Υδραγωγείο θα αποκτήσει ο Δήμος Κομοτηνής και για τους 22 οικισμούς του (video)

Τον εκσυγχρονισμό των υποδομών της προσπαθεί διαρκώς να επιτυγχάνει η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης-Αποχέτευσης Κομοτηνής, η οποία στοχεύει στην κατασκευή νέου σύγχρονου υδραγωγείου. Η νέα δομή, σε συνδυασμό με το υφιστάμενο υδραγωγείο, θα έχει δυνατότητα κάλυψης διπλάσιου αριθμού καταναλωτών, ενώ παράλληλα θα χρησιμοποιεί την τελευταία τεχνολογία στην επεξεργασία του νερού.

Η χρηματοδότηση του έργου θα γίνει μέσω ΕΣΠΑ , πρόκειται για ένα έργο 2 εκ ευρώ και το έργο θα δημοπρατηθεί το ερχόμενο διάστημα και θα έχει υλοποιηθεί σε 18 μήνες από τη δημοπράτησή του. Σύμφωνα με τον δήμαρχος Κομοτηνής Γιώργο Πετρίδη, «Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό έργο για όλο το δήμο, κι εντάσσεται στο πλαίσιο ενός ευρύτερου σχεδιασμού, που υπάρχει στο δήμο Κομοτηνής τα τελευταία χρόνια.

Στόχοι μας είναι η ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση του νερού, όχι μόνο για την πόλη αλλά και για τους οικισμούς.