Quantcast
Connect with us

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Αποχωρεί λόγω συνταξιοδότησης ο Διευθυντής Εκπαίδευσης ΑΜΘ Κώστας Μπαντίκος

Την αποχώρηση του λόγω συνταξιοδότησης από τη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης ΑΜΘ, ανακοίνωσε ο Κώστας Μπαντίκος.

Στην αποχαιρετιστήρια επιστολή του κάνει ένα σύντομο απολογισμό της τριετούς θητείας του με αναφορές στα πιο κομβικά σημεία της, τονίζοντας πως κατέβαλε «κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις του έργου μου με δημοκρατικό πνεύμα, αίσθημα δικαίου, διαφάνειας και ισονομίας».

Τα καθήκοντα του κ. Μπαντίκου αναλαμβάνει πλέον η αναπληρώτρια Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης ΑΜΘ Μαίρη Κοσμίδου.

Η αποχαιρετιστήρια επιστολή του:

«Με την αποχώρηση μου από τη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Α.Μ.Θ. λόγω συνταξιοδότησης, κλείνει ένας ιδιαίτερα σημαντικός και παραγωγικός κύκλος της ζωής μου. Με κατευθυντήρια αρχή την άποψη ότι η ζωή του καθενός μας χαρακτηρίζεται από τα ίχνη που αφήνουμε στο πέρασμά της, κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις του έργου μου με δημοκρατικό πνεύμα, αίσθημα δικαίου, διαφάνειας και ισονομίας. Άξιους συνοδοιπόρους σε αυτή την πορεία είχα τους συνεργάτες μου, υπαλλήλους της Περιφερειακής Διεύθυνσης και τους Προϊσταμένους των εποπτευόμενων φορέων (Διευθύνσεων Εκπαίδευσης των Π.Ε. της Περιφέρειάς μας, του ΠΕ.Κ.Ε.Σ Α.Μ.Θ., των ΚΕ.Π.Ε.Α και των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.).

Αν και είναι δύσκολο να αποτιμηθεί μέσα σε λίγες γραμμές μια πορεία τριών ετών και πέντε μηνών, επιτρέψτε μου να αναφερθώ σε μερικά βασικά σημεία, τα οποία χαρακτηρίζουν το αποτέλεσμα της εργασίας μας, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο. Αναφέρομαι, κυρίως, στην πανδημία του κορονοϊού, η οποία, λόγω συνθηκών, δεν επέτρεψε την εφαρμογή του αρχικού μας σχεδιασμού σε όλη του την έκταση.

Παρόλα αυτά, με σκληρή, συστηματική, μεθοδική και ομαδική δουλειά αντιμετωπίσαμε, σε υψηλό βαθμό επιτυχίας, τα τρέχοντα ζητήματα και υποστηρίξαμε πρωτοβουλίες που ανέδειξαν τον εκπαιδευτικό και τη δουλειά του στο σχολείο, προς όφελος των μαθητών μας.

Κάνοντας έναν σύντομο απολογισμό, θα ήθελα να αναφερθώ στα πιο κομβικά σημεία της συμβολής της υπηρεσίας, της οποίας είχα την τιμή να τεθώ επικεφαλής:

  • Με τη συνδρομή όλων, των εκπαιδευτικών συμπεριλαμβανομένων, καταφέραμε να ανταπεξέλθουμε επιτυχώς στη διαχείριση των ζητημάτων που προέκυψαν από την πανδημία, παρέχοντας, παρά τις αρχικές δυσκολίες, εξ αποστάσεως εκπαίδευση που κράτησε τους μαθητές μας σε επαφή με το σχολικό περιβάλλον. Οργανώσαμε και λειτουργήσαμε Διαπεριφερειακά Τμήματα για παροχή εξ αποστάσεως μαθημάτων σε ευάλωτους μαθητές και διασφαλίσαμε την ασφαλή παρουσία των μαθητών στα σχολεία, κατά τη δια ζώσης λειτουργία τους, εφαρμόζοντας τα σχετικά πρωτόκολλα και σε συνεργασία με τους υπευθύνους Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας.
  • Σε συνεργασία με τη Γ.Γ. Θρησκευμάτων του Υ.ΠΑΙ.Θ. και το Γραφείο Μειονοτικής Εκπαίδευσης της Διεύθυνσής μας, μεριμνήσαμε για την αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου στα Μειονοτικά Σχολεία και τα Μουσουλμανικά ιεροσπουδαστήρια της Θράκης (έγκαιρη πρόσληψη αναγκαίου προσωπικού, πρόσληψη Ιεροδιδασκάλων, εναρμόνιση ωρολογίων προγραμμάτων, πρόσληψη για πρώτη φορά νομικών συνεργατών στις Μουφτείες, διορισμός μελών Σχολικών Εφορειών, κ.ά.).
  • Επιδιώκοντας την εξωστρέφεια, συνεργαστήκαμε σε κοινά προγράμματα με Πανεπιστήμια και Φορείς. Συμμετείχαμε σε προγράμματα ERASMUS μεταφέροντας τις αποκτηθείσες γνώσεις και εμπειρίες στο σύνολο της εκπαιδευτικής μας κοινότητας.
  • Μέσω χαρτογράφησης των αναγκών σε τεχνολογικό εξοπλισμό των εποπτευόμενων φορέων μας, προχωρήσαμε σε συνεργασία με την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ Τομέα παιδείας του Υ.ΠΑΙ.Θ. και την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης της Περιφέρειας Α.Μ.Θ., στην προμήθεια του σχετικού εξοπλισμού. Ήδη το πρόγραμμα βρίσκεται στο τελικό του στάδιο.
  • Επεκτείναμε το θεσμό του Μεταλυκειακού Έτους – Τάξη Μαθητείας των ΕΠΑ.Λ., δίνοντας την ευκαιρία σε μαθητευόμενους να εναλλάσσουν τον μαθησιακό χρόνο μεταξύ χώρου εργασίας και εκπαιδευτικής δομής, λαμβάνοντας αμοιβή και ασφαλιστική κάλυψη.

Τα προαναφερόμενα αποτελούν μόνο ένα μικρό μέρος του έργου που συντελέστηκε τα τελευταία χρόνια και δεν το αποτυπώνουν σε όλο το εύρος του. Πολλά περισσότερα έγιναν με τη συμμετοχή και πολλών άλλων, προς τους οποίους θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες μου για την ειλικρινή και έμπρακτη διάθεση συνεργασίας που επέδειξαν. Αναφέρομαι στους Σεβασμιότατους των Μητροπόλεων της Περιφέρειάς μας, στους Σοφολογιότατους των Μουφτειών Θράκης, στους Εκπροσώπους των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, στα όργανα Διοίκησης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, στους Αιρετούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης Ακαι Β Βαθμού, στους Εκπροσώπους των  ΜΜΕ, στους Εκπροσώπους Φορέων και Συλλόγων. Δε θα μπορούσα, ακόμη, να παραλείψω την πολιτική ηγεσία και τα στελέχη του Υ.ΠΑΙ.Θ., τους συναδέλφους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης, τα μέλη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων, τα μέλη Συνδικαλιστικών Συλλόγων των Εκπαιδευτικών, τα μέλη των Συλλόγων Γονέων και, βέβαια, τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, οι οποίοι, παρόλες τις δυσκολίες και αντιξοότητες,  πασχίζουν καθημερινά για να μεταδώσουν γνώση και αξίες στους μαθητές μας.

Κλείνοντας, εύχομαι στην αναπληρώτρια Περιφερειακή Διευθύντρια, κ. Μαριγούλα Κοσμίδου, καλή δύναμη και επιτυχία στα νέα της καθήκοντα και σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα μια καλή και δημιουργική χρονιά».

Click to comment

Απάντηση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πανελλαδικές 2024 | 68.851 φέτος οι εισακτέοι σην τριτοβάθμια εκπαίδευση – Δείτε πόσους θα πάρει κάθε σχολή

Τον αριθμό των εισακτεών μέσω πανελλαδικών εξετάσεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσες φέτος οι εισακτέοι θα είναι 68.851.

Δείτε ΕΔΩ την υπουργική απόφαση

Από την απόφαση προκύπτει αύξηση 277 θέσεων εισακτέων έναντι των περσινών, που ήταν 68.574 θέσεων. Σημειώνεται ότι εκ των 277 νέων θέσεων, οι 100 αφορούν το νέο τμήμα Ψυχολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.

Δείτε αναλυτικά τους πίνακες με τους φοιτητές που θα πάρει κάθε σχολή:

eisakteoi_Page_1
eisakteoi_Page_2
eisakteoi_Page_3
eisakteoi_Page_4
eisakteoi_Page_5
eisakteoi_Page_6
eisakteoi_Page_7

Το πρόγραμμα των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων

Οι πανελλαδικές 2024 ξεκινούν στις 31 Μαΐου 2024 με το κοινό μάθημα Γενικής Παιδείας, Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία.

Την Τρίτη, 4 Ιουνίου, το πρόγραμμα των εξετάσεων έχει ως ακολούθως: Αρχαία Ελληνικά (Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών), Μαθηματικά (Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) και Βιολογία (Ο.Π. Σπουδών Υγείας).

Την Πέμπτη 6 Ιουνίου, τα εξεταζόμενα μαθήματα είναι: Λατινικά (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), Χημεία (Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας) και Πληροφορική (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).
Λόγω διεξαγωγής των ευρωεκλογών στις 9 Ιουνίου, οι Πανελλαδικές θα ολοκληρωθούν την Τετάρτη 12 Ιουνίου.

Οι εξετάσεις στα ειδικά μαθήματα των Πανελλαδικών έχουν προγραμματιστεί για το διάστημα μεταξύ 18 έως και 28 Ιουνίου 2024.

Οι αλλαγές στις φετινές Πανελλαδικές

Οι αλλαγές στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024 είναι οι εξής:

Στα αγωνίσματα για την εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, αντικαθίσταται το αγώνισμα του Δρόμου 400μ. με το αγώνισμα του Δρόμου 200μ. για τα αγόρια, που συμμετέχουν στις πρακτικές δοκιμασίες.

Επίσης, στο φετινό μηχανογραφικό δελτίο, στο Επιστημονικό Πεδίο Θετικών Επιστημών το Τμήμα «Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών (Ηράκλειο) του πανεπιστημίου Κρήτης μετονομάζεται σε «Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών (Ηράκλειο).

Τέλος, σημειώνονται αλλαγές στον τρόπο εξέτασης των υποψηφίων για τα τμήματα Μουσικών Σπουδών καθώς επίσης και στη βαθμολόγηση και τον υπολογισμό των μορίων.

protothema.gr

Continue Reading

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Σχολεία | Τελευταία εβδομάδα μαθημάτων για τα λύκεια -Πότε κλείνουν τα δημοτικά

Την ερχόμενη Παρασκευή, 17 Μαΐου 2024, θα ακουστεί για τελευταία φορά το κουδούνι στα λύκεια της χώρας, καθώς η ημέρα αυτή έχει οριστεί ως η τελευταία ημέρα μαθημάτων.

Αρχίζουν οι ενδοσχολικές εξετάσεις στα λύκεια

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου Παιδείας, οι απολυτήριες -ενδοσχολικές- εξετάσεις των μαθητών της Γ’ Λυκείου θα διεξαχθούν την ερχόμενη εβδομάδα, 20-27 Μαΐου. Στη συνέχεια, οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα ριχτούν στη μάχη των Πανελλαδικών στις 31 Μαΐου, μέχρι και τις 12 Ιουνίου. Το χρονικό διάστημα διεξαγωγής των Πανελλαδικών για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ έχει οριστεί μεταξύ 30 Μαΐου και 11 Ιουνίου.

Όσον αφορά στις προαγωγικές εξετάσεις για την Α’ και Β’ Λυκείου, αυτές θα διεξαχθούν κατά το διάστημα 20 Μαΐου-14 Ιουνίου.

Υπενθυμίζεται ότι ημερομηνία λήξης μαθημάτων για τα γυμνάσια έχει οριστεί η 29η Μαΐου και έχει προγραμματιστεί η διεξαγωγή των προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων στο διάστημα 3-17 Ιουνίου 2024. Τέλος, τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία της επικράτειας θα παραμείνουν ανοικτά έως τις 14 Ιουνίου 2024.

ΑΠΕ-ΜΠΕ, iefimerida

Continue Reading

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κλειστά σχολεία ενόψει αφρικανικής σκόνης (εγκύκλιος)

Εγκύκλιο εξέδωσε το υπουργείο Υγείας σχετικά με τη νέα «επίσκεψη» της αφρικανικής σκόνης και τη λειτουργεία των σχολείων..

Το υπουργείο Υγείας, σε συνέχεια των πρόσφατων μετεωρολογικών προγνώσεων αναφορικά με εκδήλωση φαινομένων μεταφοράς αφρικανικής σκόνης από αύριο Τετάρτη 9 Μαΐου 2024, εξέδωσε εγκύκλιο με θέμα: «Προστασία της Δημόσιας Υγείας στην περίπτωση μεταφοράς αφρικανικής σκόνης».

Με την εν λόγω εγκύκλιο παρέχονται συστάσεις και γενικά μέτρα προφύλαξης της υγείας του πληθυσμού εξαιτίας της επιβάρυνσης της ποιότητας της ατμόσφαιρας, ενώ προβλέπεται ακόμη και το κλείσιμο των σχολείων στην περίπτωση που υπάρχει μεγάλη συγκέντρωση αφρικανικής σκόνης στην ατμόσφαιρα.

Αφρικανική σκόνη

Αναλυτικότερα και όπως αναφέρεται στην εγκύκλιο:

Η μεταφορά σκόνης από την έρημο Σαχάρα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της συγκέντρωσης των αιωρούμενων σωματιδίων στην ατμόσφαιρα. Ανάλογα με την εκτίμηση των μέσων ημερήσιων (24ωρων) επιπέδων συγκέντρωσης των αιωρούμενων σωματιδίων, όπως ανακοινώνεται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες (υπουργείο Περιβάλλοντος, υπηρεσίες Περιβάλλοντος των Π.Ε. ) και για συγκεντρώσεις μεγαλύτερες από 50μg/m3 οι συστάσεις και τα μέτρα προστασίας του πληθυσμού έχουν ως εξής:

24ωρη συγκέντρωση ΑΣ10 (μg/m3) Συστάσεις σε άτομα αυξημένου κινδύνου Συστάσεις στον γενικό πληθυσμό
51-75 Ενήλικες με αναπνευστικό πρόβλημα, ενήλικες καρδιοπαθείς και παιδιά με αναπνευστικά προβλήματα θα πρέπει να περιορίσουν κάθε έντονη σωματική άσκηση, ιδιαίτερα αν αυτή γίνεται σε εξωτερικούς χώρους. Καμία
76-100 · Άτομα με αναπνευστικό πρόβλημα ή καρδιοπαθείς και παιδιά θα πρέπει να περιορίσουν κάθε έντονη σωματική δραστηριότητα, ιδιαίτερα αν αυτή γίνεται σε εξωτερικούς χώρους.
· Άτομα με άσθμα μπορεί να χρειαστούν πιο συχνά εισπνοές του ανακουφιστικού φαρμάκου.
· Άτομα άνω των 65 ετών θα πρέπει να περιορίσουν τη σωματική τους δραστηριότητα.
Κάθε άτομο που αισθάνεται ενόχληση στα μάτια ή εμφανίζει βήχα, ρινική συμφόρηση ή ενόχληση στο λαιμό θα πρέπει να περιορίσει τη σωματική του άσκηση- δραστηριότητα, ιδιαίτερα αν αυτή γίνεται σε εξωτερικούς χώρους.
101-150 · Άτομα με αναπνευστικό πρόβλημα
· καρδιοπαθείς
· παιδιά καθώς και
· τα άτομα άνω των 65 ετών θα πρέπει να περιορίσουν τη σωματική άσκηση-δραστηριότητα και το χρόνο παραμονής τους σε εξωτερικούς χώρους.
· Άτομα με άσθμα μπορεί να χρειαστούν πιο συχνά εισπνοές ανακουφιστικού φαρμάκου.
Κάθε άτομο θα πρέπει να περιορίσει τη σωματική άσκηση ιδιαίτερα αν αισθάνεται ενόχληση στα μάτια ή εμφανίζει βήχα, ρινική συμφόρηση ή ενόχληση στο λαιμό
>150 · Άτομα με αναπνευστικό πρόβλημα
· καρδιοπαθείς
· παιδιά καθώς και
· τα άτομα άνω των 65 ετών θα πρέπει να αποφύγουν κάθε σωματική άσκηση-δραστηριότητα σε εξωτερικούς χώρους.
Επίσης, συνιστάται η αποφυγή παραμονής σε εξωτερικούς χώρους ιδιαίτερα σε περιοχές με αυξημένη κυκλοφορία.
· Άτομα με άσθμα μπορεί να χρειαστούν πιο συχνά εισπνοές ανακουφιστικού φαρμάκου. Επί επιμονής συμπτωμάτων συνιστάται επικοινωνία με τον θεράποντα ιατρό.
Σε κάθε άτομο συνιστάται να αποφύγει κάθε σωματική άσκηση σε εξωτερικούς χώρους και να περιορίσει το χρόνο παραμονής σε εξωτερικούς χώρους ιδιαίτερα σε περιοχές με αυξημένη κυκλοφορία.

Επίσης στην εγκύκλιο αναφέρεται:

24ωρη συγκέντρωση ΑΣ10 (μg/m3) Μέτρα για την προστασία του πληθυσμού
>150 Διακοπή λειτουργίας των δημόσιων ή ιδιωτικών βρεφικών, βρεφονηπιακών, παιδικών σταθμών, νηπιαγωγείων και σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Επιπλέον μέτρα προφύλαξης

Επιπλέον συστήνεται η λήψη των ακόλουθων μέτρων προφύλαξης του πληθυσμού:

  • Παραμονή σε κλειστούς χώρους. Σε περίπτωση όπου κατοικημένες περιοχές βρίσκονται εντός της ζώνης εκδήλωσης του επεισοδίου κι επηρεάζονται από την μεταφορά της σκόνης προτείνεται η ελάττωση των άσκοπων μετακινήσεων και η παραμονή σε κλειστούς χώρους χωρίς απευθείας επικοινωνία με τον εξωτερικό αέρα (κλείσιμο παραθύρων, πορτών και λοιπών διόδων αέρα προς το εσωτερικό).
  • Εφόσον οι κατοικίες διαθέτουν σύστημα κλιματισμού, προτείνεται η χρήση του στη λειτουργία ανακύκλωσης του εσωτερικού αέρα, ώστε να ελαχιστοποιηθεί η επιβάρυνση της ποιότητας του αέρα στους εσωτερικούς χώρους. Η επιλογή εισαγωγής «φρέσκου αέρα» που παρέχεται από ορισμένα συστήματα κλιματισμού πρέπει να απενεργοποιείται κατά τη διάρκεια του επεισοδίου για να αποφευχθεί η εισροή καπνού από το εξωτερικό περιβάλλον. Επίσης, είναι απαραίτητη η σωστή συντήρηση των φίλτρων των συστημάτων κλιματισμού.
  • Μείωση των πηγών ρύπανσης του εσωτερικού αέρα εντός του σπιτιού. Κατά τη διάρκεια ενός επεισοδίου πρέπει να αποφεύγεται το κάπνισμα στο εσωτερικό των κατοικιών, το μαγείρεμα με τη χρήση ψησταριάς, η χρήση τζακιού για ψήσιμο/μαγείρεμα/θέρμανση, η χρήση αεροζόλ και οποιασδήποτε άλλης πηγής που ενδέχεται να επιβαρύνει την ποιότητα του εσωτερικού αέρα.

Για την Περιφέρεια Αττικής, το κοινό μπορεί να ενημερώνεται από την ιστοσελίδα του υπουργείου Υγείας ενώ για τις υπόλοιπες Περιφέρειες της χώρας η αρμοδιότητα ενημέρωσης ανήκει στον οικείο Περιφερειάρχη.

Η εγκύκλιος

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en