Ωραία παρέα ..
Κρασάκι και καλή παρέα με τον υποψήφιο Δήμαρχο Γιάννη Εριφυλλίδη απόλαυσαν χθες δημοσιογράφοι και τεχνικοί της τηλεόρασης. Με κρασοκατάνυξη η συζήτηση είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον εφόσον κινήθηκε περισσότερο σε θέματα γενικού παρά πολιτικού περιεχομένου. Ο Γιάννης χαμογελαστός και με ιδιαίτερο ενδιαφέρον “ασχολήθηκε” με τους τρόπους λειτουργίας μιας κάμερας, μιας live μετάδοσης ενώ δεν έλειψαν και οι απορίες στησίματος εκπομπής εφόσον και ο ίδιος έχει εμπειρία ως παραγωγός και παρουσιαστής. Η παρέα σ’ ένα ζεστό περιβάλλον, κατανάλωσε (όχι οι οδηγοί) αρκετό λευκό κρασί συνοδεία εδεσμάτων. Να επαναληφθεί παρακαλώ!