Quantcast
Connect with us

AUTOMOTO

Ελλάδα | Το diesel… πέθανε

Σε μόλις 16,6% περιορίστηκε το ποσοστό επί του συνόλου των πωλήσεων για τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα ενώ τα υβριδικά πέρασαν στην δεύτερη θέση.

Σε… ελεύθερη πτώση φαίνεται ότι βρέθηκαν και τον Οκτώβριο οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων diesel σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ).

Παράλληλα οι πωλήσεις υβριδικών αυτοκινήτων φαίνεται ότι βρέθηκαν πολύ ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών και των εταιρειών καθώς βρέθηκαν στην δεύτερη θέση καταλαμβάνοντας το 27,4% του συνόλου της αγοράς πίσω από τα βενζινοκίνητα οχήματα (43%) ενώ στην τρίτη ακολουθούν τα diesel ΙΧ.

Ειδικότερα οι πωλήσεις καινούριων οχημάτων diesel τον Οκτώβριο του 2021 σημείωσαν το υψηλότερο ποσοστό πτώσης 10,1% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020! Τον δέκατο μήνα του τρέχοντος έτους τα diesel αυτοκίνητα αφορούσαν σε μόλις 16,6% του συνόλου των πωλήσεων ενώ πέρυσι τον αντίστοιχο μήνα το εν λόγω ποσοστό κυμαίνονταν σε 26,7%.

Σε επίπεδο 10μήνου οι πωλήσεις αυτοκινήτων diesel αφορούσαν στο 17,7% του συνόλου χάνοντας 8,7 μονάδες σε σχέση με το 26,5% που κατείχαν τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Όμως πέραν της μεγάλης πτώσης που σημείωσαν τα αυτοκίνητα diesel πτωτική πορεία (-5,6%) κατέγραψαν και οι πωλήσεις αυτοκινήτων βενζίνης τον Οκτώβριο του 2021 καθώς κατέλαβαν το 43% του συνόλου έναντι 48,6% που είχαν καταλάβει τον αντίστοιχο μήνα του 2020. Τις ίδιες ακριβώς μονάδες -5,6% έχασαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων βενζίνης και στο 10μηνο καθώς στο σύνολο των πωλήσεων του συγκεκριμένου διαστήματος τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα κατέλαβαν το 50,4% έναντι 56% το αντίστοιχο διάστημα του 2020.

Τα υβριδικά αυτοκίνητα φαίνεται ότι κέρδισαν τους καταναλωτές τον Οκτώβριο καθώς κατέγραψαν αύξηση 9,8% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020. Ειδικότερα τα υβριδικά μοντέλα κατέλαβαν το 27,4% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 17,6% τον αντίστοιχο μήνα του 2020 σημειώνοντας άνοδο 9,8%.

Σε επίπεδο 10μήνου τα υβριδικά μοντέλα κατάφεραν να αυξηθούν κατά 9 μονάδες καθώς κατέλαβαν το 22,7% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 13,7% το αντίστοιχο διάστημα του 2020.

Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών και plug-in hybrid μοντέλων σημείωσαν επίσης ανοδική πορεία κατά 5,8% καθώς τον Οκτώβριο κατέλαβαν το 9% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 3,2% τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Στο 10μηνο οι πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων κέρδισαν 4,4 μονάδες καθώς κατέλαβαν το 6,1% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 1,7% που είχαν καταλάβει το αντίστοιχο διάστημα του 2020.

Οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων με Φυσικό Αέριο (αμιγώς ή διπλό καύσιμο) κατέγραψαν οριακή μεταβολή (-0,2%) καταλαμβάνοντας τον Οκτώβριο του 2021 το 1,4% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 1,6% τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Σε επίπεδο 10μήνου η οριακή πτώση των οχημάτων με φυσικό αέριο διατηρήθηκε στο 0,4% καθώς το ποσοστό τους αφορούσε στο 1,3% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 1,7% το αντίστοιχο διάστημα του 2020.

Τέλος τα οχήματα με υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) σημείωσαν οριακή άνοδο 0,3% καθώς τον Οκτώβριο κατέλαβαν το 2,7% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 2,4% τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Στο 10μηνο αντίστοιχα τα αυτοκίνητα με υγραέριο κατέλαβαν το 1,7% από 0,5% που είχαν το αντίστοιχο διάστημα του 2020 κερδίζοντας 1,2 μονάδες.

newsauto.gr

Click to comment

Απάντηση

AUTOMOTO

Το νέο κόλπο των κλεφτών – Τρυπώνουν στα αυτοκίνητα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα

Λίγα δευτερόλεπτα αρκούν στους αετονύχηδες προκειμένου να εισέλθουν στο εσωτερικό των ΙΧ και να αρπάξουν ό,τι πολύτιμο ξέχασαν οι επιβάτες.

Έντονη ανησυχία επικρατεί στους ιδιοκτήτες των οχημάτων οι οποίοι ακούν καθημερινά για περιστατικά κλοπής ΙΧ με ολοένα και πιο ευφάνταστους τρόπους.

Πολλές φορές, μάλιστα, οι συμμορίες δεν χρειάζεται να επιστρατεύουν τη φαντασία τους, μιας και υπό συνθήκες τους αρκεί ένα φθηνό εργαλείο που μπορεί να βρει κανείς εύκολα στο διαδίκτυο σε τιμές κάτω των 10 ευρώ.

Πρόκειται για τον θραύστη τζαμιών ο οποίος έχει κατασκευαστεί για να σώζει ζωές και ειδικότερα, προκειμένου για την απόκτηση πρόσβασης στο εσωτερικό ενός ΙΧ για τον απεγκλωβισμό επιβάτη μετά από ατύχημα ή την απομάκρυνση ενός παιδιού που έχει ξεχαστεί από τον γονέα του.

Για τις συμμορίες, ωστόσο, ο θραύστης τζαμιών αποτελεί ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό όπλο προκειμένου να θρυμματίζουν με μόλις ένα χτύπημα τα τα τζάμια των ΙΧ και να αποκτούν πρόσβαση στην καμπίνα.

Στο στόχαστρο των αετονύχηδων έχει εισέλθει το φινιστρίνι, το οποίο εφόσον το σπάσουν παραβιάζουν την πόρτα του οχήματος. Εν συνεχεία ρίχνουν τα πίσω καθίσματα και αποσπούν τα πολύτιμα αντικείμενα που ενδέχεται να βρίσκονται στον χώρο του πορτμπαγκάζ.

Ενδεικτικό της δράσης των συμμοριών είναι το παρακάτω βίντεο (δείτε από το 12ο λεπτό και μετά). Τα περιστατικά που παρουσιάζονται στο βιντεοληπτικό υλικό έχουν σημειωθεί στο εξωτερικό, αλλά η συγκεκριμένη μεθοδολογία των χρηστών φαίνεται πως γνωρίζει μεγάλη δημοφιλία και στη χώρα μας, όπως αποδεικνύεται και από το πλήθος περιστατικών που έχουν καταγραφεί.

Πεδίο δράσης των δραστών είναι κυρίως ο Κεραμεικός όπου δεκάδες οδηγοί, όταν επιστρέφουν στα αυτοκίνητά τους, αντικρίζουν ένα από τα φινιστρίνια των ΙΧ τους θρυματισμένο και σε πολλές περιπτώσεις να έχουν κλαπεί πολύτιμα αντικείμενα από το πορτμπαγκάζ.

Παρόλο, λοιπόν, που πολλοί θεωρούν ότι ο χώρος αποσκευών είναι ο ασφαλέστερος χώρος του αυτοκινήτου για τη φύλαξη τσαντών, ηλεκτρονικών συσκευών κ.ο.κ., η σωρεία σχετικών περιστατικών κλοπών καθιστά αναγκαίο να μην αφήνουμε τίποτα εντός του οχήματός μας, μιας και αποτελεί εύκολη λεία για τους μακρυχέρηδες.

carandmotor.gr

 

Continue Reading

AUTOMOTO

Aυτοκίνητο: Μεγάλο παραμένει το ποσοστό θανάτων σε τροχαία δυστυχήματα που προέρχεται από τη μη χρήση ζώνης

Ο αριθμός των επιβατών που σκοτώθηκαν σε ατυχήματα από το 2018 έως το 2021 αυξάνεται κάθε χρόνο

Μεγάλο παραμένει το ποσοστό θανάτων σε τροχαία δυστυχήματα που προέρχεται από τη μη χρήση ζώνης τα τελευταία χρόνια.

Συγκεκριμένα οι οδηγοί φορτηγών είχαν το υψηλότερο ποσοστό θανάτων σε όλους τους τύπους οχημάτων τα τελευταία 20 χρόνια. Το 2021, το 60% των οδηγών φορτηγών που έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα δεν φορούσαν ζώνες ασφαλείας.

Μεγάλο παραμένει το ποσοστό θανάτων σε τροχαία δυστυχήματα που προέρχεται από τη μη χρήση ζώνης τα τελευταία χρόνια.

Συγκεκριμένα οι οδηγοί φορτηγών είχαν το υψηλότερο ποσοστό θανάτων σε όλους τους τύπους οχημάτων τα τελευταία 20 χρόνια. Το 2021, το 60% των οδηγών φορτηγών που έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα δεν φορούσαν ζώνες ασφαλείας.

Αυτό έδειξε μια έκθεση με θέμα την προστασία των επιβατών κατά τη διάρκεια της οδήγησης που διεξήγαγε η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ.

Ωστόσο, οι επιβάτες επιβατικών οχημάτων που οδηγούν χωρίς ζώνη ασφαλείας δεν τα πηγαίνουν καλύτερα. Ο αριθμός των επιβατών που σκοτώθηκαν σε ατυχήματα από το 2018 έως το 2021 αυξάνεται κάθε χρόνο. Το 2018 σημειώθηκαν 9.545 άτομα, ενώ το 2021, 11.813 επιβαίνοντες οχημάτων που έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία (45%) δεν φορούσαν ζώνη ασφαλείας.

Τα δεδομένα δείχνουν ότι με την πάροδο των ετών, το μεγαλύτερο ποσοστό θανάτων συμβαίνουν κυρίως τη νύχτα σε σχέση με τη διάρκεια της ημέρας. Το 2021, το 57% των ανθρώπων που έχασαν την ζωή τους στην άσφαλτο το βράδυ δεν φορούσαν ζώνη ασφαλείας, σε σύγκριση με το 43% που έχασαν την ζωή τους κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Όλα αυτά συμβαίνουν όταν η ζώνη ασφαλείας αποτελεί το βασικότερο σύστημα παθητικής ασφαλείας ενός αυτοκινήτου. Μάλιστα χωρίς τη χρήση της τα υπόλοιπα υποσυστήματα, όπως για παράδειγμα οι αερόσακοι μπορεί να γίνουν επικίνδυνα για την ακεραιότητα οδηγού και επιβατών.

Από το 1959 που πρωτοεμφανίστηκε η ζώνη ασφαλείας από την Volvo μέχρι και σήμερα, έρευνες κάνουν λόγο ότι έχουν σωθεί πάνω από ένα εκατομμύριο ζωές σε ολόκληρο τον κόσμο.

newsbeast.gr

 

 

 

 

Continue Reading

AUTOMOTO

Αυτό είναι το πιο περιζήτητο επάγγελμα στον κόσμο – Ποια ειδικότητα γίνεται ανάρπαστη

Αποφασισμένες να ενισχύσουν σε θεαματικό βαθμό ένα συγκεκριμένο τμήμα τους είναι πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές στη νέα εποχή της αυτοκίνησης

Σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να αυξήσουν το περιθώριο κέρδους τους και να παραμείνουν ανταγωνιστικές μέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τεχνολογικό περιβάλλον καταβάλλουν οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ανάμεσα σε αυτές οι Honda και Toyota που, σύμφωνα με την εφημερίδα Nikkei Asia, θεωρούν ότι η διασφάλιση της επιτυχίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη συνεχή ενδυνάμωση των τμημάτων τους που ασχολούνται με την ανάπτυξη λογισμικού.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται, η Honda θα διπλασιάσει τον αριθμό των προγραμματιστών λογισμικού σε 10.000 έως το 2030, θυσιάζοντας ουσιαστικά το παραδοσιακό μοτίβο κατασκευής αυτοκινήτων, στο βωμό ενός νέου μοντέλου όπου τον πρώτο λόγο έχει το software.

Όπως προσθέτει το Nikkei Asia, η Tesla αποτελεί εταιρεία-πρότυπο σε επίπεδο κερδοφορίας, μιας και η εταιρεία του Elon Musk παράγει πέντε φορές μεγαλύτερο κέρδος από κάθε αυτοκίνητο που πουλάει, συγκριτικά με την Toyota.

Πολλοί αποδίδουν την επιτυχία της Tesla στην τεράστια έμφαση που δίνει στον τομέα της εξέλιξης λογισμικού. Μην ξεχνάμε ότι η αμερικανική εταιρεία προσθέτει νέες λειτουργίες στα οχήματά της μέσω over-the-air αναβαθμίσεων, οι οποίες τα διατηρούν σύγχρονα και ανταγωνιστικά με έναν οικονομικά αποδοτικό τρόπο.

Στο software engineering επικεντρώνονται και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες-κολοσσοί με χαρακτηριστικό παράδειγμα την General Motors που πλέον προσφέρει στους μηχανικούς λογισμικού εξίσου ανταγωνιστικούς μισθούς με αυτούς που δίνουν οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας.

carandmotor.gr

 

 

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

Αρέσει σε %d bloggers: