Τσιλογεώργης | Η δουλειά μας είναι στο ναδίρ (video)

 

Κάποτε πολλοί ήταν εκείνοι που έλεγαν «θα δουλέψω ταξί». Και αυτό διότι ήταν μια δουλειά σχετικά εύκολη, με την οποία μπορούσες να βγάλεις καλό μεροκάματο . Γι’ αυτό και για αρκετά χρόνια ο κλάδος των ταξί τραβούσε το νέο που ήθελε να δουλέψει. Σήμερα όμως ο χώρος βιώνει μια από τις χειρότερες περιόδους του. Και αυτό διότι, με τους πολίτες να έχουν μειώσει κατά πολύ τις μετακινήσεις τους λόγω της κρίσης, και ο τζίρος έχει μειωθεί Αυτό έχει σαν συνέπεια για τους ίδιους τους επαγγελματίες να μην υπάρχουν πια ούτε μέρες, αλλά ούτε ώρες καλές, καθώς είτε Δευτέρα είναι είτε Σάββατο, είτε πρωί, είτε μεσημέρι, είτε βράδυ, για εκείνους είναι το ίδιο και το αυτό αφού το ταμείον είναι μείον.