Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών στις εθνικές οδούς

Η Τροχαία έχει λάβει αυξημένα μέτρα σε όλο το εθνικό και επαρχιακό δίκτυο ενόψει της επιστροφής των πρώτων εκδρομέων, που αναμένεται από το μεσημέρι.

Σημειώνεται ότι σήμερα (Δευτέρα του Πάσχα), από τις 12:00 έως τις 22:00, θα ισχύσει απαγόρευση κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφελίμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου, για τα αστικά κέντρα, ως εξής:

-Στη Ν.Ε.Ο. και στην Π.Ε.Ο. Πατρών – Κορίνθου – Αθηνών, από τα διόδια Ρίου μέχρι τα διόδια Ελευσίνας.

-Στη Ν.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Αθηνών, στο ρεύμα προς Αθήνα, από την κάτω διάβαση περιοχής Σκοτίνας (Χ.Θ. 410+000) μέχρι τη Λάρισα (Χ.Θ. 365+400), από τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας μέχρι τον κόμβο Λαμίας και από τη διασταύρωση του Μπράλου μέχρι τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι).

-Στην εθνική οδό Ν. Μουδανιών – Θεσσαλονίκης, από το 34ο χλμ. μέχρι την αερογέφυρα Θέρμης.

-Στην εθνική οδό Χαλκίδας – Σχηματαρίου, από την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (Χ.Θ. 12+300) μέχρι τη διασταύρωσή της με τη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης.

-Στην εθνική οδό Καβάλας- Θεσσαλονίκης από τη γέφυρα Στρυμόνα μέχρι τη διασταύρωση Ρεντίνας.

Επίσης, αύριο (Τρίτη 3 Μαΐου) για το ρεύμα εισόδου και από τις 11:00 έως τις 21:00, θα ισχύουν απαγορεύσεις:

-Στη Ν.Ε.Ο. και στην Π.Ε.Ο. Πατρών – Κορίνθου – Αθηνών, από τα διόδια Ρίου μέχρι τα διόδια Ελευσίνας.

-Στη Ν.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Αθηνών, στο ρεύμα προς Αθήνα, από την κάτω διάβαση περιοχής Σκοτίνας (Χ.Θ. 410+000) μέχρι τη Λάρισα (Χ.Θ. 365+400), από τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας μέχρι τον κόμβο Λαμίας και από τη διασταύρωση του Μπράλου μέχρι τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι).

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

10.000.000 χάπια πωλούνται στην Ελλάδα κάθε μήνα

Μπορεί να έχουν περάσει ήδη τέσσερα χρόνια από την πανδημία του κορωνοϊού, και τον εγκλεισμό που επεβλήθη σχεδόν στο σύνολο των πολιτών ανά τον πλανήτη, ωστόσο, οι πωλήσεις ενός φαρμάκου δείχνουν πως εκείνη η υγειονομική περιπέτεια άφησε στην κοινωνία ένα μεγάλο «κουσούρι»:

Το άγχος

Οπως αναφέρουν σήμερα Τα Νέα, τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει από το σύνολο των φαρμακείων της χώρας η IQVIA, εταιρεία τεχνολογίας και ανάλυσης δεδομένων στον τομέα της Υγείας, οι συνολικές πωλήσεις ενός συγκεκριμένου αγχολυτικού χαπιου στην Ελλάδα σημείωσαν σημαντική αύξηση, της τάξης του 27,5%, μεταξύ 2019 και 2021.

Η κατανάλωση του παραμένει στα ίδια υψηλά επίπεδα μέχρι και σήμερα, με την ανοδική τάση να παρατηρείται και σε άλλες χώρες, με τη Γαλλία να αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα. Πρόκειται για το αγχολυτικό Χanax, του οποίου οι πωλήσεις έχουν εκτοξευθεί.

Ξεκινησε το 1981

Το 1981, η άφιξη του Xanax (επιστημονικώς: βενζοδιαζεπίνη όπως και το Βάλιουμ) δεν έμοιαζε ικανή να αλλάξει το σκηνικό στις κορυφαίες θέσεις της «δημοφιλίας» των φαρμάκων.

Εκεινη την εποχή «σάρωνε» το αντικαταθλιπτικό Prozac διότι ρύθμιζε τη διάθεση των ασθενών προς το καλύτερο – για να το πούμε πιο απλά. Με σημαντική διαφορά, η κατανάλωση του Prozac γινόταν από γυναίκες. Ομοίως και τα Βάλιουμ.

Από τα τέλη της δεκαετίας του ‘90 η Αμερική μεταμορφωνόταν αργά, αλλά σταθερά σε ένα «Xanax nation».

Σήμερα είναι το Νο1 ψυχιατρικό χάπι σε πωλήσεις στις ΗΠΑ, με διαφορά από το Νο2 που είναι το υπνωτικό Ambien και το Νο3 που είναι το αντικαταθλιπτικό Lexapro. Το Βάλιουμ έχει πέσει στο Νο13.

Ρεκόρ κατανάλωσης στην Ελλάδα

Και οι τέσσερις συσκευασίες Xanax που κυκλοφορούν στη χώρα μάς σημειώνουν εντυπωσιακ΄΄η άυξηση στις πωλήσεις. Είναι ενδεικτικά τα στοιχεία που παρουσιάζει η εφημερίδα σύμφωνα με τα οποία η συσκευασία των 0,5 mg απο 142.000 κουτιά που πούλαγε το 2014, σήμερα πουλάει 207.858. Ανάλογη είναι η αύξηση και στις άλλες συκσευασίες.

Το Xanax λαμβάνεται από πολύ περισσότερους από όσοι το χρειάζονται στην πραγματικότητα.

Για πολύ μεγαλύτερη διάρκεια από όση το έχουν ανάγκη.

Και προκαλεί εθισμό σε όσους προκαλούν την τύχη τους.

Ολα αυτά τα στοιχεία προβληματίζουν τους επιστήμονες αλλά και την κοινή γνώμη, υποβαθμίζοντας τα θετικά χαρακτηριστικά του φαρμάκου στις ψυχικές διαταραχές. Παρά τα προβλήματα με την κατάχρηση, το Χanax εξακολουθεί να συνταγογραφείται καθώς παραμένει μια αποτελεσματική θεραπεία για το άγχος και εργαστηριακές.

Mελέτες έχουν δείξει ότι η πιθανότητα κατάχρησής του είναι χαμηλότερη από αυτή των παλαιότερων εναλλακτικών, χωρίς αυτό να υποβαθμίζει τον κίνδυνο εθισμού.

Continue Reading

ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Πάλι ζήτημα ακαρπίας ελιάς στην Θάσο – Πρόβλημα και με την άρδευση των χωραφιών

Ο πρόεδρος του Ελαιουργικού Συνεταιρισμού Καλλιράχης Θάσου, Θωμάς Παπαδημητρίου, προχώρησε σε δηλώσεις σχετικά με το σοβαρό πρόβλημα της ακαρπίας που αντιμετωπίζουν οι ελαιοπαραγωγοί της Θάσου και τα ζητήματα άρδευσης των καλλιεργειών.

Σε συνέντευξή του, ο κ. Παπαδημητρίου ανέφερε τα εξής:

“Η Θάσος, με την μακρά παράδοση στην ελαιοκαλλιέργεια, αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια ένα αυξανόμενο πρόβλημα ακαρπίας. Οι κλιματικές αλλαγές και τα ακραία καιρικά φαινόμενα έχουν δημιουργήσει συνθήκες που επηρεάζουν δραματικά την απόδοση των ελαιοδέντρων μας. Οι υψηλές θερμοκρασίες και η παρατεταμένη ξηρασία θέτουν σε κίνδυνο την παραγωγή μας, καθώς τα δέντρα δεν μπορούν να αναπτύξουν καρπούς.

Το πρόβλημα της άρδευσης είναι εξίσου κρίσιμο. Πολλές περιοχές της Θάσου δεν διαθέτουν επαρκή υποδομή για την παροχή νερού, και οι υπάρχουσες πηγές δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες των καλλιεργειών μας. Η έλλειψη νερού δημιουργεί στρες στα δέντρα, μειώνοντας την παραγωγικότητά τους και την ποιότητα του καρπού.

Ως πρόεδρος του συνεταιρισμού, δεσμεύομαι να προωθήσουμε λύσεις για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων. Προτείνουμε την ανάπτυξη και εφαρμογή νέων συστημάτων άρδευσης που θα βελτιώσουν την αποδοτικότητα χρήσης νερού.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Καβάλα | Κάηκε φορτηγό κοντά στην Άσπρη Άμμο

Ένα φορτηγό τυλίχτηκε στις φλόγες το πρωί του Σαββάτου Εγνατία οδό (κοντά στην Άσπρη Άμμο).

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο οδηγός πρόλαβε κι απομακρύνθηκε από το όχημα.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
tractor in the background of the text
text about elections
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών στις εθνικές

Επί ποδός η Τροχαία για την επιστροφή των εκδρομέων

Διαρκής θα είναι και σήμερα η παρουσία της Τροχαίας στα εθνικά οδικά δίκτυα με στόχο την ασφαλή επιστροφή των εκδρομέων του τριημέρου του Δεκαπενταύγουστου.

Από τις 15:00-22:00 δεν θα επιτρέπεται η κυκλοφορία των φορτηγών στις εισόδους των εθνικών οδών:

– Στη ΝΕΟ και στην ΠΕΟ Πατρών-Κορίνθου-Αθηνών, από τα Διόδια Ρίου μέχρι τα Διόδια Ελευσίνας.

– Στη ΝΕΟ Θεσσαλονίκης-Αθηνών, στο ρεύμα προς Αθήνα, από τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας μέχρι τον κόμβο Λαμίας και από τη διασταύρωση του Μπράλου μέχρι τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι). Από την κάτω διάβαση περιοχή Σκοτίνα Πιερίας (χ.θ. 410) μέχρι και τη Λάρισα (χ.θ. 65+400), οι απαγορεύσεις θα έχουν ισχύ από ώρα 16:00 έως 23:00.

– Στην Εθνική Οδό Ν.Μουδανιών-Θεσσαλονίκης, από το 34ο χλμ. μέχρι την αερογέφυρα Θέρμης.

– Στην Εθνική Οδό Χαλκίδας-Σχηματαρίου, από την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (χ.θ. 12+300) μέχρι τη διασταύρωσή της με τη ΝΕΟ Αθηνών-0Θεσσαλονίκης.

Εξαιρούνται της απαγόρευσης κυκλοφορίας:

α) Τα οχήματα που προσφέρουν οδική βοήθεια (ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης), τα φορτηγά αυτοκίνητα των ΕΛ.ΤΑ, τα φορτηγά αυτοκίνητα των εταιρειών διανομής Τύπου, τα φορτηγά αυτοκίνητα που μεταφέρουν ζώντα ζώα, παστεριωμένο γάλα, νωπά ψάρια, κρέας και ευπαθή προϊόντα, εφόσον το ποσοστό του φορτίου των παραπάνω προϊόντων που μεταφέρονται είναι τουλάχιστον το 10% του ωφέλιμου φορτίου.

β) Τα φορτηγά αυτοκίνητα μεταφοράς νερού (υδροφόρα) όταν αυτά κινούνται για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών.

γ) Τα φορτηγά αυτοκίνητα δημοσίας χρήσεως και Φ.Ι.Χ. ψυγεία που μεταφέρουν νωπά οπωροκηπευτικά προϊόντα.

δ) Τα φορτηγά που μεταφέρουν υποπροϊόντα ζωικής προέλευσης για αδρανοποίηση, εφόσον διαθέτουν σχετική άδεια από τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής της οικείας Περιφέρειας και συνοδεύονται από το προβλεπόμενο εμπορικό έγγραφο.

ε) Τα φορτηγά σιλοφόρα αυτοκίνητα δημοσίας χρήσεως (Φ.Δ.Χ.) που μεταφέρουν έτοιμο σκυρόδεμα, στο τμήμα της Π.Ε.Ο. Αθηνών – Πατρών από τα διόδια Ρίου έως το Δρέπανο, στο ρεύμα προς Αθήνα.

στ) Τα φορτηγά οχήματα των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας (Δ.Ε.Η., Ο.Τ.Ε, Φυσικό Αέριο κ.λπ) όταν κινούνται για αποκαταστάσεις εκτάκτων βλαβών των δικτύων τους και μόνο εφόσον συνοδεύονται από έγγραφη εντολή του οικείου οργανισμού.

ζ) Τα βυτιοφόρα οχήματα που μεταφέρουν καύσιμα για τον ανεφοδιασμό μέσων πυρόσβεσης, εφόσον αυτό αποδεικνύεται από κατάλληλα έγγραφα ή παραστατικά.

η) Τα φορτηγά οχήματα του εθελοντικού Οργανισμού « Το χαμόγελο του Παιδιού».

θ) Τα φορτηγά οχήματα μεταφοράς εξοπλισμού μουσικών και θεατρικών παραστάσεων.

ι) Τα φορτηγά οχήματα για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών, μετά από σχετική απόφαση της τοπικής Δ/νσης Τροχαίας.

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

10.000.000 χάπια πωλούνται στην Ελλάδα κάθε μήνα

Μπορεί να έχουν περάσει ήδη τέσσερα χρόνια από την πανδημία του κορωνοϊού, και τον εγκλεισμό που επεβλήθη σχεδόν στο σύνολο των πολιτών ανά τον πλανήτη, ωστόσο, οι πωλήσεις ενός φαρμάκου δείχνουν πως εκείνη η υγειονομική περιπέτεια άφησε στην κοινωνία ένα μεγάλο «κουσούρι»:

Το άγχος

Οπως αναφέρουν σήμερα Τα Νέα, τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει από το σύνολο των φαρμακείων της χώρας η IQVIA, εταιρεία τεχνολογίας και ανάλυσης δεδομένων στον τομέα της Υγείας, οι συνολικές πωλήσεις ενός συγκεκριμένου αγχολυτικού χαπιου στην Ελλάδα σημείωσαν σημαντική αύξηση, της τάξης του 27,5%, μεταξύ 2019 και 2021.

Η κατανάλωση του παραμένει στα ίδια υψηλά επίπεδα μέχρι και σήμερα, με την ανοδική τάση να παρατηρείται και σε άλλες χώρες, με τη Γαλλία να αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα. Πρόκειται για το αγχολυτικό Χanax, του οποίου οι πωλήσεις έχουν εκτοξευθεί.

Ξεκινησε το 1981

Το 1981, η άφιξη του Xanax (επιστημονικώς: βενζοδιαζεπίνη όπως και το Βάλιουμ) δεν έμοιαζε ικανή να αλλάξει το σκηνικό στις κορυφαίες θέσεις της «δημοφιλίας» των φαρμάκων.

Εκεινη την εποχή «σάρωνε» το αντικαταθλιπτικό Prozac διότι ρύθμιζε τη διάθεση των ασθενών προς το καλύτερο – για να το πούμε πιο απλά. Με σημαντική διαφορά, η κατανάλωση του Prozac γινόταν από γυναίκες. Ομοίως και τα Βάλιουμ.

Από τα τέλη της δεκαετίας του ‘90 η Αμερική μεταμορφωνόταν αργά, αλλά σταθερά σε ένα «Xanax nation».

Σήμερα είναι το Νο1 ψυχιατρικό χάπι σε πωλήσεις στις ΗΠΑ, με διαφορά από το Νο2 που είναι το υπνωτικό Ambien και το Νο3 που είναι το αντικαταθλιπτικό Lexapro. Το Βάλιουμ έχει πέσει στο Νο13.

Ρεκόρ κατανάλωσης στην Ελλάδα

Και οι τέσσερις συσκευασίες Xanax που κυκλοφορούν στη χώρα μάς σημειώνουν εντυπωσιακ΄΄η άυξηση στις πωλήσεις. Είναι ενδεικτικά τα στοιχεία που παρουσιάζει η εφημερίδα σύμφωνα με τα οποία η συσκευασία των 0,5 mg απο 142.000 κουτιά που πούλαγε το 2014, σήμερα πουλάει 207.858. Ανάλογη είναι η αύξηση και στις άλλες συκσευασίες.

Το Xanax λαμβάνεται από πολύ περισσότερους από όσοι το χρειάζονται στην πραγματικότητα.

Για πολύ μεγαλύτερη διάρκεια από όση το έχουν ανάγκη.

Και προκαλεί εθισμό σε όσους προκαλούν την τύχη τους.

Ολα αυτά τα στοιχεία προβληματίζουν τους επιστήμονες αλλά και την κοινή γνώμη, υποβαθμίζοντας τα θετικά χαρακτηριστικά του φαρμάκου στις ψυχικές διαταραχές. Παρά τα προβλήματα με την κατάχρηση, το Χanax εξακολουθεί να συνταγογραφείται καθώς παραμένει μια αποτελεσματική θεραπεία για το άγχος και εργαστηριακές.

Mελέτες έχουν δείξει ότι η πιθανότητα κατάχρησής του είναι χαμηλότερη από αυτή των παλαιότερων εναλλακτικών, χωρίς αυτό να υποβαθμίζει τον κίνδυνο εθισμού.

Continue Reading

ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Πάλι ζήτημα ακαρπίας ελιάς στην Θάσο – Πρόβλημα και με την άρδευση των χωραφιών

Ο πρόεδρος του Ελαιουργικού Συνεταιρισμού Καλλιράχης Θάσου, Θωμάς Παπαδημητρίου, προχώρησε σε δηλώσεις σχετικά με το σοβαρό πρόβλημα της ακαρπίας που αντιμετωπίζουν οι ελαιοπαραγωγοί της Θάσου και τα ζητήματα άρδευσης των καλλιεργειών.

Σε συνέντευξή του, ο κ. Παπαδημητρίου ανέφερε τα εξής:

“Η Θάσος, με την μακρά παράδοση στην ελαιοκαλλιέργεια, αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια ένα αυξανόμενο πρόβλημα ακαρπίας. Οι κλιματικές αλλαγές και τα ακραία καιρικά φαινόμενα έχουν δημιουργήσει συνθήκες που επηρεάζουν δραματικά την απόδοση των ελαιοδέντρων μας. Οι υψηλές θερμοκρασίες και η παρατεταμένη ξηρασία θέτουν σε κίνδυνο την παραγωγή μας, καθώς τα δέντρα δεν μπορούν να αναπτύξουν καρπούς.

Το πρόβλημα της άρδευσης είναι εξίσου κρίσιμο. Πολλές περιοχές της Θάσου δεν διαθέτουν επαρκή υποδομή για την παροχή νερού, και οι υπάρχουσες πηγές δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες των καλλιεργειών μας. Η έλλειψη νερού δημιουργεί στρες στα δέντρα, μειώνοντας την παραγωγικότητά τους και την ποιότητα του καρπού.

Ως πρόεδρος του συνεταιρισμού, δεσμεύομαι να προωθήσουμε λύσεις για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων. Προτείνουμε την ανάπτυξη και εφαρμογή νέων συστημάτων άρδευσης που θα βελτιώσουν την αποδοτικότητα χρήσης νερού.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Καβάλα | Κάηκε φορτηγό κοντά στην Άσπρη Άμμο

Ένα φορτηγό τυλίχτηκε στις φλόγες το πρωί του Σαββάτου Εγνατία οδό (κοντά στην Άσπρη Άμμο).

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο οδηγός πρόλαβε κι απομακρύνθηκε από το όχημα.

Continue Reading

espa logo

espa_logo_en