Quantcast
Connect with us

ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Τουριστική προβολή Δήμου | Να δώσουμε βαρύτητα στη χρήση του διαδικτύου

Πριν από μερικές ημέρες, ο αρμόδιος για θέματα τουρισμού Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος της Περιφέρειας ΑΜ-Θ κύριος Μιχάλης Αμοιρίδης ανακοίνωσε ότι η Περιφέρεια θα μειώσει τη συμμετοχή της σε τουριστικές εκθέσεις και θα ρίξει το βάρος στη διαδικτυακή προβολή της κυρίως μέσω των παγκόσμιων κοινωνικών δικτύων (social media).

Εδώ και 3 χρόνια, θέτουμε προς τη Δημοτική Αρχή την ανάγκη ο Δήμος Καβάλας να ρίξει πλέον το βάρος στη διαδικτυακή τουριστική προβολή του. Δεν αμφιβάλλουμε για τη χρησιμότητα των τουριστικών εκθέσεων, της έντυπης, ραδιοφωνικής και τηλεοπτικής προβολής. Ίσα-ίσα, το σωστό «μείγμα» παραδοσιακών και σύγχρονων εργαλείων είναι το πιο σημαντικό ζητούμενο, όταν θέλουμε να προσελκύσουμε διαφορετικές τουριστικές αγορές. Ωστόσο, ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΗΧΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ.

Δυστυχώς, η Δημοτική Αρχή ΕΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ στον τομέα αυτό:

  1. Η διαδικτυακή τουριστική πύλη του Δήμου (www.visitkavala.gr) είναι εδώ και 3 χρόνια υπό κατασκευή (για την ακρίβεια είναι από το 2012). Το χρονοδιάγραμμα ενεργειών που είχε εγκριθεί το 2015 για το 2016 φαίνεται πως δεν τηρήθηκε καθόλου.
  1. Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την τουριστική προβολή του Δήμου είναι ακόμη πολύ περιορισμένη και αποσπασματική. Ο δε προϋπολογισμός για τις σχετικές δράσεις είναι εξαιρετικά χαμηλός: φτάνει μόλις στο 1,7% περίπου (5.000 ευρώ) στο σύνολο του ετήσιου προϋπολογισμού (300.000 ευρώ), ενώ οι τουριστικές εκθέσεις απορροφούν το 27% και τα έντυπα το 30% του προϋπολογισμού για την τουριστική προβολή κάθε χρόνο. Η κατανομή αυτή αγνοεί τις οδηγίες του ΕΟΤ, ο οποίος επισημαίνει προς τους Δήμους να ενισχύσουν τη διαδικτυακή τους προβολή και να μειώσουν τις ποσότητες έντυπου υλικού που παράγουν.
  1. Μαζί με την Περιφέρεια ΑΜ-Θ, πολλοί ακόμη επαγγελματικοί φορείς του τουριστικού κλάδου θεωρούν πως οι τουριστικές εκθέσεις δεν είναι πια πρώτης προτεραιότητας στο θέμα της προβολής.
  1. Πραγματικά, δεν καταλαβαίνουμε γιατί στις τουριστικές εκθέσεις ταξιδεύουν τόσο συστηματικά τα πολιτικά στελέχη της διοίκησης της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ (σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα και μόνοι τους, χωρίς τη συνοδεία υπαλλήλου, όπως κάνει συχνά η Πρόεδρός της κυρία Ιωσηφίδου) και μόνο κατά περίπτωση οι υπηρεσιακοί παράγοντες, ενώ επί της ουσίας αγνοούνται οι εκπρόσωποι των τοπικών φορέων του τουριστικού κλάδου. Η δουλειά στις τουριστικές εκθέσεις απαιτεί ειδικές γνώσεις και προσόντα που οι αιρετοί δεν είναι υποχρεωμένοι να κατέχουν. Εξάλλου, οι αιρετοί δεν είναι μόνιμα στελέχη, οπότε με την εναλλαγή τους χάνεται για τον Δήμο η όποια εμπειρία αποκτάται.

Προτείνουμε στη Δημοτική Αρχή να προχωρήσει άμεσα στις εξής ενέργειες:

  • Να ολοκληρώσει την διαδικτυακή τουριστική πύλη του Δήμου και να τη θέσει σε εφαρμογή μέχρι την έναρξη της φετινής θερινής περιόδου (έστω και πιλοτικά).
  • Να αυξήσει τον προϋπολογισμό του Σχεδίου Τουριστικής Προβολής που αφορά στις δαπάνες για κοινωνική δικτύωση και διαδικτυακή προβολή.
  • Να εκπονήσει άμεσα μία ολοκληρωμένη στρατηγική για την ψηφιακή τουριστική προβολή του Δήμου.
  • Να εξετάσει τη μείωση της συμμετοχής του Δήμου σε τουριστικές εκθέσεις, όπως ακριβώς έκανε η Περιφέρεια ΑΜ-Θ και όπως ακριβώς ζητάνε εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου, εξοικονομώντας χρήματα για δράσεις διαδικτυακής προβολής.
  • Να αποφασίζει η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης & Προβολής τη σύνθεση των αποστολών στις τουριστικές εκθέσεις, όπως εξάλλου προβλέπεται από τον Κανονισμό της.
  • Να προβλέψει τη συστηματική συμμετοχή εκπροσώπων των τοπικών φορέων του τουριστικού κλάδου στις τουριστικές αποστολές του Δήμου και να μειώσει την αντίστοιχη συμμετοχή των πολιτικών στελεχών της διοίκηση της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ.

Για την Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση

Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ

Ο Επικεφαλής

Μάκης Παπαδόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος

Click to comment

Απάντηση

ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Χειμερινές Διακοπές | Αιτήσεις για Voucher Κοινωνικού Τουρισμού ΔΥΠΑ

Οι κάτοχοι επιταγών (voucher) κοινωνικού τουρισμού μπορούν να πραγματοποιήσουν χειμερινές διακοπές σε τουριστικά καταλύματα του Μητρώου Παρόχων της ΔΥΠΑ. 

Υπενθυμίζεται ότι οι διακοπές με το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού 2023-24 μπορούν να πραγματοποιηθούν έως τις 30 Ιουνίου 2024. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα ιδιαίτερα ενισχυμένο και ελκυστικό, τόσο για τους δικαιούχους όσο και για τους παρόχους, καθώς χαρακτηρίζεται από μειωμένη έως μηδενική ιδιωτική συμμετοχή για τους δικαιούχους στο κόστος της διανυκτέρευσης στα τουριστικά καταλύματα και αυξημένες τιμές επιδότησης στους παρόχους. 

Οι δικαιούχοι και ωφελούμενοι μπορούν να πραγματοποιήσουν έως 6 διανυκτερεύσεις σε τουριστικό κατάλυμα που επιλέγουν από το Μητρώο Παρόχων της ΔΥΠΑ,  κατόπιν  απευθείας συνεννόησής τους με τον πάροχο.  

Ειδικά για καταλύματα σε Λέρο, Λέσβο, Χίο, Κω και στο νομό Έβρου μπορούν να πραγματοποιηθούν έως 10 διανυκτερεύσεις με μηδενική ιδιωτική συμμετοχή, ενώ στα καταλύματα της Ρόδου, της Β. Εύβοιας και της Σάμου, μπορούν να πραγματοποιηθούν έως 12 διανυκτερεύσεις εντελώς δωρεάν.

Εκτός από την διαμονή σε τουριστικά καταλύματα επιδοτούνται και τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια. Η συμμετοχή της γενικής κατηγορίας των δικαιούχων ανέρχεται σε 25%, των πολυτέκνων σε 20%. Για  ΑμεΑ τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια διατίθενται δωρεάν.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ηλεκτρονική διεύθυνση www.dypa.gov.gr/koinonikos-toyrismos 

Continue Reading

ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Αμμόλοφοι Καβάλας | To πρώτο μπάνιο για φέτος…με ”άρωμα” κορωνοϊού και χωρίς ξαπλώστρες

Δείτε τις φωτογραφίες 

Αυξημένη ηταν η κινηση στα beach bar των Αμμόλοφων , παρα το γεγονός οτι δεν υπηρχαν πουθενά ξαπλώστρες και αλκοόλ για τους πελάτες. Οι ιδιοκτήτες και το προσωπικό αναμένουν το επομενο διαστημα ωστε να μπορέσουν να τοποθετήσουν τις ξαπλώστρες σύμφωνα με τα μετρα ασφάλειας της κυβέρνησης.

Continue Reading

ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Με ελάχιστο κόσμο οι παραλίες στο Παλιό Καβάλας

Ελάχιστη ηταν οι λουόμενοι στο Παληό Καβάλας και στην αλάνα της νεας Ηρακλειτσας, καθώς τα λιγοστά beach bar που άνοιξαν δεν παρείχαν στους πελάτες ξαπλώστρες και αλκοόλ. Ενω οι ιδιοκτήτες των παραθαλάσσιων μπαρ φρόντισαν να διατηρήσουν τις προβλεπόμενες αποστάσεις μεταξύ των ομπρελών.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en