Connect with us

ΕΒΡΟΣ

Έβρος | Ξεκινά η κατασκευή δικτύου φυσικού αερίου στη Νέα Ορεστιάδα

Την Παρασκευή (14/01) στη 1 το μεσημέρι, με εθιμοτυπική τελετή Αγιασμού, στην οποία αναμένεται να παραστεί και ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΔΑ, Μάριος Τσάκας, θα γίνει η “πρώτη τομή” του έργου κατασκευής δικτύου φυσικού αερίου στην πόλη της Νέας Ορεστιάδας.

Οι εργασίες θα ξεκινήσουν από την περιοχή της Οινόης και από τις 7 Φεβρουαρίου θα επεκταθούν και σε άλλα σημεία της πόλης. “Με μία μικρή καθυστέρηση, καθώς περιμέναμε αυτό να γίνει μέσα στον Δεκέμβριο, το έργο ξεκινά με την πρώτη εγκατάσταση του αναδόχου”, ανέφερε σε δηλώσεις του στην ΕΡΤ Ορεστιάδας ο δήμαρχος Ορεστιάδας, Βασίλης Μαυρίδης.

Υπενθυμίζεται ότι ο σχεδιασμός του έργου προβλέπει την κατασκευή δικτύου 60 χιλιομέτρων περίπου, το οποίο, εκτός από τις κεντρικές αρτηρίες της Κωνσταντινουπόλεως και της Βασιλέως Κωνσταντίνου, θα περιλαμβάνει και τις περισσότερες κεντρικές οδούς της πόλης.

Ο σταθμός αποσυμπίεσης θα κατασκευαστεί στη νότια είσοδο της πόλης, και με την ολοκλήρωσή του, θα μπορούν να συνδέονται άμεσα οι περιοχές από τις οποίες θα έχει περάσει το δίκτυο. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να λειτουργήσει πλήρως και η πλατφόρμα δήλωσης ενδιαφέροντος σύνδεσης.

Το έργο, συμβατικά, προβλέπεται να ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του 2023, ωστόσο, όπως εκτίμησε ο κ. Μαυρίδης είναι πολύ πιθανό να τελειώσει και νωρίτερα.

Click to comment

Απάντηση

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

Ορεστιάδα | Νεκρός αστυνομικός στην αυλή του σπιτιού του

Ένα δυσάρεστο περιστατικό σημειώθηκε στην Ορεστιάδα, καθώς εντοπίστηκε νεκρός ένας 48χρονος αστυνομικός στην αυλή του σπιτιού του και μάλιστα κρατούσε στο χέρι το υπηρεσιακό του όπλο.

Σύμφωνα με το evros-news.gr, το τραγικό περιστατικό σημειώθηκε στο χωριό Άρζος όπου έμενε με τους γονείς του, ενώ οι πληροφορίες είναι συγκεχυμένες. Κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα αν πρόκειται για ατύχημα και το υπηρεσιακό περίστροφο εκπυρσοκρότησε ενώ το καθάριζε ή αποφάσισε να βάλει τέρμα ο ίδιος στην ζωή του.

Τι ακριβώς συνέβη και τα ακριβή αίτια του θανάτου του άτυχου αστυνομικού, θα δείξει η νεκροψία-νεκροτομή που θα πραγματοποιηθεί στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

Continue Reading

ΕΒΡΟΣ

Μπάιντεν | Η ευρωπαϊκή ενίσχυση του ΝΑΤΟ περνάει από την Αλεξανδρούπολη

Η ενίσχυση των δυνάμεων του ΝΑΤΟ στην Ανατολική Ευρώπη και στα σύνορα με τη Ρωσία, που ανακοίνωσε ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν, περνάει από την Αλεξανδρούπολη.

Οι ανακοινώσεις του προέδρου των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν (φωτογραφία, επάνω, από το Reuters/Jonathan Ernst) για ενίσχυση και αναδιάταξη στην Ευρώπη των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων που ανήκουν στη δύναμη του ΝΑΤΟ, θα περάσει από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Στο επίκεντρο

Κι αυτό σημαίνει αύξηση σε πολλαπλάσιο μέγεθος των μεταφερόμενων στρατιωτικών υλικών, αρμάτων, άλλων οχημάτων, ελικοπτέρων, με προορισμό, από την Αλεξανδρούπολη μέσω σιδηροδρόμου ή οδικών μεταφορών, σε περιοχές που βρίσκονται οι ΝΑΤΟϊκές δυνάμεις των ΗΠΑ.

Δείτε επίσης – Μπάιντεν: Παρατείνει την ανάπτυξη επιπλέον αμερικανικών στρατευμάτων στην Πολωνία

Το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, καθώς βρίσκονται σε εξέλιξη οι επιχειρήσεις κυκλικής εναλλαγής στρατιωτικών μέσων και υλικού στο νέο εμπορικό τερματικό, θα βρεθεί ακόμα περισσότερο στο επίκεντρο.

Χθες μάλιστα επισκέφθηκαν τα γραφεία του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης ο απερχόμενος Διοικητής της 598th Transportation Brigade – SDDC συνταγματάρχης Joshua Hirsch και ο αντικαταστάτης του Robert Kellam, όπως μεταδίδει το evros-news.gr.


Αμερικανικά στρατιωτικά οχήματα στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης (φωτογραφία evros-news.gr)

Οι αμερικανοί υψηλόβαθμοι στρατιωτικοί που ασχολούνται με τις μεταφορές του στρατιωτικού υλικού των ΗΠΑ, ενημερώθηκαν από τη διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης, κυρίως από τον διευθύνοντα σύμβουλο Κώστα Χατζηκωνσταντίνου, για την επιχείρηση εκφόρτωσης και φόρτωσης που βρίσκεται αυτές τις ημέρες σε εξέλιξη με την παρουσία του θηριώδους αμερικανικού μεταγωγικού πλοίου ARC Endurance, το οποίο θα παραμείνει για μια εβδομάδα.

Η ενημέρωση στους αμερικανούς στρατιωτικούς από τον κ. Χατζηκωνσταντίνου έγινε παρουσία και του προέδρου Κώστα Χατζημιχαήλ.

Το θηριώδες μεταγωγικό

Το αμερικανικό μεταγωγικό ARC Endurance (φωτογραφία, κάτω, από το evros-news.gr) κατέπλευσε την Τρίτη στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και θα παραμείνει 7 ημέρες, ξεφορτώνοντας, αρχικά, και φορτώνοντας στη συνέχεια στρατιωτικό υλικό – και όχι μόνο – των ενόπλων δυνάμεων των ΗΠΑ που μετέχουν στη δύναμη του ΝΑΤΟ.

Μέσω σιδηροδρόμου ή και οδικώς, θα μεταφερθούν από την Αλεξανδρούπολη προς τις βαλκανικές αλλά και τις βαλτικές χώρες τα στρατιωτικά και άλλα βοηθητικά οχήματα, αλλά και μηχανήματα διαφόρων ειδών, ενώ ήδη έχουν συγκεντρωθεί στο λιμάνι τις προηγούμενες ημέρες όσα θα παραλάβει για να τα  μεταφέρει στις Ηνωμένες Πολιτείες.

 

Πρόκειται να εξελιχθεί αυτό το καλοκαίρι στην Αλεξανδρούπολη η μεγαλύτερη μετακίνηση στρατιωτικών μέσων που έχει γίνει ποτέ, προωθώντας στρατιωτικά μέσα σε Ευρώπη και ΗΠΑ. Και είναι μόνο ένα μικρό μέρος των φετινών επιχειρήσεων που διεξάγονται από το λιμάνι της πόλης.

Το θηριώδες μεταγωγικό πλοίο των ΗΠΑ είναι η τρίτη φορά που δένει στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Ναυπηγήθηκε το 1996, έχει μήκος 264,6 μέτρα, πλάτος 32,29 μέτρα και βύθισμα 8,8 μέτρα. Η χωρητικότητά του φτάνει τους 48.988 t DWT.

Πηγή: evros-news.gr

Continue Reading

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κομβικής σημασίας το Λιμάνι της Αλεξανδρούπολης για την Ευρώπη

Αυτόνομο ρόλο στο διεθνές «παιχνίδι» που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη για την εξαγωγή σιτηρών από την Ουκρανία προς τον υπόλοιπο κόσμο, επιχειρεί, με σοβαρές πιθανότητες επιτυχίας, να διαδραματίσει το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης ως τερματικός σταθμός εξαγωγής.

Παράλληλα με τον πρωταγωνιστικό του ρόλο στην μεταφορά στρατιωτικών μέσων από τις ΗΠΑ προς την υπόλοιπη Ευρώπη και αντιστρόφως, όπως αποδεικνύει το γεγονός ότι η «κυκλική εναλλαγή» (rotation), μόνο για τον μήνα Ιούνιο, ξεπερνά κατά 2,5 φορές την μεγαλύτερη προηγούμενη ανάλογη επιχείρηση.

Τα ποσοτικά αυτά δεδομένα πιστοποιούν ότι η κρίση, στην περίπτωση του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης (Ο.Λ.Α), έγινε ευκαιρία και πως ακόμα και υπό τις δυσμενέστερες των συνθηκών, με καλά προετοιμασμένες κινήσεις και έμπειρο στελεχιακό δυναμικό, έννοιες όπως «διεύρυνση του διεθνούς αποτυπώματος», «επιτάχυνση του στρατηγικού βάθους σε Βαλκάνια και Αν. Ευρώπη», δεν αποτελούν διακηρύξεις κενές περιεχομένου. Πολλώ μάλλον όταν οι… ξεροκέφαλοι αριθμοί κάνουν λόγο για ιστορικά υψηλά σε φορτία και έσοδα για το 2021.

Το πολυεπίπεδο του προβλήματος αλλά, ταυτόχρονα και την σοβαρότητα της διαχείρισής του, αποδεικνύει και το γεγονός ότι σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε πριν από τρεις μέρες, μετείχαν, εκτός από τον Πρόεδρο του ΟΛΑ Κων. Χατζημιχαήλ, ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Roberto Biasin και κορυφαία στελέχη των δύο εταιρειών.

Το παρασκήνιο των πυρετωδών διαβουλεύσεων και τα «ατού» της Αλεξανδρούπολης

Σύμφωνα με πληροφορίες του “mononews”, εκτός από τη συγκεκριμένη σύσκεψη, που είδε το φως της δημοσιότητας, εδώ και τουλάχιστον ένα μήνα, διεξάγονται εντατικές παρασκηνιακές, διαβουλεύσεις, με τη συμμετοχή και Ουκρανών traders αλλά και εισαγωγέων προς την Ουκρανία, ώστε να «στρωθεί το έδαφος» και να καταστεί υλοποιήσιμη μια πραγματικά διαφορετική πρόταση προς όλους τους εμπλεκόμενους.

Λύση που, τελικώς, θα επιλεγεί μεταξύ των εναλλακτικών που βρίσκονται στο «τραπέζι» και συναρτώνται με κρίσιμους δείκτες, όπως το κόστος, ο χρόνος, οι παραδόσεις αυτές καθ’ αυτές. Λύση που αν επιλεγεί από τους εμπόρους και τις κυβερνήσεις, θα δώσει στην Αλεξανδρούπολη το δικαίωμα να «πάρει το μέγιστο φορτίο για τις δυνατότητες των υποδομών του». Επιχειρείται «κάτι που δεν έχει ξαναγίνει», τονίζουν οι συνομιλητές μας, αναδεικνύοντας και την κρίσιμη παράμετρο του χρόνου, ο οποίος τρέχει αντίστροφα.

Ατού στην ελληνική υποψηφιότητα αποτελεί η εμπειρία και η αποτελεσματικότητα που έχει ο Λιμένας αναφορικά με τη μεταφορά στρατιωτικού υλικού και μέσων προς και από την υπόλοιπη Ευρώπη, μέσω δικτύων που παρακάμπτουν το δομικό πρόβλημα της ασυμβατότητας του «Σοβιετικού τύπου» σιδηροδρομικού δικτύου που αποτελεί ακόμα, την πλειονότητα στις χώρες του πρώην Ανατολικού μπλοκ, οι οποίες, άμεσα ή έμμεσα, εμπλέκονται στο ζήτημα. Χαρακτηριστικό είναι πως μέχρι σήμερα και από ότι φαίνεται και στο μέλλον, απαιτείται να γίνει μεταφόρτωση στα σύνορα Μολδαβίας- Ρουμανίας, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Δεύτερο ατού της Αλεξανδρούπολης είναι η επικινδυνότητα και για το εμπόριο, που εξακολουθεί να υπάρχει στη Μαύρη Θάλασσα και η υφιστάμενη τουρκική πολιτική στα Στενά του Βοσπόρου. Γεγονός που καθιστά την Αλεξανδρούπολη την καλύτερη, ίσως, εναλλακτική οδό, την μοναδική οδό για τη μεταφορά φορτίων προς τις χώρες της Αν. Ευρώπης, όπως υποστηρίζουν, χωρίς ίχνος έπαρσης, συνομιλητές μας με απόλυτη γνώση του ογκώδους φακέλου.

Προς επίρρωσιν της ανάδειξης των προτερημάτων της Αλεξανδρούπολης, οι ίδιοι παράγοντες, επικαλούνται, αφενός τη σημερινή διάρκεια του ταξιδιού προς την Κωστάντζα της Ρουμανίας (από τα πρώτα λιμάνια σε όγκο διακίνησης ουκρανικών σιτηρών) με το ταξίδι μέσω τραίνου, να διαρκεί μόνο 2,5 μέρες, αφετέρου το χαμηλό κόστος έναντι του ανταγωνισμού. Ανάλογη είναι η υπεραξία που μπορεί να προδώσει το λιμάνι της ακριτικής πόλης και για μεταφορές προς την Βόρεια Ευρώπη, όπου η διάρκεια, όπως λέγεται, δεν θα ξεπερνά τις πέντε μέρες. Με εξασφαλισμένη και την κεφαλαιώδους σημασίας παράμετρο της ασφάλειας.

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: