Χωρίς αποτέλεσμα πέρι αλλαγής όδευσης η σύσκεψη για τον αγωγό TAP στο Δημαρχείο Καβάλας (video)
Σε αρκετά οξυμένα πλαίσια πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Δημαρχείο Καβάλας όσον αφορά τον αγωγό TAP καθώς και στις ενέργειες που πρόκειται να προχωρήσει η αρμόδια εταιρεία. Σε μία κλειστή για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης σύσκεψη αξίζει να σημειωθεί ότι τα… αίματα άναψαν από νωρίς καθώς τόσο εκπρόσωποι από τον αγροτικό σύλλογο καβάλας όσο και από δημοτικές παρατάξεις αποχώρησαν από την σύσκεψη καθώς επιθυμούσαν αλλαγή της όδευσης του αγωγού.
Στην συνέχεια της σύσκεψης μέχρι και την ολοκλήρωση της μετά το πέρας τριών ωρών δεν φαίνεται να λήφθηκε κάποιο αποτέλεσμα όσον αφορά την αλλαγή της όδευσης ενώ αξίζει να σημειωθεί το γεγονός της πλήρης ενημέρωσης κυρίως στα θέματα ασφάλειας από τους παρόντες εκπροσώπους της Κοινοπραξίας Μουζουράκη.
Την γνώμη τους κατέθεσαν στην συνέχεια τόσο οι τοπικοί φορείς όσο και οι δύο κυβερνητικοί βουλευτές Δημήτρης Εμμανουηλίδης και Κώστας Μορφίδης. Ενώ τέλος σύμφωνα με πληροφορίες εκπρόσωπος από το Αρμόδιο Υπουργείο επισήμανε το γεγονός πως η πιθανότητα αλλαγής όδευσης του αγωγού βρίσκεται μόλις στο 1% καθώς δεν υπάρχουν συγκεκριμένα επιχειρήματα από τους αγρότες.