Quantcast
Connect with us

MEDIA

Εθισμός στην ενημέρωση

Τον εθισμό μας στην ενημέρωση αποκαλύπτει νέα έρευνα της HTC, με τα smartphone να αποτελούν τη γρήγορη απάντηση σε αυτή την ανάγκη.

Νέα παγκόσμια μελέτη του τρόπου που καταναλώνουμε ειδήσεις αποκαλύπτει ότι ζούμε πλέον σε έναν κόσμο όπου η ενημέρωση παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο, με πάνω από τους μισούς από εμάς (52%) να καταναλώνουμε πληροφορίες σε “μπουκιές” σε καθημερινή βάση. Η έρευνα, που διεξήχθη σε δέκα συνολικά χώρες για λογαριασμό της HTC διαπίστωσε ότι αυτή η ανάγκη για συνεχή πρόσβαση και κατανάλωση ειδήσεων σε μικρές δόσεις οδηγεί σε μια καλύτερα ενημερωμένη κοινωνία με πιο σφαιρικές απόψεις. Κάτι που έρχεται να αντικρούσει την άποψη ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαφθείρουν τη νοημοσύνη μας.

Η ανάγκη για ενημέρωση

Σύμφωνα με τα ευρήματα, ξεκινάμε και τελειώνουμε τη μέρα μας με ειδήσεις: σχεδόν οι μισοί (42%) από τους 10.000 καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι ενημερώνονται για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα στην πρώτη ώρα από το πρωινό τους εγερτήριο, ενώ πάνω από ένα τρίτο (38%) το κάνουν επίσης και την τελευταία μία ώρα πριν πάνε για ύπνο.

Επιπλέον, σχεδόν δύο τρίτα (63%) αναγνωρίζουν μια μεγαλύτερη ανάγκη τους να μαθαίνουν πρώτοι ειδήσεις από τη διεθνή επικαιρότητα, ενώ οι συμμετέχοντες συμφωνούν σε ποσοστό 65% ότι έχουν μια πιο σφαιρική άποψη των πραγμάτων επειδή έχουν πρόσβαση σε πολλές και διαφορετικές πηγές πληροφόρησης και απόψεις.

Στο μεταξύ, το 72% των χρηστών νιώθουν περισσότερο ενημερωμένοι για το τι συμβαίνει στον κόσμο επειδή η πρόσβαση στις ειδήσεις είναι πιο εύκολη.

Η αμεσότητα της ενημέρωσης έχει οδηγήσει σε μείωση των online κοινοποιήσεων, με μόνο έναν στους οκτώ (13%) να μοιράζεται πλέον ειδησεογραφικά άρθρα μέσω των κοινωνικών δικτύων και μόλις 14% να κάνουν “like” σε αυτά. Μάλιστα, μοιραζόμαστε μέσω των κοινωνικών δικτύων πιο συχνά τοπικές ειδήσεις (30%), οι οποίες θεωρούνται πιο δυσεύρετες, παρά ειδήσεις από τον χώρο της υγείας (9%) ή ακόμα και ειδήσεις που αφορούν διασημότητες (4%) ‒δύο κατηγορίες ειδήσεων στις οποίες η πρόσβαση θεωρείται πολύ πιο εύκολη.

Το μέλλον της ενημέρωσης

Με την κατανάλωση των πληροφοριών σε μικρές δόσεις βαθιά ριζωμένη πλέον στην καθημερινότητά μας, διαφοροποιούμε ολοένα και λιγότερο ένα παραδοσιακό ειδησεογραφικό άρθρο από μια ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα.

Σε αυτό το πλαίσιο, πάνω από τους μισούς συμμετέχοντες (55%) δήλωσαν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για την ίδια την είδηση παρά για την πηγή της, ενώ σύμφωνα με την έρευνα, 50% των ατόμων ηλικίας άνω των 55 παραμένουν πιστοί στις παραδοσιακές ειδησεογραφικές πηγές, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στις ηλικίες κάτω των 25 είναι μόλις 34%. Επιπρόσθετα, σχεδόν οι μισοί συμμετέχοντες (45%) ηλικίας κάτω των 25 δεν διαφοροποιούν τα ειδησεογραφικά άρθρα από τις αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα.

Αυτή η απουσία διαφοροποίησης μεταξύ των πηγών μιας είδησης, σε συνδυασμό με τη διαρκή ανάγκη για ενημέρωση, έχει αρχίσει ήδη να επιδρά στον τρόπο που θα καταναλώνουμε ειδήσεις στο μέλλον. Θα πρέπει να είναι ακόμα πιο “κοινωνικές”, προσαρμοσμένες στα προσωπικά μας ενδιαφέροντα και να συνοδεύονται από άλλο περιεχόμενο, όπως ενημερώσεις για τον καιρό, υπενθυμίσεις από το ημερολόγιό μας ή ενημερώσεις κατάστασης. Τα λεγόμενα aggregators (υπηρεσίες που συγκεντρώνουν feeds ειδήσεων σε μία ενιαία πλατφόρμα), όπως το HTC BlinkFeed, η εφαρμογή Paper του Facebook, το Huffington Post και το Upworthy, θα δουν τη δημοτικότητά τους να αυξάνεται όσο η επιθυμία για διαρκή ενημέρωση όλων των ειδών παραμένει.

Ο Yves Le Jan, Διευθυντής του τμήματος Περιεχομένου και Υπηρεσιών της HTC, δήλωσε σχετικά: «Στην HTC αναπτύξαμε μια πρωτοποριακή λύση με το HTC BlinkFeed, ανταποκρινόμενοι στην αλματώδη αύξηση των ψηφιακών ειδησεογραφικών πηγών. Θέλαμε οι πελάτες μας να μπορούν να παρακολουθούν την επικαιρότητα απ’ όλο τον κόσμο, παράλληλα με τα κοινωνικά τους δίκτυα, με μία μόνο ματιά και με έναν τρόπο που συνδυάζει ευκολία χρήσης, πρόσβασης και κατανόησης.

Γνωρίζαμε καλά ότι το να προσφέρουμε διαρκώς ενημερωμένο περιεχόμενο ήταν ζωτικής σημασίας στη δημιουργία του HTC BlinkFeed, και αυτή η μελέτη ήρθε να επιβεβαιώσει αυτό που ήδη πιστεύαμε: ότι οι ειδήσεις σε μικρές δόσεις με τη δυνατότητα επέκτασης σε πιο διεξοδικά άρθρα, οδηγεί σε μια καλύτερα ενημερωμένη παγκόσμια κοινότητα. Αυτός είναι και ο λόγος που το ειδησεογραφικό περιεχόμενο που συγκεντρώνουν και προσφέρουν τα Smartphone μας μέσω του HTC BlinkFeed είναι τόσο σημαντικό για εμάς, και ενισχύει τη θέση του HTC One ως ενός από τα κινητά του 2013 με τη μεγαλύτερη αναγνώριση από τους κριτικούς του κλάδου. Για τη χρονιά που μας έρχεται έχουμε προγραμματίσει ακόμα μεγαλύτερες βελτιώσεις στο HTC BlinkFeed, για περισσότερες κοινωνικές και ειδησεογραφικές ενημερώσεις, διαθέσιμες σε πραγματικό χρόνο στην αρχική οθόνη των χρηστών».

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 13-05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 02–05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τρίτη Επιχειρηματική Αποστολή της Kourtidis Group στην Αμερική

Με μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά αποτελέσματα για τη Β. Ελλάδα, ολοκληρώθηκε το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι της Kourtidis Group στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η ενημέρωση των Ελληνοαμερικανών για όλες τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Διοίκηση και Στελέχη του ομίλου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο Σαν Φρανσίσκο και στη Νέα Υόρκη, όπου και πραγματοποιήθηκαν οι πολύ σημαντικές επιχειρηματικές τους συναντήσεις.

«Το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι είναι μόνο η αρχή καθώς το πιο σημαντικό για εμάς είναι να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης» αναφέρει ο Νίκος Κουρτίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kourtidis Group. Σημαντικοί Έλληνες της Ομογένειας και Αμερικανοί επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για τη διαδρομή του βραβευμένου στο ελληνικό επιχειρείν ομίλου εταιρειών Κουρτίδη. Πληροφορήθηκαν για το πλούσιο χαρτοφυλάκιο του, που διαθέτει περισσότερα από 56 οικιστικά συγκροτήματα και 1.333 κατοικίες αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Μεταξύ των άλλων, μέσα από τις συναντήσεις αναδείχθηκαν και η μοναδικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος (Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Νέα Ηρακλείτσα, Δράμα, Σέρρες, Θάσος, Ασπροβάλτα, Κεραμωτή) και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής αποστολής ήταν άμεσα και θετικά, καθώς τα Στελέχη προχώρησαν σε συμφωνίες και μεγάλες συνεργασίες που θα εμφανιστούν το επόμενο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής, ο κ. Νίκος Κουρτίδης και η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα βρέθηκαν στην Times Square της Νέας Υόρκης, όπου ο όμιλος εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά. Εκεί, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες, στο κορυφαίο τοπόσημο της αμερικανικής μητρόπολης, είχαν την ευκαιρία να αντικρίσουν μέρος διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας στις περίφημες οθόνες των Billboards.

«Με την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής αποστολής νιώθω ότι η περιοχή μας έχει ήδη κερδίσει πολλά. Η χώρα μας έχει σπουδαία πράγματα να προσφέρει, γεγονός που αντιλαμβάνονται κι οι ίδιοι οι επενδυτές κι αυτό αποτελεί κίνητρο να τη γνωρίσουν» αναφέρει ο κ. Κουρτίδης. Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα δηλώνει «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τη δυνατότητα που είχαμε ώστε να  ενημερώσουμε τους Έλληνες Ομογενείς και τους Αμερικανούς πελάτες μας για τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η δραστηριότητά μας είναι ήδη γνωστή στους επιχειρηματικούς κύκλους της Αμερικής. Στην Kourtidis Group έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και εμπιστοσύνης και είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματική και επενδυτική προσπάθεια».

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en