“Φωνάζει” και ο Ιατρικός Σύλλογος για την απόσπαση καρδιολόγου από το ΠΕΔΥ Καβάλας στην Ξάνθη
Ακαριαία ήταν η αντίδραση και του ιατρικού συλλόγου για το θέμα της απόσπασης καρδιολόγου από το ΠΕΔΥ Καβάλας στο Νοσοκομείο Ξάνθης. Ήδη η απόφαση του Υπουργείου για απομάκρυνση ενός ακόμη γιατρού από το ήδη υποστελεχωμένο και υποβαθμισμένο ΠΕΔΥ Καβάλας προκάλεσε την οργισμένη αντίδραση του διοικητή του ΠΕΔΥ Στέλιου Καφφά που μίλησε χθες στο ΕΝΑ ΤΣΑΝΝΕΛ. Λίγο αργότερα και ο ιατρικός σύλλογος Καβάλας με ανακοίνωση του καταδικάζει την απόφαση του υπουργείου, ζητά την επιστροφή του γιατρού στην υπηρεσία του και τονίζει πως με μετακινήσεις γιατρών από ίδρυμα σε ίδρυμα δεν λύνεται το πρόβλημα των ελλείψεων παρά μόνο με προσλήψεις νέων γιατρών σε όλες τις ειδικότητες τόσο για τα Δημόσια Νοσοκομεία όσο και για το ΠΕΔΥ.