Το πρόστιμο της ακτής Καλαμίτσας από τα κυρίαρχα θέματα του δημοτικού συμβουλίου

Σε μία επεισοδιακή και μαραθώνια σύσκεψη του δημοτικού συμβουλίου Καβάλας το απόγευμα της Δευτέρας 19 Απριλίου συζητήθηκε το θέμα της ακτής Καλαμίτσας και της αξιοποίησης της στο αποκορύφωμα των επαφών του Δημάρχου Καβάλας κ. Θεόδωρου Μουριάδη με την ΕΤΑΔ και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Βλαστό.

Η αντιπολίτευση τόνισε από την πλευρά ότι βρίσκει χωρίς αποτέλεσμα τις συγκεκριμένες επαφές, καθώς δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία αλλά και μία ανακοίνωση απο την ΕΤΑΔ για όσο συμφωνήθηκαν. Η κ. Τσανάκα ζήτησε συνάντηση αλλά και μία κοινή προσπάθεια των παρατάξεων για ένα καλό αποοτέλεσμα στις διαπραγματεύσεις στο ίδιο κλίμα ήταν οι δηλώσεις και από τις υπόλοιπες παρατάξεις. Ταυτόχρονο ο κ. Μάκης Παπαδόπουλος ζήτησε να ενημερωθεί σχετικά με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η διαπραγμάτευση του Δήμου Καβάλας και της ΕΤΑΔ και του προστίμου του 1εκατ. από την Πολεόδομία Καβάλας προς την ΕΤΑΔ επί διοίκησης του κ. Σιμιτσή. Το πρόστιμο που από ότι φαίνεται είναι και αυτό που εμποδίζει την πραγματική διαπραγμάτευση μεταξύ του Δήμου και της ΕΤΑΔ.