Φωτογραφία ανφάς …

Το να έχω μια φωτό αγαπημένου προσώπου στο γραφείο μου θεωρείται φυσιολογικό. Δύο, πάλι φυσιολογικό. Στις τρείς αρχίζει η υπερβολή. Οταν αρχίζω και κρεμάω και στους τοίχους διάφορες αναμνήσεις  με το αγαπημένο μου πρόσωπο εκεί αγαπητοί μου αρχίζει η παράνοια. Οταν δε βάλω και γιγαντοαφίσα … εχω ξεφύγει τελείως!

Ποιός εν ενεργεία βουλευτής Νομού Καβάλας έχει πάθει “προεδρίαση” και δεν βλέπεις τίποτε άλλο στο πολιτικό του γραφείο εκτός απο φωτο με τον πρόεδρο του κόμματός του; Αγαπητέ μου, αγαπήσαμε κι εμείς αλλά δεν τρελαθήκαμε…