Quantcast
Connect with us

ΚΑΒΑΛΑ

Καβάλα | Καταγγελία για την επαναλειτουργία του πάρκινγκ “Ροδόπη”

Με μία αν μη τι άλλο σκληρή ανακοίνωση επανήλθε η Πανελλήνια Ένωση Επιχειρηματιών Ιδιοκτητών Στεγασμένων Σταθμών αυτοκινήτων σχετικά με τις εξελίξεις στο “Ροδόπη”.

Στην ανακοίνωση μάλιστα γίνεται λόγος για φωτογραφική διάταξη, την οποία η ένωση σκοπεύει να προσβάλλει καταλλήλως.

Διαβάστε την επιστολή προς τα ΜΜΕ :

Στις 23.7.2021 στο Α τεύχος του Φ.Ε.Κ. με α/α 129 δημοσιεύτηκε ο Νόμος 4819/2021
Ο Νόμος αυτός αφορά κατ’ ουσία την Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/ 851 και 2018/852 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ής Μαΐου 2018 για την τροποποίηση της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ περί αποβλήτων και της Οδηγίας 94/62/ΕΚ στην Εθνική Νομοθεσία.
Σ’ αυτό το Νόμο εντελώς ψηφίστηκε το άρθρο 160, το οποίο αποτελεί απαράδεκτη φωτογραφική διάταξη, την οποία σκοπεύουμε να προσβάλουμε καταλλήλως, για να ακυρωθεί και τελικά στη ΡΟΔΟΠΗ να κατασκευασθεί ένας ασφαλής υπόγειος χώρος στάθμευσης με χώρο πρασίνου – πλατείας από επάνω του.
Ως γνωστόν αυτή την διάταξη την πρότειναν οι Βουλευτές Καβάλας κ.κ. Ι. Πασχαλίδης και Ν. Παναγιωτόπουλος, οι οποίοι στήριξαν μία αβάσιμη και τρωτή διάταξη, για λόγους τους οποίους εκείνοι γνωρίζουν.
Η ψηφισθείσα διάταξη αναφέρει ξεκάθαρα, ότι για να λάβει βεβαίωση νόμιμης λειτουργίας υπαιθρίου χώρου στάθμευσης δημοσίας χρήσεως ο ακάλυπτος χώρος της Πλατείας ΡΟΔΟΠΗΣ πρέπει να πληροί τους όρους και τις προϋποθέσεις του άρθρου 28 του π.δ. 455/1976 (Α’ 277).
Το άρθρο 28 του Π.Δ. 455/1976, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 28 του Ν. 4710/2020, ορίζει τα ακόλουθα:
«Άρθρο 28
Προϋποθέσεις, όροι ίδρυσης και λειτουργίας
1. Η θέση των υπαίθριων σταθμών αυτοκινήτων είναι τέτοια, ώστε η λειτουργία τους να μην επηρεάζει δυσμενώς την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας και τα τυχόν υφιστάμενα, σε άμεση γειτνίαση ή παρακείμενα εκπαιδευτήρια, γηροκομεία και άσυλα εν γένει ή την εμφάνιση της περιοχής.
2. Σε κάθε περίπτωση απαγορεύεται η ίδρυση υπαίθριου σταθμού αυτοκινήτων σε άμεση γειτνίαση κατά την έννοια της περ. γ΄ της παρ. 2 του άρθρου 3 του παρόντος, με νοσηλευτικά ιδρύματα εν γένει και αποθήκες εύφλεκτων ή εκρηκτικών υλών ή πάνω από υφιστάμενους υπόγειους χώρους.
3. Ειδικά για την πόλη των Αθηνών απαγορεύεται η ίδρυση υπαίθριων σταθμών αυτοκινήτων εντός της περιοχής, όπως αυτή ορίζεται στην παρ. 3 του άρθρου 3 του παρόντος. Κατ’ εξαίρεση, επιτρέπεται η ίδρυση τέτοιων σταθμών στην παραπάνω περιοχή υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην παρ. 3 του άρθρου 3 του παρόντος.
4. Εντός των υπαίθριων σταθμών αυτοκινήτων απαγορεύεται κάθε χρήση φλόγας. Επίσης, εντός των σταθμών απαγορεύεται η λειτουργία κάθε είδους συνεργείου ή ηλεκτρολογικού εργαστηρίου ή πλυντηρίου – λιπαντηρίου αυτοκινήτων ή αντλίας καυσίμων.
5. Σε κατάλληλες θέσεις εντός των σταθμών τοποθετούνται αυτόματοι πυροσβεστήρες ξηράς σκόνης γόμωσης έξι (6) κιλών τουλάχιστον, αριθμού αντίστοιχου προς έναν πυροσβεστήρα ανά δέκα (10) αυτοκίνητα χωρητικότητας του σταθμού.
6. Αν η λειτουργία του υπαίθριου σταθμού παρατείνεται μετά τις 18:00, ο υπαίθριος σταθμός υποχρεούται να διαθέτει κατάλληλη ηλεκτρική εγκατάσταση φωτισμού, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται ο έλεγχός της κατά τη διάρκεια των απογευματινών και νυχτερινών ωρών φύλαξης και διακίνησης των αυτοκινήτων που εισέρχονται και εξέρχονται του σταθμού, με παροχή είτε από τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού είτε από άλλον επίσημο πάροχο. Εναλλακτικά, η ηλεκτρική εγκατάσταση φωτισμού ενός υπαίθριου σταθμού μπορεί να επιτυγχάνεται και με αυτόνομα φωτιστικά σώματα, τα οποία λειτουργούν με φωτοβολταϊκά πάνελ.
7. Κάθε υπαίθριος σταθμός:
α) διαθέτει περιτοίχιση ή περίφραξη από άκαυστο υλικό, ώστε να μην είναι δυνατή η διενέργεια ελιγμών στα πεζοδρόμια ή η κατάληψη αυτών από αυτοκίνητα,
β) έχει την ωφέλιμη επιφάνειά του κατάλληλα επιστρωμένη είτε από ασφαλτικό τάπητα είτε από άλλο κατάλληλο υλικό (π.χ. βιομηχανικό δάπεδο) και διαθέτει κατάλληλη υπόβαση ανθεκτική στο βάρος όλων των προς στάθμευση αυτοκινήτων,
γ) διαθέτει επί του δαπέδου διαγράμμιση της διάταξης των προς στάθμευση αυτοκινήτων,
δ) διαθέτει είσοδο – έξοδο πλάτους τριών (3) έως έξι (6) μ., κατά την κρίση της υπηρεσίας, ανάλογα με το μέγεθος του σταθμού, μπροστά δε από κάθε σειρά αυτοκινήτων υπάρχει διάδρομος πλάτους από τρία (3) μ. έως έξι (6) μ. τουλάχιστον, ανάλογα με τη διάταξη στάθμευσης των αυτοκινήτων, σύμφωνα με τα παρακάτω ενδεικτικά σκαριφήματα,

ε) διαθέτει γραφείο κίνησης κατασκευασμένο από άκαυστο υλικό. Για την τοποθέτηση και χρήση του γραφείου κίνησης δεν απαιτείται η έκδοση οικοδομικής άδειας, εφόσον έχει εμβαδόν έως και δεκαπέντε (15) τ.μ. και είναι προσωρινή κατασκευή, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 2 του ν. 4067/2010,
στ) διαθέτει αναρτημένη πινακίδα στην οποία φαίνεται ο αριθμός και η διάταξη των θέσεων στάθμευσης,
ζ) επιτρέπεται να φέρει προσωρινά σκίαστρα κατάλληλης μηχανικής αντοχής.
Σύμφωνα με το σκαρίφημα χωροθέτησης, το οποίο πρέπει να τηρηθεί πλήρως, στον «νόμιμο» υπαίθριο χώρο στάθμευσης θα επιτρέπεται να σταθμεύον το πολύ 123 οχήματα και όχι 280 όπως δείχνουν οι δορυφορικές φωτογραφίες του Google Map, ότι στάθμευαν με την ανοχή των αρμοδίων περιφερειακών υπηρεσιών .
Κρίνουμε απαράδεκτο το γεγονός, ότι νυν Δήμαρχος, ενώ γνώριζε, ότι ο τιμοκατάλογος, που είχε αναρτήσει ο επιχειρηματίας ήταν κατά πολύ υψηλότερος με το τίμημα της στάθμευσης, που όριζε η μισθωτική σύμβαση, εν τούτοις τον ανέχετο και δεν προέβη στην καταγγελία της.
Προ μηνός καταγγείλαμε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας αυτό το γεγονός, όπως και το γεγονός ότι για την υποτιθέμενη βιοκλιματική αναβάθμιση του κέντρου της Καβάλας διασπαθίστηκε άσκοπα δημόσιο χρήμα.
Επίσης εντός το προσεχών ημερών σκοπεύουμε να ενημερώσουμε δεόντως την Εισαγγελία Οικονομικού Εγκλήματος για όλα όσα έχουμε διαπιστώσει, ότι συνέβησαν στην Καβάλα από το 2013 έως σήμερα, προκειμένου να τα αξιολογήσει, να τα ερευνήσει και εφόσον κρίνει, ότι συντρέχουν λόγοι, τότε να προβεί στις υπό του Νόμου προβλεπόμενες διαδικασίες.
Τέλος επισημαίνουμε ότι η Νομική Υπηρεσία του ∆ήµου Καβάλας στην αριθ. πρωτ. 14509/07-8-2007 γνωμοδότησή της ανέφερε τα ακόλουθα «….µε την παρ. 1 του αρθ. 7 του Ν. 2741/1999 ορίζεται ότι µμισθώσεις σε πλατείες και εν γένει κοινόχρηστους χώρους δεν υπάγονται στην προστασία του Π.∆. 34/95» και συνεχίζει « … Η εξαίρεση από την προστασία υπάρχει ακόμα και αν στα µμίσθια (κοινόχρηστοι χώροι πλατείες), επιχειρούνται πράξεις εμπορικές (π.χ. ενοικίαση θέσεων στάθµευσης) και ανεξάρτητα από το εάν οι χώροι είναι ακάλυπτοι ή δομημένοι µε πρόχειρες ή µόνιµες κατασκευές», και επίσης «…Παρέπεται λοιπόν ότι κατά την κρίση µας, η εν θέματι µμίσθωση δεν υπάγεται στις προστατευόμενες εμπορικές µμισθώσεις Π.∆.34/95, δεν έχει δωδεκαετή διάρκεια, αλλά αντιθέτως υπάγεται στις µισθώσεις του Α.Κ., έχει καταστεί ως εκ του συναφθέντος πρακτικού συµβιβασµού αορίστου χρόνου. Μπορεί συνεπώς να καταγγελθεί σύµφωνα µε όσα έχουν ήδη εκτεθεί, να αποδοθεί στον ∆ήµο Καβάλας εν ανάγκη και µε άσκηση αγωγής σε βάρος του μισθωτή και να επαναδηµοπρατηθεί κατά τα ειδικώς οριζόμενα στην διάταξη αρθ.192 Ν.3463/2006».
Σύμφωνα με την προεκτεθείσα γνωμοδότηση κάποιοι συνάδελφοί μας άμεσα θα ασκήσουν αγωγή σε βάρος του μισθωτή και θα ζητήσουν να επαναδηµοπρατηθεί η ΡΟΔΟΠΗ κατά τα ειδικώς οριζόμενα στην διάταξη αρθ.192 Ν.3463/2006 όπως τροποποιήθησαν και ισχύουν.
H κύρια σύμβαση έληγε το 2014, με απόφαση Δ.Σ. 4/4/2014 δόθηκε παράταση έως 3/4/19 με το ίδιο μίσθωμα, με άλλη απόφαση Δ.Σ. 5/6/19 δόθηκε παράταση 3 μηνών (δηλαδή έως 2/7/19) προφανώς για να καλυφθεί και ο προγενέστερος χρόνος.
Με απόφαση ΔΣ στις 17/11/19 δόθηκε εκ νέου παράταση για 2 έτη στον ίδιο μισθωτή , όπου η σύμβαση θα έπρεπε να έχει λήξει 1/7/21 ( καλύπτοντας έτσι και το προγενέστερο χρόνο που ο μισθωτής ήταν χωρίς σύμβαση).
Η σύμβαση ενώ θα έπρεπε σήμερα 29/7/21 να είναι ληγμένη, εμφανίζεται ενεργή καθώς ο δήμαρχος με δική του πρωτοβουλία και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του ΔΣ, υπέγραψε τη παράταση της σύμβασης έως 11/11/21 ( δηλαδή όχι από τη λήξη της προηγούμενης σύμβασης αλλά από την ημερομηνία της απόφασης του ΔΣ)
Κατόπιν τούτου η παράταση της μισθωτικής σύμβασης του κ. Αντ. Μώκου για την ΡΟΔΟΠΗ θα καταστεί άκυρη και δεν θα ισχύει, οπότε η οικεία Δνση Μεταφορών και Επικοινωνιών οφείλει πριν προβεί στην χορήγηση βεβαίωσης νόμιμης λειτουργίας, να ρωτήσει την Νομική Υπηρεσία της Περιφέρειας .
Συνεπώς ο κ. Δήμαρχος και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου οφείλουν οπωσδήποτε να τηρήσουν πλήρως την προαναφερθείσα διάταξη.
Επί πλέον διερωτώμεθα για ποιούς λόγους ο κ. Δήμαρχος δεν τηρεί την ισχύουσα Νομοθεσία;
Επίσης γι’ αυτό το ερώτημά μας θα ενημερώσουμε την Εισαγγελία Οικονομικού Εγκλήματος για να το διερευνήσει εις βάθος.
Με αυτή την απαράδεκτη διαδικασία βλάπτεται κατάφωρα ο ελεύθερος ανταγωνισμός, αφού δημιουργείται μονοπώλιο.
Τέλος θεωρούμε απαράδεκτη την αμέλεια των Δημοτικών Αρχόντων της Καβάλας, οι οποίοι από το 2003 δεν προέβησαν στην προκήρυξη του διαγωνισμού για την εκπόνηση μελέτης και την εν συνεχεία κατασκευή διώροφου υπογείου σταθμού αυτοκινήτων στο Ο.Τ. 630, στον οποίον θα στάθμευαν με ασφάλεια και προστασία από τις καιρικές συνθήκες τουλάχιστον 350 και θα υπήρχε μία Πλατεία 3.500 τ.μ. και δεν θα επιβαρύνετο η αστική κινητικότητα.
Νέα Ιωνία 29.7.2021

Για την Π.Ε.Ε.Ι.Σ.Σ.Α.
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.

Μιλτιάδης Ι. Καυκαλέτος
Φαρμακοποιός & Επιχειρηματίας
Εκμετάλλευσης Σταθμών Αυτοκινήτων

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Στασινός – ΤΕΕ: Ο Ενιαίος Ψηφιακός Χάρτης θα κάνει τη δουλειά όλων πιο εύκολη και γρήγορη

*Συνέντευξη του Προέδρου του ΤΕΕ Γιώργου Στασινού

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε το ΤΕΕ να έχει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη ψηφιακών εργαλείων και μάλιστα έχετε αναφέρει ότι σύντομα θα έχουμε τον Ενιαίο Ψηφιακό Χάρτη, ένα έργο εμβληματικό για εσάς. Τι θα προσφέρει και πότε θα έχει ολοκληρωθεί;

Θα μου επιτρέψετε να επισημάνω ότι ο Ενιαίος Ψηφιακός Χάρτης είναι ένα εμβληματικό έργο για τη χώρα, το οποίο όντως έχουμε σχεδιάσει, προτείνει, διεκδικήσει και στο τέλος υλοποιήσει. Για να μιλήσω απλά πρόκειται για ένα εργαλείο που θα επιτρέπει με λίγα κλικς να έχουμε όλα τα γεωχωρικά δεδομένα που χρειαζόμαστε από την έκδοση αδειών, έως την υλοποίηση μίας επένδυσης. Θα έχουμε μία, μοναδική και κοινή πηγή από όπου θα αντλούμε με λίγα κλικς, για να το πω σχηματικά, πληροφορίες για το τι ισχύει σε σχέση με όλα τα απαραίτητα στοιχεία μίας αδειοδότησης, ανά περιοχή, με ασφάλεια δικαίου, ταχύτητα και ευκολία.

Αυτό που καταφέρνουμε είναι οποιοσδήποτε πολίτης, επαγγελματίας, επενδυτής να μπορεί από το σπίτι του ή από το γραφείο του σε όποιο σημείο της χώρας και του κόσμου βρίσκεται να λαμβάνει εύκολα και γρήγορα μία έγκυρη και ολοκληρωμένη πληροφορία. Τι επιτρέπεται, τι απαγορεύεται, ποιοι όροι ισχύουν και ποιες προϋποθέσεις, όσα στοιχεία δηλαδή απαιτούνται για να φτιάξει κάποιος κάτι σε ένα οικόπεδο της χώρας θα περιλαμβάνονται σε αυτόν τον χάρτη.

Ήδη το έργο μπαίνει σε δοκιμαστική λειτουργία και σύντομα, σε λίγο χρόνο, θα είμαστε έτοιμοι και η πλατφόρμα θα μπει σε παραγωγική λειτουργία. Όταν λειτουργήσει δεν θα χρειάζεται να παρακαλάς κανέναν Υπουργό, κανέναν στο δασαρχείο, την πολεοδομία ή στις άλλες δημόσιες υπηρεσίες. Θα έχεις όλες τις πληροφορίες μπροστά σου και τις ίδιες πληροφορίες θα έχει μπροστά της και η διοίκηση.

Είναι μια μεγάλη, θεσμική μεταρρύθμιση που σχεδιάστηκε και υλοποιείται από τους Έλληνες Μηχανικούς και το ΤΕΕ για το καλό της οικονομίας και της κοινωνίας, ενώ παράλληλα ενισχύει τον τεχνικό κλάδο.

Και δεν είναι ένα σύστημα που φτιάχνεται και θα μείνει με όσα δεδομένα φτιάχτηκαν στην αρχή. Θα επικαιροποιείται συνέχεια. Θα αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία θα μπορούν να «κλειδώνουν», αν μου επιτρέπεται όλα τα αντίστοιχα συστήματα του δημοσίου που έχουν γεωχωρικά δεδομένα. Θα εμπλουτίζεται συνέχεια. Θα περάσει σε αυτό ολόκληρος ο πολεοδομικός σχεδιασμός της χώρας, μόλις ολοκληρωθεί. Και πολλά άλλα. Και είναι, από όσα γνωρίζω, το πρώτο, χρονικά, μεγάλο έργο ψηφιοποίησης, ψηφιακού μετασχηματισμού, που έχει χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας που ολοκληρώνεται. Και αρχίζει σταδιακά να αποδίδει οφέλη στην κοινωνία και στην οικονομία. Πιστεύω ειλικρινά ότι στην πλήρη του ανάπτυξη και λειτουργία θα δημιουργήσει ένα μεγάλο κύμα αλλαγής, θα κάνει τη δουλειά όλων πιο εύκολη και γρήγορη.

Στην πορεία για την ψηφιακή μετάβαση το ΤΕΕ συμμετέχει με διάφορες πρωτοβουλίες, συνδέετε αυτά τα εργαλεία και με την ανθεκτικότητα στην οποία δίνετε έμφαση;

Ξέρετε, η ανθεκτικότητα είναι στο επίκεντρο των δράσεών μας διότι και στα έργα ψηφιοποίησης, πέρα από την εξυπηρέτηση των μηχανικών και των πολιτών, η ανθεκτικότητα είναι κύρια διάσταση. Αυτό είναι κάτι που το έχουμε αντιληφθεί και θέλουμε να το δει και η κοινωνία. Το Εθνικό Μητρώο Υποδομών έχει κύριο στόχο την Ανθεκτικότητα, μέσα από τη συντήρηση των υποδομών, ο Ενιαίος Ψηφιακός Χάρτης επίσης, το ίδιο και ο πολεοδομικός σχεδιασμός σε όλη τη χώρα.

Ξέρετε, το Εθνικό Μητρώο Υποδομών, που τρέχει παράλληλα με τον Ενιαίο Ψηφιακό Χάρτη, θα θεραπεύσει αυτό που όλοι ξέρουμε ως τεράστιο πρόβλημα: το ότι η Ελληνική Πολιτεία δεν έχει μέχρι σήμερα συνολική εικόνα για όλες τις υποδομές σε ολόκληρη τη χώρα. Κανείς μέχρι σήμερα δεν ξέρει, δεν μπορεί να απαντήσει πόσα και ποια είναι τα έργα, για παράδειγμα οι γέφυρες. Ούτε πότε έχουν συντηρηθεί ή τί ανάγκες υπάρχουν. Τώρα δίνεται αυτή η ευκαιρία. Σε λίγο θα κληθούν όλοι οι δημόσιοι φορείς να «περάσουν« στο σύστημα όλα τα έργα που έχουν υπό την ευθύνη τους. Και τα στοιχεία τους, όπως πότε κατασκευάστηκαν, πότε συντηρήθηκαν, από ποιον, τις αρμοδιότητες κλπ. Και θα αποκτήσει η Πολιτεία έτσι για πρώτη φορά για τις ανάγκες, πχ συντήρησης, ώστε να μπορεί να προγραμματίσει. Ώστε να μπορέσουμε να προλαμβάνουμε αστοχίες και καταστροφές. Και να έχουμε στοιχεία αν τυχόν συμβούν καταστροφές. Αυτό είναι μια δράση ακριβώς στην καρδιά της Ανθεκτικότητας που μέχρι σήμερα έλειπε από τη χώρα.

Προωθούμε παράλληλα και νέα, σύγχρονα έργα, που βελτιώνουν άμεσα την Ανθεκτικότητα των Υποδομών μας, στηριζόμενα στην ψηφιοποίηση όπως είναι οι Έξυπνες Γέφυρες, όπου το ΤΕΕ ανέλαβε να προχωρήσει ένα κεντρικό σύστημα παρακολούθησης με αισθητήρες σημαντικών οδικών και σιδηροδρομικών γεφυρών.

Ακόμη, οι Έξυπνες Διαβάσεις για την οδική και αστική ασφάλεια, ο οδοφωτισμός μεγάλων οδικών αξόνων…

Και ιδίως πρέπει να αναφέρω τον προσεισμικό έλεγχο σε σχολεία, νοσοκομεία, πανεπιστήμια, πυροσβεστικούς σταθμούς και αστυνομικά τμήματα. Οι έλεγχοι αυτοί, που ξεκινούν μέσα στον Μάιο, σε κρίσιμες υποδομές είναι στην καρδιά της Ανθεκτικότητας, αποτελούν νέο καθήκον και δουλειά για τους Μηχανικούς, κυρίως όμως είναι προσφορά από τους Μηχανικούς στο κοινωνικό σύνολο.

Για το ΤΕΕ είναι μία εκλογική χρονιά και στις 19 Μαΐου έχετε κάλπες σε όλη τη χώρα. Πιστεύετε ότι ο απολογισμός των τελευταίων ετών είναι θετικός;

Ο απολογισμός είναι θετικός για το ΤΕΕ και για το επάγγελμά μας καθώς καταφέραμε να το εξελίξουμε, να δημιουργήσουμε νέα επαγγελματική ύλη, να δώσουμε νέα δυναμική και νέο ενδιαφέρον αξιοποιώντας τις τεχνολογίες και τις ευκαιρίες της περιόδου.

Καθιερώσαμε το ηλεκτρονικό σύστημα e-Άδειες την επέκτασή του σε νέες υπηρεσίες και τομείς. Προχωρήσαμε στην Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου, στο ψηφιακό Κτηματολόγιο, τους Ελεγκτές Δόμησης, τους Εκτιμητές Ακινήτων και Εγκαταστάσεων, τις αλλαγές και τα νέα Προγράμματα Εξοικονομώ, την καταγραφή και έλεγχο των υποδομών προσβασιμότητας σε δημόσια κτίρια, με νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες στο ΤΜΕΔΕ, στο Ταμείο Εγγυοδοσίας των μηχανικών και των εργολάβων που ξεκίνησε, πρώτο στη χώρα, να παρέχει και μικροπιστώσεις εκτός τραπεζικού τομέα.

Υλοποιούμε νέα έργα που θα ενισχύσουν τη δουλειά μας όπως ο προσεισμικός έλεγχος δημοσίων κτιρίων, ο Ενιαίος Ψηφιακός Χάρτης, το Εθνικό Μητρώο Υποδομών, η Ψηφιοποίηση των αρχείων των Πολεοδομιών σε όλη τη χώρα, ο πολεοδομικός σχεδιασμός σε όλη τη χώρα.

Προχωρήσαμε με προτάσεις αλλαγών στο θεσμικό πλαίσιο των δημοσιών συμβάσεων και των δημοσίων έργων, με νέες τεχνικές οδηγίες και κανονισμούς, με την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών όπως το BIM και η Τεχνητή Νοημοσύνη.

Σίγουρα δεν λέμε ότι τα κάναμε όλα τέλεια. Αυτό που λέμε όμως είναι ότι όλα όσα κάνει το ΤΕΕ σήμερα, η μεγάλη τομή που έχει καταφέρει να αναλαμβάνει και να προωθεί έργα που η Πολιτεία δεν μπορούσε να κάνει εδώ και 50 χρόνια, είναι σημαντικά για την μετέπειτα πορεία μας.

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Καβάλα | Εκαιγε σκουπίδια στο Περιγιάλι και συνεληφθη

Συνελήφθη στις 15 Μαΐου 2024, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας από ανακριτικούς υπαλλήλους της Π.Υ. Καβάλας, ημεδαπός, διότι προέβη σε καύση απορριμμάτων σε υπαίθριο χώρο κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, στην θέση Αγία Μαρίνα, του δήμου Καβάλας και του επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο αξίας 2.929€.

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Μακάριος Λαζαρίδης | «Η Καβάλα στο Εθνικό Πρόγραμμα Χαλαζικής Προστασίας 2025 – 2028»

Με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης γνωστοποιεί το γεγονός ότι η Καβάλα εντάσσεται στο Εθνικό Πρόγραμμα Χαλαζικής Προστασίας 2025 – 2028.

Όπως σημειώνει, «μετά την πρόσφατη επίσκεψη του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Ελ. Αυγενάκη στην Χρυσούπολη, επικοινώνησα μαζί του και με ενημέρωσε ότι η Καβάλα περιλαμβάνεται στο Εθνικό Πρόγραμμα Χαλαζικής Προστασίας 2025 – 2028.

Μια προεκλογική μου δέσμευση γίνεται πράξη! Ένα διαχρονικό και δίκαιο αίτημα των παραγωγών μας υλοποιείται από την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη.

Στο πλαίσιο αυτό, ολοκληρώνονται οι διαδικασίες για την προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για την επέκταση του Εθνικού Προγράμματος Χαλαζικής Προστασίας
2025 – 2028, με εναέρια και άλλα τεχνολογικά μέσα.

Σταθερά, πιο κοντά στους αγρότες μας!»

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en