Quantcast
Connect with us

MEDIA

Η ώρα του Λουκέτου για δεκάδες περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς

Γιατί αυτό που συνέβη με τους πανελλήνιας εμβέλειας τηλεοπτικούς σταθμούς, θα συμβεί σε εξίσου μεγάλη έκταση και με τους περιφερειακούς.

Μπορεί να φαίνεται υπερβολικό, όμως σε καπιταλιστικό ολιγοπώλιο οδηγεί τα πράγματα η Αριστερά, στην προσπάθειά της να ελέγξει τα ΜΜΕ -συνήθης πρακτική αυταρχικών καθεστώτων- καταργώντας την πολυφωνία. Μάλιστα, κάνει χρήση και μιας ευτελιστικής διαδικασίας, ταπεινώνοντας επιχειρηματίες, αλλά και οδηγώντας τους “κερδισμένους” σε πολύ πιθανή πτώχευση σε λίγο καιρό, ή σε χειροτέρευση της ποιότητας του προγράμματος, για να αντεπεξέλθουν στα υπέρογκα έξοδα που θα αντιμετωπίσουν και λόγω του υπέρογκου τιμήματος.

Βεβαίως, ο κ. Ν. Παππάς χαρακτήρισε “διαδικασία πρότυπο” τον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες, ενημερώνοντας σχετικά τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Εκείνο που δεν εξήγησε είναι ότι κλείνουν δύο τηλεοπτικοί σταθμοί, το Star και ο Alpha, οι οποίοι είναι σε όλα εν τάξει. Γιατί κλείνει ένας σταθμός που δεν χρωστά στο Δημόσιο, δεν έχει κόκκινα δάνεια, πληρώνει κανονικά τους εργαζομένους, τα Ασφαλιστικά Ταμεία, είναι δηλαδή συνεπής σε όλες τις υποχρεώσεις του;

Αλλά, υπεραμύνονται οι κ.κ. Παππάς και Τσίπρας της απόφασής τους να καταστήσουν ολιγοπώλιο την τηλεοπτική αγορά, επειδή με το νόμο που ψήφισαν δίδουν ισχυρό κτύπημα στην διαπλοκή. Από πού συνάγεται αυτό, όταν ο Ν. Παππάς εντός της Βουλής υποστήριξε πως το μόνο προσόν που απαιτείται για τη απόκτηση της δυνατότητας διαμόρφωσης και επηρεασμού της κοινής γνώμης είναι “το πορτοφόλι του καναλάρχη”;

Εκείνο το οποίο θα επικαλεστεί η κυβέρνηση, και εν όψει της ομιλίας του πρωθυπουργού στην ΔΕΘ, είναι ότι γέμισε το Δημόσιο Ταμείο, τα δε χρήματα θα διατεθούν σε αδύναμες κοινωνικές ομάδες. Μόνο που δεν θα υπάρξει καμιά αναφορά, και δεν γνωρίζω εάν έχει υπολογιστεί η απώλεια στο δημόσιο Ταμείο από τα χρήματα που χάνονται λόγω μη λειτουργίας των τηλεοπτικών σταθμών που θα ρίξει μαύρο.

Και δεν είναι μόνον ο αριθμός των ανέργων υπαλλήλων τους, που δεν θα τροφοδοτούν ασφαλιστικά ταμεία -απεναντίας θα εισπράττουν από τον ΟΑΕΔ- και την αγορά, αλλά και πληθώρα επιχειρήσεων που λειτουργούν παραπληρωματικά προσφέροντας προγράμματα και υπηρεσίες στους τηλεοπτικούς σταθμούς και θα οδηγηθούν σε πτώχευση ή μείωση των εργασιών τους.

Αυτό που συνέβη με τους πανελλήνιας εμβέλειας τηλεοπτικούς σταθμούς θα συμβεί σε εξίσου μεγάλη έκταση και με τους Περιφερειακούς. Ο κ. Ν. Παππάς, επιχειρηματολόγησε υπέρ των εργαζομένων, δηλώνοντας ότι οι κανόνες λειτουργίας των περιφερειακών σταθμών θα είναι τέτοιοι που θα τους προστατεύουν. Το αν σκοπίμως παραπλανεί υπηρετώντας αποτυχημένα ιδεολογήματα, ή έχει πλήρη άγνοια της τηλεοπτικής αγοράς, είναι δευτερεύον θέμα. Το προέχον είναι πως θα υπάρξουν απολύσεις εκατοντάδων εργαζομένων.

Συμφώνως προς αυτά που έχουν δημοσιευθεί εδώ και καιρό, κάθε Περιφερειακός σταθμός θα υποχρεούται να έχει 20 εργαζομένους προσωπικό. Αυτό θεωρεί προστασία ο κ. Ν. Παππάς, Ρώτησε άραγε πόσους μισθοδοτούμενους υπαλλήλους έχει κάθε σταθμός; Ρώτησε πόσα έσοδα έχει από τις διαφημίσεις, ώστε να αντεπεξέλθει στα έξοδα μισθοδοσίας και ασφάλισης 20 εργαζομένων, που ανέρχονται σε 40.000 περίπου ευρώ μηνιαίως, ενώ τα διαφημιστικά έσοδα δεν ξεπερνούν τις 12-15.000 ευρώ;
Οι σταθμοί της Θεσσαλονίκης ιδιαιτέρως, ευρίσκονται σε χειρότερη μοίρα από όλους τους περιφερειακούς σταθμούς που εκπέμπουν στην επικράτεια, επειδή οι μεγάλοι επιχειρηματίες διαφημίζονται στους πανελλήνιους σταθμούς, οι δε πολιτικοί έχουν κι αυτοί την ίδια πρόσβαση και δεν υποκύπτουν στην ανάγκη να καλύπτουν μέρος των εξόδων των σταθμών για την προβολή τους, όπως συμβαίνει σε όλη την επικράτεια (με τιμοκαταλόγους μάλιστα – τόσα για την συνέντευξη, τόσα για αναφορά σε δελτίο ειδήσεων, τόσα για κάλυψη ομιλίας του πολιτικού).

Είναι αμφίβολο, εάν από τους 104 περιφερειακούς σταθμούς μπορούν να αντεπεξέλθουν 10-12 (με 3-4 άτομα προσωπικό λειτουργούν οι περισσότεροι σταθμοί, οι δε παρουσιαστές παίρνουν κάποια ποσοστά από τις διαφημίσεις που οι ίδιοι θα φροντίσουν να φέρουν στον σταθμό). Το ολιγοπώλιο στους περιφερειακούς σταθμούς θα είναι πλέον εμφανές. Εκτός και αν φροντίσουν οι διαπλεκόμενοι να συντηρήσουν περιφερειακούς σταθμούς, γνωστού όντος ότι με εννέα (9) περιφερειακούς σταθμούς ανά την Ελλάδα, έχεις έναν πανελλήνιο.

 

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 13-05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 02–05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τρίτη Επιχειρηματική Αποστολή της Kourtidis Group στην Αμερική

Με μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά αποτελέσματα για τη Β. Ελλάδα, ολοκληρώθηκε το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι της Kourtidis Group στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η ενημέρωση των Ελληνοαμερικανών για όλες τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Διοίκηση και Στελέχη του ομίλου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο Σαν Φρανσίσκο και στη Νέα Υόρκη, όπου και πραγματοποιήθηκαν οι πολύ σημαντικές επιχειρηματικές τους συναντήσεις.

«Το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι είναι μόνο η αρχή καθώς το πιο σημαντικό για εμάς είναι να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης» αναφέρει ο Νίκος Κουρτίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kourtidis Group. Σημαντικοί Έλληνες της Ομογένειας και Αμερικανοί επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για τη διαδρομή του βραβευμένου στο ελληνικό επιχειρείν ομίλου εταιρειών Κουρτίδη. Πληροφορήθηκαν για το πλούσιο χαρτοφυλάκιο του, που διαθέτει περισσότερα από 56 οικιστικά συγκροτήματα και 1.333 κατοικίες αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Μεταξύ των άλλων, μέσα από τις συναντήσεις αναδείχθηκαν και η μοναδικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος (Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Νέα Ηρακλείτσα, Δράμα, Σέρρες, Θάσος, Ασπροβάλτα, Κεραμωτή) και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής αποστολής ήταν άμεσα και θετικά, καθώς τα Στελέχη προχώρησαν σε συμφωνίες και μεγάλες συνεργασίες που θα εμφανιστούν το επόμενο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής, ο κ. Νίκος Κουρτίδης και η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα βρέθηκαν στην Times Square της Νέας Υόρκης, όπου ο όμιλος εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά. Εκεί, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες, στο κορυφαίο τοπόσημο της αμερικανικής μητρόπολης, είχαν την ευκαιρία να αντικρίσουν μέρος διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας στις περίφημες οθόνες των Billboards.

«Με την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής αποστολής νιώθω ότι η περιοχή μας έχει ήδη κερδίσει πολλά. Η χώρα μας έχει σπουδαία πράγματα να προσφέρει, γεγονός που αντιλαμβάνονται κι οι ίδιοι οι επενδυτές κι αυτό αποτελεί κίνητρο να τη γνωρίσουν» αναφέρει ο κ. Κουρτίδης. Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα δηλώνει «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τη δυνατότητα που είχαμε ώστε να  ενημερώσουμε τους Έλληνες Ομογενείς και τους Αμερικανούς πελάτες μας για τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η δραστηριότητά μας είναι ήδη γνωστή στους επιχειρηματικούς κύκλους της Αμερικής. Στην Kourtidis Group έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και εμπιστοσύνης και είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματική και επενδυτική προσπάθεια».

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en