Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οι Έλληνες καταναλωτές λένε «Φτάνει»

Η έρευνα, που διενεργήθηκε από την SAS, αποκαλύπτει πως οι καταναλωτές έχουν μικρότερη ανοχή για εταιρείες με κακή εξυπηρέτηση

Επίσης, 4 στους 10 Έλληνες καταναλωτές θεωρούν πιο σημαντική την καταναλωτική εμπειρία από τις χαμηλές τιμές και προσφορές

Αθήνα, 21 Οκτωβρίου 2020 – Σχεδόν ένας στους τρεις καταναλωτές στην Ελλάδα θα σταματούσε να προτιμά μια εταιρεία μετά από μόλις μια κακή καταναλωτική εμπειρία, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη πρόσφατα από τη SAS, τον ηγέτη στον κλάδο των analytics. Ταυτόχρονα, 6 στους 10 καταναλωτές επιτρέπουν σε μία εταιρεία να τους προσφέρουν από 2 έως 5 κακές καταναλωτικές εμπειρίες, πριν αποφασίσουν να στραφούν σε άλλα ανταγωνιστικά brands. Η έρευνα δείχνει ότι, παρά τις δυσκολίες που έφερε ο Covid-19, η υπομονή των πελατών απέναντι σε εταιρείες που τους προσφέρουν κακή καταναλωτική εμπειρία εξαντλείται.  

Οι επιχειρήσεις που θέλουν να αποφύγουν αυτό το σενάριο δεν μπορούν πλέον να βασίζονται μόνο στις ανταγωνιστικές τιμές, σημειώνουν οι ερωτηθέντες. Επιπλέον, η έρευνα τονίζει ότι όταν οι καταναλωτές διαλέγουν που θα διαθέσουν τα χρήματα τους, ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο παίζει η καταναλωτική εμπειρία και η εξυπηρέτηση που προσφέρει συνολικά το εκάστοτε brand, με το 64,1% των συμμετεχόντων να αναφέρει ότι προτίθεται να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για να αγοράσει προϊόντα ή υπηρεσίες από επιχειρήσεις που του προσέφεραν μία καλή εμπειρία κατά τη διάρκεια της πανδημίας. 

 

Η παραπάνω απάντηση έρχεται μαζί με την πτώση που παρατηρείται στην σημαντικότητα του παράγοντα της τιμής. Πριν την πανδημία το 60,4% των καταναλωτών τοποθετούσε την τιμή στους 3  πιο σημαντικούς παράγοντες της καλής καταναλωτικής εμπειρίας, ενώ σήμερα το ποσοστό αυτό δεν ξεπερνά το 59% – μια μικρή μεν μείωση, η οποία όμως συνέβη σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. 

Η πρόκληση για τις επιχειρήσεις μεγαλώνει όσο η έρευνα εμβαθύνει στο τι θεωρεί ο καταναλωτής καλή καταναλωτική εμπειρία, η οποία περιλαμβάνει τα πάντα, από την τιμή μέχρι τις διάφορες διευκολύνσεις. 

Όταν ζητήθηκε από τους ερωτηθέντες να κατατάξουν τις 3 πιο σημαντικές ανησυχίες τους γύρω από την καταναλωτική εμπειρία, οι απαντήσεις τους ήταν αρκετά διευρυμένες και οδήγησαν στα εξής συμπεράσματα:

  • Το 26,4% θεωρεί σημαντικές τις ευέλικτες επιστροφές προϊόντων ή τις αποζημιώσεις
  • Το 25% τονίζει πως είναι αναγκαία η γρήγορη εξυπηρέτηση 
  • Το 40% ανέδειξε ως πιο σημαντική την καταναλωτική εμπειρία από τις μειωμένες τιμές και τις προσφορές
  • 1 στους 3 (33,2%) θεωρεί σημαντικό μία εταιρεία να συμπεριφέρεται υπεύθυνα
  • Τέλος, το 36,4% πιστεύει ότι οι διάφορες διευκολύνσεις είναι πολύ σημαντικές

Τα ευρήματα που προέκυψαν από την περσινή έρευνα σχετικά με την καταναλωτική εμπειρία του 2030 έδειξαν ότι οι εταιρείες δεν είναι συγχρονισμένες με τις ανάγκες των καταναλωτών. Για παράδειγμα, περισσότερες από τις μισές εταιρείες θεώρησαν πως το πιο σημαντικό είναι η υψηλή ποιότητα (58%), πεποίθηση που μοιράζεται μόνο το 35% των καταναλωτών.

Ο Andreas Heiz, EMEA Director του Customer Intelligence της SAS, δήλωσε: «Οι επιχειρήσεις μπορεί να πιστεύουν πως τα χειρότερα έχουν περάσει και ότι οι επιπτώσεις της πανδημίας έχουν αρχίσει να εξομαλύνονται. Ωστόσο, μετά από αυτήν την κρίση βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα νέο πρόβλημα: τις αυξημένες ανάγκες και τις απρόβλεπτες απαιτήσεις γύρω από την καταναλωτική εμπειρία. Αν οι εταιρείες δεν υιοθετήσουν άμεσα τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και analytics, ώστε να προσφέρουν πιο εξατομικευμένη και real-time καταναλωτική εμπειρία, οι πελάτες ενδέχεται να εγκαταλείψουν τις εταιρείες μαζικά, και σε περίοδο ύφεσης, κάτι τέτοιο δεν αποτελεί επιλογή.»

Η έρευνα έδειξε και κάποια θετικά σημάδια τους τελευταίους μήνες, παρά τις επιπτώσεις του COVID-19, με περίπου 3 στους 10 καταναλωτές να παρατηρούν βελτίωση της καταναλωτικής εμπειρίας κατά τη διάρκεια του lockdown. Επιπλέον, τα καλά νέα για τις επιχειρήσεις είναι ότι ένα 11,4% των καταναλωτών άρχισε να χρησιμοποιεί digital υπηρεσίες ή εφαρμογές για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια του lockdown, με το 75% αυτών να δηλώνει ότι θα συνεχίσει να τα χρησιμοποιεί και μετά. Σίγουρα πρόκειται για μια σημαντική νέα πηγή digital καταναλωτών για τις επιχειρήσεις, είναι ωστόσο κρίσιμο για αυτές να μπορούν να αναλύσουν τα νέα online δεδομένα για να εφαρμόσουν αποτελεσματικά marketing analytics και να βελτιώσουν την καταναλωτική εμπειρία.

Παρά αυτές τις βελτιώσεις και νέες ευκαιρίες, οι καταναλωτές πιστεύουν πως τα περιθώρια περαιτέρω βελτίωσης είναι ακόμη μεγάλα. Περίπου το 13% των καταναλωτών συνεχίζει να αισθάνεται πως η καταναλωτική εμπειρία περιορίστηκε στη διάρκεια του lockdown, με συνέπεια η πλειοψηφία των καταναλωτών να παραμένει αναποφάσιστη απέναντι στην καταναλωτική εμπειρία. Εδώ λοιπόν παρουσιάζεται μια άριστη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν βαθύτερα τις συμπεριφορές και προτιμήσεις των καταναλωτών αξιοποιώντας τα analytics και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που αυτά προσφέρουν. 

Πληροφορίες και στο παρακάτω link: https://www.sas.com/el_gr/news/press-releases/2020/october/ci-ex2030.html

 

-Τέλος-

 

Μεθοδολογία

Η έρευνα διεξήχθη για λογαριασμό της SAS από την 3Gem. Οι καταναλωτές κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα online ερωτηματολόγιο τον περασμένο Αύγουστο  σε μία σειρά από αγορές (Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Ολλανδία, Πολωνία, Σουηδία, Ελλάδα, Σαουδική Αραβία και Νότια Αφρική) και το παγκόσμιο δείγμα ανήλθε στους 10.000 ενήλικες. 

 

Σχετικά με την SAS

H SAS είναι ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα της ανάλυσης δεδομένων. Μέσω καινοτόμων λογισμικών και υπηρεσιών, η SAS εμπνέει τους πελάτες της σε όλο τον κόσμο να μετατρέψουν τα δεδομένα σε νοημοσύνη. Πάνω από 40 χρόνια δίνει στους πελάτες της THE POWER TO KNOW®. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που βοηθά η SAS τους οργανισμούς να αντιμετωπίσουν τον κορωνοϊό επισκεφτείτε το COVID-19 Resources Hub.  

 

Για περαιτέρω πληροφορίες παρακαλούμε απευθυνθείτε σε: 

Ελπίδα Καλλία

SAS Institute S.A.

Marketing Manager, SAS Greece, Cyprus & Bulgaria

Τηλ.: 210 6898730

Fax: 210 6898715

Email: Elpida.kallia@sas.com

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Α. Ιωσηφίδου | Θα είμαι υποψήφια για δήμαρχος Καβάλας

Η ανακοίνωση της υποψηφιότητας της Α. Ιωσηφίδου για Δήμαρχος στις προσεχείς Δημοτικές εκλογές

Τους τελευταίους μήνες, μια ομάδα ανθρώπων που αντιλαμβάνονται την κρίσιμη κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο Δήμος Καβάλας εξαιτίας των
συνεχών αδιεξόδων που δημιουργεί η σημερινή διοίκηση, εργάστηκε πάνω στην δημιουργία μιας νέας δημοτικής παράταξης ικανής να ανταποκριθεί στα
κελεύσματα της εποχής και στις ανάγκες του δήμου μας.

Σήμερα η προετοιμασία αυτή ολοκληρώθηκε και με ιδιαίτερη τιμή σας προσκαλούμε όλους στην επίσημη παρουσίαση της δημοτικής μας παράταξης
η οποία θα γίνει την Τετάρτη 6 Ιουλίου 2022 και ώρα 19:30 στον χώρο του πρώην εντευκτηρίου του ΝΟΚ (νυν FRIENDS).

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Ξεπέρασαν τις 20.000 τα ημερήσια κρούσματα

Μεγάλη αύξηση στα κρούσματα και στους θανάτους, καταγράφεται στο σημερινό επιδημιολογικό δελτίο του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας.
Κατακόρυφη άνοδος των λοιμώξεων καταγράφει η έκθεση του ΕΟΔΥ. Τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες ήταν 20.084.

Ο συνολικός αριθμός των ατόμων που νόσησαν ανέρχεται σε 3.644.889 (ημερήσια μεταβολή +0.5%), εκ των οποίων 48.6% άνδρες. Ο αριθμός πιθανών νέων επαναλοιμώξεων που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες ήταν 3.664 ενώ από την αρχή της πανδημίας SARS-CoV-2 ο συνολικός αριθμός εκτιμάται σε 165.417 (4.3% του συνολικού αριθμού των θετικών αποτελεσμάτων).

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 16, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 30.206 θάνατοι. Το 95.7% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Στο Διάγραμμα 3 παρουσιάζεται η ημερήσια κατανομή των θανάτων και ο 7ήμερος κυλιόμενος μέσος όρος του αριθμού των θανάτων.

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 95 (60.0% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 71 έτη. To 91.6% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Μεταξύ των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι, 41 (43.16%) είναι ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι και 54 (56.84%) είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 4.726 ασθενείς. Οι εισαγωγές νέων ασθενών COVID-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 231 (ημερήσια μεταβολή +10%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 208 ασθενείς.

Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 37 έτη (εύρος 0.2 έως 112 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 80 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη).

Η κατανομή
12.606 στην Αττική.
1.640 στη Θεσσαλονίκη.
Οι νέες λοιμώξεις στο Λεκανοπέδιο και στην ΠΕ Νήσων:

1.410 από την Ανατολική Αττική.
2.273 από τον Βόρειο Τομέα Αθήνας.
398 από τη Δυτική Αττική.
1.506 από τον Δυτικό Τομέα Αθήνας.
3.669 από τον Κεντρικό Τομέα Αθήνας.
1.698 από τον Νότιο Τομέα Αθήνας.
1.500 από τον Πειραιά.
152 από τις Νήσους Αργοσαρωνικού.
Χθες, ο επίκουρος καθηγητής Υγιεινής – Επιδημιολογίας και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων Γκίκας Μαγιορκίνης, μας επανανέφερε στη δραματική πραγματικότητα εκτιμώντας πωςσήμερα θα δούμε πάνω από 20.000 κρούσματα κοροοϊού στην έκθεση του ΕΟΔΥ.

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Επίσκεψη Υπουργου Πολιτισμού και Αθλητισμού σε περιοχές της Θράκης

Την περιοδεία της στην Θράκη ξεκίνησε από την Κομοτηνή η Υπουργός Πολιτισμού, κ. Λινά Μενδώνη. Αρχικά η κ. Μενδώνη, παρευρέθηκε σε μια πολύωρη σύσκεψη με τους τοπικούς φορείς και τον περιφερειάρχη ΑΜ-Θ, κ. Χρήστο Μέτιο, όπου ενημερώθηκε για την πορεία των χρηματοδοτούμενων έργων από το ΕΣΠΑ στην περιοχή και την επόμενη φάση αυτών.

Μετά την σύσκεψη η κ. Μενδώνη, συνοδευόμενη από τον Μητροπολίτη Μαρωνείας και Κομοτηνής, κ. Παντελεήμων, βρέθηκε για την επιθεώρηση των έργων στον Μητροπολιτικό Ναό, όπου όπως η ίδια δήλωσε είναι αρκετά ικανοποιημένη με την πορεία των έργων.

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: