Quantcast
Connect with us

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Νέες συνθήκες στην Black Friday 2020

Η Black Friday ήρθε και έμεινε και χαιρόμαστε κάθε χρόνο πολύ γι’ αυτό. Πλέον όλοι ξέρουμε ότι αν θέλουμε καινούριο κινητό, τηλεόραση ακόμα και ψυγείο ή πλυντήριο υπάρχει μια μαγική μέρα που θα βρούμε αυτό που ψάχνουμε στην καλύτερη τιμή.

Από πού ήρθε όμως; Η γιορτή των αγορών έρχεται, φυσικά, από την Αμερική. Είθισται να είναι η πρώτη Παρασκευή μετά το Thanksgiving (την γιορτή των Ευχαριστιών) και φέτος πέφτει στις 27η Νοεμβρίου. Ο όρος «Black Friday» ταλαιπωρήθηκε λίγο ανά τα χρόνια ώσπου να πάρει τη χαρούμενη χροιά που έχει σήμερα. Ποιες είναι οι επικρατέστερες θεωρίες για την προέλευσή του;

Το 1869 δύο επενδυτές προσπάθησαν να επηρεάσουν την τιμή του χρυσού στο αμερικανικό χρηματιστήριο εκμεταλλευόμενοι κάποιες γνωριμίες που είχαν. Με λίγο λάθος χειρισμό, μέσα σε μία μέρα ολόκληρες περιουσίες άλλαξαν χέρια ή χάθηκαν. Αργότερα η αστυνομία στη Φιλαδέλφεια χρησιμοποίησε τον όρο «Black Friday» για να περιγράψει ότι οι δρόμοι γεμίζουν από τον κόσμο που κατακλύζει την αγορά για να κάνει τα ψώνια του κατά την έναρξη της περιόδου των εορτών.

Όσο περνούσαν τα χρόνια και κέρδιζε έδαφος η μέρα των εκπτώσεων δόθηκε και μια άλλη εξήγηση για το όνομα της «Μαύρης Παρασκευής»: Καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, από τον Ιανουάριο μέχρι τον Νοέμβριο, οι καταστηματάρχες δεν έκλειναν τα ταμεία τους με κέρδος και αυτό καταγραφόταν από τους λογιστές με κόκκινο μελάνι. Αντίθετα, το δίμηνο Νοέμβριος – Δεκέμβριος, που οι καταστηματάρχες είχαν κέρδος λόγω των εορτών, αυτό καταγραφόταν στα βιβλία με μαύρο μελάνι. Αυτή είναι και η επικρατέστερη, πλέον, εξήγηση για το πως προέκυψε ο όρος «Μαύρη Παρασκευή».

Τα τελευταία χρόνια εξαπλώνεται όλο και περισσότερο, σε ακόμα περισσότερες χώρες, η μέρα των μεγάλων προσφορών. Από το 2016, χρόνο με τον χρόνο κερδίζει ακόμα μεγαλύτερο έδαφος στη χώρα μας και επεκτείνεται, από τα είδη τεχνολογίας που αφορούσε αρχικά, σε ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Πλέον, έχει γίνει μια ημέρα που την περιμένουμε κάθε χρόνο για να κάνουμε σημαντικές αγορές.



Black Friday 2020 – νέες συνθήκες

Φέτος, η ιστορία συνεχίζει να γράφεται με βάση τις νέες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία. Το 2020 είναι η χρονιά μιας online Black Friday όπου οι ηλεκτρονικές αγορές θα παίξουν σημαντικό ρόλο τόσο φέτος όσο και τα επόμενα χρόνια. Επομένως, για να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τις φετινές Black Friday τιμές και Black Friday προσφορές, δεν χρειάζεται να φύγεις καν από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού σου!Γι αυτό τον λόγο και οι τοπικές επιχειρήσεις της Καβάλας έχουν πλέον κάνει τα επόμενα βήματα στις ηλεκτρονικές αγορές και ο Εμπορικός Σύλλογος της Καβάλας πλέον προσπαθεί από την πλευρά του να βρεθεί κοντά στα μέλη του. 

‘Οπως τονίζει στην εκπομπή ΑΝΑΛΥΤΗΣ του ENA CHANNEL ο Γενικός Γραμματέας κ. Γιάννης Κελγιώργης  είναι δύσκολη η κατάσταση αυτή την στιγμή σε τοπικό επίπεδο με τους περισσότερους επαγγελματίες να ζητούν άμεσα και άλλα οικονομικά μέτρα.

Ταυτόχρονα ο κ. Κελγιώργης αποκαλύπτει ότι τις προηγούμενες ημέρες στάλθηκε επιστολή από όλους τους Εμπορικούς Συλλόγους της χώρας προς τον Υπουργό Ανάπτυξης,κ. Άδωνη Γεωργιάδη να υπάρξει η αλλαγή της ημερομηνίας της Black Friday και να ανοίξουν τα καταστήματα λιανικού εμπορίου την πρώτη Παρασκευή μετά την έναρξη της αγοράς από το δεύτερο lockdown. Παρέμβαση

αλλά και πιέσεις ασκεί ταυτόχρονα και ο βουλευτής της ΝΔ Π.Ε.Καβάλας κ. Μακάριος Λαζαρίδης. Σε αναμονή για τις αποφάσεις τις επόμενες ημέρες.

 

7 στους 10 δε θα κάνουν αγορές τη φετινή Black Friday

Διαφορετική θα είναι η φετινή Black Friday, με τον κορωνοϊό να έχει «παγώσει» τους καταναλωτές.
Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) πραγματοποίησε νέα μέτρηση στην κυλιόμενη έρευνα καταναλωτών, με δείγμα 850 ατόμων την περίοδο 2 έως 3 Νοεμβρίου 2020 (σ.σ. πριν την απαγόρευση λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων του λιανεμπορίου) με θέμα της καταναλωτικές συνήθειες.

Το 73% του καταναλωτικού κοινού δεν σχεδιάζουν να αγοράσουν την φετινή Black Friday. Από το υπόλοιπο 27%, το 18% (περίπου τα 2/3) σκόπευαν να κάνουν τις αγορές τους ούτως ή άλλως και πριν την απαγόρευση από ηλεκτρονικά καταστήματα μέσω διαδικτύου, ενώ το 8% σκόπευε να κάνει τις αγορές του μέσω φυσικών καταστημάτων, η πλειοψηφία των οποίων είναι πλέον κλειστά. 

Αυτή η μέτρηση αντιστοιχεί σε περίπου 2,3 εκατ. καταναλωτές οι οποίες εκτιμούν ότι θα πραγματοποιήσουν αγορές τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, η οποία τα τελευταία χρόνια είθισται να διαρκεί αρκετές ημέρες.

Όσον αφορά τη μέση δαπάνη, εκτιμάται ότι κατά μέσω όρο αυτά τα 2 εκατ. καταναλωτές θα πραγματοποιήσουν περίπου αγορές αξίας 140 ευρώ κατά μέσο όρο. Η πλειοψηφία το 32% εκτιμά ότι θα κάνει μικρές αγορές, μέχρι 50€, το 27% από 51 έως 100€, ενώ είναι αξιοσημείωτο ότι το 9% θα κάνει μεγάλες αγορές άνω των 500€ κάτι που σημαίνει ότι αναβάλουν σημαντικές οικιακές ανάγκες μέχρι να επιτύχουν σημαντικές προσφορές.

Ο εκτιμώμενος τζίρος-πωλήσεις για τις επιχειρήσεις με βάση τα συγκεκριμένα στοιχεία ανέρχεται σε 300 εκατ. ευρώ.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι εκτιμήσεις της αγοράς είναι ότι η συνεχιζόμενη απαγόρευση κυκλοφορίας, θα αυξήσει σίγουρα το ποσοστό των πωλήσεων που πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων, ενώ δεν αναμένεται να επηρεαστεί ουσιαστικά το ύψος των συνολικών πωλήσεων.

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 02–05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τρίτη Επιχειρηματική Αποστολή της Kourtidis Group στην Αμερική

Με μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά αποτελέσματα για τη Β. Ελλάδα, ολοκληρώθηκε το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι της Kourtidis Group στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η ενημέρωση των Ελληνοαμερικανών για όλες τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Διοίκηση και Στελέχη του ομίλου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο Σαν Φρανσίσκο και στη Νέα Υόρκη, όπου και πραγματοποιήθηκαν οι πολύ σημαντικές επιχειρηματικές τους συναντήσεις.

«Το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι είναι μόνο η αρχή καθώς το πιο σημαντικό για εμάς είναι να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης» αναφέρει ο Νίκος Κουρτίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kourtidis Group. Σημαντικοί Έλληνες της Ομογένειας και Αμερικανοί επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για τη διαδρομή του βραβευμένου στο ελληνικό επιχειρείν ομίλου εταιρειών Κουρτίδη. Πληροφορήθηκαν για το πλούσιο χαρτοφυλάκιο του, που διαθέτει περισσότερα από 56 οικιστικά συγκροτήματα και 1.333 κατοικίες αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Μεταξύ των άλλων, μέσα από τις συναντήσεις αναδείχθηκαν και η μοναδικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος (Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Νέα Ηρακλείτσα, Δράμα, Σέρρες, Θάσος, Ασπροβάλτα, Κεραμωτή) και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής αποστολής ήταν άμεσα και θετικά, καθώς τα Στελέχη προχώρησαν σε συμφωνίες και μεγάλες συνεργασίες που θα εμφανιστούν το επόμενο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής, ο κ. Νίκος Κουρτίδης και η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα βρέθηκαν στην Times Square της Νέας Υόρκης, όπου ο όμιλος εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά. Εκεί, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες, στο κορυφαίο τοπόσημο της αμερικανικής μητρόπολης, είχαν την ευκαιρία να αντικρίσουν μέρος διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας στις περίφημες οθόνες των Billboards.

«Με την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής αποστολής νιώθω ότι η περιοχή μας έχει ήδη κερδίσει πολλά. Η χώρα μας έχει σπουδαία πράγματα να προσφέρει, γεγονός που αντιλαμβάνονται κι οι ίδιοι οι επενδυτές κι αυτό αποτελεί κίνητρο να τη γνωρίσουν» αναφέρει ο κ. Κουρτίδης. Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα δηλώνει «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τη δυνατότητα που είχαμε ώστε να  ενημερώσουμε τους Έλληνες Ομογενείς και τους Αμερικανούς πελάτες μας για τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η δραστηριότητά μας είναι ήδη γνωστή στους επιχειρηματικούς κύκλους της Αμερικής. Στην Kourtidis Group έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και εμπιστοσύνης και είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματική και επενδυτική προσπάθεια».

 

Continue Reading

MEDIA

Έμφυλη Βία: Γυναικοκτονία

Ως γυναικοκτονία μπορούμε να πούμε ότι είναι ότι χειρότερο μπορεί να λάβει χώρα, ως βία κατά των γυναικών.  Η γενική έννοια της γυναικοκτονίας παραπέμπει στη δολοφονία μιας γυναίκας ή ενός κοριτσιού εξαιτίας του φύλου τους. Με τη Διακήρυξη της Βιέννης για τις Γυναικοκτονίες  ο ΟΗΕ, αναγνώρισε διαφορετικά είδη γυναικοκτονίας, όπως: η δολοφονία γυναίκας ως αποτέλεσμα συντροφικής βίας, ο βασανισμός και η δολοφονία γυναίκας ως αποτέλεσμα μισογυνισμού,  η δολοφονία γυναικών και κοριτσιών εξαιτίας του σεξουαλικού προσανατολισμού τους και της ταυτότητας φύλου, και άλλες περιπτώσεις  γυναικοκτονίας οι οποίες συνδέονται με  το οργανωμένο έγκλημα, εμπόρους ναρκωτικών, ή την εμπορία γυναικών και κοριτσιών.

Ο όρος γυναικοκτονία, έρχεται από παλιά, όταν το 1976 τον κατέγραψε η κοινωνιολόγος Diana E. H. Russel, ορίζοντας έτσι το εγκληματολογικό και ανθρωπολογικό αυτό φαινόμενο. Ο όρος «γυναικοκτονία» έγινε ευρέως γνωστός και υιοθετήθηκε από την εγκληματολογία μετά το 1992, έπειτα από μία συλλογή δεδομένων  που επιμελήθηκαν από κοινού η εγκληματολόγος Jill Radford,  και η κοινωνιολόγος  Diana. H. Russel.

Τα συστήματα συλλογής δεδομένων, ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό από το ένα κράτος μέλος της ΕΕ στο άλλο, καθώς βασίζονται σε διάφορες πηγές. Για την Ελλάδα τα δεδομένα τα έχουμε από την Ελληνική Αστυνομία και εφόσον αυτά δημοσιοποιούνται. Έτσι υπολογίζεται ότι στην Ευρώπη το 30% των γυναικών ή / και κοριτσιών, που έχουν πέσει θύμα ανθρωποκτονίας, δολοφονούνται από πρόθεση από τον ερωτικό σύντροφο.

‘Όταν μιλάμε για ερωτικό σύντροφο, εννοούμε  τον  πρώην ή νυν σύζυγος ή σύντροφος, ανεξάρτητα από το αν ο δράστης μοιράζεται ή μοιραζόταν κατά το παρελθόν την ίδια στέγη με το θύμα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας στην Ελλάδα,  το 2017,  το 35 % ήταν θύματα ανθρωποκτονίας που σχετιζόταν με ενδοοικογενειακή βία.

Ένα σημαντικό θέμα που έχει προκύψει, ώστε να επανασχεδιαστεί η νομοθεσία για να υπάρχει σημαντική αντιμετώπιση του προβλήματος, είναι η κατανόηση του προβλήματος ως προς την φύση του και την συχνότητά του, όπως επίσης και το κίνητρο της δολοφονίας.

Εάν γυρίσουμε λίγο το χρόνο προς τα πίσω, θα θυμόμαστε τα στυγερά εγκλήματα – γυναικοκτονίες  που διαπράχτηκαν στην Ελλάδα,  στο τέλος του 2018 και στην αρχή του 2019, και συγκεκριμένα  για το βιασμό και την γυναικοκτονία της Ελένης Τοπαλούδη στη Ρόδο, από δύο νεαρούς άντρες με τους οποίους αρνήθηκε να συνευρεθεί ερωτικά, και τη δολοφονία της Αγγελικής Πέτρου στην Κέρκυρα, από τον πατέρα της, ο οποίος δεν ενέκρινε  τη σχέση που είχε με άνδρα από το Αφγανιστάν.

Συνοπτικά τα τελευταία 5 έτη, έχουμε αντίστοιχα από το έτος 2019, μέχρι και σήμερα, κατά έτος αντίστοιχα: 17, 19, 31, 26, 15, 6, με τελευταία την περίπτωση,  της 28ης έξω από το Αστυνομικό Τμήμα των Αγίων Αναργύρων και την στυγερή δολοφονίας της από τον πρώην σύντροφό της.

Παγκοσμίως,  κάθε  μέρα, σε όλο τον κόσμο, δολοφονούνται 137 γυναίκες, κατά μέσο όρο, από (πρώην ή νυν) συζύγους ή συντρόφους ή από κάποιο μέλος της οικογένειας τους, ενώ το 2017,  ένα ποσοστό  58% διαπράχθηκε από (πρώην ή νυν) συζύγους ή συντρόφους ή μέλη της οικογένειας τους, με βάση τα στοιχεία  του Γραφείου των Ηνωμένων Εθνών για τα Ναρκωτικά και το Έγκλημα (UNODC).

Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΕ το 22% των γυναικών, έχει πέσει θύμα, σωματικής ή / και σεξουαλικής βίας. Οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστό  γυναικοκτονιών,  είναι η Αργεντινή, το Ελ Σαλβαδόρ, η Ινδία, η Ονδούρα και το Μεξικό, ενώ υψηλά ποσοστά καταγράφονται και στη Γουατεμάλα, την Κολομβία, τη Βραζιλία, τη Ρωσία και τη Νότια Αφρική.  Επιπλέον, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου για την Ισότητα των Φύλων, EIGE:

  • Στην Βρετανία, κάθε τρεις μέρες δολοφονείται μία γυναίκα
  • Στη Σουηδία, κάθε δέκα μέρες κακοποιείται μέχρι θανάτου από το σύζυγο ή σύντροφό της
  • Στην Ισπανία, μία γυναίκα δολοφονείται κάθε τέσσερεις μέρες, περίπου 100 τον χρόνο
  • Στην Γαλλία, μία γυναίκα δολοφονείται κάθε πέντε μέρες εξαιτίας κακοποίησης στο σπίτι
  • Στην Ελλάδα, την Πέμπτη 11/04/2024, καταγράφηκαν 103 περιστατικά, έγιναν 43 συλλήψεις με αυτόφωρη διαδικασία, ενώ 3 θύματα ζήτησαν να μεταφερθούν σε κατάλυμα, με την πλειονότητα των περιστατικών να έγιναν στη Αττική, και συγκεκριμένα έγιναν 47 καταγγελίες και 17 συλλήψεις.
  • Επίσης δημιουργήθηκε νέα πλατφόρμα, με το όνομα stop-bulling.gov.gr,  για την δημιουργία καταγγελιών φαινομένων bulling στα σχολεία, όπου γονείς και μαθητές, μπορούν να καταγράψουν τα φαινόμενα βίας όπου πέφτουν στην αντίληψή τους, ή είναι οι ίδιοι θύματα σχολικού εκφοβισμού
  • Επίσης με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ. κάθε 45 λεπτά η αστυνομία δέχεται μία καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία, ενώ 270 γυναίκες χρησιμοποίησαν το panic button

Βέβαια δεν θα πρέπει να παραλείπουμε και την δημιουργία  ειδικών διαμορφωμένων χώρων  που θα λειτουργούν ως safe houses, για την βραχυπρόθεσμη ασφαλή φιλοξενία γυναικών – θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας, καθώς και μελών της οικογένειάς  τους, σε όλη την επικράτεια. Χώροι οι οποίοι θα φυλάσσονται από την ΕΛ.ΑΣ., ενώ σε συνεργασία με τις δομές του Υπουργείου Οικογένειας και Κοινωνικής Συνοχής, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και άλλους φορείς, θα παρέχεται κάθε είδους βοήθεια και στήριξη.

 

 

 

 

 

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en