Χωρίς τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στην εξέδρα η παρέλαση στην Καβάλα
Με την δέουσα λαμπρότητα και την πρέπουσα επισημότητα που αρμόζει στην περίσταση πραγματοποιήθηκε η μαθητική και στρατιωτική παρέλαση στην παραλία της Καβάλας για τον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου. Ευτυχώς για όλους ο καιρός στάθηκε σύμμαχος στους παρελαύνοντες και βοήθησε στην ομαλή διεξαγωγή της ενώ το κρύο που επικρατούσε δεν εμπόδισε εκατοντάδες καβαλιώτες να κατεβούν στην παραλία της Καβάλας για να θαυμάσουν τα νιάτα του τόπου, τους πολιτιστικούς συλλόγους και τα στρατιωτικά αγήματα που παρήλασαν.
Ωστόσο φέτος είχαμε δύο διαφοροποιήσεις σε σχέση με τα προηγούμενα έτη καθώς αρχικά είχε ανακοινωθεί πως δεν θα υπάρχει επίσημος εκπρόσωπος της κυβέρνησης όπως τα προηγούμενα χρόνια, ενώ δευτερευόντως στην εξέδρα των επισήμων βρέθηκε μόνον ο βουλευτής ΝΔ Ν. Παναγιωτόπουλος καθώς οι 3 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ έκαναν πράξη την δέσμευση τους ότι δεν θα ανέβουν στην εξέδρα καθώς αυτό αντίκειται στην πρόθεση τους να βρίσκονται κοντά στον λαό.
Αρχικά ως είθισται παρήλασε η μπάντα του Δήμου την οποία ακολούθησαν οι πολιτιστικοί σύλλογοι της πόλης.
Αργότερα ήταν η σειρά των μαθητών να παρελάσουν με πρώτα τα δημοτικά σχολεία, έπειτα τα Γυμνάσια και τέλος τα Λύκεια.