620566
ΚΡΗΝΙΔΕΣ: cafe “ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ”: ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ, 2510-516090
ΔΡΑΜΑ: GRANAZI STORE: ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 21, 25210-45812
ΞΑΝΘΗ: ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ “ΔΥΟ”: ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 29, 25410-27777

RAINTICKET 6946126051 & VIVA.GR

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΘΕΑΤΡΟ

Η «Μαρία Πενταγιώτισσα» του Μποστ στο Φρούριο Καβάλας

Δημοσιεύτηκε

στις

Δευτέρα 26 Αυγούστου στις 21.00

Η «Μαρία Πενταγιώτισσα» του Μποστ, παρουσιάζεται τη Δευτέρα 26 Αυγούστου στις 9 το βράδυ, στο Φρούριο Καβάλας στο πλαίσιο του 62ου Φεστιβάλ Φιλίππων.

Το 1982 ο Μποστ έγραψε τη Μαρία Πενταγιώτισσα, ένα από πιο αστεία έργα του νεοελληνικού ρεπερτορίου, ακολουθώντας τον προσφιλή του 15σύλλαβο. Μια παρωδία ηθών εμπνευσμένη από γνωστά παραδοσιακά τραγούδια. Η Μαρία Πενταγιώτισσα, πραγματικό πρόσωπο από τους Πενταγιούς Φωκίδας υπήρξε το αντικείμενο του πόθου για πολλούς επίδοξους εραστές που δημιουργούσαν συχνά επεισόδια, ενώ δείχνει να ήταν από τις πρώτες φεμινίστριες. Μέσω της ιστορίας της θρυλικής Μαρίας, ο Μποστ σαρκάζει τους θεσμούς αμφιβάλλοντας για αυτούς.

Με μια ομάδα εξαιρετικών ηθοποιών παρουσιάζουμε μια παράσταση που με άφθονο γέλιο, μουσική που βασίζεται στην παράδοση και σκηνικά και κοστούμια που ανατρέχουν στον Τσαρούχη και στον Μόραλη θα χαρίσει στο κοινό «ψυχαγωγία» με την πραγματική έννοια του όρου!

Ο Χρύσανθος Μέντης Μποσταντζόγλου, σκιτσογράφος, γελοιογράφος, ζωγράφος, θεατρικός συγγραφέας, στιχουργός, αρθρογράφος – δημιούργησε ένα μοναδικό έργο που τα έχει όλα: χιούμορ, πολιτικό στοχασμό και αγάπη για τους ανθρώπους.

 

Σκηνοθεσία: Μάνος Καρατζογιάννης

Δραματουργική συνεργασία – προσαρμογή: Ιωάννα Μπουραζοπούλου

Σκηνικά: Γιάννης Αρβανίτης

Κοστούμια: Βάνα Γιαννούλα

Μουσική: Θύμιος Παπαδόπουλος

Φωτισμοί: Νίκος Σωτηρόπουλος

Στο ρόλο της «Πενταγιώτισσας» ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης

Πρωταγωνιστούν: Βίκυ Σταυροπούλου, Δημήτρης Μαυρόπουλος, Αργύρης Αγγέλου, Ηλίας Μελέτης, Χάρης Γρηγορόπουλος

«Μαρία Πενταγιώτισσα» του Μποστ

Φρούριο Καβάλας

Δευτέρα 26 Αυγούστου στις 21.00

Απαγορεύεται η είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη των παραστάσεων.

Τιμές εισιτηρίων: 15€ προπώληση (περιορισμένος αριθμός εισιτηρίων), 18€ κανονικό, 15€ μειωμένο (φοιτητικό, μαθητικό, άνω των 65 ετών), 12€ άνεργοι (με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας).

Διάρκεια παράστασης: 1 ώρα και 30 λεπτά

 

Προπώληση:

Καβάλα: Κέντρο πληροφόρησης επισκεπτών Δήμου Καβάλας (πρώην ΕΟΤ) Κεντρική Πλατεία, τηλ: 2510-620566, καθημερινά από τις 10:00 μέχρι τις 14:00 και από τις 18:00 μέχρι τις 21:00, ενώ την ημέρα της παράστασης θα γίνεται προπώληση στο ταμείο του Φρουρίου Καβάλας από τις 19:00 το απόγευμα.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 ώρες γραφείου.

 

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΘΕΑΤΡΟ

62ο Φεστιβάλ Φιλίππων 2019 | «Από το σμυρναίικο στο ρεμπέτικο…»

Δημοσιεύτηκε

στις

Μια μουσική περιδιάβαση στο ελληνικό αστικό τραγούδι.

Φρούριο Καβάλας

Τετάρτη 28 Αυγούστου, ώρα 21.00

«Από το σμυρναίικο στο ρεμπέτικο… Μια μουσική περιδιάβαση στο ελληνικό αστικό τραγούδι», την Τετάρτη 28 Αυγούστου στις 9 το βράδυ στο Φρούριο Καβάλας στο πλαίσιο του 62ου Φεστιβάλ Φιλίππων, 

Το μουσικό οδοιπορικό ξεκινάει από τα στενά της Σμύρνης, εκεί όπου έσμιγαν ποικίλες μουσικές παραδόσεις. Θα συναντήσουμε τις εστουντιαντίνες, τα «Πολιτάκια» και τον Γιοβανίκα, θα δούμε πώς ενώθηκαν οι μουσικοί δρόμοι της Δύσης και της Ανατολής και πώς γεννήθηκε το σμυρναίικο τραγούδι.

Μετά ο δρόμος θα μας βγάλει στις γειτονιές των προσφύγων. Θα αφουγκραστούμε την ψυχή ενός λαού που συμφιλιώθηκε γρήγορα με την τραγική του μοίρα και αναζήτησε τις χαρές της ζωής στο τραγούδι και στο γλέντι, με τρόπους γνώριμους, που θύμιζαν τις χαμένες πατρίδες.

Θα μπούμε στις δισκογραφικές εταιρείες και στα καφενεία με τους φωνόγραφους για να ακούσουμε εκείνους που γεφύρωσαν το παραδοσιακό μικρασιάτικο και πολίτικο τραγούδι με την παράδοση του ρεμπέτικου: Τον Βαγγέλη Παπάζογλου, τον Πάνο Τούντα, τον Σπύρο Περιστέρη, τον Γιάννη Δραγάτση – Ογδοντάκη, τον Δημήτρη Σέμση, τον Απόστολο Χατζηχρήστο, τον Κώστα Σκαρβέλη και τον Αντώνη Διαμαντίδη – Νταλγκά.

 

Κείμενα: Κυριάκος Λυκουρίνος

Επιμέλεια Χορωδίας: Απόστολος Αθιανός

Τραγούδι: Χορωδία Συλλόγου Μικρασιατών Καβάλας

Μουσική: Λαϊκό συγκρότημα «Τα Πέριξ»: Φώτης Σπαθάρης: μπουζούκι – μπαγλαμά • Πασχάλης Κιούπκιολης: μπουζούκι – κιθάρα • Χρήστος Σαγώνας: κιθάρα – ούτι • Γιώργος Παραπέρογλου: ακορντεόν • Επίσης: Γιώργος Δεληγιάννης: βιολί • Βίκυ Κυριακίδου: τουμπελέκι

 

«Από το σμυρναίικο στο ρεμπέτικο…»

Μια μουσική περιδιάβαση στο ελληνικό αστικό τραγούδι

Φρούριο Καβάλας

Τετάρτη 28 Αυγούστου, ώρα 21.00

 

Είσοδος ελεύθερη

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 ώρες γραφείου.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΘΕΑΤΡΟ

62ο Φεστιβάλ Φιλίππων | “Γιατί ο Όμηρος σήμερα;”

Δημοσιεύτηκε

στις

7ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας – Φάρος

Πέμπτη 22 Αυγούστου, ώρα 21.00

«Γιατί ο Όμηρος σήμερα;», ένας συγγραφέας και ένας μελετητής του έργου του Ομήρου, απαντούν στο ερώτημα γιατί επιβάλλεται να διαβάζουμε τα ομηρικά έπη στις μέρες μας, την Πέμπτη 22 Αυγούστου στις 9 το βράδυ στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας (Φάρος) στο πλαίσιο του 62ου Φεστιβάλ Φιλίππων, 

Γιώργης Γιατρομανωλάκης: Γυναίκες στην Οδύσσεια

Τόσο στην «Ιλιάδα», όσο και στην «Οδύσσεια» οι γυναίκες κρατούν ένα σημαντικό ρόλο στην όλη εξέλιξη των δύο επών. Ειδικότερα στην Οδύσσεια οι αναφερόμενες γυναίκες είναι ιδιαιτέρως πολλές και με σημαντική δράση. Oι γυναίκες αυτές μπορούν να χωριστούν σε τρεις κατηγορίες με βάση τον τόπο, το περιβάλλον μέσα στο οποίο ευρίσκονται και δρουν. Όλες τους σχετίζονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο με τον Οδυσσέα. 

Α. Οι γυναίκες του Ουράνιου κόσμου, οι θεϊκές αλλά και οι δαιμονικές γυναικείες μορφές: Αφροδίτη, Άρτεμις, Αθηνά, η θαλασσινή νύμφη Λευκοθέα, που βοηθά τον ναυαγό Οδυσσέα, όπως επίσης και οι αποπλανητικές Σειρήνες. Μαζί η Ηώς η θεϊκή νύμφη που φέρνει κάθε πρωί το φως του ήλιου στους θνητούς. 

Β. Οι γυναίκες του Πάνω κόσμου. Η Καλυψώ. Η Κίρκη. Η παρθενική Ναυσικά με τις φιλενάδες της. Η Αρήτη, η βασίλισσα των Φαιάκων, και, προφανώς, η Πηνελόπη. Μαζί η γριά τροφός του Οδυσσέα και οι δούλες του παλατιού. 

Γ. Οι γυναίκες του Κάτω Κόσμου. Η Αντίκλεια, η πεθαμένη μάνα του Οδυσσέα την οποία ο ήρωας συναντά όταν κατεβαίνει στον Άδη (ραψωδία λ). Εκεί συναντά και μια σειρά από νεκρές, ένδοξες γυναίκες οι οποίες συστήνουν τον λεγόμενο Κατάλογο γυναικών: η Επικάστη (Ιοκάστη), η Λήδα, η Φαίδρα, η Πρόκνη κ.ά.

Κώστας Ακρίβος

Ο Όμηρος με τα δύο αριστουργηματικά του έργα αποτελεί μια διαχρονική πηγή έμπνευσης και δημιουργίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Ζωγράφοι, γλύπτες, ποιητές, κάθε λογής καλλιτέχνες αφορμώνται από επεισόδια ή πρόσωπα των ομηρικών επών και καταθέτουν τη δική τους εκδοχή, άλλες φορές μένοντας πιστοί στο αρχικό εκμαγείο και άλλοτε πάλι προεκτείνοντας ή αφαιρώντας στοιχεία που νομίζουν ότι θα φωτίσουν καλύτερα το αρχικό ερέθισμα. 

Στα «Τελευταία νέα από την Ιθάκη» αναζήτησα πώς εγγράφονται αξίες και πρότυπα της Οδύσσειας και της Ιλιάδας στο πέρασμα του χρόνου στον ελληνικό και όχι μόνο βίο. Το διήγημα «Οδυσσέας, the one» παρουσιάζει μυθοπλαστικά την περίπτωση ενός σπάνιου Οδυσσέα, που η μελωδική φωνή του αξίζει να ακουστεί απ΄ όλους. 

«Γιατί ο Όμηρος σήμερα;» 

7ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας – Φάρος

Πέμπτη 22 Αυγούστου, ώρα 21.00

 

Είσοδος ελεύθερη

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 ώρες γραφείου.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΘΕΑΤΡΟ

62ο Φεστιβάλ Φιλίππων | “ΡΑΨΩΔΙΑ Ι / Ο Κανένας”

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Ιστορία ενός ανθρώπου που ήξερε να διηγείται.

7ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας – Φάρος 

Παρασκευή 23 Αυγούστου, ώρα 21.00

«ΡΑΨΩΔΙΑ Ι / Ο Κανένας Η Ιστορία ενός ανθρώπου που ήξερε να διηγείται» παρουσιάζεται την Παρασκευή 23 Αυγούστου στις 21.00, στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας (Φάρος), στο πλαίσιο του 62ου Φεστιβάλ Φιλίππων. 

Η χώρα τον λωτοφάγων και η λήθη. 

Ο βυθός της συνείδησης και το νησί όπου ζει ο ασεβής και αλαζόνας Κύκλωπας Πολύφημος, γιός του Ποσειδώνα.

Η Ραψωδία Ι μεταφρασμένη από τον Γιώργο Ψυχουντάκη στην κρητική διάλεκτο το 1979 από τις «Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης» προσφέρει ένα ξεχωριστό άρωμα στις αφηγήσεις του Οδυσσέα με το ρυθμό του δεκαπεντασύλλαβου να κατευθύνει τη μελοποίηση των αδελφών Καλογεράκη φωτίζοντας τη σημασία της ευφυΐας του δίκαιου, της ύβρης και του αναπόφευκτου της μοίρας μέσα από την ενάργεια ενός αριστουργήματος.

Μετά από παραγγελία του Φεστιβάλ Φιλίππων για τη μελέτη του συγκεκριμένου έργου, οι Κρήτες Μιχάλης και Παντελής Καλογεράκης επέλεξαν τη συγκεκριμένη ραψωδία για να αφηγηθούν μουσικά το ταξίδι ενός ανθρώπου που ζητούσε επί της ουσίας να δει όλο τον κόσμο πριν φτάσει στον προορισμό του. Παρά τις τόσες περιπέτειες που πέρασε ταξιδεύοντας, οι πράξεις του δηλώνουν ξεκάθαρα την υποταγή στη μοίρα του. 

 

Μετάφραση:  Γιώργος Ψυχουντάκης

Μουσική: Μιχάλης Καλογεράκης 

Ερμηνεύουν: Μιχάλης και Παντελής Καλογεράκης

Παίζουν: Μιχάλης Καλογεράκης κιθάρα | Αλέξης Στενάκης σαξόφωνο, κλαρινέτο

«ΡΑΨΩΔΙΑ Ι / Ο Κανένας Η Ιστορία ενός ανθρώπου που ήξερε να διηγείται» 

7ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας – Φάρος

Παρασκευή 23 Αυγούστου, ώρα 21.00

Απαγορεύεται η είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη της παράστασης.

Τιμές εισιτηρίων: 10 € κανονικό, 8 € φοιτητικό, μαθητικό, ανέργων, ΑΜΕΑ.

Προπώληση:

Καβάλα: Κέντρο πληροφόρησης επισκεπτών Δήμου Καβάλας (πρώην ΕΟΤ) Κεντρική Πλατεία, τηλ: 2510-620566, καθημερινά από τις 10:00 μέχρι τις 14:00 και από τις 18:00 μέχρι τις 21:00, ενώ την ημέρα της παράστασης θα γίνεται προπώληση στο ταμείο του χώρου από τις 19:00 το απόγευμα.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 ώρες γραφείου.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
teliko filiagkos-plio
HOLIDAY-Car-Rental-banner
professional camera ad
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ