Ψινάκης – Δούρου ρίχνονται στη «μάχη» της τοπικής αυτοδιοίκησης

Συνάντηση στο Γραμματικό για το θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων

Μπορεί να αναλαμβάνουν τα καθήκοντά τους σε τρεις μήνες και συγκεκριμένα στις αρχές Σεπτεμβρίου, όμως φαίνεται να έχουν πάρει σοβαρά το ρόλο τους και δεν έχουν καμία διάθεση να χαθεί πολύτιμος χρόνος.Ο λόγος για τον Δήμαρχο Μαραθώνα Ηλία Ψινάκη και την Περιφερειάρχη Αττικής Ρένα Δούρου.

Οι δυο τους συναντήθηκαν χθες στο Γραμματικό για να συζητήσουν το «καυτό» θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων στην Αττική.

Από το πλευρό τους δεν θα μπορούσε να λείπει και η κυρία Σιδέρη, που πρωτοστατεί σε κάθε συγκέντρωση που αφορά στο καλό της περιοχής όπου ζει.

5