Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Λετονία έγινε το 18ο μέλος της Ευρωζώνης

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Λετονία έγινε τα μεσάνυχτα της Τετάρτης το 18ο μέλος της Ευρωζώνης, με τον αριθμό των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το ευρώ να φτάνει πλέον τα 333 εκατομμύρια.”Είμαι στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσω τη Λετονία ως το 18ο μέλος της ζώνης του ευρώ. Αυτό αποτελεί ένα σημαντικό γεγονός, όχι μόνο για τη Λετονία αλλά και για ολόκληρη την Ευρωζώνη, η οποία παραμένει σταθερή, ελκυστική και ανοιχτή σε νέα μέλη», δήλωσε ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο.

Στο χείλος της χρεοκοπίας το 2008, η Λετονία κατάφερε να ξεπεράσει την κρίση μέσω αυστηρών οικονομικών μεταρρυθμίσεων για να γίνει η δεύτερη χώρα της Βαλτικής που υιοθέτησε το ενιαίο ευρωπαϊκό νόμισμα, αναφέρει το πρακτορείο Reuters. Η γειτονική Εσθονία εντάχθηκε το 2011 και η Λιθουανία αναμένεται να υπογράψει το 2015.

Προκειμένου να είναι πιο ήπια η μετάβαση στο νέο νόμισμα, 22 υποκαταστήματα των τριών μεγαλύτερων τραπεζών της χώρας θα είναι ανοιχτά το απόγευμα της 1ης Ιανουαρίου και σχεδόν όλα τα μηχανήματα αυτόματης ανάληψης θα διανέμουν ευρώ, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ.

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Εκσυγχρονισμένα και καλά προετοιμασμένα τα 14 αεροδρόμια λίγο πριν την πρεμιέρα του Τουρισμού

Δημοσιεύτηκε

στις

Σε διπλό στοίχημα ποντάρει η Fraport Greece, εταιρεία διαχείρισης των 14 αεροδρομίων-πυλών ταξιδιωτών στην χώρα. Το ένα αφορά στο επενδυτικό πλάνο 415 εκατομμυρίων ευρώ για την επέκταση, αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των υποδομών το οποίο υλοποιείται από τον Απρίλιο του 2017 και πλέον έχει εισέλθει στην τελική του φάση.

Τα έργα στους εννιά από τους 14 αερολιμένες έχουν ολοκληρωθεί ενώ στους υπόλοιπους πέντε οι μηχανές δουλεύουν νυχθημερόν έτσι ώστε οι ολοκαίνουργιες εγκαταστάσεις να παραδοθούν εντός χρονοδιαγραμμάτων στις τοπικές κοινωνίες και το επιβατικό κοινό. Το άλλο μεγάλο στοίχημα αφορά στην προσαρμογή και ευθυγράμμιση όλων των διαδικασιών και όλων των χρηστών του αεροδρομίου με τα υγειονομικά πρωτόκολλα, όπως αυτά προέκυψαν εν μέσω της πανδημίας, έτσι ώστε να διασφαλιστεί η υγεία και ασφάλεια των επισκεπτών.

Το newsbeast.gr ρίχνει φως στις δυο αυτές παραμέτρους και σας παρουσιάζει αναλυτικά τον «χάρτη» των μέτρων προστασίας από τον COVID-19 στα αεροδρόμια καθώς επίσης και τα έργα τα οποία είτε έχουν ολοκληρωθεί είτε βρίσκονται σε στάδιο κατασκευής και υλοποίησης στα 14 αεροδρόμια.

Μπορεί κατά τους προηγούμενους δυο μήνες η ζωή σε όλον τον πλανήτη να σταμάτησε υπό τη σκιά της εξάπλωσης της φονικής πανδημίας, όμως η Ελλάδα επιδεικνύοντας μια απρόσμενη ωριμότητα και εξαιρετικά αντανακλαστικά, κατάφερε όχι μόνο να περιορίσει τα κρούσματα αλλά και να γίνει μια χώρα- πρότυπο, παράδειγμα προς μίμηση και πόλος έλξης για χιλιάδες τουρίστες.

Πλέον, οι δραστηριότητες επανέρχονται και οι άνθρωποι βήμα-βήμα ξαναπαίρνουν τη ζωή στα χέρια τους εισερχόμενοι σε μια διαφορετική καθημερινότητα με νέους κανόνες και προκλήσεις. Ο κόσμος λοιπόν αρχίζει και πάλι να μετακινείται και να ταξιδεύει.

Πώς διαμορφώνονται τα ταξίδια για το 2020 και ποια τα μέτρα που λαμβάνουν τα αεροδρόμια στις 14 περιοχές-ναυαρχίδες της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας;

Σχετικά με τον ιό COVID-19 ακολουθείται πιστά το σχέδιο δράσης που έχει εκδοθεί από τον ΕΟΔΥ το οποίο και ευθυγραμμίζεται με τα σχέδια αντιμετώπισης καταστάσεων έκτακτης ανάγκης που εκπονούνται από την Fraport Greece.

Μέσα ατομικής προστασίας έχουν εξασφαλιστεί και διανεμηθεί στο προσωπικό της διαχειρίστριας εταιρείας (μάσκες, γάντια, αντισηπτικά, ρόμπες μιας χρήσης, σκουφάκια και γυαλιά προστασίας) ενώ όλοι οι επισκέπτες και εργαζόμενοι των αεροδρομίων φορούν υποχρεωτικά μάσκες.

Στα αεροδρόμια έχει τοποθετηθεί σήμανση προκειμένου να υπάρχει τήρηση της απόστασης τουλάχιστον 1,5 μέτρου για τους επιβάτες που περιμένουν τόσο στον έλεγχο όσο και στις πύλες αναχώρησης.

Παράλληλα και με στόχο την αποφυγή χρήσης λεωφορείων επιβατών για τις επιβιβάσεις και αποβιβάσεις εφαρμόζεται κατά το δυνατόν η διαδικασία walk in –walk out, δηλαδή οι επιβάτες περπατούν από τον τερματικό σταθμό προς το αεροσκάφος και αντίστροφα, αντί να μεταβαίνουν από και προς αυτά με τα λεωφορεία.

Χώροι παραμονής πιθανού κρούσματος αλλά και χώροι παραμονής συνεπιβατών από ενδεχόμενο κρούσμα σε πτήση, έχουν οριστεί και στα 14 αεροδρόμια.

Ταυτόχρονα, υπάρχει μέριμνα για σύστημα διαχείρισης αποβλήτων βιολογικού κινδύνου για περιπτώσεις απολύμανσης αεροσκαφών, οχημάτων, εγκαταστάσεων αλλά και για διαχείριση πιθανού κρούσματος στους χώρους και παρέχεται η δυνατότητα απολύμανσης μετά από πιθανό ή επιβεβαιωμένο κρούσμα με τη χρήση των απαραίτητων μέσων ατομικής προστασίας από τις εταιρίες καθαρισμού.

Τα συνεργεία καθαρισμού έχουν εντατικοποιήσει τις υπηρεσίες καθαριότητας/προληπτικής απολύμανσης σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του αεροδρομίου.

Αναλυτικά:

1) Αφίξεις: μετά από κάθε άφιξη, διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι (δηλαδή σε πόμολα, πόρτες, ιμάντες, κουπαστές, μπουτόν ασανσέρ, καθίσματα, τραπεζάκια, βρύσες, νιπτήρες, συσκευές κλπ.)

2) Αναχωρήσεις: μετά από κάθε αναχώρηση, διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι

3) Check in: με την ολοκλήρωση της διαδικασίας check-in μίας πτήσης διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι

4) Πύλες αναχωρήσεων: με την ολοκλήρωση της επιβίβασης μίας πτήσης διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι

5) Αυτόματα μηχανήματα ανάληψης μετρητών (ATM) σχολαστικός καθαρισμός με ενδεδειγμένο τρόπο

6) Στους χώρους διαβατηριακού και τελωνειακού ελέγχου που χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση επιβατών, μετά και τη κάθε χρήση τους, πραγματοποιείται διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι

7) Λοιποί κοινόχρηστοι μη ελεγχόμενοι χώροι, όπως και παραπάνω, διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι

– Σε ότι αφορά στα σημεία ελέγχου επιβατών και χειραποσκευών (Security screening points): μετά από κάθε αναχώρηση των επιβατών της πτήσης ή όπου αυτό δεν είναι εφικτό ανά 3 ώρες, διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι (δοχεία εναπόθεσης αντικειμένων και ταινίες)

– Στα WC, διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε όλες τις τουαλέτες (πόμολα, πόρτες, βρύσες, νιπτήρες, λεκάνες, συσκευές κλπ.). Ταυτόχρονα, τοποθετούνται συσκευές χειροπετσετών στα WC των αεροδρομίων και γίνεται τακτικός έλεγχος διαθεσιμότητας σαπουνιού και τρεχούμενου νερού έτσι ώστε να διασφαλίζεται στο μέγιστο η προσωπική υγιεινή των επιβατών και υπαλλήλων, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΠΟΥ και των Αρχών Δημόσιας Υγείας.

– Τοποθέτηση tensa-barrier μπροστά από τα γκισέ των check in και τα γραφεία πωλήσεων (sales desks) με στόχο τη διατήρηση ασφαλούς απόστασης κατά την διαδικασία check-in & έκδοσης εισιτηρίων.

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στη δημόσια υγεία και την υγεία των ταξιδιωτών, διαμορφώνεται μια νέα εμπειρία εντός των 14 αεροδρομίων η οποία τοποθετεί στο επίκεντρο τον επιβάτη, λαμβάνοντας όλα εκείνα τα μέτρα τα οποία ως δίχτυ προστασίας, παρέχουν την αίσθηση ασφάλειας και ηρεμίας.

Βέβαια, όλα τα παραπάνω θα ήταν δύσκολο να υλοποιηθούν αν δεν είχαν αναβαθμιστεί οι υποδομές και οι διαδικασίες στα περιφερειακά αεροδρόμια.

Το newsbeast.gr εξασφάλισε και σας παρουσιάζει την «ακτινογραφία» των 14 αεροδρομίων.

Τα εννιά αεροδρόμια που έχουν παραδοθεί:

Αεροδρόμιο Μυτιλήνης «Οδυσσέας Ελύτης»

  1. Κατασκευή νέου αεροσταθμού συνολικής έκτασης 7.185 m2
  2. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  3. Κατασκευή νέας εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων
  4. Κατασκευή νέου χώρου στάθμευσης αεροσκαφών και αναδιαμόρφωση του υπάρχοντος
  5. 30% αύξηση των σημείων check-in
  6. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  7. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  8. Κατασκευή νέου περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Αεροδρόμιο Ρόδου «Διαγόρας»

  1. Πλήρης ανακαίνιση του αεροσταθμού
  2. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών
  3. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  4. 15% αύξηση των σημείων check-in
  5. 15% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών
  6. 70% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  7. 7. 25% αύξηση των ιμάντων παραλαβής αποσκευών
  8. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  9. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  10. Ανάπλαση περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Αεροδρόμιο Καβάλας «Μέγας Αλέξανδρος»

  1. Επέκταση τερματικού σταθμού κατά 2.029 m2
  2. Αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
  3. Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
  4. Αναδιαμόρφωση και επέκταση του πυροσβεστικού σταθμού
  5. Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων ή σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο
  6. Αναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  7. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  8. 20% αύξηση των σταθμών Check-in

Αεροδρόμιο Ζακύνθου «Διονύσιος Σολωμός»

  1. Ανακαίνιση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
  2. Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
  3. Ανακαίνιση του πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας
  4. Νέος πυροσβεστικός σταθμός
  5. Μετεγκατάσταση των μετασχηματιστών και γεννητριών
  6. Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  7. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  8. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στην είσοδο του αεροδρομίου και στο χώρο στάθμευσης οχημάτων
  9. Νέος σταθμός ασφάλειας & φύλαξης
  10. 33% αύξηση των σταθμών Check-in
  11. 150% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου

Αεροδρόμιο Σάμου «Αρίσταρχος ο Σάμιος»

Ολοκλήρωση Έργου: 2019

  1. Επέκταση κατά 1.550 τ.μ και ανακαίνιση του υπάρχοντος
  2. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  3. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών
  4. 40% αύξηση των σημείων check-in
  5. 25% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών
  6. 50% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  7. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  8. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών

Αεροδρόμιο Σκιάθου «Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης»

  1. Επέκταση κατά 2.185 τ.μ. και ανακαίνιση του υπάρχοντος αεροσταθμού
  2. Aναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  3. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  4. 10% αύξηση των σημείων check-in
  5. 70% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών 6. Διπλασιασμός των ιμάντων παραλαβής αποσκευών
  6. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  7. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  8. Ανάπλαση περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Αεροδρόμιο Ακτίου

  1. Επέκταση κατά 2.500 m2 και ανακαίνιση αεροσταθμού
  2. 75% αύξηση των σημείων check-in
  3. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  4. 40% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών αναχωρήσεων
  5. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  6. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  7. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

Αεροδρόμιο Χανίων «Ιωάννης Δασκαλογιάννης»

  1. Αναδιοργάνωση εσωτερικών χώρων αεροσταθμού
  2. Αναδιοργάνωση του χώρου αναχωρήσεων
  3. Νέο σύστημα ελέγχου αποσκευών
  4. Επέκταση των διαδικασιών ασφαλείας
  5. Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων ή σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο
  6. Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  7. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  8. 25% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών
  9. Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου

Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς «Άννα Πολλάτου»

  1. Κατασκευή νέου αεροσταθμού επιφάνειας 10.700 m2
  2. 70% αύξηση των σημείων check-in
  3. Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  4. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  5. Διπλασιασμός του συνολικού αριθμού πυλών αναχωρήσεων
  6. Κατασκευή νέας εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων
  7. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού και νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  8. Ανακαίνιση πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας
  9. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  10. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

Τα πέντε αεροδρόμια στα οποία οι εργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθούν τους επόμενους μήνες

Αεροδρόμιο Σαντορίνης

  1. Επέκταση κατά 12.900 τ.μ. και ανακαίνιση του υπάρχοντος αεροσταθμού
  2. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  3. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  4. 115% αύξηση των σημείων check-in
  5. Διπλασιασμός των ιμάντων παραλαβής αποσκευών
  6. 20% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών
  7. 250% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  8. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  9. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  10. Ανάπλαση περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Αεροδρόμιο Κέρκυρας «Ιωάννης Καποδίστριας»

  1. Κατασκευή νέου αεροσταθμού επιφάνειας 10.350 m2, ως επέκταση του υφιστάμενου
  2. Ανακαίνιση του υφιστάμενου αεροσταθμού
  3. 35% αύξηση των σημείων check-in
  4. 60% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  5. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  6. 50% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών αναχωρήσεων
  7. Ανακαίνιση και αναβάθμιση του πυροσβεστικού σταθμού
  8. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  9. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  10. Επέκταση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών κατά 10.350 m2 και αναδιαμόρφωσή του

Αεροδρόμιο Μυκόνου

  1. Επέκταση κατά 3.450 τ.μ. και ανακαίνιση του αεροσταθμού
  2. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  3. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών
  4. 33% αύξηση των σημείων check-in
  5. 20% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών
  6. 25% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  7. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  8. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  9. Ολική ανακατασκευή του διαδρόμου προσγείωσης/απογείωσης
  10. Ανάπλαση περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Αεροδρόμιο Κω «Ιπποκράτης»

  1. Κατασκευή νέου αεροσταθμού συνολικής έκτασης 24.000 m2
  2. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  3. Επέκταση και ανακαίνιση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων
  4. 75% αύξηση των σημείων check-in
  5. 125% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  6. Ολική ανακατασκευή του διαδρόμου προσγείωσης/απογείωσης
  7. Επέκταση και αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών
  8. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  9. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  10. Ανάπλαση περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Τέλος, το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας και κόμβος της ΝΑ Ευρώπης για ταξίδια προς όλον τον κόσμο, το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης μεταμορφώνεται ριζικά και με εντυπωσιακά γρήγορους ρυθμούς.

Πιο συγκεκριμένα υλοποιούνται στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»:

  1. Κατασκευή νέου αεροσταθμού επιφάνειας 34.100 m2 ως επέκταση του υφιστάμενου και δημιουργία νέας πρόσβασης
  2. Ανακαίνιση του υπάρχοντος αεροσταθμού
  3. 45% αύξηση των σημείων check-in
  4. 115% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  5. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  6. 50% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών αναχωρήσεων
  7. 75% αύξηση των ιμάντων παραλαβής αποσκευών
  8. Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων και σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο
  9. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  10. Κατασκευή δύο νέων φυλακίων ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  11. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  12. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Μητσοτάκης | Από τις 15 Ιουνίου οι απευθείας πτήσεις από το εξωτερικό στη Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε

στις

Στις 15 Ιουνίου, και όχι την 1η Ιουλίου, θα αρχίσουν οι απευθείας πτήσεις από το εξωτερικό κατ εξαίρεση μόνο προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, για να δοθεί ώθηση στον τουρισμό στη Βόρεια Ελλάδα, ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ – ΜΠΕ ο κ. Μητσοτάκης έκανε δεκτό σχετικό αίτημα του Απόστολου Τζιτζικώστα, και δήλωσε πως η 85η Διεθνής Έκθεση θα γίνει τροποποιημένη, λόγω του κορονοϊού, και ο ίδιος προτίθεται να την εγκαινιάσει το πρώτο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου.

Σχετικά με την κατ εξαίρεση επανέναρξη των απευθείας πτήσεων από το εξωτερικό προς τη Θεσσαλονίκη ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι υπάρχει η δυνατότητα και θα χρειαστεί και η βοήθεια της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεννόηση με την Πολιτική Προστασία και με τον ΕΟΔΥ, να γίνουν όλα τα τεστ είτε γενικά είτε δειγματοληπτικά τα οποία απαιτούνται.

Η Θεσσαλονίκη, η Μακεδονία, η Βόρεια Ελλάδα βρίσκονται στην κορυφή του αναπτυξιακού σχεδιασμού της κυβέρνησης τόνισε ο πρωθυπουργός και διαβεβαίωσε ότι τα χρονοδιαγράμματα που έχουν τεθεί για τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα στην περιοχή τηρούνται στο ακέραιο και η παράδοση τους θα γίνει σύμφωνα με τις δεσμεύσεις.

Στη διάρκεια της σημερινής του επίσκεψης στη Θεσσαλονίκη ο κ. Μητσοτάκης ενημερώθηκε για την πορεία εκτέλεσης των έργων και αμέσως μετά τις συσκέψεις που είχε στο υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης με εκπροσώπους τοπικών φορέων έκανε δηλώσεις στους δημοσιογράφους και αναφέρθηκε αναλυτικά σε αυτά:

Μετρό: Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί ολόκληρο τον Απρίλιο του 2023 είπε και κάλεσε τους «απολύτως δικαιολογημένους» Θεσσαλονικείς που έχουν «καχυποψία» σχετικά με το σταθμό Βενιζέλου να δουν τις μακέτες που παρουσίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής για να διαπιστώσουν ότι θα συνυπάρχει ο σταθμός με τα επισκέψιμα αρχαία και θα είναι ένας από τους ωραιότερους σταθμούς αν όχι τον ωραιότερο σταθμό Μετρό στον κόσμο, καθώς θα συνδυάζει έναν υπερσύγχρονο σταθμό με ένα εντυπωσιακό επισκέψιμο μουσείο. Σημείωσε ότι έχουν αρχίσει οι εργασίες απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαίων, με βάση την απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ).

ΟΑΣΘ: Ο πρωθυπουργός εξέφρασε την ικανοποίηση του για τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ που πρόσθεσε 125 λεωφορεία και δημιούργησε σχεδόν 400 νέες θέσεις εργασίας, τη νομοθέτηση της δυνατότητας μίσθωσης 180 λεωφορείων για τρία χρόνια και τη σύμβαση παραχώρησης 50 αστικών λεωφορείων από τον Δήμο Θεσσαλονίκης. Υπενθύμισε ότι η κυβέρνησή του παρέλαβε μια «άκρως προβληματική» κατάσταση στον ΟΑΣΘ, καθώς κυκλοφορούσαν μόνο 212 αστικά στην πόλη.

Οδικό δίκτυο: Σε ένα έργο «φάντασμα» μέχρι τώρα, τη σύνδεση της Εγνατίας Οδού με το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 70.000.000 ευρώ αναδείχθηκε πριν λίγες μέρες προσωρινός ανάδοχος. Δημοπρατήθηκαν ο δρόμος Θέρμη-Γαλάτιστα και το «ορφανό χιλιόμετρο» στα Μουδανιά Χαλκιδικής. Αναβαθμίζεται η ανατολική εσωτερική περιφερειακή οδός Θεσσαλονίκης και το έργο θα περάσει από διυπουργική επιτροπή τον επόμενο μήνα .

Πρώην στρατόπεδο Παύλου Μελά: Δημιουργείται μητροπολιτικό πάρκο στο πρώην στρατόπεδο Παύλου Μελά, στη Δυτική Θεσσαλονίκη, που θα φιλοξενεί δραστηριότητες πολιτισμού και αθλητισμού, με χώρους πρασίνου και υπάρχουν ήδη οι υποψήφιοι ανάδοχοι για το πρώτο κομμάτι του έργου. «Ενδεχομένως, γιατί όχι, σε συνεννόηση με τον ιδιωτικό τομέα να εξασφαλίσουμε ότι το έργο αυτό θα είναι και μακροπρόθεσμα βιώσιμο, έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε και τη συντήρηση αυτού του πολύ όμορφου χώρου πρασίνου», τόνισε ο πρωθυπουργός.

Ανάπλαση ΔΕΘ: Γίνονται βήματα για την ολοκλήρωση του ειδικού χωρικού σχεδίου και μέσα στους επόμενους δύο μήνες θα ξεκινήσει η διαδικασία για τον διεθνή αρχιτεκτονικό σχεδιασμό, ο οποίος είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα για την ολοκλήρωση αυτού του μεγάλου πρότζεκτ.

Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας: Έχουν γίνει γρήγορα βήματα προκειμένου να μεταβιβαστεί το οικόπεδο 760 στρεμμάτων, το οποίο βρίσκεται στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», πρώτα από το Υπερταμείο στο υπουργείο Οικονομικών και αμέσως μετά στην ΑΖΚ. Προχωράει η σύσταση της εταιρίας ανάπτυξης επιχειρηματικού πάρκου.

Υγεια: Το Σύστημα Υγείας στην Κ. Μακεδονία έχει ήδη ενισχυθεί με 1.963 στελέχη, 78 γιατρούς, 885 νοσηλευτές, εξοπλίστηκε με 46 νέες κλίνες ΜΕΘ και μέχρι το Φθινόπωρο θα προστεθούν ακόμα 34 νέες κλίνες ΜΕΘ και 15 κλίνες ΜΑΦ.

Εστίαση: Ο πρωθυπουργός εξέφρασε την εκτίμηση ότι πολύ γρήγορα η εστίαση θα ξαναβρεί το ρυθμό της, κάτι το οποίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό και για τη Θεσσαλονίκη.

Τουρισμός: Η 15η Ιουνίου είναι η ημερομηνία κατά την οποία θα μπορέσουν να ανοίξουν τα χερσαία σύνορα, χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς. Αυτό έχει μεγάλη σημασία γιατί το μεγαλύτερο κομμάτι των τουριστών στη Βόρεια Ελλάδα φτάνουν οδικώς από τις χώρες της Βαλκανικής και όχι μόνο.

Ο πρωθυπουργός είπε ότι θα επισκεφθεί ξανά τη Θεσσαλονίκη μέχρι την 85η ΔΕΘ τον Σεπτέμβριο και τόνισε πως αυτό που μετράει για την κυβέρνηση είναι η παραγωγή έργου μετρήσιμου και ορατού από όλους τους πολίτες της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας.

Ο κ. Μητσοτάκης είχε διαδοχικές συσκέψεις με τις διοικήσεις της ΔΕΘ-Helexpo, της Αττικό Μετρό, της Εγνατίας Οδού, του ΟΑΣΘ, της ΑΖΚ και τον δήμαρχο Παύλου Μελά Δημήτρη Δεμουρτζίδη.

Στις συσκέψεις συμμετείχαν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, οι υφυπουργοί Μακεδονίας-Θράκης Θεόδωρος Καράογλου, Έρευνας και Τεχνολογίας Χρίστος Δήμας, Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ και αρμόδιος για το συντονισμό του κυβερνητικού έργου Άκης Σκέρτσος και η επικεφαλής του Γραφείου Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη Μαρία Αντωνίου.

Πριν από τις συσκέψεις ο κ. Μητσοτάκης είχε συνάντηση με τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας στην Α΄και Β΄ εκλογική περιφέρεια Θεσσαλονίκης.

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σοκ στην εστίαση! 95% κάτω την πρώτη μέρα λειτουργίας

Δημοσιεύτηκε

στις

Δραματικά τα νέα για την πρώτη μέρα λειτουργίας τους κλάδου της εστίασης, ενώ συγκρατημένα αισιόδοξοι οι ιδιοκτήτες των καφέ. Αυτό, δηλώνει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εστιατορικών και Συναφών Επαγγελμάτων Γιώργος Καββαθάς.

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της ΠΟΕΣΕ σημαντικό ρόλο στην εικόνα αυτή έπαιξαν οι άσχημες καιρικές συνθήκες που επικράτησαν κατά την χθεσινή πρώτη μέρα σε πολλές περιοχές της χώρας αλλά και το γεγονός πως η Δευτέρα παραδοσιακά δεν θεωρείται και η καλύτερη μέρα για έξοδο μετά φαγητού.

«Η αίσθηση μετά την πρώτη μέρα λειτουργίας του κλάδου της εστίασης είναι απαισιόδοξη. Μέτρια ως ικανοποιητικά κινήθηκαν τα καφέ, ενώ δραματικά είναι τα νέα για την αμιγή εστίαση. Σε ότι αφορά τον καφέ μπορούμε να μιλήσουμε ασφαλώς ότι ο κύκλος εργασιών είναι περίπου στο 50% μιας αντίστοιχης λειτουργίας των επιχειρήσεων προ κορονοϊού, ενώ στην εστίαση μιλάμε για μια μείωση της τάξεως του 95%».

«Εάν κάνουμε έναν συνδυασμό με τις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου που άνοιξαν πριν από 15 ημέρες και παρουσιάζουν μια σταθερή πορεία με μειωμένο κύκλο εργασιών των επιχειρήσεων τους, τότε θα διαπιστώσουμε πως σημαντικό ρόλο παίζουν η δυστοκία που υπάρχει στην αγορά γενικότερα, αλλά και η έλλειψη καταναλωτικής δύναμης που σχετίζεται με τον φόβο και τον δισταγμό που τρέφει ακόμα ο κόσμος. Από την άλλη η Δευτέρα ως μέρα ποτέ δεν ήταν καλή για την εστίαση, ενώ σημαντικό ρόλο έπαιξαν και οι καιρικές συνθήκες που δεν βοηθούν καθόλου την έξοδο».

«Νομίζω πως στο επίπεδο των υγειονομικών μέτρων, ο κόσμος “αγριεύεται” με τα γάντια και τις μάσκες, που επιβάλλεται να φορά το προσωπικό. Κάποιοι δείχνουν εξοικειωμένοι οι πιο μεγάλες ηλικίες, ενώ στους νέους είναι εντελώς διαφορετικά τα πράγματα», λέει ο κ. Καββαθάς.

Και συνεχίζει: «Κάποια καταστήματα δεν άνοιξαν γιατί απαγορεύεται από τις διατάξεις, καθώς δεν διαθέτουν εξωτερικό χώρο. Σε αυτή τη φάση, ήταν προαπαιτούμενο το κατάστημα να διαθέτει εξωτερικό χώρο ανάπτυξης τραπεζοκαθισμάτων, ιδιόκτητο είτε κοινόχρηστο, για να μπορεί να λειτουργήσει η επιχείρηση. Άλλο κομμάτι που δεν άνοιξε είναι το τμήμα εκείνο του κλάδου που βρίσκεται σε τουριστικούς προορισμούς, εξαιτίας της έλλειψης των επισκεπτών».

Και καταλήγει: «Καλύτερη εικόνα θα έχουμε προς το τέλος του μήνα, ενώ στο τέλος της καλοκαιρινής περιόδου, τότε θα ξέρουμε ακριβώς πως κινήθηκε ο κλάδος, καθώς θα φανούν τα προβλήματα των επιχειρήσεων που θα είναι σε συνάρτηση με τον κύκλο των εργασιών και πόσο αυτός θα μειωθεί. Σημαντικό ρόλο θα παίξουν και οι υποχρεώσεις που θα συγκεντρωθούν με το τέλος της τουριστικής περιόδου, ώστε να δούμε αν τελικά θα είναι βιώσιμες ή μη βιώσιμες».

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ryanair: Το βίντεο διαφήμιση για την Ελλάδα!

Δημοσιεύτηκε

στις

Στο βίντεο που έχει τίτλο: «Μια ματιά στα αρχαία θαύματα! Η Αθήνα είναι ανοικτή για διακοπές από τις 15 Ιουνίου» παρουσιάζεται η χώρα μας ως ο ιδανικός προορισμός.

Διάρκειας 1,5 λεπτού το βίντεο μας ταξιδεύει στην Αθήνα του σήμερα, του χθες. Σε όλα τα εμβληματικά αρχαία μνημεία, στην Πλάκα για να αγοράσει όποιος θέλει τα αναμνηστικά του, στο Μουσείο της Ακρόπολης όπου κανείς μπορεί να ανακαλύψει τα μυστικά του Παρθενώνα αλλά και στις γεύσεις της ελληνικής κουζίνας, στα υπέροχα ξενοδοχεία, τη νυχτερινή ζωή, τον Λυκαβηττό με την υπέροχη θέα της Αθήνας. Και καταλήγει με την προτροπή: «Ανακαλύψτε την Αθήνα».

 

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

.

Menoume Spiti

Monopolio Delivery

Popular posts:

PABTEBOY ME GIATRO

Mladen Group 01

Mladen Group 02

Mladen Group 03

Mladen Group 04

Mladen Group 05

Mladen Group 06

Mladen Group 07

Mladen Group 08

Mladen Group 09

Mladen Group 10

Mladen Group 11

Mladen Group 12

Mladen Group 13

Mladen Group 14

Mladen Group 15

Free Group 01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ