Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καλάθι του νοικοκυριού: Γιατί αντιδρούν κρεοπώλες και αρτοποιοί

Σε εφαρμογή είναι για δεύτερη εβδομάδα το «Καλάθι του νοικοκυριού» ενώ παράλληλα έχουν ξεκινήσει οι «ζυμώσεις» μεταξύ αρτοποιών και κρεοπώλων ώστε να δημιουργήσουν τα δικά τους «καλάθια», καθώς βλέπουν τους τζίρους τους συνεχώς να μειώνονται.

Ο Αναστάσιος Βαζάκας, ιδιοκτήτης αρτοποιείου στη Λυκόβρυση, μίλησε στο Newsbomb.gr για τις περικοπές που κάνει το νοικοκυριό στην αγορά βασικών προϊόντων λόγω των υπέρογκων λογαριασμών που καλείται να πληρώσει.

«Είναι δύσκολα τα πράγματα, θα αναγκαστούμε να κάνουμε περικοπές. Ο κόσμος τα λεφτά τα διοχετεύει σε μια μαύρη τρύπα… στην ενέργεια, στους λογαριασμούς που πρέπει να πληρώσει».

Και συμπλήρωσε: «Έχω δει τον τζίρο να μειώνεται, είναι κάτω από 20% με 25% τα τελευταία δύο χρόνια. Έχω στο αρτοποιείο 26 με 27 υπαλλήλους. Δύσκολα τα βγάζουμε πέρα».

«Με εμάς το παράδοξο είναι ότι ακόμα και να ζητάμε υπαλλήλους δεν μπορούμε να βρούμε. Έρχονται, δουλεύουν δύο μέρες και μετά φεύγουν. Τα επιδόματα, μαζί με το χαρτζιλίκι της οικογένειας αποτρέπει τους νέους να πιάσουν δουλειά», ανέφερε ο κος Βαζάκας.

«Δεν είναι πιο φθηνά τα προϊόντα στο “καλάθι του νοικοκυριού”»

«Το «καλάθι του νοικοκυριού» στα σούπερ μάρκετ, δεν είναι τίποτα περισσότερο από το φυλλάδιο των προσφορών τους. Τα προϊόντα που δίνουν δεν είναι πιο φθηνά, καθώς με το «καλάθι» γίνεται συγκράτηση του ποσοστού κέρδους των συγκεκριμένων προϊόντων», είπε ο κος Βαζάκας.

Και συνέχισε λέγοντας πως «όταν ένας φούρνος δεν έχει ανεβάσει το ψωμί εδώ και τρεις μήνες, αυτό δείχνει ότι υπάρχει συγκράτηση τιμών. Το ψωμί το πήγαμε από 70 λεπτά στα 90, ο καταναλωτής θα βρει ψωμί φρέσκο, χειροποίητο, και όχι κατεψυγμένο, προψημένο και βιομηχανοποιημένο όπως υπάρχει στο super market. Ξέρετε γιατί συγκρατούμε τιμές; Γιατί έχουμε προσωπικές σχέσεις με τον πελάτη και βάζουμε αρκετή προσωπική εργασία. Στο αρτοποιείο δουλεύει όλη η οικογένεια».

«Η κίνηση με το «καλάθι του νοικοκυριού» οδηγεί τον κόσμο στα ολιγοπώλια, στρέφει τον κόσμο στα σούπερ μάρκετ. Προσέξτε, ο κλάδος των αρτοποιών είναι αυτός έχει συγκρατήσει τιμές εδώ και ένα χρόνο», κατέληξε ο κος Βαζάκας.

Το «καλάθι του κρεοπώλη»

Ο Νίκος Κακαφίκας, γενικός γραμματέας Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Καταστηματαρχών Κρεοπωλών, ανέφερε στο Newsbomb.gr πως «το 70% της κατανάλωσης του κρέατος γίνεται στα κρεοπωλεία. Ο κόσμος προτιμά να αγοράσει το κρέας του από τον δικό του κρεοπώλη. Ο καταναλωτής γνωρίζει πως δεν θα βρει στα σούπερ μάρκετ την ποιότητα του κρεοπωλείου. Εκτός όμως από αυτό, εμείς με τους πελάτες μας έχουμε και φιλική σχέση, σχέση εμπιστοσύνης για αυτό που θα αγοράσουν».

Ο κος Κακαφίκας διευκρίνησε πως στα κρεοπωλεία δεν βρεις τυποποιημένα κρέατα άγνωστης προέλευσης.

«Στο σούπερ μάρκετ με το «καλάθι του νοικοκυριού» ο καταναλωτής αγοράζει συσκευασμένο χοιρινό κρέας χωρίς να αναγράφεται η χώρα προέλευσης, κάτι που δεν επιτρέπεται. Εμείς στα κρεοπωλεία είμαστε υποχρεωμένοι και αναγράφουμε τα πάντα για οποιοδήποτε κρέας πουλάμε, χοιρινό, μοσχάρι, κοτόπουλο».

Η πρόταση των κρεοπωλών στο Υπουργείο

«Κάτι αντίστοιχο με το «καλάθι του νοικοκυριού» ζητήσαμε και εμείς από το Υπουργείο. Συναντήσαμε τον Υπουργό και του κάναμε πρόταση να βάζουμε κάθε εβδομάδα ένα προϊόν σε έκπτωση. Παράδειγμα, αυτή την εβδομάδα το μοσχάρι σε όλα τα κρεοπωλεία της Ελλάδας, τα οποία είναι 20.000, να το έχουν με έκπτωση 10%. Αυτό θα ωθούσε τον κόσμο να επισκεφθεί τα κρεοπωλεία και να κάνει τις αγορές του εκεί. Ο Υπουργός είδε θετικά την πρότασή μας».

Τέλος επεσήμανε πως «τον τελευταίο μήνα έχει πέσει ο τζίρος περίπου 10%, το «καλάθι του νοικοκυριού» έβαλε το δικό του λιθαράκι στη μείωση αυτή».

Τα 51 προϊόντα

Όπως προβλέπεται στην Υπουργική Απόφαση, κατ’ εφαρμογήν του άρθρου 87 του Ν. 4986/2022, οι επιχειρήσεις υπεραγορών τροφίμων και άλλων προϊόντων που ασκούν δραστηριότητες λιανικής πώλησης (super markets) με ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των 90.000.000 ευρώ ετησίως, υποχρεούνται να αποστέλλουν στο υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων κατάλογο καταναλωτικών προϊόντων («καλάθι του νοικοκυριού») που είναι απαραίτητα για αξιοπρεπή διαβίωση και ειδικότερα ένα τουλάχιστον προϊόν από τις εξής 51 κατηγορίες προϊόντων που εντάσσονται στο «καλάθι του νοικοκυριού»:

  1. Ρύζι
  2. Ψωμί για τοστ
  3. Ψωμί φραντζόλα (τυποποιημένο/συσκευασμένο)
  4. Φρυγανιές
  5. Μακαρόνια Νο 6
  6. Αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  7. Όσπρια (ένα τουλάχιστον είδος)
  8. Γαλοπούλα ή/και πάριζα
  9. Κατεψυγμένα ψάρια
  10. Νωπό χοιρινό (συσκευασμένο ή μη)
  11. Νωπό κοτόπουλο (συσκευασμένο ή μη)
  12. Γάλα φρέσκο πλήρες
  13. Γάλα φρέσκο χαμηλά λιπαρά
  14. Γάλα εβαπορέ
  15. Γιαούρτι από γάλα αγελάδος χωρίς γεύσεις
  16. Γιαούρτι από γάλα αγελάδος χωρίς γεύσεις με χαμηλά λιπαρά
  17. Τυρί φέτα
  18. Τυρί γκούντα
  19. Τυρί με χαμηλά λιπαρά
  20. Χυμός τομάτας διατηρημένος
  21. Αυγά (κλωβοστοιχίας και αχυρώνα)
  22. Μαργαρίνες
  23. Παρθένο ελαιόλαδο
  24. Ηλιέλαιο
  25. Κατεψυγμένα λαχανικά (τουλάχιστον ένα από αρακάς, μπάμιες, φασολάκια)
  26. Λευκή ζάχαρη
  27. Φόρμουλα μωρών (παιδικές τροφές)
  28. Γάλα βρεφικής ηλικίας (παιδικές τροφές)
  29. Ελληνικός καφές
  30. Στιγμιαίος καφές
  31. Γαλλικός καφές
  32. Τσάι ή χαμομήλι
  33. Κακάο σε σκόνη
  34. Χυμός πορτοκάλι
  35. Απολυμαντικά χεριών / αντισηπτικά
  36. Απορρυπαντικά πλυντηρίου ρούχων (υγρά και σε σκόνη – όχι ταμπλέτες)
  37. Απορρυπαντικά για σφουγγάρισμα και καθαρισμού επιφανειών – χλωρίνες
  38. Απορρυπαντικά πιάτων για πλύσιμο στο χέρι
  39. Χαρτί κουζίνας
  40. Χαρτί υγείας
  41. Οδοντόκρεμες
  42. Σερβιέτες
  43. Ταμπόν
  44. Σαμπουάν
  45. Σαπούνια σε στερεή κατάσταση
  46. Πάνες ακράτειας
  47. Πάνες για μωρά
  48. Μωρομάντηλα
  49. Σαμπουάν για μωρά
  50. Τροφές για σκύλους
  51. Τροφές για γάτες

Ο κατάλογος των καταναλωτικών προϊόντων πρέπει να αποστέλλεται σε εβδομαδιαία βάση, κάθε Τετάρτη έως τις 9:00 π. μ.. Η αποστολή του καταλόγου προϊόντων για τις επιχειρήσεις που είναι υπόχρεες αποστολής στοιχείων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-katanalotis, θα γίνεται μέσω της ίδιας πλατφόρμας. Για τις υπόλοιπες επιχειρήσεις, η αποστολή των καταλόγων γίνεται με λίστα στην ηλεκτρονική διεύθυνση gen-sec@mindev.gov.gr .

Η ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού για τα προϊόντα που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία «το καλάθι του νοικοκυριού» μπορεί να γίνεται και μέσω ειδικού σήματος που τοποθετείται επί των προϊόντων ή στο φυσικό ή στον ηλεκτρονικό χώρο πώλησής τους ή σε κάθε μέσο με το οποίο τα προϊόντα διαφημίζονται στον καταναλωτή.

Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία «το καλάθι του νοικοκυριού» μπορούν να αποκτούν πρόσβαση στο ειδικό σήμα αποστέλλοντας σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση gen-sec@mindev.gov.gr. Απαγορεύεται η χρήση του ειδικού σήματος της παρ. 1 από επιχειρήσεις που δεν συμμετέχουν στην πρωτοβουλία «το καλάθι του νοικοκυριού». Στις επιχειρήσεις που παραβιάζουν την ως άνω απαγόρευση επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις, σύμφωνα με το άρθρο 13α του ν. 2251/1994.

Αρμόδια αρχή για τον έλεγχο εφαρμογής του «καλαθιού του καταναλωτή» ορίζεται η Διεύθυνση Διαχείρισης Δεδομένων, Στατιστικής και Εποπτείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.). Οι κυρώσεις για μη αποστολή ή ελλιπή αποστολή καταλόγου προϊόντων από τους υπόχρεους (διοικητικό πρόστιμο ύψους 5.000 ευρώ για κάθε ημέρα καθυστέρησης αποστολής πλήρους καταλόγου) επιβάλλονται με απόφαση του Διοικητή της ΔΙ.Μ.Ε.Α. Κατά της απόφασης επιβολής προστίμου χωρεί προσφυγή ενώπιον των διοικητικών δικαστηρίων, εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας.

Οι επιβαλλόμενες κυρώσεις εισπράττονται σύμφωνα με τον Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (Κ.Ε.Δ.Ε.) και αποδίδονται στον κρατικό προϋπολογισμό.

«Καλάθι του νοικοκυριού»: Μειώθηκε η τιμή στο γάλα σε 4 σούπερ μάρκετ

Το κόστος που έχει το «καλάθι του νοικοκυριού» σε κάθε αλυσίδα σούπερ μάρκετ δημοσιοποίησε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, την Τετάρτη, λίγες ώρες μετά τη δημοσιοποίηση της νέας λίστας με τα προϊόντα.

Ο κ. Γεωργιάδης σε ανάρτησή του στο Twitter δημοσιοποίησε μια λίστα με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και το κόστος σε κάθε μια που έχει το «καλάθι του νοικοκυριού» σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα.

Στη λίστα που έκανε γνωστή ο αρμόδιος υπουργός καταγράφεται η διαφορά στις τιμές σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα λειτουργίας και το ποσοστό της ιδιωτικής ετικέτας στα προϊόντα που συμμετέχουν στο «καλάθι του νοικοκυριού» κάθε αλυσίδας σούπερ μάρκετ.

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νομική Αθηνών: Αντιασφυξιογόνες μάσκες, κόφτη και στυλιάρια βρήκαν οι αστυνομικοί στην κατάληψη του κυλικείου

Επιχειρησιακό κέντρο μέσα στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών είχαν στήσει οι καταληψίες, όπως διαπίστωσαν και οι αστυνομικοί που μετείχαν στην επιχείρηση της ΕΛΑΣ που έγινε με την παρουσία εισαγγελέα.

Μέσα στον χώρο του κυλικείου εντοπίστηκαν, μεταξύ άλλων, αντιασφυξιογόνες μάσκες, ένας κόφτης για αλυσίδες, στυλιάρια, κράνη και σπρέι, τα οποία και κατασχέθηκαν από τους αστυνομικούς.

Προσήγαγαν 28 άτομα

Η έφοδος έγινε το πρωί της Τρίτης στο υπό κατάληψη κτήριο το πρωί της Τρίτης. Η επιχείρηση τελείωσε λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι και η Αστυνομία προχώρησε σε 28 προσαγωγές. Μέσα στην κατάληψη εντοπίστηκαν αρκετοί αλλοδαποί.

Αμέσως μετά την επιχείρηση της ΕΛΑΣ, φοιτητές συγκεντρώθηκαν έξω από τη Νομική σχολή και φώναξαν συνθήματα κατά της Αστυνομίας. Μεταξύ των προσαχθέντων βρίσκονται οκτώ γυναίκες από Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία και Γερμανία που δεν έχουν καμία σχέση με τη Νομική Σχολή.

Οι 28 προσαγωγές (έχουν προσαχθεί 18 γυναίκες και 10 ανδρες), αναμένεται να μετατραπούν σε συλλήψεις με κατηγορίες για διατάραξη οικειακής ειρήνης, κατά περιπτωση, φθορες και για άλλα αδικήματα.

Φωτογραφίες μέσα από την κατάληψη:

nomiki_in__10_
nomiki_in__9_

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέος σεισμός 3,1 Ρίχτερ στην Κεφαλονιά

Νέος σεισμός 3,1 Ρίχτερ σημειώθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου (11/5) στις 16.20 στην Κεφαλονιά.

Σύμφωνα με την αναθεωρημένη λύση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου, το επίκεντρο του σεισμού εντοπίζεται 4 χιλιόμετρα βόρεια – βορειοδυτικά από τα Βαλσαμάτα με εστιακό βάθος 16 χιλιόμετρα.

seismos-tora

 

Υπενθυμίζεται ότι χθες Παρασκευή καταγράφηκαν άλλοι τρεις σεισμοί στην Κεφαλονιά μεγέθους 3,9, 4,1 και 3,1. Όπως τόνισε ο καθηγητής Γεωλογίας και πρόεδρος του ΟΑΣΠ, Ευθύμης Λέκκας, μιλώντας στο protothema.gr, οι χθεσινές τρεις δονήσεις εντάσσονται στο πλαίσιο της φυσιολογικής για την περιοχή του Ιονίου σεισμικής δραστηριότητας. «Παρακολουθούμε το φαινόμενο, δεν εμπνέει ανησυχία» είπε ο κ. Λέκκας και πρόσθεσε ότι οι δονήσεις αναμένεται να συνεχιστούν στην ίδια τάξη μεγέθους. Εντοπίζονται να προέρχονται από γνωστό εγκάρσιο ρήγμα στο τόξο του Ιονίου.

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

12η Μαϊου | Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτή – Πως καθιερώθηκε

Η νοσηλευτική χαρακτηρίστηκε ως έργο αγάπης και προσφοράς για τον συνάνθρωπο. Η παγκόσμια ημέρα νοσηλευτών εορτάζεται από το 1965 κάθε χρόνο στις 12 Μαΐου, στην επέτειο της γέννησης της Florence Nightingale (1820), της νοσηλεύτριας που σηματοδότησε και επηρέασε το σύγχρονο υγειονομικό σύστημα.

Σήμερα, τιμούμε όλους τους Νοσηλευτές, οι οποίοι μέσα από την αυταπάρνηση και τον αλτρουισμό, συνεχίζουν να αγωνίζονται καθημερινά, ώστε να παρέχουν νοσηλευτική φροντίδα σε όλους τους συνανθρώπους μας, πρεσβεύοντας τις ηθικές αξίες και τα ιδανικά της νοσηλευτικής δεοντολογίας.

Ο νοσηλευτής αποτελεί πυλώνα στήριξης του συστήματος υγείας. Είναι κοντά στον ασθενή κάθε στιγμή με υψηλό αίσθημα ευθύνης, παρέχοντας φροντίδα και ανακούφιση στο σωματικό και ψυχικό του πόνο. Συμβάλει στην πρόληψη και την προαγωγή υγείας και φυσικά, στην περίθαλψη και την αποκατάσταση του ασθενή. Είναι το πρόσωπο που έρχεται σε επαφή με τον ασθενή συνεχώς, γνωρίζει τις ανάγκες του και προσπαθεί να τις ικανοποιήσει.

Εκπαιδεύεται, βελτιώνεται, φροντίζει, ενημερώνει και στηρίζει τον ασθενή. Ο νοσηλευτής παρακολουθεί τις εξελίξεις της επιστήμης και της τεχνολογίας γύρω από αυτή. Επιμορφώνεται και αναβαθμίζει συνεχώς την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών. Είναι ο επαγγελματίας με μια πολυδιάστατη θέση στο χώρο της υγείας. Άλλωστε, οι νοσηλευτές από την πρώτη στιγμή της πανδημίας COVID 19, όχι μόνο ανταποκρίθηκαν πλήρως στις ανάγκες της πρωτοφανούς κρίσης της δημόσιας υγείας, αλλά υπερέβησαν εαυτούς, ηγήθηκαν, καινοτόμησαν και επιτέλεσαν με απόλυτη επιτυχία το έργο τους σε συνεργασία με το ιατρικό προσωπικό και όλους τους επαγγελματίες υγείας και εργαζόμενους στα δημόσια νοσοκομεία. Συνετέλεσαν να πετύχει η χώρα κάτι αξιοθαύμαστο και καθόλου αυτονόητο, να μείνει όρθιο το Εθνικό Σύστημα Υγείας και να μην καταρρεύσει, όπως συνέβη σε άλλες χώρες του κόσμου με συστήματα υγείας πολύ πιο ισχυρά από το δικό μας.  

Όμως, η πλειοψηφία του νοσηλευτικού προσωπικού στη χώρα μας εργάζεται κάτω από αντίξοες συνθήκες. Οι 12.000 και πλέον αποχωρήσεις νοσηλευτών από τα δημόσια νοσοκομεία της χώρας τα τελευταία χρόνια και η επακόλουθη μείωση του ανθρώπινου δυναμικού λόγω ελάχιστων προσλήψεων στα χρόνια της κρίσης, καθώς και οι εξαντλητικοί ρυθμοί εργασίας οδηγούν συχνά σε επαγγελματική εξουθένωση. Ενδεικτικά, η αναλογία νοσηλευτικού προσωπικού προς τον πληθυσμό στη χώρα μας είναι 3,3 νοσηλευτές/1.000 κατοίκους, ενώ η αντίστοιχη αναλογία στην Ε.Ε. είναι 8,4 νοσηλευτές/1.000 κατοίκους. Χαμηλότερα από την Ελλάδα είναι το Μεξικό (2,9/1.000) και η Τουρκία (1,9/1.000). Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Νορβηγία με 17,7 νοσηλευτές/1.000 κατοίκους, ενώ ο μέσος όρος στις χώρες του ΟΟΣΑ είναι 9 νοσηλευτές/1.000 κατοίκους. Σε έρευνα έχει βρεθεί ότι το ποσοστό δυσαρέσκειας των νοσηλευτών από τις συνθήκες εργασίας στη χώρα μας είναι 56%, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των Κάτω Χωρών είναι 11%. Επίσης, πολλοί, νέοι κυρίως, νοσηλευτές οδηγούνται στη μετανάστευση προς αναζήτηση καλύτερων οικονομικών συνθηκών και όρων διαβίωσης. 

Και ερχόμαστε στο σήμερα, όπου το υπάρχον και επιδεινούμενο ζήτημα της υποστελέχωσης του Νοσηλευτικού προσωπικού στην Υπηρεσία παραμένει άλυτο και τροχοπέδη στην εξέλιξη της νοσηλευτικής επιστήμης και στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Παρά τις φιλότιμες και αξιόλογες προσπάθειες του προσωπικού, οι συνθήκες ολοένα και δυσκολεύουν. Ένα πρόβλημα που έχει αναγνωριστεί από όλους, αλλά δυστυχώς δεν έχει επιλυθεί παρά τις προσπάθειες.  Ευελπιστούμε ότι θα δοθεί άμεσα μια λύση, διότι η λειτουργία της υπηρεσίας καθίσταται επισφαλής.

Και η λύση είναι μία και μόνο μία. κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων με μόνιμο προσωπικό, ώστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στον ασθενή συνάνθρωπό μας τις υπηρεσίες που του αξίζουν.

Κλείνοντας σας παραθέτω τα επίσημα στοιχεία του γραφείου κίνησης του Γ.Ν. Καβάλας, σύμφωνα με τα οποία το περασμένο έτος 2023 από τα ΤΕΙ εξυπηρετήθηκαν 94.862 ασθενείς, από τα ΤΕΠ 77.548, ενώ στα απογευματινά ιατρεία προσήλθαν 6.993 ασθενείς, συνολικά δηλαδή 178.803 περιστατικά. Από την άλλη πλευρά, πραγματοποιήθηκαν 34.392 εισαγωγές ασθενών, με 82.696 ημέρες νοσηλείας και μέση διάρκεια νοσηλείας 2,40 ημέρες και συνολική κάλυψη κλινών 61,73 %, ταυτόχρονα μέσα στο έτος πραγματοποιήθηκαν 5.608 χειρουργεία.

Όλος αυτός ο όγκος εργασίας επιτελέστηκε από την ήδη υποστελεχωμένη νοσηλευτική υπηρεσία, με μία κάλυψη που αγγίζει το 50% και ολοένα επιδεινώνεται.

Με την ευκαιρία αυτή, θέλω να ευχαριστήσω για ακόμη μία φορά το νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Καβάλας για τον επαγγελματισμό, τον αλτρουισμό και το φιλότιμο που καθημερινά επιδεικνύει, ξεπερνώντας κάθε όριο ψυχικής και σωματικής καταπόνησης. 

Χρόνια πολλά σε όλες τις νοσηλεύτριες και όλους τους νοσηλευτές!

 

Ο Διευθυντής Νοσηλευτικής Υπηρεσίας

Γεώργιος Τσιγάρας

Δελτίο Τύπου

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en