Quantcast
Connect with us

BUSINESS-STORIES

Κατέθεσε 12 προτάσεις για την στήριξη της επιχειρηματικότητας ο Αντ. Γραβάνης στον Χρ. Σταϊκούρα

Δώδεκα προτάσεις για την στήριξη της επιχειρηματικότητας κατέθεσε ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Ροδόπης κ. Αντώνης Γραβάνης στον Υπουργό Οικονομικών κ. Σταϊκούρα Χρήστο στο πλαίσιο της τηλεδιάσκεψης «Η τρέχουσα κατάσταση της οικονομίας και οι προοπτικές της σε περιφερειακό επίπεδο». Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν Βουλευτές, Δήμαρχοι, Πρόεδροι Επιμελητηρίων και παραγωγικών φορέων  από όλη την περιφέρεια.7

Τις συγκεκριμένες προτάσεις που αφορούν αρμοδιότητες του Υπουργείου Οικονομικών, το Επαγγελματικό και Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Ροδόπης τις είχε γνωστοποιήσει στον Υπουργό με επιστολή στις αρχές του μήνα.

Αναλυτικά η επιστολή με τις δώδεκα προτάσεις:

  «Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Το ξέσπασμα της πανδημίας του κορονοϊού και τα συνακόλουθα μέτρα περιορισμού της, έχουν επιφέρει ένα σημαντικό πλήγμα στην οικονομική δραστηριότητα της χώρας μας. Το 2020 αποτελούσε χρονιά ορόσημο για την Ελληνική Οικονομία, καθώς μετά την 10ετή περίοδο της ύφεσης, η πλειοψηφία των  διεθνών οργανισμών προέβλεπαν ρυθμό ανάπτυξης πλησίον του 3%.  

Δυστυχώς όμως η πανδημία αποτέλεσε ισχυρό πλήγμα στην επιχειρηματικότητα και πολλές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα βιωσιμότητας και κινδυνεύουν να μην μπορέσουν να επανέλθουν στην κανονικότητα.

Παρότι από την Κυβέρνηση έγινε σοβαρή προσπάθεια με μέτρα στήριξης που είχαν μεγάλη ανταποδοτικότητα όπως η Επιστρεπτέα Προκαταβολή, κάποια μέτρα υπονομεύτηκαν από τις Τράπεζες οι οποίες έχουν ελάχιστη συνεισφορά στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας.

Επειδή το ζητούμενο είναι να επιβιώσουν και να επαναλειτουργήσουν όλες οι επιχειρήσεις προτείνουμε:

1) Διαγραφή χρεών που δημιουργήθηκαν το 2020, για τις επιχειρήσεις που παρουσίασαν μεγάλη μείωση του κύκλου εργασιών λόγω της πανδημίας

2) Μετατροπή ολόκληρης της προηγούμενης επιστρεπτέας προκαταβολής σε επιχορήγηση, σε επιχειρήσεις με μεγάλη μείωση του κύκλου εργασιών το 2020 λόγω της πανδημίας,

3) Μείωση φορολογίας εισοδήματος από 24% σε 20% από τη χρήση του 2020 και μείωση όλων των συντελεστών ΦΠΑ. Οι υψηλοί φορολογικοί συντελεστές αποτελούν το βασικό τροχοπέδη ανάπτυξης της οικονομίας. Η μείωση του σε ποσοστό 4% θα δημιουργήσει προϋποθέσεις ανάκαμψης και το έλλειμμα εσόδων από την μείωση θα αναπληρωθεί από την αύξηση των εσόδων. 

4) Κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος τουλάχιστον για όσες επιχειρήσεις παρέμειναν κλειστές με κρατική εντολή έστω και για μία ημέρα και όσες ιδρύθηκαν το 2020 και 2021

5) Κατάργηση της προκαταβολής φόρου. Η πάγια προκαταβολή αποτελεί ουσιαστικά άτυπο δάνειο των επιχειρήσεων στο κράτος και καθιερώθηκε την περίοδο της οικονομικής κρίσης εξαντλώντας την επιχειρηματικότητα. 

6) Δημιουργία νέας πάγιας ρύθμισης 24 και 48 δόσεων ανάλογα με τη μείωση κύκλου εργασιών και δυνατότητα εφάπαξ ρύθμισης όλων των οφειλών μέχρι τη ημέρα της ρύθμισης. Η απώλεια της ρύθμισης να ισχύει εφόσον δεν αποπληρωθούν τρεις συνεχόμενες δόσεις. Σας ενημερώνουμε ότι πολλές παλαιότερες οφειλές επιχειρήσεων από ρυθμίσεις που κατέπεσαν δεν μπορούν να επαναρυθμιστούν με την υπάρχουσα πάγια ρύθμιση.

7) Επαναφορά της ρύθμισης των 120 δόσεων για όλες τις βεβαιωμένες και ρυθμισμένες οφειλές των επιχειρήσεων στο Δημόσιο έως την ημέρα υποβολής αιτήματος για την ρύθμιση. Προτείνουμε η περίοδος για ένταξη στην ρύθμιση να διαρκέσει έως την πλήρη επιστροφή στην κανονικότητα. Επίσης η απώλεια της ρύθμισης να ισχύει εφόσον δεν αποπληρωθούν τρεις συνεχόμενες δόσεις.

8) Να καταργηθεί η παρακράτηση σε ενημερότητες είσπραξης χρημάτων εφόσον υπάρχουν ενήμερες ρυθμίσεις. Η ΑΑΔΕ συνεχίζει να παρακρατεί ποσό για έκδοση ενημερότητας ακόμη και ένα υπάρχουν ενήμερες ρυθμίσεις και οφειλές έως και 70% του ποσού. Άμεσα να καταργηθεί το εν λόγω μέτρο καθώς είναι ακόμη ένα κατάλοιπο της οικονομικής κρίσης που δημιουργεί επιπρόσθετα προβλήματα σε επιχειρήσεις που πληρώνουν κανονικά τις οφειλές και τις ρυθμίσεις τους. 

9) Άμεση εξόφληση όλων των οφειλών της κεντρικής Κυβέρνησης και φορέων αυτής προς τις επιχειρήσεις. Ιδιαίτερη καθυστέρηση παρουσιάζεται στις οφειλές της ΑΑΔΕ, καθώς οι γραφειοκρατικές διαδικασίες (οι οποίες δεν ισχύουν σε αντίστροφη περίπτωση) δημιουργούν καθυστερήσεις ετών.

10) Απαγόρευση κατασχέσεων από το Δημόσιο και τις Τράπεζες έως την πλήρη επαναφορά στην κανονικότητα.

11) Δημιουργία «ειδικού ακατάσχετου λογαριασμού» για επιχειρήσεις, ο οποίος θα μπορεί, ακόμη και μετά την εντολή κατάσχεσης, να τροφοδοτεί τις βασικές λειτουργίες της επιχείρησης (πληρωμή μισθοδοσίας, οφειλών προς το δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία και προμηθευτών) και να καθορίζεται το ύψος του ακατάσχετου ποσού, βάσει των απολογιστικών δεδομένων της οικονομικής λειτουργίας κάθε επιχείρησης.

12) Δημιουργία χρηματοδοτικών εργαλείων ρευστότητας από τις τράπεζες, αποκλειστικά για τις πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις, συστηματικός έλεγχος του χρόνου αξιολόγησης των αιτήσεων και του αριθμού των εγκρίσεων.

Οι ανωτέρω προτάσεις τις οποίες σας υποβάλλουμε, θα συμβάλλουν στην στήριξη του Έλληνα επιχειρηματία και εργαζόμενου. Την δύσκολη τούτη στιγμή και έχοντας συγχρόνως το βλέμμα μας στην επόμενη μέρα, πρέπει να στηρίξουμε τις επιχειρήσεις έτσι ώστε και αυτές με την σειρά τους να μπορούν να στηρίξουν τις ήδη υπάρχουσες θέσεις εργασίας. Στηρίζοντας την επιχειρηματικότητα δημιουργούμε τις βάσεις, έτσι ώστε το 2021 που αποτελεί και έτος ορόσημο για την Ελληνική Δημοκρατία,  να ανακτήσουμε με μεγαλύτερη ορμή το απολεσθέν ΑΕΠ  αλλά και να μειώσουμε επιθετικά την ανεργία.»

 

Click to comment

Απάντηση

BUSINESS-STORIES

Επαγγελματίες | Ερχονται «καμπάνες» 1.500 ευρώ για όσους δεν συνδεθούν με το IRIS

Αντιμέτωποι με τσουχτερά πρόστιμα θα είναι από 1η Ιουλίου όσοι επαγγελματίες δεν συνδεθούν με το σύστημα άμεσων πληρωμών IRIS. Το πρόστιμο για τους ελεύθερους επαγγελματίες ανέρχεται σε 1.500 ευρώ αλλά όσοι πληρώσουν το πρόστιμο εντός 30 ημερών από την κοινοποίηση του θα καταβάλλουν μειωμένο πρόστιμο κατά 50%. Επιπλέον όσοι επαγγελματίες δεν δηλώσουν επαγγελματικό λογαριασμό θα πληρώσουν πρόστιμο 1.000 ευρώ.

Ο νόμος υποχρεώνει τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους αυτοαπασχολούμενους να συνδέσουν τον επαγγελματικό τους λογαριασμό με σύστημα άμεσων πληρωμών προκειμένου να δέχονται άμεση πληρωμή από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο τους το ζητήσει.

Επίσης, τα φυσικά πρόσωπα που συναλλάσσονται με άλλο φυσικό πρόσωπο που παρέχει υπηρεσίες (ελεύθερο επαγγελματία ή αυτοαπασχολούμενο) δικαιούνται να ζητήσουν να γίνει η πληρωμή μέσω συστήματος άμεσων πληρωμών.

Για τους καταναλωτές η υπηρεσία IRIS είναι δωρεάν και είναι διαθέσιμη είτε στο Internet είτε στο mobile banking και ο αριθμός των εγγεγραμμένων χρηστών υπερβαίνει τα 2 εκατομμύρια.

Μόνο το 41% έχει συνδεθεί

Πάντως σύμφωνα με τα στοιχεία υπολείπεται σημαντικά των 680.000 που ανέρχονται οι ελεύθεροι επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενοι,  ο αριθμός όσων έχουν εγγραφεί μέχρι στιγμής στο σύστημα αποδοχής πληρωμών μέσω του λογαριασμού τους, υπηρεσία που υποστηρίζεται από το ΙRIS της ΔΙΑΣ καθώς δεν ξεπερνούν τις 280.000.

Οι υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης και της ΑΑΔΕ θα λάβουν από τις τράπεζες μέχρι τέλος Ιουνίου τα ακριβή στοιχεία  για τον αριθμό όσων έχουν συνδεθεί και στη συνέχεια θα ενεργοποιήσουν τις εντολές προστίμων για όσους δεν συμμορφώθηκαν. Πάντως οι τράπεζες έχουν μειώσει τις προμήθειες κοντά στο 0,5% επί της συναλλαγής προκειμένου η υπηρεσία να είναι ανταγωνιστική σε σχέση με τις κάρτες.

Η απόφαση

Σύμφωνα με την απόφαση που εξέδωσαν τα συναρμόδια υπουργεία ΥΠΕΘΟ και Ανάπτυξης :

  1. Οι δικαιούχοι πληρωμής αποδέχονται μέσα πληρωμής με κάρτα πληρωμών και μέσα πληρωμής με υπηρεσίες άμεσης πληρωμής από λογαριασμό σε λογαριασμό, όπως την υπηρεσία I.R.I.S. online payments, εφόσον:

α) Παρέχουν υπηρεσίες σε καταναλωτές ή

β) λειτουργούν με Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας

  1. Από τους δικαιούχους πληρωμής εξαιρούνται:

α) Τα άτομα με αναπηρία όρασης με ποσοστό αναπηρίας από 80% και άνω

β) τα μηχανήματα αυτόματης πώλησης προϊόντων (αυτόματοι πωλητές) μέχρι και την 31.12.2024.

  1. Αρμόδιες αρχές για τη διενέργεια των ελέγχων, ορίζονται:

α) Η Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς του Υπουργείου Ανάπτυξης και

β) οι αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες των Περιφερειών της χώρας.

  1. Οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Φορολογικής Πολιτικής και της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων εφόσον στα πλαίσια των ελέγχων που διενεργούν βάσει των αρμοδιοτήτων τους, διαπιστώσουν παράβαση συμπληρώνουν και διαβιβάζουν σχετική έκθεση ελέγχου προς τις αρμόδιες αρχές για τη βεβαίωση παραβάσεων και επιβολής προστίμων.
  2. Οι αρμόδιες αρχές συγκροτούν κλιμάκια ελέγχου αποτελούμενα τουλάχιστον από δύο υπαλλήλους.

  3. Οι δικαιούχοι πληρωμής  δηλώνουν ηλεκτρονικά έναν ή περισσότερους επαγγελματικούς λογαριασμούς στο διαδικτυακό τόπο της Α.Α.Δ.Ε. με τη χρήση των διαπιστευτηρίων που διαθέτουν οι χρήστες για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., εντός προθεσμίας ενός μήνα από την έναρξη άσκησης δραστηριότητας

  4. Στον επαγγελματικό λογαριασμό αποδέχονται συναλλαγές που πραγματοποιούνται με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής όπως, ενδεικτικά, μέσα πληρωμής με κάρτα, εντολές άμεσης χρέωσης, μεταφορές πίστωσης, πάγιες εντολές, καθώς και συναλλαγές με μετρητά. Οι συναλλαγές που διενεργούνται μέσω του επαγγελματικού λογαριασμού αφορούν αποκλειστικά την εμπορική, επιχειρηματική ή επαγγελματική δραστηριότητα του υπόχρεου.

  5. Δήλωση ίδιου επαγγελματικού λογαριασμού από διαφορετικούς δικαιούχους πληρωμής δεν επιτρέπεται και η Α.Α.Δ.Ε. προβαίνει σε απενεργοποίηση των λογαριασμών.

  6. Σε όποιον δεν προχωρήσει στη σύνδεση με το IRIS επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.500 ευρώ. Η απόφαση επιβολής διοικητικού προστίμου της παρούσης υπόκειται σε ενδικοφανή προσφυγή εντός 30 ημερών από την κοινοποίησή της. Η απόφαση επί της προσφυγής εκδίδεται μέσα σε προθεσμία τριάντα ημερών από την κατάθεση της προσφυγής.

  7. Το ύψος του επιβληθέντος διοικητικού προστίμου μειώνεται στο ήμισυ αν:

α) Ο υπόχρεος εντός 30 ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης σε αυτόν της σχετικής πράξης και σε κάθε περίπτωση πριν την άσκηση της ενδικοφανούς προσφυγής προβεί σε καταβολή του προστίμου. Η καταβολή αυτή συνεπάγεται την αυτοδίκαιη παραίτηση του υπόχρεου από κάθε δικαίωμα προσβολής ή αμφισβήτησης της πράξης επιβολής προστίμου.

β) Ο υπόχρεος εντός 30 ημερών από την ημερομηνία υποβολής καταγγελίας ή διενέργειας ελέγχου, καταθέσει στην αρμόδια ελεγκτική υπηρεσία αποδεικτικό έγγραφο από το οποίο προκύπτει η χρήση τερματικού αποδοχής καρτών πληρωμών, μέσων πληρωμής με κάρτα και μέσων πληρωμής με υπηρεσίες άμεσης πληρωμής από λογαριασμό σε λογαριασμό.

  1. Για μη δήλωση επαγγελματικού λογαριασμού, επιβάλλεται στους υπόχρεους διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.000 ευρώ.

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

Ενεργοποιήθηκε η πλατφόρμα JOBmatch της ΔΥΠΑ για όσους αναζητούν δουλειά σε τουρισμό και εστίαση

Σήμερα ενεργοποιήθηκε η νέα δωρεάν εφαρμογή και πλατφόρμα JOBmatch της ΔΥΠΑ για την άμεση διασύνδεση των επιχειρήσεων τουρισμού και εστίασης με όσους ψάχνουν για δουλειά σε αντίστοιχες ειδικότητες. Η πλατφόρμα jobmatch.dypa.gov.gr απευθύνεται στις επιχειρήσεις και η εφαρμογή JOBmatch σε όσους αναζητούν εργασία. 

Η χρήση του καινοτόμου ψηφιακού εργαλείου της ΔΥΠA είναι πολύ απλή:

Οι επιχειρήσεις δημιουργούν δωρεάν στην πλατφόρμα JOBmatch.dypa.gov.gr το προφίλ τους και «αναζητούν υπάλληλο» άμεσα, από τις θέσεις εργασίας που προσφέρουν, επιλέγοντας συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όπως ενδεικτικά:

  • Ειδικότητα
  • Επιλογή τύπου εργασίας (μόνιμη, εποχική, άλλη)
  • Ημερομηνία έναρξης εργασίας
  • Εύρος μισθού

Αντίστοιχα, όσοι αναζητούν εργασία σε επιχειρήσεις τουρισμού-εστίασης μπορούν να «κατεβάσουν» την εφαρμογή JOBmatch, που είναι διαθέσιμη σε Android (Google Play Store) και IOS (Apple App Store), να δημιουργήσουν προφίλ και να διαμορφώσουν τις επιλογές τους με τη χρήση φίλτρων, όπως ενδεικτικά: 

  • Επαγγέλματα που τους ενδιαφέρουν 
  • Ωράριο 
  • Περιοχή
  • Εύρος μισθού 
  • Ημερομηνία διαθεσιμότητας

Η πλατφόρμα JOBmatch.dypa.gov.gr παρέχει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να δουν άμεσα ποιοι υποψήφιοι εργαζόμενοι ταιριάζουν στην αναζήτησή τους, ώστε να τους επιλέξουν και στη συνέχεια να προτείνουν ημέρα και ώρα συνέντευξης. Έτσι, η διαδικασία εύρεσης υπάλληλου, μπορεί πλέον να ολοκληρωθεί σε λιγότερο από 5 λεπτά!

Παράλληλα, κάθε υποψήφιος ενημερώνεται άμεσα από την εφαρμογή JOBmatch μόλις μία επιχείρηση τον επιλέξει για συνέντευξη και έχει την επιλογή αποδοχής ή απόρριψης της πρόσκλησης. Σε περίπτωση αποδοχής, η επιχείρηση βλέπει τα στοιχεία του και επικοινωνεί μαζί του για την πραγματοποίηση της συνέντευξης.

Επίσης, οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να ανανεώνουν τα φίλτρα αναζήτησης όσο συχνά επιθυμούν, διαμορφώνοντας το προφίλ τους ανάλογα με τη διαθεσιμότητά τους και τις επιλογές τους.

Η Δόμνα Μιχαηλίδου, Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης δήλωσε ότι: «Με τη νέα εφαρμογή JOBmatch κάνουμε ακόμα ένα βήμα για τη διασύνδεση των εργαζομένων με τους εργοδότες. Η νέα αυτή καινοτόμος υπηρεσία ξεκινά από τον τουρισμό και την εστίαση, δύο σημαντικούς κλάδους για τη χώρα, στους οποίους καταγράφεται αυξημένη ανάγκη για προσωπικό. Επιβεβαιώνουμε έμπρακτα πως η ΔΥΠΑ πλέον δεν δίνει μόνο επιδόματα αλλά δημιουργεί ευκαιρίες απασχόλησης στους συμπολίτες μας. Αναβαθμίζουμε διαρκώς τις υπηρεσίες της. Με ενεργές δράσεις απασχόλησης, μέσα σε τέσσερα χρόνια έχουμε καταφέρει να μειώσουμε σημαντικά το ποσοστό ανεργίας και να στηρίζουμε την αγορά εργασίας. Συνεχίζουμε».

Ο Διοικητής της ΔΥΠΑ Σπύρος Πρωτοψάλτης δήλωσε: «Η ΔΥΠΑ «ρίχνει στη μάχη» ένα ακόμα καινοτόμο εργαλείο για την αποτελεσματικότερη και άμεση διασύνδεση επιχειρήσεων που ψάχνουν για εργαζόμενους με όσους ψάχνουν για δουλειά. Ξεκινάμε την πιλοτική εφαρμογή στον κλάδο του τουρισμού και της εστίασης που αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις στην εύρεση προσωπικού και θα αξιολογήσουμε τα αποτελέσματα. Το JOBmatch φέρνει, κυριολεκτικά, στα χέρια των ανέργων, των εργαζομένων και των επιχειρήσεων τη δυνατότητα να συνδέονται σε πραγματικό χρόνο και να αποφασίζουν χωρίς καμία διαμεσολάβηση, σε λίγα μόνο λεπτά, αν θα προχωρήσουν σε συνέντευξη εργασίας. Συνεχίζουμε τον εκσυγχρονισμό της ΔΥΠΑ, την αναβάθμιση της εργαλειοθήκης μας και τον σχεδιασμό νέων υπηρεσιών ώστε να ενισχύσουμε τη σύζευξη προσφοράς και ζήτησης στην αγορά εργασίας». 

Σημειώνεται ότι η χρήση της πλατφόρμας για τις επιχειρήσεις λειτουργεί αποκλειστικά μέσω browser. Μπορούν να κάνουν είσοδο και εγγραφή μέσω browser από σταθερό υπολογιστή, tablet ή smartphone και η πλατφόρμα λειτουργεί από όλους τους browser  (Chrome, Firefox, Safari, Edge, κ.λπ.).

Για οδηγίες χρήσης και περισσότερες πληροφορίες: 

https://JOBmatch.dypa.gov.gr/ 

www.dypa.gov.gr/JOBmatch 

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

POS | Μέχρι πότε μπορεί να γίνει η διασύνδεση με τις ταμειακές μηχανές

Προθεσμία μέχρι τις 10 Ιουνίου έχουν για να διασυνδέσουν τις ταμειακές μηχανές τους και τα POS 7.600 επιχειρήσεις, που διαθέτουν συστήματα τα οποία είναι ασύμβατα μεταξύ τους, ώστε να προχωρήσουν στην άμεση αντικατάσταση ενός από τα δύο.

Ο επιπλέον χρόνος παρέχεται σε 7.600 επιχειρήσεις, καθώς οι συγκεκριμένες παρότι συμμορφώθηκαν με τις υποχρεώσεις τους και πληρούσαν τις σχετικές προϋποθέσεις επιτυχούς διασύνδεσης, διαθέτοντας τερματικά, που συμπεριλαμβάνονται στις Δηλώσεις Συμμόρφωσης των Παρόχων (NSPs/Acquirers) και αναβαθμισμένους ΦΗΜ με τεχνική δυνατότητα διασύνδεσης, εν τέλει δεν κατόρθωσαν να διασυνδεθούν χωρίς δική τους υπαιτιότητα, λόγω τεχνικής αδυναμίας κάποιας εκ των συσκευών τους.

Με απόφαση Πιτσιλή η παράταση

Ειδικότερα, με απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, πήρε παράταση η προθεσμία διασύνδεσης για αυτές τις επιχειρήσεις, ώστε να προβούν, χωρίς τον κίνδυνο επιβολής κυρώσεων, στην προμήθεια ταμειακού συστήματος ή Μέσου Πληρωμής, ο συνδυασμός των οποίων θα διασφαλίζει την δυνατότητα διασύνδεσής τους για την σύννομη λήψη πληρωμών με κάρτα από την επιχείρησή τους.

Οι επιχειρήσεις αυτές έχουν ήδη λάβει σχετικό e-mail από την ΑΑΔΕ, με το οποίο ενημερώνονται για τη σχετική παράταση της διασύνδεσης και τη δυνατότητα πληροφόρησής τους από τον Πίνακα ετοιμότητας διασύνδεσης μοντέλων POS με τύπους ταμειακών μηχανών, ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, στη διεύθυνση https://www.aade.gr/syndyasmoi-tameiakon-mihanon-pos.

Στην ιστοσελίδα αυτή μπορούν να δουν τους συνδυασμούς ταμειακού συστήματος και τερματικού POS, που διασυνδέονται με επιτυχία, ώστε να προβούν άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες για την προμήθεια του κατάλληλου και με ετοιμότητα διασύνδεσης ταμειακού συστήματος με το Μέσο Πληρωμής, που διαθέτουν, ή αντιστρόφως, ανάλογα με την επιλογή τους.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
text about elections
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en