Υποχωρούν τα χιόνια στην Αλεξανδρούπολη ,όμως ο παγετός παραμένει

 

Στην κατάψυξη έχει μπει ο Έβρος τις τελευταίες ημέρες  με θερμοκρασίες που έφτασαν και στους -10 ! Ο παγετός είναι πλέον ο εφιάλτης των Δήμων και της Π.Ε Έβρου που προσπαθούν να τον αντιμετωπίσουν με μόνο όπλο το αλάτι…Ο παγετός  δημιουργεί προβλήματα ακόμη και στους κεντρικούς δρόμους της Αλεξανδρούπολης.