Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Και όμως υπάρχει λύση | Έτσι θα γλυτώσετε τις αυξήσεις στα διόδια

Μπορεί να αυξήθηκαν τα διόδια γεγονός που προκάλεσε πονοκέφαλο σε πολλούς οδηγούς αλλά υπάρχει τρόπος να τα αποφύγετε, χωρίς να σηκώσετε τις μπάρες. Για να κάνετε την διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα σας …. κοστίσει σε χρόνο αλλά δεν θα πληρώσετε καθόλου διόδια.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του dimtris-kypriotis.blogspot.gr, η συνολική απόσταση Αθήνα – Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια είναι 475χλμ (από Άγιο Στέφανο μέχρι Λευκό Πύργο) και ο συνολικός χρόνος είναι έξι ώρες.

  • Μέση ταχύτητα: 79,2 χλμ/ώρα
  • Μέση κατανάλωση 6,2 λτ./100 χλμ.(diesel).
  • Κόστος καυσίμου: 39,7 ευρώ (1,348 ευρώ/λίτρο diesel)
  • Κόστος διοδίων:0
  • Συνολικό κόστος: 39,7 ευρ

Διόδια Αφιδνών και πλευρικά μέχρι Οινόφυτα

Με πορεία προς Θεσσαλονίκη βγαίνετε από την Εθνική στον κόμβο του Αγίου Στεφάνου και στο φανάρι κάνετε αριστερά. Ακολουθείτε τον παράδρομο με μπλε πινακίδες προς Λαμία. Μετά τα φανάρια του κόμβου στο Καπανδρίτι ο δρόμος είναι πιο ανοιχτός και μειώνεται η κίνηση καθώς σε ώρες αιχμής το πρώτο κομμάτι θέλει υπομονή. Συνεχίζεται προς Μαλακάσα και στο κόμβο της Οινόης μπαίνετε στην Εθνική.

Διόδια Θήβας (μετωπικά και πλευρικά)

Βγαίνετε από την εθνική στον 1ο κόμβο για τη Θήβα / Ριτσώνα (το οδόμετρο δείχνει τώρα 49 χλμ). Πηγαίνετε στον παράδρομο (ταμπέλα προς Ιερά Μονή Σαγματά) και στη διασταύρωση που θα βρείτε στα 58,8 χλμ. συνεχίζετε ευθεία (όχι προς Μονή Σαγματά και Ύπατο). Θα φθάσετε στον δεύτερο κόμβο της Θήβας που έχει πλευρικά διόδια, εσείς θα συνεχίσετε ευθεία στο παράδρομο και απέναντι στη διασταύρωση θα μπείτε ξανά στην Εθνική από την καφετέρια «90».

Διόδια Τραγάνας (μετωπικά και πλευρικά)

Τα συγκεκριμένα διόδια έχουν την μεγαλύτερη αύξηση (από 2,45 ευρώ στα 3,95 ευρώ – αύξηση 61,2%). Βγαίνετε από την Εθνική στον κόμβο για την Μαλεσίνα και περνάτε απέναντι και θα μπείτε στον δρόμο που έχει ένα μπλε βενζινάδικο Elin. Ακολουθείστε τον δρόμο και στο σημείο που κατηφορίζει να κοιτάζετε προσεκτικά για να στρίψετε αριστερά στο σημείο που έχει μία μικρή ταμπέλα και λέει προς Προσκυνά. Συνεχίζετε μέσα από τον Προσκυνά και με το που συναντάτε την Εθνική στρίβετε αριστερά και έχετε την εθνική στα δεξιά σας. Περνάτε τον κόμβο της Τραγάνας (έχει πλευρικά) που είναι ακριβώς στο χωριό Τραγάνα και μπαίνετε στην Εθνική από τον κόμβο της Αταλάντης.

Διόδια Αγίας Τριάδας

Όταν περάσετε όλα τα τούνελ πάνω από τον Άγιο Κωνσταντίνο θα βγείτε από την Εθνική στο ύψος του Μώλου. Θα πάρετε ένα παράδρομο που είναι η παλιά εθνική και θα έχετε την καινούρια στα αριστερά σας. Πάτε όλο ευθεία και ακριβώς πριν τα διόδια της Αγίας Τριάδας ξεκινάει δρόμος με χαλίκια. Συνεχίζεται στο χωματόδρομο όλο ευθεία και στα 300 μέτρα κάνετε αριστερά κάτω από την εθνική. Υπάρχει και πινακίδα. Κάνετε άλλα 1.700 μ. περίπου και βγαίνετε στις Θερμοπύλες στο άγαλμα του Λεωνίδα. Μετά από 8 χλμ. κάνετε αριστερά και ξαναμπαίνετε στην Εθνική.

Διόδια Πελασγίας & Μοσχοχωρίου

Η καλύτερη λύση είναι Λαμία – Λάρισα με τον παλιό δρόμο. Είναι περίπου 35 χλμ. λιγότερα. Γλιτώνετε βενζίνη και δύο από τα πιο ακριβά διόδια. Είστε στην εθνική, όπου λόγω έργων είναι μια λωρίδα. Βγαίνετε στην έξοδο προς Λαμία/Καρδίτσα. Περνάτε το Δομοκό, τα Φάρσαλα και μετά τη Νίκαια συνεχίζετε για Λάρισα. Μόλις μπείτε στην Λάρισα (είστε στην οδό Φαρσάλων) θα στρίψετε δεξιά στο ύψος του Praktiker και να βγείτε στην παλιά εθνική Αθηνών – Θεσσαλονίκης που περνούσε μέσα από τη Λάρισα.

Διόδια Μακρυχωρίου (μετωπικά) και 3ής – 4ής εξόδου Λάρισας πλευρικά

Βρίσκεστε στην Περιφερειακή Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης και ο δρόμος είναι μία λωρίδα από κάθε πλευρά. Λίγο πριν το τέλος του, ο δρόμος αποκτά διάζωμα και στα 500 μέτρα ανεβαίνετε τη γέφυρα (πινακίδα Λαμία/ΒΙΠΕ Λάρισας) και κάνετε αριστερά και αμέσως δεξιά για να μπείτε στον παράδρομο. Τώρα έχετε την νέα Εθνική στα δεξιά σας. Μετά από 6,5 περίπου χλμ (είναι ευθεία με ορατότητα και μπορείς να κινηθείς άνετα με 100 χλμ./ώρα) θα συναντήσετε φανάρια. Ακριβώς πριν τα φανάρια θα πρέπει να κάνετε δεξιά, να περάσετε κάτω από την εθνική, να κάνετε αμέσως αριστερά και να βγείτε από την άλλη. Τώρα η εθνική είναι αριστερά σας. Συνεχίζετε ευθεία έως τη BP μετά τα Goodys, που έχει ελεύθερη είσοδο / έξοδο στην εθνική και μπαίνετε μέσα στην εθνική. Περνάτε από τα Τέμπη, όπως σαν να είχατε πληρώσει.

Διόδια Πυργετού

Μόλις τελειώσουν τα Τέμπη, στον κόμβο για τον Πυργετό βγαίνετε από την Εθνική και στρίβετε αριστερά προς Πυργετό. Μόλις δείτε στα αριστερά σας μια μεγάλη αλάνα με καντίνα και (πιθανότατα) σταθμευμένα φορτηγά, να είστε έτοιμοι, στρίβετε δεξιά και συνεχίζεται. Μόλις συναντήσετε τον παράδρομο κάνετε αριστερά και έχετε την Εθνική στα δεξιά σας. Συνεχίζεται στον παράδρομο μέχρι να βρείτε διάβαση για αυτοκίνητα, ώστε να πάτε από την άλλη πλευρά και να μπείτε στην εθνική. Αυτή είναι ίσως η παράκαμψη με την περισσότερη κίνηση, μετά την πρώτη στον Αγιο Στέφανο. Το καλό είναι ότι ακολουθείτε τον μπροστινό σας. Αν είναι νταλίκα, σίγουρα κάνει ότι και εσείς.

Διόδια Λεπτοκαρυάς (μετωπικά και πλευρικά)

Θα βγείτε από την έξοδο ακριβώς κάτω από το κάστρο του Πλαταμώνα/Παντελεήμονα και να συνεχίσετε παράλληλα με την Εθνική (δηλαδή με το που βγείτε δεξιά να κάνετε κατευθείαν αριστερά). Μόλις βγείτε για τη Σκοτίνα συνεχίζετε και πάτε πάνω από τη γέφυρα και με το που φτάσετε στις γραμμές του τρένου κάνετε αριστερά και συνεχίζετε μέχρι τον κόμβο της Λεπτοκαρυάς. Αλλάζετε παράδρομο και έχετε την Εθνική δεξιά σας. Συνεχίζεται όλο ευθεία για να μπείτε από την δεύτερη έξοδο για το Λιτόχωρο. Η άλλη λύση για να αποφύγετε το χώμα είναι στον κόμβο της Λεπτοκαρυάς να μπείτε μέσα στον οικισμό, να συνεχίσετε από τον δρόμο μέσα από τους οικισμούς και να μπείτε πάλι από τη δεύτερη έξοδο για το Λιτόχωρο.

Διόδια Αιγινίου / Κλειδιού

Στο συγκεκριμένο μέρος θα κάνετε μεγάλο κύκλο και είναι καλύτερο να πληρώσετε. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να βγείτε από την έξοδο της Μεθώνης μιας και αυτή του Αιγινίου είναι κλειστή. Περνάτε από την άλλη πλευρά, τώρα η εθνική είναι δεξιά σας. Συνεχίζετε προς Αλεξάνδρεια και Νησέλι. Θα βρείτε τον κόμβο Νησελίου / Αλεξάνδρειας πάνω από την Εγνατία και παίρνετε το ρεύμα για Θεσσαλονίκη.

Διόδια Μαλγάρων

Μόλις μπείτε από την Εγνατία στην Αθηνών – Θεσσαλονίκης η επόμενη έξοδος είναι για το χωριό Μάλγαρα, οπότε βγαίνετε στην έξοδο για Μάλγαρα. Περνάτε μέσα από το χωριό και ακολουθείτε τον δρόμο και τις πινακίδες προς Θεσσαλονίκη. Περνάτε τη γέφυρα του Αξιού ποταμού (προσοχή γιατί ο δρόμος γλιστράει πολύ εκεί) και περνάτε πάνω από το δρόμο προς Εύζωνες. Έπειτα μπαίνετε στη Χαλάστρα όπου υπάρχει περιφερειακός του χωριού. Ακολουθείστε τις ταμπέλες για Θεσσαλονίκη ή απλά τον μπροστινό σας που επίσης δεν πληρώνει διόδια.

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Αποτελέσματα εκλογών του ΤΕΕ | Mεγάλη αύξηση συμμετοχής των μηχανικών

Αποτελέσματα εκλογών του ΤΕΕ – μεγάλη αύξηση συμμετοχής των μηχανικών – ιστορική πρωτιά ΔΚΜ – αναλυτικά τα ποσοστά των παρατάξεων – δηλώσεις Προέδρου ΤΕΕ Γιώργου Στασινού

Ψήφος εμπιστοσύνης των Μηχανικών στην αναπτυξιακή πορεία της χώρας, στις πράσινες και ψηφιακές μεταρρυθμίσεις που υλοποιεί και προωθεί το ΤΕΕ, με ταυτόχρονη εντολή ολοκλήρωσης και εφαρμογής τους, για την αναβάθμιση του επαγγέλματος του Μηχανικού και του ΤΕΕ, είναι το κεντρικό μήνυμα των εκλογών του ΤΕΕ της 19ης Μαΐου 2024.

Δίνοντας δυναμικό «παρών» στις κάλπες του ΤΕΕ, οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί της χώρας, όλων των γενεών και όλων των ειδικοτήτων, με αξιοσημείωτη παρουσία των μηχανικών της νέας γενιάς, ανέδειξαν την εκλογική διαδικασία του ΤΕΕ – τη μεγαλύτερη πανελλαδική κάλπη μετά τις εθνικές εκλογές – σε ηχηρό μήνυμα για την επόμενη ημέρα της χώρας και του ΤΕΕ, αυξάνοντας τα ποσοστά συμμετοχής, σε αντίθεση με άλλες εκλογικές αναμετρήσεις, κατά περίπου 8,5%.

Τα σημαντικά ενισχυμένα από την αυξημένη συμμετοχή αποτελέσματα, δίνουν τα εξής μηνύματα:

– Ξανά πρώτη δύναμη, με νέα αύξηση του ποσοστού της, για 4η συνεχόμενη φορά, ώστε να επιτυγχάνει ένα από τα μεγαλύτερα εκλογικά ποσοστά στην ιστορία του ΤΕΕ, αναδεικνύεται η Δημοκρατική Κίνηση Μηχανικών (ΔΚΜ), με επικεφαλής τον Πρόεδρο του ΤΕΕ Γιώργο Στασινό. Πρόκειται για το μεγαλύτερο, ιστορικά, ποσοστό οποιασδήποτε παράταξης τις τελευταίες 4 δεκαετίες, τουλάχιστον από το 1990, με το ισχύον εκλογικό σύστημα στο ΤΕΕ.

Το γεγονός αποδίδεται και ερμηνεύεται ως επιβράβευση αλλά και εντολή ευθύνης, προκειμένου να συνεχιστούν οι δυναμικές πρωτοβουλίες, που έχουν αναληφθεί από το ΤΕΕ και τον Πρόεδρο του Γιώργο Στασινό τα προηγούμενα χρόνια, με κεντρικές κατευθύνσεις:

  • την αναβάθμιση του επιστημονικού και επαγγελματικού έργου των μηχανικών και του ΤΕΕ,
  • την υλοποίηση κρίσιμων έργων και μεταρρυθμίσεων, με νέες υπηρεσίες και νέα καθήκοντα για τους μηχανικούς, σημαντικά έργα αιχμής για την κοινωνία και την οικονομία αλλά και επίλυση παθογενειών δεκαετιών
  • την καταλυτική συμβολή των Μηχανικών και του ΤΕΕ σε θεσμικές και επιστημονικές δραστηριότητες για τις επενδύσεις και τις μεταρρυθμίσεις, που έχει ανάγκη για να γυρίσει σελίδα η χώρα.
  • τη δυναμική προώθηση σημαντικών νομοθετικών και άλλων αλλαγών που έχει ανάγκη ο τεχνικός κόσμος και η χώρα

Οι εκλογές  του ΤΕΕ, για την ανάδειξη των 220 νέων μελών  της Κεντρικής Αντιπροσωπείας ΤΕΕ της λεγόμενης «Βουλής των μηχανικών», των Πειθαρχικών Συμβουλίων και των νέων οργάνων διοίκησης του ΤΕΕ σε Κεντρικό και Περιφερειακό επίπεδο της επόμενης τετραετούς θητείας, αποτυπώνουν ηχηρά μηνύματα προς κάθε κατεύθυνση.

Σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία της καταμέτρησης, από το Ηλεκτρονικό Σύστημα Αποτελεσμάτων του ΤΕΕ,  στο 100% των εκλογικών τμημάτων, που διαμορφώνουν την συνολική και αξιόπιστη εικόνα, μέχρι την τελική επικυρωμένη έκδοση των αποτελεσμάτων από την Κεντρική Εφορευτική Επιτροπή που ολοκληρώνεται τις επόμενες ημέρες, η κατάσταση έχει ως εξής:

Οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί στις εκλογές του ΤΕΕ της Κυριακής 19 Μαΐου 2024 αύξησαν σημαντικά το ποσοστό συμμετοχής τους κατά 8,5% περίπου, ενώ στις προηγούμενες δύο αναμετρήσεις τα ποσοστά συμμετοχής ήταν σταθερά στα ίδια επίπεδα.

Ταυτοχρόνως  οι διπλωματούχοι μηχανικοί  μέσα από τις  κάλπες της εκλογικής αναμέτρησης της 19ης Μαΐου 2024 στο ΤΕΕ δίνουν εντυπωσιακή νίκη στην Δημοκρατική Κίνηση Μηχανικών (ΔΚΜ), με επικεφαλής τον πρόεδρο του ΤΕΕ Γιώργο Στασινό.

Ειδικότερα, η ΔΚΜ αναδεικνύεται πρώτη και κυρίαρχη δύναμη των εκλογών του ΤΕΕ, με ποσοστό σχεδόν 41% (40,96%), επιτυγχάνοντας αύξηση του εκλογικού ποσοστού της συγκριτικά με το εκλογικό αποτέλεσμα του 2019 (39,66%, ενώ το 2016 είχε πρωτιά με 27,90%), κατά περισσότερο από μία ποσοστιαία μονάδα. Είναι η 4η συνεχόμενη εκλογική αναμέτρηση που η ΔΚΜ αυξάνει τη δύναμή της (2013-2016-2019-2024). Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι αυξάνει τη δύναμή της κατά περίπου 1500 ψήφους, έχοντας τον Πρόεδρο του ΤΕΕ τα τελευταία 9 χρόνια να προέρχεται από τις τάξεις της, ενώ για πρώτη φορά τις τελευταίες δεκαετίες παράταξη ξεπερνά το «ψυχολογικό όριο» του 40% σε εκλογές ΤΕΕ. Ταυτοχρόνως η ΔΚΜ αναδεικνύεται η κυρίαρχη δύναμη για την επόμενη ημέρα του ΤΕΕ, καθώς παράλληλα με την πρωτιά επιτυγχάνει θεαματικές διαφορές, με υπερδιπλάσια ως υπερτετραπλάσια υπεροχή εκλογικού ποσοστού, από την δεύτερη και τρίτη παράταξη, που ακολουθούν στην εκλογική κατάταξη.

Δεύτερη παράταξη στις εκλογές του ΤΕΕ αναδεικνύεται  η Δημοκρατική Συμπαράταξη Μηχανικών (ΔΗΣΥΜ) με ποσοστό 19,57% (το 2015 είχε ποσοστό 15,11% από 13,38% το 2016) με εντυπωσιακή αύξηση της δύναμης της, πάνω από τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες.

Τρίτη δύναμη της εκλογικής αναμέτρησης είναι, για πρώτη φορά τις τελευταίες δεκαετίες, η Δημοκρατική Πανεπιστημονική Κίνηση Μηχανικών, με ποσοστό 9,01% (έναντι 7,53% το 2019 και 6,09% το 2016), σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση της δύναμης της.

Στην τέταρτη θέση κατατάσσεται, επίσης για πρώτη φορά, η Αριστερή Αγωνιστική Ενωτική Συσπείρωση (ΑΡΑΓΕΣ), με ποσοστό 5,94%, με σημαντική άνοδο περίπου 1,2 ποσοστιαίων μονάδων.

Στην πέμπτη θέση του εκλογικού αποτελέσματος κατατάσσεται η «Συμμαχία για Ένα Προοδευτικό ΤΕΕ» με ποσοστό 5,92% και σημαντική μείωση από το ποσοστό 9,2% του 2016.

Η Δημοκρατική Παράταξη Μηχανικών (ΔΗΠΑΜ) βρίσκεται στην 6η θέση με ποσοστό 4,29% (σαφής αύξηση από το 3,77% του 2019), ενώ ακολουθείται από την παράταξη Ελεύθεροι Επαγγελματίες Μηχανικοί (ΕλΕΜ) στην έβδομη θέση, η οποία πέτυχε ποσοστό 3,56%, σαφώς μειωμένο από το 6,04% του 2019.

Στην 8η θέση βρίσκεται η παράταξη #block TEE Αριστερή Κίνηση Εργαζόμενων Ανέργων Μηχανικών με ποσοστό 2,85% και στην ένατη θέση η παράταξη Προοδευτικοί Μηχανικοί με ποσοστό 2,31%.

Ακόμη 9 παρατάξεις και μεμονωμένοι υποψήφιοι έχουν λάβει μικρότερα ποσοστά.

Μετά την ανάρτηση των αποτελεσμάτων από το πληροφοριακό σύστημα του Επιμελητηρίου, ο Πρόεδρος του ΤΕΕ – και επικεφαλής της πλειοψηφούσας παράταξης ΔΚΜ – Γιώργος Στασινός δήλωσε:

«Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μηχανικούς για τη συμμετοχή τους στην εκλογική διαδικασία.

Η μεγάλη αύξηση της συμμετοχής των μηχανικών στις εκλογικές διαδικασίες του ΤΕΕ, που συμπίπτουν με την επέτειο των 100 ετών του Επιμελητηρίου, αποτελεί δικαίωση των επιλογών που κάναμε τα τελευταία χρόνια στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος. Είναι ψήφος εμπιστοσύνης για να συνεχίσουμε τη δουλειά που κάνουμε. Όταν παράγεις αποτελέσματα, με σχέδιο και αποφασιστικότητα, αναγνωρίζεται. Θα συνεχίσουμε σε αυτόν τον δρόμο. Μας χαροποιεί πολύ ότι η συμμετοχή στις κάλπες του ΤΕΕ δίνει μήνυμα ελπίδας και προοπτικής για όλες τις συλλογικές διαδικασίες, είναι η πανελλαδική κάλπη που ανεβαίνει σε αντίθεση με άλλες που η συμμετοχή μειώνεται.

Παράλληλα, η ιστορική πρωτιά της ΔΚΜ, κόντρα σε όσους αντιδρούσαν και ήθελαν «μία από τα ίδια», αποτελεί δικαίωση για την προσπάθεια που κάναμε για περισσότερες και καλύτερες δουλειές για τους μηχανικούς, για αναβαθμισμένο ρόλο του ΤΕΕ, για μια πιο σύγχρονη, πράσινη, ψηφιακή Ελλάδα με κινητήρια δύναμη τους Έλληνες Μηχανικούς.

Δεσμεύομαι ότι θα συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο, με ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Με ρεαλιστικές και τεκμηριωμένες προτάσεις για όσα χρειάζεται η χώρα τα επόμενα χρόνια. Με νέες υπηρεσίες για τους μηχανικούς. Με εργαλεία και αλλαγές που έχουν ανάγκη οι μηχανικοί, η οικονομία, η κοινωνία, οι πολίτες.

Πέρα από το γενικό επίπεδο, θέλω και προσωπικά να ευχαριστήσω, πιο ειδικά, για την ιστορική πρωτιά τους συναδέλφους που προτίμησαν την παράταξή μας, τη ΔΚΜ, και εμένα προσωπικά, για την εμπιστοσύνη τους και για τη θέλησή τους να προχωρήσουμε δυναμικά, που επιβεβαιώθηκε με τόσο ξεκάθαρο τρόπο στην κάλπη. Θα συνεχίσουμε, όπως μέχρι τώρα, με σοβαρότητα, σχέδιο, θέληση και προγραμματισμό να φέρνουμε αποτελέσματα. Και όλοι μαζί, για το καλό του κλάδου και της χώρας, μπορούμε από σήμερα να πετύχουμε ακόμη περισσότερα. Και θέλουμε και μπορούμε. Το έχουμε αποδείξει.»

Αναλυτικά τα αποτελέσματα, σε 179 εκλογικά τμήματα (8 περισσότερα από το 2019), για την Κεντρική Αντιπροσωπεία του ΤΕΕ, έχουν ως εξής:

Σύνολο ψηφισάντων: 35121 (από 32236 το 2019) – Έγκυρα: 33370 Άκυρα: 820 Λευκά: 931

ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΨΗΦΟΙ ΠΟΣΟΣΤΟ (%)
#block TEE ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΑΝΕΡΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 952 2,85
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ (ΑΚΜΗ) 201 0,60
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΤΕΕ (ΑΝΕ.ΜΗ) 428 1,28
ΑΡιστερή ΑΓωνιστική Ενωτική Συσπείρωση-ΑΡ.Α.Γ.Ε.Σ. 1.981 5,94
ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΑΜΑΚ) 531 1,59
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 3.005 9,01
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΔΗ.ΠΑ.Μ.) 1.433 4,29
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΔΗ.ΣΥ.Μ.) 6.530 19,57
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 112 0,34
ΔΚΜ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 13.668 40,96
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ (ΕΛΕΜ) 1.188 3,56
ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ 218 0,65
ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ @ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 94 0,28
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ 771 2,31
ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΤΕΕ 1.976 5,92
Συνδυασμός Μηχανικών “Δημήτρης Μπάτσης” 73 0,22
ΚΑΜΑΡΙΩΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ 156 0,47
ΜΠΕΧΡΑΚΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ 53 0,16

Σημειώνεται ότι δεκαέξι (16) συνδυασμοί υποψηφίων και δύο (2) μεμονωμένοι υποψήφιοι συμμετείχαν ως υποψήφιοι για εκλογή στις 155 έδρες της Κεντρικής Αντιπροσωπείας του ΤΕΕ, για τις εκλογές της 19ης Μαΐου 2024. Το 2019 είχαν υποβάλλει υποψηφιότητα 16 συνδυασμοί και 4 μεμονωμένοι υποψήφιοι, το 2016 είχαν υποβάλλει υποψηφιότητα 21 συνδυασμοί και 2 μεμονωμένοι υποψήφιοι, το 2013 16 συνδυασμοί και 3 μεμονωμένοι υποψήφιοι, ενώ το 2010 22 συνδυασμοί.

Αρκετοί από τους συνδυασμούς έχουν θέσει υποψηφιότητα και για τις δεκατρείς, πλέον, επιστημονικές επιτροπές ειδικοτήτων (οι οποίες με αντίστοιχες 65 έδρες συμμετέχουν στην Αντιπροσωπεία ΤΕΕ), όπου κατέρχονται και επιπλέον 15 συνδυασμοί, και ένας επιπλέον συνδυασμός για πειθαρχικά συμβούλια. Συνολικά 2.191 υποψήφιοι διεκδίκησαν φέτος την εκλογή τους στα κεντρικά όργανα του Επιμελητηρίου, συγκριτικά με τους περίπου 2.270 υποψηφίους στις εκλογές του 2019, 2.300 υποψήφιους στις εκλογές του 2019, 2.700 υποψηφίους στις εκλογές του 2016, 2.250 στις εκλογές του 2013 και τους 2.800 στις εκλογές του 2010. Τα τελικά αποτελέσματα της σταυροδοσίας των υποψηφίων θα ανακοινωθούν τις επόμενες ώρες.

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Αγώνες ιππικής δεξιοτεχνίας ΒΕ στον ιππικό όμιλο στο Πολύστυλο Καβάλας

Αγώνες ιππικής δεξιοτεχνίας ΒΕ πραγματοποιήθηκαν στον ιππικό όμιλο Καβάλας στο Πολύστυλο την Κυριακή 19 Μαΐου 2024, με την ημέρα να είναι αφιερωμένη σε όλα τα κορίτσια που θυσιάστηκαν ώστε σήμερα να γίνεται για δεύτερη χρόνια η πραγματοποίηση των αγώνων ιππικής δεξιοτεχνίας στην καβάλα.

Μια ιστορία που γράφτηκε από παλιά με πόνο κόπο και ιδρώτα τόσο για τους αθλητές τους προπονητές και ακόμη περισσότερο για τους γονείς όπου χωρίς εγκαταστάσεις υποδομές -προπονητές –κατέγραφαν πολλά χιλιόμετρα για αρκετά χρόνια σχεδόν σε όλη την Ελλάδα για την καθημερινή τους προπόνηση και την ευζωία των ίππων τους.

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ανοιχτή συνάντηση από το Ίδρυμα “Σταύρος Νιάρχος” για το νέο Νοσοκομείο Κομοτηνής

Με αφορμή την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών του νέου Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής ΙΣΝ στις αρχές Νοεμβρίου 2023 και πιστό στη δέσμευση να διατηρήσει ανοιχτό τον διάλογο με την τοπική κοινωνία, καθ’ όλη τη διάρκεια εξέλιξης του έργου, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος διοργάνωσε μια ακόμη ανοιχτή συνάντηση για το κοινό με τη συμμετοχή εκπροσώπων του ΙΣΝ, του Υπουργείου Υγείας, της ομάδας μελέτης και του αναδόχου κατασκευής – Ομίλου ΑΒΑΞ.

Στη συζήτηση συμμετείχε ο Υφυπουργός Υγείας κ. Μάριος Θεμιστοκλέους, ενώ χαιρετισμό θα απευθύνει, μέσω ζωντανής σύνδεσης, ο Πρόεδρος του ΙΣΝ, κ. Ανδρέας Δρακόπουλος.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en