Quantcast
Connect with us

ΚΑΒΑΛΑ

Εκσυγχρονισμένα και καλά προετοιμασμένα τα 14 αεροδρόμια λίγο πριν την πρεμιέρα του Τουρισμού

Σε διπλό στοίχημα ποντάρει η Fraport Greece, εταιρεία διαχείρισης των 14 αεροδρομίων-πυλών ταξιδιωτών στην χώρα. Το ένα αφορά στο επενδυτικό πλάνο 415 εκατομμυρίων ευρώ για την επέκταση, αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των υποδομών το οποίο υλοποιείται από τον Απρίλιο του 2017 και πλέον έχει εισέλθει στην τελική του φάση.

Τα έργα στους εννιά από τους 14 αερολιμένες έχουν ολοκληρωθεί ενώ στους υπόλοιπους πέντε οι μηχανές δουλεύουν νυχθημερόν έτσι ώστε οι ολοκαίνουργιες εγκαταστάσεις να παραδοθούν εντός χρονοδιαγραμμάτων στις τοπικές κοινωνίες και το επιβατικό κοινό. Το άλλο μεγάλο στοίχημα αφορά στην προσαρμογή και ευθυγράμμιση όλων των διαδικασιών και όλων των χρηστών του αεροδρομίου με τα υγειονομικά πρωτόκολλα, όπως αυτά προέκυψαν εν μέσω της πανδημίας, έτσι ώστε να διασφαλιστεί η υγεία και ασφάλεια των επισκεπτών.

Το newsbeast.gr ρίχνει φως στις δυο αυτές παραμέτρους και σας παρουσιάζει αναλυτικά τον «χάρτη» των μέτρων προστασίας από τον COVID-19 στα αεροδρόμια καθώς επίσης και τα έργα τα οποία είτε έχουν ολοκληρωθεί είτε βρίσκονται σε στάδιο κατασκευής και υλοποίησης στα 14 αεροδρόμια.

Μπορεί κατά τους προηγούμενους δυο μήνες η ζωή σε όλον τον πλανήτη να σταμάτησε υπό τη σκιά της εξάπλωσης της φονικής πανδημίας, όμως η Ελλάδα επιδεικνύοντας μια απρόσμενη ωριμότητα και εξαιρετικά αντανακλαστικά, κατάφερε όχι μόνο να περιορίσει τα κρούσματα αλλά και να γίνει μια χώρα- πρότυπο, παράδειγμα προς μίμηση και πόλος έλξης για χιλιάδες τουρίστες.

Πλέον, οι δραστηριότητες επανέρχονται και οι άνθρωποι βήμα-βήμα ξαναπαίρνουν τη ζωή στα χέρια τους εισερχόμενοι σε μια διαφορετική καθημερινότητα με νέους κανόνες και προκλήσεις. Ο κόσμος λοιπόν αρχίζει και πάλι να μετακινείται και να ταξιδεύει.

Πώς διαμορφώνονται τα ταξίδια για το 2020 και ποια τα μέτρα που λαμβάνουν τα αεροδρόμια στις 14 περιοχές-ναυαρχίδες της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας;

Σχετικά με τον ιό COVID-19 ακολουθείται πιστά το σχέδιο δράσης που έχει εκδοθεί από τον ΕΟΔΥ το οποίο και ευθυγραμμίζεται με τα σχέδια αντιμετώπισης καταστάσεων έκτακτης ανάγκης που εκπονούνται από την Fraport Greece.

Μέσα ατομικής προστασίας έχουν εξασφαλιστεί και διανεμηθεί στο προσωπικό της διαχειρίστριας εταιρείας (μάσκες, γάντια, αντισηπτικά, ρόμπες μιας χρήσης, σκουφάκια και γυαλιά προστασίας) ενώ όλοι οι επισκέπτες και εργαζόμενοι των αεροδρομίων φορούν υποχρεωτικά μάσκες.

Στα αεροδρόμια έχει τοποθετηθεί σήμανση προκειμένου να υπάρχει τήρηση της απόστασης τουλάχιστον 1,5 μέτρου για τους επιβάτες που περιμένουν τόσο στον έλεγχο όσο και στις πύλες αναχώρησης.

Παράλληλα και με στόχο την αποφυγή χρήσης λεωφορείων επιβατών για τις επιβιβάσεις και αποβιβάσεις εφαρμόζεται κατά το δυνατόν η διαδικασία walk in –walk out, δηλαδή οι επιβάτες περπατούν από τον τερματικό σταθμό προς το αεροσκάφος και αντίστροφα, αντί να μεταβαίνουν από και προς αυτά με τα λεωφορεία.

Χώροι παραμονής πιθανού κρούσματος αλλά και χώροι παραμονής συνεπιβατών από ενδεχόμενο κρούσμα σε πτήση, έχουν οριστεί και στα 14 αεροδρόμια.

Ταυτόχρονα, υπάρχει μέριμνα για σύστημα διαχείρισης αποβλήτων βιολογικού κινδύνου για περιπτώσεις απολύμανσης αεροσκαφών, οχημάτων, εγκαταστάσεων αλλά και για διαχείριση πιθανού κρούσματος στους χώρους και παρέχεται η δυνατότητα απολύμανσης μετά από πιθανό ή επιβεβαιωμένο κρούσμα με τη χρήση των απαραίτητων μέσων ατομικής προστασίας από τις εταιρίες καθαρισμού.

Τα συνεργεία καθαρισμού έχουν εντατικοποιήσει τις υπηρεσίες καθαριότητας/προληπτικής απολύμανσης σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του αεροδρομίου.

Αναλυτικά:

1) Αφίξεις: μετά από κάθε άφιξη, διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι (δηλαδή σε πόμολα, πόρτες, ιμάντες, κουπαστές, μπουτόν ασανσέρ, καθίσματα, τραπεζάκια, βρύσες, νιπτήρες, συσκευές κλπ.)

2) Αναχωρήσεις: μετά από κάθε αναχώρηση, διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι

3) Check in: με την ολοκλήρωση της διαδικασίας check-in μίας πτήσης διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι

4) Πύλες αναχωρήσεων: με την ολοκλήρωση της επιβίβασης μίας πτήσης διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι

5) Αυτόματα μηχανήματα ανάληψης μετρητών (ATM) σχολαστικός καθαρισμός με ενδεδειγμένο τρόπο

6) Στους χώρους διαβατηριακού και τελωνειακού ελέγχου που χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση επιβατών, μετά και τη κάθε χρήση τους, πραγματοποιείται διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι

7) Λοιποί κοινόχρηστοι μη ελεγχόμενοι χώροι, όπως και παραπάνω, διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι

– Σε ότι αφορά στα σημεία ελέγχου επιβατών και χειραποσκευών (Security screening points): μετά από κάθε αναχώρηση των επιβατών της πτήσης ή όπου αυτό δεν είναι εφικτό ανά 3 ώρες, διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι (δοχεία εναπόθεσης αντικειμένων και ταινίες)

– Στα WC, διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε όλες τις τουαλέτες (πόμολα, πόρτες, βρύσες, νιπτήρες, λεκάνες, συσκευές κλπ.). Ταυτόχρονα, τοποθετούνται συσκευές χειροπετσετών στα WC των αεροδρομίων και γίνεται τακτικός έλεγχος διαθεσιμότητας σαπουνιού και τρεχούμενου νερού έτσι ώστε να διασφαλίζεται στο μέγιστο η προσωπική υγιεινή των επιβατών και υπαλλήλων, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΠΟΥ και των Αρχών Δημόσιας Υγείας.

– Τοποθέτηση tensa-barrier μπροστά από τα γκισέ των check in και τα γραφεία πωλήσεων (sales desks) με στόχο τη διατήρηση ασφαλούς απόστασης κατά την διαδικασία check-in & έκδοσης εισιτηρίων.

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στη δημόσια υγεία και την υγεία των ταξιδιωτών, διαμορφώνεται μια νέα εμπειρία εντός των 14 αεροδρομίων η οποία τοποθετεί στο επίκεντρο τον επιβάτη, λαμβάνοντας όλα εκείνα τα μέτρα τα οποία ως δίχτυ προστασίας, παρέχουν την αίσθηση ασφάλειας και ηρεμίας.

Βέβαια, όλα τα παραπάνω θα ήταν δύσκολο να υλοποιηθούν αν δεν είχαν αναβαθμιστεί οι υποδομές και οι διαδικασίες στα περιφερειακά αεροδρόμια.

Το newsbeast.gr εξασφάλισε και σας παρουσιάζει την «ακτινογραφία» των 14 αεροδρομίων.

Τα εννιά αεροδρόμια που έχουν παραδοθεί:

Αεροδρόμιο Μυτιλήνης «Οδυσσέας Ελύτης»

  1. Κατασκευή νέου αεροσταθμού συνολικής έκτασης 7.185 m2
  2. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  3. Κατασκευή νέας εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων
  4. Κατασκευή νέου χώρου στάθμευσης αεροσκαφών και αναδιαμόρφωση του υπάρχοντος
  5. 30% αύξηση των σημείων check-in
  6. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  7. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  8. Κατασκευή νέου περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Αεροδρόμιο Ρόδου «Διαγόρας»

  1. Πλήρης ανακαίνιση του αεροσταθμού
  2. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών
  3. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  4. 15% αύξηση των σημείων check-in
  5. 15% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών
  6. 70% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  7. 7. 25% αύξηση των ιμάντων παραλαβής αποσκευών
  8. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  9. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  10. Ανάπλαση περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Αεροδρόμιο Καβάλας «Μέγας Αλέξανδρος»

  1. Επέκταση τερματικού σταθμού κατά 2.029 m2
  2. Αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
  3. Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
  4. Αναδιαμόρφωση και επέκταση του πυροσβεστικού σταθμού
  5. Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων ή σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο
  6. Αναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  7. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  8. 20% αύξηση των σταθμών Check-in

Αεροδρόμιο Ζακύνθου «Διονύσιος Σολωμός»

  1. Ανακαίνιση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
  2. Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
  3. Ανακαίνιση του πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας
  4. Νέος πυροσβεστικός σταθμός
  5. Μετεγκατάσταση των μετασχηματιστών και γεννητριών
  6. Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  7. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  8. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στην είσοδο του αεροδρομίου και στο χώρο στάθμευσης οχημάτων
  9. Νέος σταθμός ασφάλειας & φύλαξης
  10. 33% αύξηση των σταθμών Check-in
  11. 150% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου

Αεροδρόμιο Σάμου «Αρίσταρχος ο Σάμιος»

Ολοκλήρωση Έργου: 2019

  1. Επέκταση κατά 1.550 τ.μ και ανακαίνιση του υπάρχοντος
  2. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  3. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών
  4. 40% αύξηση των σημείων check-in
  5. 25% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών
  6. 50% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  7. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  8. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών

Αεροδρόμιο Σκιάθου «Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης»

  1. Επέκταση κατά 2.185 τ.μ. και ανακαίνιση του υπάρχοντος αεροσταθμού
  2. Aναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  3. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  4. 10% αύξηση των σημείων check-in
  5. 70% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών 6. Διπλασιασμός των ιμάντων παραλαβής αποσκευών
  6. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  7. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  8. Ανάπλαση περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Αεροδρόμιο Ακτίου

  1. Επέκταση κατά 2.500 m2 και ανακαίνιση αεροσταθμού
  2. 75% αύξηση των σημείων check-in
  3. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  4. 40% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών αναχωρήσεων
  5. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  6. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  7. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

Αεροδρόμιο Χανίων «Ιωάννης Δασκαλογιάννης»

  1. Αναδιοργάνωση εσωτερικών χώρων αεροσταθμού
  2. Αναδιοργάνωση του χώρου αναχωρήσεων
  3. Νέο σύστημα ελέγχου αποσκευών
  4. Επέκταση των διαδικασιών ασφαλείας
  5. Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων ή σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο
  6. Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  7. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  8. 25% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών
  9. Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου

Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς «Άννα Πολλάτου»

  1. Κατασκευή νέου αεροσταθμού επιφάνειας 10.700 m2
  2. 70% αύξηση των σημείων check-in
  3. Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  4. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  5. Διπλασιασμός του συνολικού αριθμού πυλών αναχωρήσεων
  6. Κατασκευή νέας εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων
  7. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού και νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  8. Ανακαίνιση πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας
  9. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  10. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

Τα πέντε αεροδρόμια στα οποία οι εργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθούν τους επόμενους μήνες

Αεροδρόμιο Σαντορίνης

  1. Επέκταση κατά 12.900 τ.μ. και ανακαίνιση του υπάρχοντος αεροσταθμού
  2. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  3. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  4. 115% αύξηση των σημείων check-in
  5. Διπλασιασμός των ιμάντων παραλαβής αποσκευών
  6. 20% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών
  7. 250% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  8. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  9. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  10. Ανάπλαση περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Αεροδρόμιο Κέρκυρας «Ιωάννης Καποδίστριας»

  1. Κατασκευή νέου αεροσταθμού επιφάνειας 10.350 m2, ως επέκταση του υφιστάμενου
  2. Ανακαίνιση του υφιστάμενου αεροσταθμού
  3. 35% αύξηση των σημείων check-in
  4. 60% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  5. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  6. 50% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών αναχωρήσεων
  7. Ανακαίνιση και αναβάθμιση του πυροσβεστικού σταθμού
  8. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  9. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  10. Επέκταση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών κατά 10.350 m2 και αναδιαμόρφωσή του

Αεροδρόμιο Μυκόνου

  1. Επέκταση κατά 3.450 τ.μ. και ανακαίνιση του αεροσταθμού
  2. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  3. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών
  4. 33% αύξηση των σημείων check-in
  5. 20% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών
  6. 25% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  7. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  8. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  9. Ολική ανακατασκευή του διαδρόμου προσγείωσης/απογείωσης
  10. Ανάπλαση περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Αεροδρόμιο Κω «Ιπποκράτης»

  1. Κατασκευή νέου αεροσταθμού συνολικής έκτασης 24.000 m2
  2. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  3. Επέκταση και ανακαίνιση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων
  4. 75% αύξηση των σημείων check-in
  5. 125% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  6. Ολική ανακατασκευή του διαδρόμου προσγείωσης/απογείωσης
  7. Επέκταση και αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών
  8. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  9. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  10. Ανάπλαση περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Τέλος, το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας και κόμβος της ΝΑ Ευρώπης για ταξίδια προς όλον τον κόσμο, το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης μεταμορφώνεται ριζικά και με εντυπωσιακά γρήγορους ρυθμούς.

Πιο συγκεκριμένα υλοποιούνται στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»:

  1. Κατασκευή νέου αεροσταθμού επιφάνειας 34.100 m2 ως επέκταση του υφιστάμενου και δημιουργία νέας πρόσβασης
  2. Ανακαίνιση του υπάρχοντος αεροσταθμού
  3. 45% αύξηση των σημείων check-in
  4. 115% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  5. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  6. 50% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών αναχωρήσεων
  7. 75% αύξηση των ιμάντων παραλαβής αποσκευών
  8. Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων και σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο
  9. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  10. Κατασκευή δύο νέων φυλακίων ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  11. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  12. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Δασαρχείο Καβάλας | Έργο αντιπυρικής προστασίας στο αισθητικό δάσος

ο Δασαρχείο Καβάλας, στο πλαίσιο της αντιπυρικής προστασίας και της θωράκισης των Δασών και δασικών εκτάσεων της περιοχής ευθύνης του από τον κίνδυνο έναρξης και εξέλιξης δασικής πυρκαγιάς, εκτελεί δύο μεγάλα έργα εντός του επόμενου τριμήνου, τα οποία χρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα ANTINERO III. Ειδικότερα:

  • Στην περιοχή της Τ.Κ. Κάρυανης εκτελείται το έργο: «Έργα αντιπυρικής προστασίας σε δημόσια δασικά συμπλέγματα και δασικές εκτάσεις αρμοδιότητας των Δασαρχείων Καβάλας, Ξάνθης και Σταυρούπολης, σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 16 παρ.5 του ν.998/1979» προϋπολογισμού #2.192.225,07 €#, με ΦΠΑ. Το έργο αφορά τον καθαρισμό και περιποίηση της βλάστησης στις αναδασώσεις Πεύκης της Κάρυανης. Περιλαμβάνει εργασίες καθαρισμού υπορόφου, κλαδεύσεις, ασθενείς αραιώσεις και περιποίηση της δασικής βλάστησης, θρυμματισμού και απομάκρυνσης των φυτικών υπολειμμάτων και ενίοτε κλαδεύσεις και ασθενείς αραιώσεις
  • Στη δυτική πλευρά του Αισθητικού Δάσους Καβάλας (Ύψωμα Βασιλάκη, περιοχή Νοσοκομείου) εκτελείται το έργο: «Έργα αντιπυρικής προστασίας σε δημόσια δασικά συμπλέγματα και δασικές εκτάσεις αρμοδιότητας των Δασαρχείων Σερρών, Κασσάνδρας, Διδυμοτείχου, Καβάλας και Σταυρούπολης, σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 16 παρ.5 του ν. 998/1979», προϋπολογισμού #1.689.314,42 €# με ΦΠΑ.

Το έργο συνίστανται κυρίως σε εργασίες όπως:

– ο καθαρισμός υπορόφου, κλαδεύσεις, ασθενείς αραιώσεις και περιποίηση της δασικής βλάστησης

– ο θρυμματισμός όλων των υπολειμμάτων υλοτομιών και η παραπέρα αξιοποίη-σή τους, εφαρμόζοντας την αρχή της αειφορίας των καρπώσεων μέσα από την ανακύκλωσ

Η Δασική Υπηρεσία θέλοντας να επιδείξει για πολλοστή φορά στην πράξη την ευαισθησία της όσον αφορά την εξυπηρέτηση βασικών αναγκών της κοινωνίας (όπως λ.χ. οι ανάγκες θέρμανσης της χειμερινής περιόδου) με την εξεύρεση-στο βαθμό που αυτό είναι εφικτό-τρόπων και λύσεων για τη διαχείριση τέτοιας μορφής ζητημάτων θα πράξει ως εξής:

Τα προϊόντα υλοτομίας, διαμέτρου άνω των 8 -12 cm θα τεμαχίζονται σε μέσο μήκος 1,10μ, θα στοιβάζονται στους δασικούς δρόμους και θα εκποιούνται κατά τα κεκανονισμένα σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις της Δασικής Νομοθεσίας.

Σε διαφορετική περίπτωση τα προϊόντα υλοτομίας που δεν δύνανται να αξιοποιηθούν για παραγωγικούς σκοπούς, μπορούν να διατεθούν-με το πέρας των εργασιών-«ατελώς» και «άνευ αδείας» σε ευπαθείς ομάδες συμπολιτών μας, με βάση σχετική ανάρτηση που θα δημοσιοποιηθεί «εν ευθέτω χρόνω».

Με την ολοκλήρωση των εργασιών μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι διαμορφώνεται «επί το βέλτιστον» μια νέα πραγματικότητα ως προς τις λειτουργίες και την αντιπυρική προστασία του αισθητικού-περιαστικού δάσους Καβάλας και των εν γένη δασών της περιοχής αρμοδιότητας του Δασαρχείου Καβάλας.

Για το λόγο αυτό είναι αναγκαία περισσότερο από ποτέ η συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς αλλά και η υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας προς το έργο που αθόρυβα πλην όμως πρακτικά και ουσιαστικά επιτελεί αδιαλείπτως το Δασαρχείο Καβάλας, διότι στον αγώνα για την επίτευξη τόσο υψηλών στόχων δεν περισσεύει κανείς.-

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Βραυρώνα: Προθανάτια σημάδια στον λαιμό έφερε το βρέφος

Ανατριχιαστικές είναι οι αποκαλύψεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητας για το βρέφος που πέταξαν οι γονείς του στα σκουπίδια στη Βραυρώνα.Σύμφωνα με νέα στοιχεία το βρέφος, εκτός από χτυπήματα στο κεφάλι, έφερε και προθανάτια πλήγματα στην περιοχή του λαιμού.

Τα μεταθανάτια χτυπήματα εντοπίζονται στο κεφάλι του βρέφους, κατά τη διάρκεια της σύνθλιψης στο απορριμματοφόρο και τα στοιχεία δείχνουν πως πιθανότατα το βρέφος πετάχτηκε ζωντανό στον κάδο απορριμμάτων.

Απαντήσεις ωστόσο αναμένεται να δώσουν οι ιστολογικές εξετάσεις, οι οποίες θα φωτίσουν το παραπάνω στοιχείο και θα διευκρινιστεί το ενδεχόμενο οι γονείς να επιχείρησαν να προκαλέσουν ασφυξία στο βρέφος.

Στη φυλακή οι γονείς του βρέφους

Σε προσωρινή κράτηση τέθηκαν και οι δυο γονείς, οι οποίοι κατηγορούνται για την ανθρωποκτονία του νεογέννητου βρέφους τους. Οι δυο κατηγορούμενοι, βρέθηκαν ενώπιον του τακτικού ανακριτή προκειμένου να απολογηθούν για το αδίκημα της τετελεσμένης ανθρωποκτονίας από πρόθεση.

Τι υποστήριξαν οι γονείς του βρέφους

Σύμφωνα με το dikastiko.gr, η μητέρα του βρέφους φέρεται να υποστήριξε πως αμέσως μετά τη γέννα λιποθύμησε  και όταν ξύπνησε το μωρό ήταν άσφυγμο και μελανιασμένο. Υπέθεσε πως ήταν νεκρό και αποφάσισε να πετάξει το παιδί σε κάδο σκουπιδιών από «απελπισία», όπως φέρεται να είπε.

Η κατηγορούμενη ζήτησε συγγνώμη και αιτήθηκε να μην προφυλακιστεί αφού πρέπει να εργάζεται για να στέλνει χρήματα στο ανήλικο παιδί της στο Νεπάλ. Ο σύντροφος της αρνήθηκε την κατηγορία και υποστήριξε ότι δεν βρισκόταν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου την ώρα που η γυναίκα γεννούσε το μωρό, ενώ ανάφερε πως έμαθε τι είχε κάνει όταν βρίσκονταν μέσα στο ταξί προς το νοσοκομείο με την 24χρονη.

ethnos.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Παρβοϊός: Τα συμπτώματα, τι πρέπει να προσέχουν οι γονείς και οι έγκυες

Ο παρβοϊός (Parvovirus B19) είναι μια κοινή λοίμωξη που μπορεί να προσβάλλει τους ανθρώπους ανεξάρτητα από την ηλικία τους, αλλά και τα παιδιά από 5 με 15 ετών. Το τελευταίο διάστημα καταγράφονται αυξημένα κρούσματα παγκοσμίως. Γι’ αυτό είναι σε επιφυλακή ο ΕΟΔΥ, μετά τον θάνατο του κοριτσιού 3,5 ετών στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ, συνολικά 11 παιδιά ηλικίας 3-5 ετών σε βρεφονηπιακό σταθμό παρουσίασαν αυξημένη τροπονίνη, εκ των οποίων το ένα εκδήλωσε κλινική εικόνα οξείας μυοκαρδίτιδας και κατέληξε. Από τον έλεγχο αυτό διαπιστώθηκε ότι τα περισσότερα παιδιά είχαν ενδείξεις λοίμωξης με Parvovirus B19 ενώ από αυτά τα περισσότερα είχα ταυτόχρονη συλλοίμωξη με Rhinovirus/Enterovirus.

Η λοίμωξη από παρβοϊό Β19 μπορεί να εκδηλωθεί με μια σειρά συμπτωμάτων ανάλογα με την ηλικία και τη γενική υγεία του ατόμου. Μία από τις κοινές εκδηλώσεις λοίμωξης από παρβοϊό Β19 είναι η πέμπτη νόσος (ή το λοιμώδες ερύθημα). Τυπικά αναγνωρίζεται από το χαρακτηριστικό εξάνθημα στα μάγουλα. Εμφανίζεται συχνότερα σε μικρά παιδιά. Η πέμπτη νόσος πήρε το όνομά της επειδή ήταν πέμπτη σε μια λίστα ιστορικών ταξινομήσεων κοινών δερματικών εξανθημάτων στα παιδιά. Μικρές εξάρσεις κρουσμάτων παρβοϊού Β19 καταγράφονται περίπου κάθε 3 έως 4 χρόνια.

Παρβοϊός: Πώς μεταδίδεται

Ο παρβοϊός Β19 μπορεί να μεταδοθεί από άτομο σε άτομο με:

  • Αναπνευστικά σταγονίδια, όπως σάλιο, πτύελα ή ρινική βλέννα
  • Αίμα ή προϊόντα αίματος
  • Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης (από τη μητέρα στο μωρό)
  • Ένα άτομο είναι πιο μεταδοτικό στην αρχή της μόλυνσης, όταν τυπικά θα έχει απλώς πυρετό ή συμπτώματα που μοιάζουν με κρυολόγημα. Δεν είναι πιθανό να είναι μεταδοτικό αφού εμφανίσει αργότερα συμπτώματα όπως εξάνθημα και πόνους στις αρθρώσεις, επομένως είναι συνήθως ασφαλές να επιστρέψετε στη δουλειά ή στο σχολείο όταν εμφανιστεί το εξάνθημα.

Σύμφωνα με τις οδηγίες του CDC, τα άτομα με λοίμωξη από παρβοϊό Β19 που έχουν εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα μπορεί να είναι μεταδοτικά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Δεδομένου ότι ο παρβοϊός Β19 μολύνει μόνο ανθρώπους, ένα άτομο δεν μπορεί να κολλήσει τον ιό από σκύλο ή γάτα. Επίσης, οι σκύλοι και οι γάτες δεν μπορούν να κολλήσουν τον παρβοϊό Β19 από ένα μολυσμένο άτομο. Τα κατοικίδια μπορούν να μολυνθούν με άλλους παρβοϊούς που δεν μολύνουν τους ανθρώπους.

Παρβοϊός: Τα συμπτώματα

Περίπου 2 στους 10 ανθρώπους που μολύνονται από αυτόν τον ιό δεν θα έχουν συμπτώματα. Όταν εμφανίζονται συμπτώματα μόλυνσης από παρβοϊό Β19, είναι συνήθως ήπια και μπορεί να περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

  • Πυρετός
  • Πονοκέφαλος
  • Βήχας
  • Πονόλαιμος
  • Εξανθήματα
  • Πόνος στις αρθρώσεις

Παρβοϊός: Οι επιπλοκές

Η λοίμωξη από τον παρβοϊό Β19 είναι συνήθως ήπια για παιδιά και ενήλικες που κατά τα άλλα είναι υγιείς. Ωστόσο, για μερικούς ανθρώπους, μπορεί να προκαλέσει σοβαρές επιπλοκές στην υγεία που επηρεάζουν τα νεύρα, τις αρθρώσεις ή το σύστημα αίματος. Έχει αποδειχθεί ότι προκαλεί σοβαρή αναιμία σε ασθενείς με ορισμένες αιματολογικές διαταραχές ή με εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα.

Μπορεί να διατρέχετε αυξημένο κίνδυνο από λοίμωξη από παρβοϊό Β19, σε μία ή περισσότερες από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Εγκυμοσύνη
  • Διαταραχές του αίματος όπως η δρεπανοκυτταρική αναιμία και η θαλασσαιμία
  • Εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα, το οποίο μπορεί να προκληθεί από καταστάσεις όπως: λευχαιμία ή άλλες μορφές καρκίνου, μεταμόσχευση οργάνου, HIV λοίμωξη

newsbomb.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en