Connect with us

ΘΑΣΟΣ

Συντήρηση του οδοστρώματος σε επιλεγμένα σημεία του οδικού δικτύου της Θάσου

Δημοσιεύτηκε

στις

Αρχίζουν την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018, οι εργασίες συντήρησης του οδοστρώματος σε επιλεγμένες θέσεις του οδικού δικτύου της Θάσου. Λόγω των εργασιών, θα ισχύσουν προσωρινά μέτρα ρύθμισης της κυκλοφορίας των οχημάτων, που επιβάλλονται για λόγους ασφαλείας, εξαιτίας της αυξημένης κίνησης στο οδικό δίκτυο και της πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων. Τα μέτρα θα εφαρμοστούν έως και τη Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018 στα ακόλουθα τμήματα: στην Ε.Ο. Θάσου-Λιμεναρίων στην περιοχή Ραχωνίου, στην Ε.Ο. Θάσου-Λιμεναρίων στη θέση Κοίνυρα και στην Ε.Ο. Θάσου-Λιμεναρίων στη θέση Παράδεισος.

Κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα, δεν θα διακόπτεται η κυκλοφορία των οχημάτων, αλλά θα διεξάγεται μέσω της ελεύθερης λωρίδας στην οποία δεν πραγματοποιούνται εργασίες, σύμφωνα με την υπάρχουσα σήμανση και τις υποδείξεις των σημαιοφόρων. Οι εργασίες δεν θα γίνονται στη διάρκεια της νύχτας.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΘΑΣΟΣ

Ανακοίνωση της Λ.Σ. Θάσου για την απόσυρση 6 πλοίων από την γραμμή Καβάλας – Θάσου

Δημοσιεύτηκε

στις

Ακόμη δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από την προηγούμενη παρέμβασή μας , ως αναφορά τις θαλάσσιες συγκοινωνίες του νησιού  και οι εξελίξεις έρχονται να επιβεβαιώσουν την θέση μας ως Λαϊκή Συσπείρωση ότι: το κοινωνικό αγαθό της απρόσκοπτης μετακίνησης των κατοίκων με την ηπειρωτική χώρα οι θαλάσσιες συγκοινωνίες δεν μπορεί να αφήνονται στο παιχνίδι του ανταγωνισμού μεταξύ των ναυτιλιακών εταιριών, για το ποιος θα καρπωθεί το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας των κερδών ώστε να αυξάνουν τα θησαυροφυλάκια τους και να υπονομεύεται το δικαίωμα των κατοίκων του νησιού για φθηνές , ασφαλείς,  τακτικές θαλάσσιες συγκοινωνίες σε όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Οι ναυτιλιακές εταιρίες ΑΝΕΘ και ΝΕΚ (Μητσόπουλου) δημιουργώντας κοινοπραξία αποφάσισαν να αποσύρουν 6 πλοία (3 από κάθε εταιρία) τον ερχόμενο Νοέμβρη και τα δρομολογήσουν στην περιοχή της Σαλαμίνας, ως αντίδραση στον ερχομό νέων εταιριών στην καλοκαιρινή περίοδο.

Αποτέλεσμα να κλείσει η γραμμή του Πρίνου, να υποβαθμιστεί η γραμμή της Κεραμωτής, να κινδυνεύουν  να βρεθούν στην ανεργία 60 ναυτεργάτες ή στην «καλύτερη» να μεταναστεύσουν αφήνοντας οικογένειες και σπίτια προκειμένου να έχουν μεροκάματο τον επόμενο χειμώνα. Κατέρρευσε σαν «χάρτινος πύργος» το ιδεολόγημα που καλλιέργησαν μέχρι σήμερα όλες οι αστικές πολιτικές δυνάμεις και οι άνθρωποί τους στην Τοπική Διοίκηση, ότι η ένταση του ανταγωνισμού, η αύξηση του αριθμού των εταιριών θα λύσουν τα προβλήματα των θαλάσσιων συγκοινωνιών.

Αυτή η κατάσταση είναι αποτέλεσμα της απελευθέρωσης των θαλάσσιων συγκοινωνιών της χώρας, του θεσμικού πλαισίου έκτρωμα του 2001, που ψήφισε η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και υλοποίησαν όλες οι κυβερνήσεις μέχρι σήμερα, που απελευθέρωσε την ασυδοσία των ναυτιλιακών εταιριών, δίνοντας το δικαίωμα να δρομολογούν  τα πλοία τους όποτε , όπως και όπου θέλουν.

Τεράστιες είναι οι ευθύνες της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ που με την πολιτική της δίνει «αέρα στα πανιά» των εφοπλιστών,  διατηρώντας και ενισχύοντας όλους τους νόμους των προηγούμενων, των δεκάδων φοροαπαλλαγών, την διάθεση αφορολόγητου καυσίμου, την κατάργηση Συλλογικών Συμβάσεων κλπ.

Μπροστά σε αυτές τις εξελίξεις είναι ανάγκη κάθε σωματείο, σύλλογος, μαζικός φορέας του νησιού να αντιδράσει στην προκλητική και αδιάλλακτη στάση των εταιριών και της κυβέρνησης που υπονομεύουν ακόμη παραπέρα την εξυπηρέτηση του νησιού και πετούν στην ανεργία 60 ναυτεργάτες.

Με τον αγώνα μας να απαιτήσουμε:

  • Ασφαλείς , τακτικές, φθηνές θαλάσσιες συγκοινωνίες, 365 μέρες το χρόνο και στις 2 γραμμές, με βάση τις ανάγκες του λαού του νησιού και όχι τα κέρδη των εφοπλιστών. Κατάργηση του θεσμικού πλαισίου που απελευθερώνει τις θαλάσσιες συγκοινωνίες και την εφοπλιστική ασυδοσία.
  • Επαρκείς λιμενικές εγκαταστάσεις για την ασφαλή φορτοεκφόρτωση των πλοίων και την πλήρη πρόσδεση τους, ώστε να μην αναγκάζονται οι ναυτεργάτες να «δένουν» τα πλοία σε άλλα λιμάνια, που έχει ως αποτέλεσμα την εντατικοποίηση της εργασίας και την διανυκτέρευση μέσα στα πλοία.
  • Η άδεια έκδοσης δρομολογίων των πλοίων να γίνεται με αυστηρά κριτήρια, υποχρεωτικά να καλύπτουν και στις 2 γραμμές. Υποχρεωτικά κατά την περίοδο ακινησίας των πλοίων να καλύπτονται τα δρομολόγια από άλλο πλοίο της εταιρίας και αν δεν υπάρχει υποχρεωτικά να καλύπτονται από τις άλλες εταιρίες κυκλικά- εναλλακτικά. Υποχρέωση για κάθε πλοίο που δρομολογείτε  στις 2 γραμμές να εκτελεί βάρδια πλοίου επιφυλακής μεταφορά ασθενή κυκλικά- εναλλακτικά. Το Σωματείο των ναυτεργατών να έχει ουσιαστικό λόγο στον προγραμματισμό των δρομολογίων.
  • Να μην χαθεί καμία θέση εργασίας, κανένας άνεργος ναυτεργάτης. Οργανικές συνθέσεις που να καλύπτουν τις ανάγκες. Πλήρη και σταθερή εργασία για όλους τους ναυτεργάτες, ανθρώπινες συνθήκες δουλειάς. Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας που να καλύπτουν τις ανάγκες των ναυτεργατών, με κατοχυρωμένα μισθολογικά-εργασιακά ασφαλιστικά συνταξιοδοτικά δικαιώματα και συνδικαλιστικές ελευθερίες.

 

ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΘΑΣΟΥ

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΘΑΣΟΣ

Λόγω διαφωνίας υπηρεσιών δεν εκδίδονται οι άδειες δόμησης στη Θάσο

Δημοσιεύτηκε

στις

Ιδιαίτερα μεγάλη καθυστέρηση στην έκδοση πολεοδομικών αδειών στη Θάσο ανέκυψε το προηγούμενο διάστημα, παρά το ότι το σύστημα ηλεκτρονικών αδειών εξελίσσεται κανονικά κι όπως φαίνεται στον υπόλοιπο Νομό Καβάλας αποδίδει. Το ειδικότερο πρόβλημα της Θάσου αφορά την θεώρηση των όρων δόμησης.

Η απαραίτητη αυτή διαδικασία δεν αναλαμβάνεται ούτε από το αρμόδιο γραφείο του Δήμου Θάσου, ούτε από την Πολεοδομία Καβάλας (Δήμος Καβάλας). Ας πούμε ότι υπάρχει μια διαφωνία ανάμεσα στις υπηρεσίες κι έτσι τη… νύφη την πληρώνουν πολίτες και μηχανικοί. Ενήμεροι για το πρόβλημα είναι οι εκπρόσωποι του ΤΕΕ ΑΜ, οι οποίοι παρενέβησαν ήδη προκειμένου να βρεθεί λύση. Αισιοδοξούν για την επίτευξη της παρέμβασης τους. «Προσπαθούμε» είπε χθες στην Πρωινή ο πρόεδρος του τμήματος κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος.

Ας μη ξεχνάμε ότι ειδικά για τη Θάσο υπάρχει και πρόβλημα (καθυστέρηση) από τον έλεγχο που πρέπει να κάνει σχεδόν σε κάθε αίτημα άδειας η Αρχαιολογική υπηρεσία. Ακόμη κι αν κάποιος ξεπεράσει αυτό το θέμα, λάβει δηλαδή την έγκριση της Αρχαιολογίας, πάλι μένει σε κατάσταση αναμονής μιας και δεν υπάρχει η απαραίτητη θεώρηση των όρων δόμησης. Η στασιμότητα στην υπόθεση είναι αρκετών μηνών. Χθες ωστόσο εκδόθηκε πολεοδομική άδεια στη Θάσο (κατηγορίας 3) με το ηλεκτρονικό σύστημα. Επρόκειτο για περίπτωση στην οποία οι όροι δόμησης ή προϋπήρχαν ή ήταν απολύτως συγκεκριμένοι και ξεκάθαροι.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΘΑΣΟΣ

Κτηματολόγιο: Ποιες περιοχές πήραν παράταση έως τον Απρίλιο

Δημοσιεύτηκε

στις

Σε δύο ακόμη περιφερειακές ενότητες της χώρας, σε Μαγνησία και Σποράδες, ξεκινά η συλλογή δηλώσεων ιδιοκτησίας για το Κτηματολόγιο την Τρίτη 12 Μαρτίου.

Η προθεσμία για τις περιοχές αυτές, εάν δε δοθεί στην πορεία κάποια παράταση, λήγει στις 12 Ιουνίου 2019 για τους κατοίκους της Ελλάδας και στις 12 Σεπτεμβρίου 2019 για τους κατοίκους του εξωτερικού ροαλλά και το Ελληνικό Δημόσιο.

Οι δήμοι στη Μαγνησία είναι: Α) Δήμος Βόλου προ-καποδιστριακοί ΟΤΑ: ΑΙΔΙΝΙΟΥ, ΓΛΑΦΥΡΩΝ, ΜΙΚΡΟΘΗΒΩΝ, ΣΕΣΚΛΟΥ Β) Δήμος Ρήγα Φερραίου Γ) Δήμος Αλμυρού Δ) Δήμος Νοτίου Πηλίου: προ-καποδιστριακοί ΟΤΑ: ΑΡΓΑΛΑΣΤΗΣ, ΛΑΥΚΟΥ, ΜΕΤΟΧΙΟΥ, ΜΗΛΙΝΗΣ, ΠΡΟΜΥΡΙΟΥ, ΤΡΙΚΕΡΙΟΥ

Στις Σποράδες αφορά τους προ-καποδιστριακούς ΟΤΑ: ΓΛΩΣΣΗΣ, ΚΛΗΜΑΤΟΣ και ΣΚΟΠΕΛΟΥ, του δήμου Σκοπέλου.
Σε ποιες περιοχές δόθηκε νέα παράταση

Παράλληλα, το Κτηματολόγιο ανακοίνωσε παράταση για τις δηλώσεις έως τις 24 Απριλίου 2019 για 11 περιοχές.

Η παράταση αφορά τις Περιφερειακές Ενότητες Άρτας, Πρέβεζας, Ιωαννίνων, Λευκάδας, Αιτωλοακαρνανίας, Ροδόπης, Θάσου, Λάρισας, Θεσσαλονίκης, Γρεβενών και Δυτικής Αττικής.

Υπενθυμίζεται ότι, η υποβολή της δήλωσης είναι υποχρεωτική, διαφορετικά οι ιδιοκτήτες κινδυνεύουν να δουν να χαρακτηρίζεται το ακίνητό τους ως «αγνώστου ιδιοκτήτη».

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΘΑΣΟΣ

Θεοδωρίδης | Η Θάσος πρέπει να στραφεί στον ποιοτικό τουρισμό

Δημοσιεύτηκε

στις

Σήμερα, οι πολιτικές ανάπτυξης του τουρισμού στο νησί μας είναι ξεπερασμένες, αφού εδράζονται στην προσπάθεια για εντατικότερη τουριστική εκμετάλλευση, που μεταφράζεται σε περισσότερες τουριστικές επιχειρήσεις και περισσότερες τουριστικές αφίξεις, επίτευξη δηλαδή μόνο ποσοτικών στόχων και καθόλου βέβαια ποιοτικών.

Απόδειξη της λανθασμένης αυτής πολιτικής είναι ότι η αποτελεσματικότητά της δεν είναι ευθέως ανάλογη με την αύξηση του τουριστικού ρεύματος, αλλά αντίθετα παρατηρείται το φαινόμενο, περισσότερες αφίξεις-μειωμένα έσοδα. Αυτή όμως η απότομη αύξηση του συνολικού αριθμού των επισκεπτών τα τελευταία χρόνια δοκιμάζει και τα επιτρεπτά όρια του νησιού μας ως προορισμού και επιφέρει στην τοπική κοινωνία αλλά και στις τουριστικές επιχειρήσεις σοβαρά προβλήματα.

Συγκεκριμένα κατά την υψηλή περίοδο του τουρισμού παρατηρούνται τα εξής: αδυναμία σωστής εξυπηρέτησης και παροχής υπηρεσιών, πολυκοσμία στις παραλίες που σταδιακά αρχίζει και δημιουργεί αρνητική δημοσιότητα στα κοινωνικά μέσα, κυκλοφοριακά προβλήματα στο οδικό δίκτυο του νησιού με ότι αυτό συνεπάγεται σε θέματα ασφάλειας, αδυναμία από πλευράς Δήμου να ανταποκριθεί σε σοβαρά θέματα, όπως η ύδρευση, η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος αλλά και η καθημερινή καθαριότητα, τα οποία αξιολογούνται δυσμενώς από τους επισκέπτες.

Σ’ αυτή την αρνητική κατάσταση που διαμορφώνεται, ο Δήμος του νησιού μας σε συνεργασία με τους φορείς του τουρισμού πρέπει να επαναδιατυπώσει την στρατηγική της τουριστικής πολιτικής του, η οποία θα στοχεύει: Η τουριστική ανάπτυξη να επικεντρωθεί όχι στη συνεχή αύξηση των κλινών αλλά στη διασφάλιση και βελτίωση του τουριστικού προϊόντος, που θα εξασφαλίζει μεγάλες πληρότητες κάθε χρόνο στα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια του νησιού. Η διαμόρφωση μιας ταυτότητας, η οποία θα διαφοροποιεί τη Θάσο ως τουριστικό προορισμό, και θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της μέσης ταξιδιωτικής δαπάνης των επισκεπτών. Σ’ αυτή την κατεύθυνση θα συντελέσει και η ανασύνθεση του τουριστικού προϊόντος με όρους ανάπτυξης θεματικών εμπειριών που θα συνδεθούν πρώτιστα με τα Αρχαιολογικά μνημεία όλων των περιόδων ιστορίας αλλά και προϊστορίας, με τα σημαντικότατα μνημεία βιομηχανικής αρχαιολογίας και του προηγούμενου αιώνα (μεταλλευτικό συγκρότημα Λιμεναρίων-Παλατάκι) και με το φυσικό περιβάλλον που θα δώσει τη δυνατότητα για ανάπτυξη δραστηριοτήτων και στον μοναδικό ορεινό όγκο της Θάσου. Στο πλαίσιο αυτό είναι δυνατόν να υλοποιηθούν Ευρωπαϊκά προγράμματα για την αξιοποίηση του οικοτουρισμού, του αγροτουρισμού, του οικολογικού και του θρησκευτικού τουρισμού, που θα προσφέρουν βιωματικές εμπειρίες στους επισκέπτες αλλά και στους κατοίκους του νησιού μας.

Επιδίωξή μας τελικά πρέπει να είναι η σύνδεση του τουριστικού προϊόντος της Θάσου με τον οργανωμένο ποιοτικό τουρισμό, που συνδέεται όμως με την εξειδίκευση των επιχειρηματιών και των εργαζομένων, την ορθή αξιοποίηση και προστασία των ακτών και των ορεινών όγκων του νησιού μας και την σωστή εξυπηρέτηση των επισκεπτών. Έτσι θα διευρύνουμε την αναγνωρισιμότητα του νησιού μας και την εποχικότητα του τουρισμού μας οδηγώντας στην αύξηση της μέσης ταξιδιωτικής δαπάνης προς όφελος της τοπικής κοινωνίας της Θάσου.

Θεωρούμε όμως υποχρέωσή μας ως Δημοτική ΘασιακήΚίνησηνα προβούμε και στην εξής επισήμανση. Δυστυχώς, ο τουρισμός εξελίσσεται και στη Θάσο σε κύρια πηγή εισοδήματος συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην ολοκληρωτική μεταβολή και αλλοίωση του τοπικού περιβαλλοντικού και παραγωγικού ιστού, στον περιορισμό της αγροτικής δραστηριότητας, καθιστώντας το νησί μας και τους κατοίκους του ελάχιστα αυτάρκεις και ευάλωτους σε περιόδους οικονομικών κρίσεων.

 

Θάσος 20 Φεβρουαρίου 2019

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Θάσου

Δημήτρης Θεοδωρίδης

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
post_head_image
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ

Αρέσει σε %d bloggers: