Όλοι οι Δραμινοί περήφανοι για την χρυσή Ολυμπιονίκη

Του Σπύρου Λάτσα

Έχω ζήσει όμορφες στιγμές με την δημοσιογραφια… αλλά και πολλές πικρές και στεναχώριες… Απόψε όμως στην οικία της οικογένειας Κορακάκη εδώ στην Δράμα…έζησα στιγμές υπερηφάνειας βλέποντας τους οικείους της Άννας πλαισιομένους από φίλους και συγγενείς…να μοιράζονται την χαρά τους…να κλαίνε… να γελάνε…να πανηγυρίζουν για την επιτυχία αυτή… με απλό και σεμνό τρόπο…

Συγχαρητήρια στην νέα αυτή κοπέλα… την κυρία Άννα Κορακάκη…για την επιμονή της και για την προσπάθεια που κατέβαλε όλα αυτά τα χρόνια… Συγχαρητήρια επίσης στον πατέρα της που έχει τραβήξει τον δικό του Γολγοθά… με την ομοσπονδία της Σκοποβολής…στην αξιόλογη μητέρα της… για την στήριξη όλο αυτό το διάστημα…καθώς και στα αδέλφια της… Ομολογώ πως δεν τους γνώριζα… και ομολογώ επίσης πως θα έπρεπε να το είχα κάνει…γιατί εκτός από την επιτυχία στο άθλημα της σκοποβολής… διαπίστωσα πως έχουν επιτυχία στην σεμνότητα και την απλότητα…, στοιχεία που πρέπει όλοι μας να έχουμε και να τα αναδεικνύουμαι για μια καλύτερη κοινωνία αξιών και ανθρώπων.
Βέβαια…το απόγευμα επισκέφθηκα τον χώρο που έκανε προπόνηση η Άννα Κορκάκη… και σας υπόσχομαι… πως θα εκπλαγείτε από ότι θα ακολουθήσει…μέσα από τις εκπομπές και την έντυπη δημοσιογραφία.
ΑΝΝΑ ΚΟΡΑΚΑΚΗ…σ΄ ευχαριστούμε πολύ για όλα… είναι το ελάχιστο που μπορούμε να πούμε… και το μέγιστο που πρέπει να νιώσουμε μέσα από την καρδιά μας…

13872647_849331665197669_6986063572543659526_n