Φίλιππος Αναστασιάδης | Πυρετώδεις οι προετοιμασίες ενόψει τουριστικής περιόδου στο Παγγαίο
Εφ’όλης της ύλης συνέντευξη δίνει στον ΑΝΑΛΥΤΗ ο Δήμαρχος Παγγαίου Φίλιππος Αναστασιάδης
Επι ποδός ενόψει τουρισμού ο Δήμος Παγγαίου
«Το να δηλώσεις έτοιμος το καλοκαίρι, σημαίνει ετοιμότητα με πολλές πολύ παραμετρικές δράσεις τις οποίες πρέπει να συντονίσεις από τώρα. Δράσεις που έχουν να κάνουν με την καθαριότητα, με τις ανταποδοτικές υπηρεσίες που προσφέρει ο δήμος αλλά και με την προσέλκυση όσο γίνεται περισσότερων τουριστών, οι οποίοι θα πρέπει να έρθουν στην περιοχή μας για να γνωρίσουν το τουριστικό προϊόν που έχουμε, όπως τις ομορφιές του τόπου, τις πιο γνωστές παραλίες μας αλλά και το Παγγαίο όρος» ανέφερε ο Δήμαρχος Παγγαίου. Σκοπός μας να αναδείξουμε τις ομορφιές της περιοχής μας με τους τουρίστες να φεύγουν ικανοποιημένοι. Κλείνοντας, ο κ. Αναστασιάδης επεσήμανε πως το ζητούμενο είναι να δούμε πιο θα είναι το τουριστικό κοινό στο οποίο και θα απευθυνθούμε.
Στις 18 Μαΐου ο διαγωνισμός για την αξιοποίηση της αλάνας
«Υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για την αλάνα της Ηρακλείτσας και σίγουρα αυτό θα βοηθήσει και την οικονομία της περιοχής» ανέφερε ο κ. Αναστασιάδης. Ο Δήμαρχος Παγγαίου τόνισε ότι θα πρέπει να μπουν κάποιες δεσμεύσεις προς τους εν δυνάμει επενδυτές, επισημαίνοντας, πως, ο σκοπός της αξιοποίησης της αλάνας έχει να κάνει κυρίως με τον τουρισμό και με ξενοδοχειακές μονάδες και όχι με μια απλή οικιστική ανάπτυξη η οποία σε πολύ λίγα χρόνια θα σταματήσει να αποδίδει τα θετικά αποτελέσματα που αναμένει ο δήμος Παγγαίου.